26 Відредаговано Larsen (2016-10-15 10:01:58)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Оскільки список переваг РАВ4 дууууже великий, то спочатку напишу список помічених недоліків.
І так, перелік того, що в РАВ4 гірше ніж в Логані wink

- Круїз - нема лімітера, отже по місту від нього ніякого толку.

- В положенні ключа АСС, в Логана працювала вентиляція, тут не працює. Тільки при включеному запалюванні. Це взагалі-то фігово, адже якщо стоїш то або тримати запалювання включеним, а там заодно і ДХО світяться і ще напевно купа систем непотрібних (бензонасос і т.д.), або відкривай вікно, що ще гірше.

- Годинник. До рестайла в РАВ4 був олдскульний, в стилі 80-х, електронний годинничок окремо на консолі. Всі з нього сміялися. Тойота завстидалася, і після рестайла забрала його. І дарма. Адже тепер єдиний годинник який в ній є, відображається на дисплеї на приборці. Впринципі все було б ок, якби не той факт що той дисплей світиться тільки при включеному запалюванні (в АСС, відповідно, ніякого годинника в машині нема), і то не завжди (коли переключати режими екрана, або відразу після включення запалювання, треба почекати пару секунд поки зникне меню, яке вискакує на місці годинника). В Логана годинник теж на приборці, але він світиться завжди.

- Плафон освітлення салону (і передній і задній), в режимі "авто", починає світитись тільки після відкривання дверей. В Логана він засвічується при вимиканні запалювання, що, як на мене, зручніше.

- Капот в логана на гідроупорі, тут треба двома руками відкривати і палку-підпиралку в дирку вкорячувати.


Далі кілька пунктів по медіа системі. Тут вона з 7 дюймовим тач скріном, але я її спочатку буду порівнювати з базовою Логановською (не з Медіанавом).

- Медіа систему неможливо включити, якщо вийняти ключ. В Логані можна вона включається кнопкою на 10хв. Тут без ключа нема музики.

- Навігація по пісням на флешці. У Логана вона виконувалась по файловій структурі флешки - папки, файли, вибирай що хочеш. Тут тільки і виключно по принципу медіа каталогу, який формується на основі МР3 тегів. Відповідно навігація по виконавцям, альбомам, пісням, жанрам і т.д. Тіпа круто. От тільки ніфіга не працює якщо не всі файли мають правильні МР3 теги!  sad

- Перемикання джерел. В Логані в любий момент можна переключитись між радіо і флешкою, одним натисканням кнопки, в тому числі і на підрульовому пульті. Це робиться легко, не відриваючи очей від дороги. Тут так не вийде, треба декілька натискань, в тому числі на тачскрін (якщо переключати на голові), або лазання по меню екрану на приборці (якщо переключати мультирулем), що в будь-якому випадку вимагає переведення погляду на той чи інший екран.

- Блютуз/хендсфрі. Звонить без проблем, але при зпарюванні його з моєю мобілкою, він не завантажує телефонну книгу і журнали дзвінків. Це, можливо, проблема мого Андроїда, однак з Логаном він дружив без таких проблем - вся інформація звантажувалась коректно. З іншими мобліками ще не пробував.

А тепер в порівнянні з Медіанавом:

- Якщо в Медіанаві навігація завжди присутня, то тут її треба докупляти окремо (причому діло не в прошивці, там модуль з GPS фізично доставляється). І ціна цієї опції, десь в районі $900.  crazy

- Навіть якщо навігацію докупити, то вона тут дуже тормозна - пальцями по екрану скролити чи зумати просто не реально, лаги в секунду.


Тепер трохи про звички. Вже один раз заглох, включвши шосту передачу замість заднього ходу. І один раз намагався бібікнути, тикаючи пальцем в торець лівого підрульового перемикача. От які шкідливі звички залишились від Логана.  lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



27

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Вітаю!
Нехай служить!
Тепер ясно, чому була така реакція на мої висловлювання про Тойоту в загальному і про рав4.
Вибачай, якщо зачепив. Ненавмисне.

  0
Спасибо сказали: Larsen1

28

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Поздравляю. Хороша машина. Без проблемной эксплуатации желаю.

Logan 1,6 Ambiance, (2006) был, Fluence Comfort 1,6 МКПП  (2011) есть
  0
Спасибо сказали: Larsen1

29

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Звісно ні. Чого б я тут БЖ заводив? wink

upp
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-10-15 16:01:43[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

- Круїз - нема лімітера, отже по місту від нього ніякого толку.

