Ну от, пройшов тиждень зимових випробувань, знову повернулася осінь, тому можу вже поділитись своїми враженнями від General Altimax Arctic. Тому продублюю тут свій відгук з іншої гілки форуму, для звітності.
І так, останній тиждень був чудовим періодом для тестування гуми в майже всіх можливих зимових умовах. Був і глибокий сніг, і чистий лід, і всякого роду хляпи, в тому числі товстий шар талого снігу на льоді. От я і потестував.
Порівнювати буду з Bridgestone Blizzak VRX, який в мене стояв на Логані. Порвіняння не зовсім справедливе, адже автомобілі зовсім різні, тому я не претендую на об'єктивну оцінку яка з цих шин, для яких умов краща, на однаковому авто. Кому цікаво - Рафік з переднім приводом, з повним пакетом ESP, а Логан був без ABS.
І так, перше з чого все почалось - глибокий (відносно) сніг. Як і слід було чекати від злючого рисунку протектора, тут різниця з Бріджом дуже велика. Впринципі, глибокий сніг ніколи не був сильною стороною Бриджа. Навіть дешевший Kleber Crisalp, який в мене раніше стояв на Астрі, здається гріб помітно впевненіше, хоча малий кліренс тої пузотерки зводив це нанівець. Ну, вобшем, тут різниця велика - Альтімакси гребуть впевнено і стабільно.
Наступне - вкатаний сніг і чистий лід на горизонтальній дорозі (вулиця). От відносно таких умов в мене були сумніви, адже Альтімакс - гума розрахована під шипування, отже не настільки "ліпуча" як Бріджи. Та і ламелей на ній рази в 2 меньше. Думаю і суміш дубовіша. І ясне діло, нема ніяких "мікропор", так широко розрекламованих і запатентованих Бріджстоуном. Короче, через цей момент я сумнівався чи варто їх брати, чи не будуть вони сильно гірше за те, до чого я звик. Коли перший раз я попав на таку вуличку, то відразу навіть не зрозумів що воно слизьке. Ну, тіпа сніг то й сніг... Це була під'їздна вуличка, тому їхав повільно, але зупинився без спрацьовування АБС. Коли вийшов зрозумів що це майже лід. Потім їздив по місту, і місцями теж був лід, але наскільки слизький, сказати не можу. Бувало що й АБС спрацьовувала, але жодного разу не повело зад, ну і з гальмуванням проблем впринципі не було. Знову ж таки - машини різні, ЕСП пару раз втручалась, але дууууже рідко. Вцілому результатом задоволений. Якщо вони в таких умовах і гірші за Брідж (а я на межі ні Брідж ні Альтімакси в таких умовах не перевіряв, нунах... ), то різниця не така, щоб в мене через неї виникли якісь суттєві проблеми. Що неможе не радувати.
Далі була хляпа, в тому числі і хляпа на льоді. Впринципі, тут нема про що й писати. Брідж по хляпі, бувало, аквапланував. За Альтімаксами наразі такого не помітив. На дуже глибокій хляпі, трохи мотало, але, по відчуттям, меньше ніж Бріджи. Ну а решта без проблем. Траекторна стійкість і гальмування, по відчуттям, не гірше ніж було на Бріджах. Тому -
Ну і врешті решт - мій "улюблений" горбок, про якого я вже раніше писав. Нажаль, найекстремальніших умов - товстий шар напівталого снігу, під ним тонкий шар води, а під нею лід - я не застав, тому не знаю як би воно було. Але був момент, коли на ньому був лід, а по ньому стікала тала вода. Це теж доволі стрьомна ситуація. Коли спускався, майже не міг гальмувати - АБС хапала майже відразу. Це "нормально", на Бриджах в такі моменти теж ніякого гальмування не було. Тому ситуація знайома. Головне що я не на жарт злякався - як же я буду назад виїзджати, якщо на спуску поздовжного зчеплення майже нема? Вертався через 15 хвилин, отже умови не змінились. Однак, як не дивно, навіть без якогось екстремального розгону (а на Логані я інколи сильно розганявся, так шо вже було страшно вилитіти з дороги - під'ом на повороті під 90 градусів), з першої спроби, без спрацювання ЕСП (принаймі лампочка не світилась), Рафік спокійненько собі виїхав і поїхав далі, наче там ніякого льоду і не було... От чесно скажу - в такій ситуації, на Бріджах я виїзжав, але стрьомніше, і бувало шо кидало, і розгін більший брав, і швидкість втрачав так шо ледь вилазив... Короче, не чекав я від Альтімакса нічого кращого, з його ламелями і відсутністю пор. Тим не меньше, результат саме такий. Навіть не знаю чому так, можливо діло в самій машині. Хоча, знову ж так, ЕСП я не помітив, може воно якось мовчки включалось, може антипробуксовка допомагала (хоча вона теж мигає лампочкою), а може просто геометрія, більші колеса, масса, розподіл ваги між осями... короче ХЗ, але по факту, в цих умовах я виїхав легше ніж на Бріджах на Логані. І це не просто неможе не радува, а взагалі дуже несподівано, адже теоретично, на льоді, Альтімакс без шипів, повинен зливати Бріджу. Вобщем я задоволений!
На рахунок самого екстремального - хляпа на льоді на мому горбку, думаю тут буде все ще краще ніж в Бріджа, адже злючий рисунок протектора Альтімакса з хляпою повинен справитиь краще Бриджа, ну а по льоді, як я вже переконався, на той горбок Альтімакс іде краще. Тим не меньше, як тільки будуть такі умови, відпишусь. Зараз внас прийшла відлига і потепління, і на дорогах вже ніякого льоду нема, тільки болото з калюжами.
І так, короткий підсумок. По глибоким снігам, хляпам - як і думалося, Альтімакс гребе впевненіше. По льоді в гальмуванні і в поворотах, я не помітив якоїсь різниці, хоча сумніви були. На горбок, по льоді, як не дивно, Альтімакс потягнув краще, що взагалі несподівано.
Доречі, по асфальті, сухому і мокрому, на плюсових температурах, ніяких неприємних відчуттів нема. На руль реагує чітко, гальмує впевнено, звісно, це на легальних швидкостях. Більше 110 я на них ще не розганявся, і не збираюсь. А ще в глибоких калюжах на швидкості (до 80), дуже впевнено тримають, з акваплануванням тут все дуже добре.
Ага, ще один момент - всі мої "зимові" випробування, відбувалися при температурах не нижче -4. Холодніше в нас просто не було. Тому наразі не знаю як воно буде в сильні морози. Можливо десь на -15, Альтімакси задубіють і почнуть ковзатись по льоді помітно гірше Бріджів. Наразі не знаю. Поживемо - побачимо.
А наразі я задоволений. Дякую Evgenий, що звернув мою увагу на цю гуму. Думаю Bridgestone DM-V2 мені б меньше сподобався. Принаймі наразі.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Evgenий1