Evgenий написав:То его можно разорить. Были бы на это ресурсы.
Якщо в конкурента є засоби виробництва, які здатні виробляти прибуткову продукцію, або якщо вигідно в це інвестувати, тоді заволодівши цими засобами, вигідніше не розорювати їх (здавати заводи в металобрухт), а продовжити їх використовувати з прибутком вже для себе. Саме так завжди і відбувається. Здають в металобрухт або ті підприємства, які збиткові і інвестувати в які не вигідно, або якими заволоділи за безцінь ті, хто не здатний навіть підтримати існуюче виробництво. Але в випадку заволодіння за безцінь, питання до попереднього власника - чому за безцінь віддав? Або було настільки збиткове і неперспективне що вигідніше було віддати, або попередній власник не справжній власник, а корумпований урядовець, якому насрати на успішність виробництва, дорученого під його управління. В цьому випадку повертаємось до факту що державна власність на засоби виробництва це зло, за винятком стратегічних галузей які працюють поза ринком.
Evgenий написав:у которых денег меньше, чем у конкурентов...
В Дачії було меньше грошей ніж в Рено, в Шкоди і Сеата, меньше ніж в Фольксваген Груп, в Вольво меньше ніж в Джилі. Всі вони були куплені. Жодне з них не було розорене, більше того - вони всі отримали нові інвестиції і підняли виробництво на новий рівень конкурентоспроможності (можливо крім Вольво), і сильно збільшили об'єми виробництва. В цих випадках навіть зберігся бренднейм, але і це не обов'язково, адже зміна власника, навіть якщо вона призводить до зміни бренду, не означає закриття виробничих потужностей. Конкурента в якого меньше грошей, інколи можна викупити, особливо вигідно якщо він збитковий і на грані банкрутства. Але якщо засоби виробництва цього конкурента не зовсім безнадійні, тоді вигідніше їх заставити працювати на себе, ніж здавати в металобрухт.
Evgenий написав:Ну да. "Космические" микросхемы и микросборки делали. В том числе и для "Бурана"
Ну і який попит на цю продукцію на ринку? Після розвалу СРСР, ринки всіх країн які з нього залишились, стали відкритими, а значить з'явилась можливість закуповувати досконаліші мікросхеми західного виробництва. Чи могли ці "космічні" мікросхеми конкурувати на вільному ринку з американськими? Звісно ні. Чи можна було використати існуючі технологічні процеси і обладнання для виробництва конкуретоспроможних мікросхем? Практично ні. Можна було хіба що шукати якісь ніші, і намагатись конкурувати за рахунок нижчих цін, але і це дуже наврядчи.
Evgenий написав:ну да. В первые года независимости. Отвечали требованиям и вдруг бац- и перестали
В перші роки незалежності? Мова про приватизацію? Якщо так, тоді це немає ніякого відношення до вільного ринку і всього про що ми говорим. Там не конкуренти розорювали своїх суперників, а прості хапуги, заволодівали тим, чим розпоряджатись не могли впринципі, і вдавалось їм це завдяки тому що у підприємств не було справжнього власника.
Evgenий написав:кому разрешили, тот и выжил...
В умовах вільного ринку, ні в кого дозволу питати не треба. Ну, крім антимонопольних органів, задача яких якраз таки захистити вільність ринку.
Георгич написав: Кстати, до 1992 года по развитию микропроцессорной техники ВУМ не отставал от запада.
Це фантастика...
Дядя Федор написав:На перфокартах, ламповые?!
Ні, зі скрипом досягли рівня microVAX (звісно, передерли), для оборонки, і це в часи коли на заході пересічні громадяни купували собі Пентіуми для домашніх розваг.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-06-23 16:56:32[/merge_posts_bbcode]
Aprox написав:Думаю, всю надёжность оборонки решали запасы прочности и многократное дублирование... ))
І ще, мікросхеми (ми тут про них заговорили) для оборонки, проходили значно жорсткішу відбірку. Якщо мікросхема не закрита, то те що не пройшло, ішо в ширпотреб. А спеціалізовані просто мали великі відходи, що робило собівартісь дуже високою, але кого цікавить собівартість військових мікросхем в орієнтованій на оборонку, централізованій економіці?
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0