Чи й не минус - это плюс. Все минусы что пишешь только с Медиа системмой. Это такая мелочь.
У меня например в Спортейдже НЕ подключается телефон по БлюТузу в движении. Это просто супер как НЕ удобно. А в Рено подключается. То есть чтобы подключить телефон через БлюТуз и слушать там музыку через 3Ж мне нужно завести мотор и чуть не 2 минуты ждать пока он там с телефоном спаруется и договрится. А если тронулся и даже пытаешься вручную законектиться к мобиле - оно говрит вы должны остановиться ибо Б - безопастность. В Рено гораздо лучше. сел включил на мобиле блютуз и поехал. По ходу она сама все подключит и можно включать музыку вживую прямо с телефона через интернет с какого нидь гугл плэйя. Но это все мелочи. Смотреть нужно подвеску + динамику + разгон + удобство движения по плохим дорогам и тд тп. Все что вокруг это мелочи

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

30

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

alex.cver написав:

Смотреть нужно подвеску + динамику + разгон + удобство движения по плохим дорогам и тд тп.

А це все, наразі, в список недоліків не потрапило. wink Буде далі згадано в списку переваг (якщо я знайду час його весь написати).

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

31

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Мои поздравления, классный машин. А кто производитель, японцы?

Рено Логан MCV 1.6 8V + ГБО+ ЧИП  https://www.drive2.ru/r/renault/921651/
  0
Спасибо сказали: Larsen1

32

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

kiyn73 написав:

А кто производитель, японцы?

Так, моя приїхала з Японії.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

33 Відредаговано Clone-77 (2016-10-15 19:16:41)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:
kiyn73 написав:

А кто производитель, японцы?

Так, моя приїхала з Японії.

Я б дозиметром проверил angel
Изначально думал что европейской сборки.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

34 Відредаговано Larsen (2016-11-04 13:18:48)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Ось, як і обіцяв, фотки приборки.
http://www.logan.in.ua/upload/iblock/910/6.jpg
http://www.logan.in.ua/upload/iblock/a25/7.jpg
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-10-15 19:25:14[/merge_posts_bbcode]

Clone-77 написав:

Я б дозиметром проверил

Аааа!!! Тіпун тобі на язика! ... але цікава ідея. Завтра поміряю фон в салоні.  upp

Clone-77 написав:

Изначально думал что европейской сборки.

RAV4 в Європі не складають. Тільки в Японії, США і тепер в росії.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Clone-771

35

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

По поводу навигации - все больше убеждаюсь, что лучше купить простой дубовый навигатор и прицепить его в удобное место, чтоб взгляд не бегал. К тому же его можно в незнакомой местности с собой таскать. И с ПО как-то попроще.

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

36 Відредаговано Grafik87 (2016-10-15 21:01:02)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

яндекс карти на телефоні рулять) Дякую за фото , як на мене приборка трохи скучновата, для такого космічного зовнішнього дизайну )

А что подумал по этому поводу Кролик, никто так и не узнал,
потому что Кролик был очень воспитанный.
  0

37

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:
Clone-77 написав:

Я б дозиметром проверил

Аааа!!! Тіпун тобі на язика! ... але цікава ідея. Завтра поміряю фон в салоні.  upp

Clone-77 написав:

Изначально думал что европейской сборки.

RAV4 в Європі не складають. Тільки в Японії, США і тепер в росії.

Да я ж по доброму smile ,я чорнобилець...тому завжди звертаю увагу на такі речі...а тіпуна не треба бажати.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

38

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Сарданапал написав:

лучше купить простой дубовый навигатор

Я для себе питання навігації вирішив давно. АйГО на мобілці, за 700грн, вирішує всі питання, по всій європі. Причому завжди при собі, чи то в машині, чи то пішки, і доступний в будь-який несподіваний момент, а хто зна де і коли він може знадобитись? Більше того, вся збережена інформація теж при собі, а не в машині залишається. Що теж буває дуже зручно (наприклад проаналізувати графіки тої чи іншої поїздки, як правило виникає бажання вдома, а не в салоні авто wink ).

Clone-77 написав:

Да я ж по доброму smile ,я чорнобилець...тому завжди звертаю увагу на такі речі...а тіпуна не треба бажати.

Я про "тіпун" жартома. storstark

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

39

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Grafik87 написав:

як на мене приборка трохи скучновата, для такого космічного зовнішнього дизайну

На самом деле, когда смотришь на торпеду в комплексе, она скучной совершенно не выглядит, как можно подумать глядя на её фрагмент на фотографии...

«Все говорят: Кремль, Кремль. Ото всех я слышал про него, а сам ни разу не видел.» Венидикт Ерофеев
Volvo XC60 2,4 - турбодизель
  0

40

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen, поздравляю с приобретением! Ни гвоздя, ни жезла!

