Re: Toyota RAV4 (Larsen)
Оскільки список переваг РАВ4 дууууже великий, то спочатку напишу список помічених недоліків.
І так, перелік того, що в РАВ4 гірше ніж в Логані
- Круїз - нема лімітера, отже по місту від нього ніякого толку.
- В положенні ключа АСС, в Логана працювала вентиляція, тут не працює. Тільки при включеному запалюванні. Це взагалі-то фігово, адже якщо стоїш то або тримати запалювання включеним, а там заодно і ДХО світяться і ще напевно купа систем непотрібних (бензонасос і т.д.), або відкривай вікно, що ще гірше.
- Годинник. До рестайла в РАВ4 був олдскульний, в стилі 80-х, електронний годинничок окремо на консолі. Всі з нього сміялися. Тойота завстидалася, і після рестайла забрала його. І дарма. Адже тепер єдиний годинник який в ній є, відображається на дисплеї на приборці. Впринципі все було б ок, якби не той факт що той дисплей світиться тільки при включеному запалюванні (в АСС, відповідно, ніякого годинника в машині нема), і то не завжди (коли переключати режими екрана, або відразу після включення запалювання, треба почекати пару секунд поки зникне меню, яке вискакує на місці годинника). В Логана годинник теж на приборці, але він світиться завжди.
- Плафон освітлення салону (і передній і задній), в режимі "авто", починає світитись тільки після відкривання дверей. В Логана він засвічується при вимиканні запалювання, що, як на мене, зручніше.
- Капот в логана на гідроупорі, тут треба двома руками відкривати і палку-підпиралку в дирку вкорячувати.
Далі кілька пунктів по медіа системі. Тут вона з 7 дюймовим тач скріном, але я її спочатку буду порівнювати з базовою Логановською (не з Медіанавом).
- Медіа систему неможливо включити, якщо вийняти ключ. В Логані можна вона включається кнопкою на 10хв. Тут без ключа нема музики.
- Навігація по пісням на флешці. У Логана вона виконувалась по файловій структурі флешки - папки, файли, вибирай що хочеш. Тут тільки і виключно по принципу медіа каталогу, який формується на основі МР3 тегів. Відповідно навігація по виконавцям, альбомам, пісням, жанрам і т.д. Тіпа круто. От тільки ніфіга не працює якщо не всі файли мають правильні МР3 теги!
- Перемикання джерел. В Логані в любий момент можна переключитись між радіо і флешкою, одним натисканням кнопки, в тому числі і на підрульовому пульті. Це робиться легко, не відриваючи очей від дороги. Тут так не вийде, треба декілька натискань, в тому числі на тачскрін (якщо переключати на голові), або лазання по меню екрану на приборці (якщо переключати мультирулем), що в будь-якому випадку вимагає переведення погляду на той чи інший екран.
- Блютуз/хендсфрі. Звонить без проблем, але при зпарюванні його з моєю мобілкою, він не завантажує телефонну книгу і журнали дзвінків. Це, можливо, проблема мого Андроїда, однак з Логаном він дружив без таких проблем - вся інформація звантажувалась коректно. З іншими мобліками ще не пробував.
А тепер в порівнянні з Медіанавом:
- Якщо в Медіанаві навігація завжди присутня, то тут її треба докупляти окремо (причому діло не в прошивці, там модуль з GPS фізично доставляється). І ціна цієї опції, десь в районі $900.
- Навіть якщо навігацію докупити, то вона тут дуже тормозна - пальцями по екрану скролити чи зумати просто не реально, лаги в секунду.
Тепер трохи про звички. Вже один раз заглох, включвши шосту передачу замість заднього ходу. І один раз намагався бібікнути, тикаючи пальцем в торець лівого підрульового перемикача. От які шкідливі звички залишились від Логана.