Re: Мій Logan MCV Laureate 2008
Прес дивлюсь "Пан сам склепав"
З шпилькою таки неприємність
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Мій Logan MCV Laureate 2008
Прес дивлюсь "Пан сам склепав"
З шпилькою таки неприємність
Прес дивлюсь "Пан сам склепав"
З шпилькою таки неприємність
Прес зробив покійний дядько на заводі давно батькові виноград душити, а я його в ремонтах використовую за потреби)).
А шпилька певно чомусь обломана і висверлити мало місця... буду думати.
Зробив сьогодні чергове ТО.
Замінив всі фільтри і мастило.
Під час заміни повітряного, ще зняв корпус фільтра і змастив герметиком стик з дроселем, бо там водичка попадала чомусь.
Ще перевірив вихлоп, бо чути було прогар. Як я і думав, прогоріла задня стінка резонатора. Взяв загострену викрутку і попробивав, де підгнило. Потім позаліплював ті дірки. Поки походить, вже втретє там підварюю, правда цей раз найконкретніше. Що цікаво, вся банка живенька, тіки задня сторона зогнила.
Залив омивач, перемацав ходову-все добре. Прокатався по району, легше йде машинка.
Глушаки у всіх нових автомобілів - просвердлював в двох місцях (позаду і попереду знизу свердлом 3мм. - для самовільного зливу конденсату).
Так робив починаючи з МСВ 2008, потім ФІАТ 2013, потім Богдан, потім Ларгус....
Глушаки ходять відчутно краще ніж у тих, у кого таких дірочок немає.
Владимир+, я чув про такий "тюнінг" вихлопу. Які були пробіги?
Фото:
Та різні пробіги.
Як короткі (6 раз в день по 2-5км), так і довгі (200-1000км).
Але, правда, автомобіль не стоїть.
Тут питання в тому, що всередині утворюється кислота в конденсаті і саме вона роз"їдає метал із середини.
Владимир+, і які зміни в звучанні?
Я як підварював, то разів 5 накидав клєму і заводив і знаходив кожен раз місце, де січе, аж поки не заварив все. А тут треба самому отвір робити)
прогоріла задня стінка резонатора
у меня верх резонатора прогорел, дня три назад вварил стронгер вместо резонатора.
Andriy1352 написав:прогоріла задня стінка резонатора
у меня верх резонатора прогорел, дня три назад вварил стронгер вместо резонатора.
Скіки наїздив на рідному вихлопі?
Розмір стронгера?
Звук, робота змінились?
Владимир+, і які зміни в звучанні?
Я як підварював, то разів 5 накидав клєму і заводив і знаходив кожен раз місце, де січе, аж поки не заварив все. А тут треба самому отвір робити)
Ніяких змін. Зовсім ніяких.
Деякі виробники самі роблять такі отвори вже з заводу.
Варити... Ну то вже ближче до приказки: "пізно пити боржомі, коли почки згнили".
Там звук вже не від зовнішього свищика, а від внутрішніх пошкоджень.
кіки наїздив на рідному вихлопі?
90 т.
Розмір стронгера?
DIA45Х400, по моему так, найду накладную-отпишу точнее.
Звук, робота змінились?
Нет,нормально. Только отрезать трубу старую надо уметь, и от центровать, а то у меня о прицепное стучала, переваривали. 15 мин времени, варили на машине не снимая.
Майский Кот, я 163000 наїздив вже, але теж вже про стронгер задумуюсь. 400-й думаю брати.
400-й думаю брати.
Нашел накладную. Точный размер стронгера 45Х400
Глушаки у всіх нових автомобілів - просвердлював в двох місцях (позаду і попереду знизу свердлом 3мм. - для самовільного зливу конденсату).
Так робив починаючи з МСВ 2008, потім ФІАТ 2013, потім Богдан, потім Ларгус....
Глушаки ходять відчутно краще ніж у тих, у кого таких дірочок немає.
+1 я такой же
Владимир+ написав:Глушаки у всіх нових автомобілів - просвердлював в двох місцях (позаду і попереду знизу свердлом 3мм. - для самовільного зливу конденсату).
Так робив починаючи з МСВ 2008, потім ФІАТ 2013, потім Богдан, потім Ларгус....
Глушаки ходять відчутно краще ніж у тих, у кого таких дірочок немає.+1 я такой же
Діряві глушаки то добре, але скільки ходять? В мене і так немало наїздив вихлоп і глушник ще цілий. Тіки резонатор підварював.
На той неделе 160 исполнилось. Родной. Правда у меня урезанный пополам. Снимал, когда выхлоп ставил. Но тот не долго проездил )) гудел сильно.
_AlexSander_, ну і я 163000. Думаю непогано служить.
И у меня две дырки. Пробег 162 000
И у меня две дырки. Пробег 162 000
В старину жигулисты просверливали тонким сверлом (2-2,5 мм) по одному отверстию в нижних точках резонатора и глушака. Через эти дырки стекал агрессивный конденсат, в результате изнутри коррозия глушаков ставала меньше.
Діряві глушаки то добре,
Так і про голову можна сказати, що вона дірява.
А то - технологічні отвори!
Владимир+, прошу пардон, я не видел твой п.60, в котором ты тоже, вернее ты раньше, написал о сверлении отверстий.
Георгич, Подтверждение опыта - это хорошо . Потому как уменьшает фактор субъективности.
Їздили на Дністер біля с.Рогізна. Заїзд туди дуже екстремальний. В дощ і нива не виїде. Десь кілометр підйому на першій передачі. Але місце того варте-народу на березі нема, гарна природа і вода чиста. Зловив одного кілограмового ляща, зварили юшку.
Цеж вже повністю перейшов на 205 60 15, але про це завтра. А поки так, для підйому бортовика. Ну і фото:
повністю перейшов на 205 60 15
А я частково
Andriy1352 написав:повністю перейшов на 205 60 15
А я частково
Пара?
Я теж місяць на двох вживаних на передку їздив. Мені сподобалось і тепер їх поставив назад а наперед нову Rosava Itegro в цьому розмірі.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Мій Logan MCV Laureate 2008
Згенеровано за 0.146 секунд(и), виконано 93 запитів