Sandero-II, XII.2013, 1,5dCi (AUT15НЕ4, HNK, FL + On-Board Computer & Cruise Control).
Sandero-I, IX.2011, 1,4 (sold out)
  0
Спасибо сказали: Larsen1

41

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Я про "тіпун" жартома. storstark

storstark

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

42

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen, вітаю з придбанням нового "коника"  rock  Симпотна автівка  upp
Нехай приносить тільки позитивні враження  rock

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0
Спасибо сказали: Larsen1

43

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

І я вітаю, класний візочок, просто бомба. Хай служить справно.  tbsenile

Папанов казав: "Куй железо, пока горячё", чукчі говорять той же вислів так:
"Куй зелезн, пока горяць"
  0
Спасибо сказали: Larsen1

44 Відредаговано Larsen (2016-11-04 13:16:02)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Напишу трохи вражень про відчуття від їзди. Всі наведенні оцінки в порівнянні з Логаном.

Жорсткість підвіски. Їде м'якше за Логана. Це було першим враженням моєї доці, коли вона перший раз в ній проїхалась. Дитину не обдуриш, тому приймемо за істину. wink Реально, намагався оцінити об'єктивно по знайомим мені ямкам і іншим артефактам наших танкодромів. Впринципі, є місця які зараз швидше проїзжаю. Особливо це стосується лежачих поліцейських і рейок на переїздах - Логан на них гупав і підскакував сильніше, тут щось там вроді гупає, але результат помітно комфортніший. На глибоких нерівностях відчувається енергоємність підвіски, тут схожі відчуття з Логаном. Тому, вцілому, комфорт подолання нерівностей я оцінюю вище ніж в Логана. Можливо цей ефект підсилюється кращою шумкою.

При цьому в поворотах, як не дивно, вона себе веде значно впевненіше за Логана. На кільці 60км/год по відчуттям як в Логані на 40. Меньше крениться (в мене Логан був без переднього стаба, можливо тому так), і чіткіше реагує на руль.

Шум. Шумоізоляція, що і не дивно, значно краща. Двигун до 3000 майже не чути (десь як в Логані до 2000). Всі інші шуми теж меньші. Просто суб'єктивно, при розміреній їзді, відчуття що стоїш на місці.

Динаміка. Тут ще рано щось конкретне казати, адже я на обкатці перші 1000км, і двигун вище 3000 намагають не крутити. Тому всі враження від динаміки суто в цьому діапазоні. Звісно, як і показують цифри, за Логан 1.2 динаміка вища. Але і не така щоб дух захоплювало чи в спинку втискало (цього і не може бути до 3000об). Тим не меньше, в потік вклинюється впевненіше. Помітив що дуже жваво набирає на початковому етапі (коли стартуєш наприклад), можливо на малих обертах тут крутиша крива обертального моменту, що впринципі може пояснюватись регулюванням фаз газорозподілу.
Цікаво що передаточні числа приблизно такі ж як були в Логана. На п'ятій 80км/год при 2500об/хв. Так що я по місту і на шостій їзджу - якраз 2000. smile Те що передаточні такі самі, зручно, адже звик до них. Але з другої сторони, тут асистент передач наполягає рухатись десь на 1500 обертів при рівномірному русі або неактивному розгоні. На Логані я все ж таки звик до вищих обертів. На 1500 дійсно їде нормально, без детонацій, і дуже тихо, як на холостих. Впринципі прикольно.

Розхід. Ну тут взагалі ще рано про щонебудь говорити. В мене всього 200км пробігу, обкатка та і я ще толком не звик до машини. Тим не меньше, скажу що вже є. І так, БК середній розхід від заправки (заправлявся відразу після салону), показує десь 11.1 (вчора було 11.2). Це практично все їзда по місту (десь 20км за містом). Окремі поїздки (середній по БК від заведенн двигуна), бувають різні. Один раз, по місту, поїздка довжиною 6хв, показала 8.5л. Але то було майже без трафіка. При цьому середня швидкість була десь 45км/год. А так то середня швидкість зазвичай 20-25, і розхід 10-12. Звісно, були і дуже розхідні поїздки, де навіть 16л показувало. Але це було так: завівся, постояв 10 хв, потім проїхав 1км і заглушив. От за таких обставин було десь 15.

До речі, освоюю круїз. По трасі вже пробував, там все ясно. Тепер пробую по місту. І впринципі теж не погано. Звісно не завжди. В потоці від нього толку нема. Однак на деяких швидких ділянках, втикаю на 80км/год, і він мене везе до наступного затику. При цьому вмикати його знову дуже зручно і взагалі не напряжно. Ну а вимикається він сам при натисканні на будь-яку педаль, або можна і кнопкою (ричажком) вимкнути, щоб просто продовжити рух без двигуна. Впринципі, доволі зручно. Наразі звикаю, час покаже чи буду часто користуватись. Але думаю що буду. На цих ділянках, завжди стараюсь їхати впритул до 80, а ногою це не легко, там бувають і підйоми і зпуски, тому постійно відволікаюсь на підтримання швидкості. А тут один раз клацнув і усьо... smile Лімітер був би краще, але, нажаль, японці іншої думки.  dash1 Ну нічо, нічо...  lol1

Ага, не зовсім по ходовим характеристикам, але помітив що мене стали рідше підрізати і частіше пропускати. Це нові враження для мене адже на всіх авто на яких раніше їздив достатньо довго щоб звикнути до поведінки на дорозі, такого не було - мене завжди підрізали приблизно однаково. Ну що ж, приємний бонус. upp

На завершення, фотка ключа. Після рейстайлу, Тойота нарешті дала викидушку для РАВ4.
http://www.logan.in.ua/upload/iblock/1d6/8.jpg

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: SanychGT, Lavrik2

45

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

На п'ятій 80км/год при 2500об/хв.

Но, в отличии от логана, есть 6-ая... Как же её не хватает на трассе! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

46

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Aprox написав:

Но, в отличии от логана, есть 6-ая... Как же её не хватает на трассе! ))

Ага. При всій слабосилості 1.2, йому реально не вистачає 6-ї на трасі. На швидкостях вище 100, ну навіщо так безбожно крутити двигун, якщо для рівномірної їзди і так відчутно що він і на меньших обертах зміг би тягнути? А це і економія в плюс, і ресурс...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

47

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

До речі, освоюю круїз.

В місті штука без користі. Навіть не пробуй. Особливо якщо пагорбів багато. Тоді витрата палива збільшиться. Адже двигун буде намагатись в будь яку ціну підтримувати швидкість, а на пагорбах це буде досягатись "форсажем". А може воно і не треба. Тримаєш собі певні обороти, та і все. Крім того, якщо швидкість авта перевищує круізну, він не повинен вимикатись. Тобто педаль акселератора на круіз не діє (ну принаймні у мене так). А от гальма круїз вимикають.
І ще, не повторюй моїх помилок. Яма - то завжди яма! Як би комфортно машина її не проїжджала. Запам'ятай - то тобі комфортно, а машині і її сайлентблокам, втулкам, шаровим і іншому - то важка робота.

Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
  0

48

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Doc написав:

Особливо якщо пагорбів багато. Тоді витрата палива збільшиться.

Не думаю, адже я і без круіза на підйомах натискаю щоб підтримати 80, а на спусках відпускаю щоб не перевищити. Вобщем я пограюсь ним, а там побачимо як воно буде. Ще ж тільки перші дні.  tbsenile

Doc написав:

Тобто педаль акселератора на круіз не діє (ну принаймні у мене так).

На перевищення не вирубається а от на педаль реагує. Впринципі, якщо зовсім трошки її притискати, то не реагує, і це натискання нічого не змінює. А якщо сильніше нажати, то переходить в режим очікування. І це я не про кікдаун кажу.

Doc написав:

А от гальма круїз вимикають.

І зчеплення теж. Якщо є. smile

Doc написав:

Яма - то завжди яма!

Згоден! plus

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

49 Відредаговано alex.cver (2016-10-18 09:24:57)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Розхід. Ну тут взагалі ще рано про щонебудь говорити. В мене всього 200км пробігу, обкатка та і я ще толком не звик до машини. Тим не меньше, скажу що вже є. І так, БК середній розхід від заправки (заправлявся відразу після салону), показує десь 11.1 (вчора було 11.2). Це практично все їзда по місту (десь 20км за містом). Окремі поїздки (середній по БК від заведенн двигуна), бувають різні. Один раз, по місту, поїздка довжиною 6хв, показала 8.5л. Але то було майже без трафіка. При цьому середня швидкість була десь 45км/год. А так то середня швидкість зазвичай 20-25, і розхід 10-12.

У меня в городе но не в сильных пробках на Спортейдже 10.4-10.7 примерно до 11. Но думаю если бы стоял в таких пробках как на Рено то было бы 11.5 все. А какая масса при полной загрузки у РАВчика?

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

50

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

alex.cver написав:

У меня в городе но не в сильных пробках на Спортейдже 10.4-10.7 примерно до 11. Но думаю если бы стоял в таких пробках как на Рено то было бы 11.5 все.

Ага, десь по відчуттям в цьому районі і получається. Ну, плюс-мінус. Подивимось як буде після обкатки. Але наврядчи сильно краще, адже по паспорту в нього 10 по місту, а значить по любому буде більше. wink

alex.cver написав:

А какая масса при полной загрузки у РАВчика?

В моїй комплектації, максимальна десь 2 тонни, споряджена 1550кг.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0