Re: Toyota RAV4 (Larsen)
Ще думаю чи перезуватись на зиму, чи рано
я лично на днях буду , погода такая шо сильной жары не предвидеться а зимнюю резину нуно трохи покатать по асфальту , размять перед зимой .
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Toyota RAV4 (Larsen)
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 10 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ще думаю чи перезуватись на зиму, чи рано
я лично на днях буду , погода такая шо сильной жары не предвидеться а зимнюю резину нуно трохи покатать по асфальту , размять перед зимой .
"тише едешь, дальше будешь!"
Если в хвост за крупным авто ехать, то из опыта минус 1,0-1,5 литра к расходу. Кроме того "Разрушители мифов" опыт проводили (если в трех метрах ехать, то 40%:) ).
"Разрушители мифов" опыт проводили (если в трех метрах ехать, то 40%:)
Если в трёх метрах ехать, то можно запросто получить -40% автомобиля при резком торможении впереди идущего автомобиля...
Если в хвост за крупным авто ехать
Ні, я там був десь п'ятим-шостим за вантажівкою. Передімною були якісь легковушки, я б сказав меньші за мене. Та і яка аеродинаміка на таких швидкостях?
Хоча, колись по молодості, на велосипеді полюбляв підстроюватись за повільними вантажівками, але то зовсім інша річ.
Если в трёх метрах ехать, то можно запросто получить -40% автомобиля
Точно!
Пройшов перше ТО. Вцілому сподобалось більше ніж у Рено. Все зайняло пів-години. Відмітку в сервісну книжку поставили. Коли розказав менеджеру що в Рено не ставлять, він мені не повірив.
Був присутній при виконанні робіт, без проблем дозволили, все показували і пояснювали. Вперше побачив свою машину знизу, на підйомнику. Повітряні фільтри, двигуна і салону, міняти тут значно простіше ніж в Логані - болтів навіть відкручувати не треба. Впринципі, так як у всіх нормальних авто. Це Логан в цьому плані не такий як всі.
Поміняли оливу, фільтр оливи, салонний фільтр замінили на новий вугільний (фабричний був проста промакашка), ну і там всяка діагностика. Повітряний фільтр двигуна продули і поставили назад. Міняти не було сенсу, причому, що характерно, це не я просив, я був готовий замінити, а сам механік мене відмовив. Воно й не дивно, пробіг всього 7тис.
За все заплатив 2400грн. Що не може не радувати.
Коли розказав менеджеру що в Рено не ставлять, він мені не повірив
шо то у вас там не как в Украине - у меня все отметки в букваре и наклейки каждый раз под капот лепят.
сяся, наклейки клеїли, а в сервіску не вписували. Тіпа в них база даних, все круто, і ніяких сервісок вже нема. Можливо деякі ділери вписують щоб клієнтів не дратувати, але наскільки мені відомо, відмова від сервісних книжок, це політика Рено, а не окремих дилерів.
Коли розказав менеджеру що в Рено не ставлять
Ну это сервис-центру нужно пистон прописать. У меня все ТО отмечены.
Хотя у них, конечно, все фиксировано в базе. Когда чего и сколько, в т.ч. что покупал еще у них, и скидка насчитывается, если сумма превысила какой-то порог. Книжка, скорее, для себя. Ну или след. владельца.
Я смотрю, какие разные все же оф. центры встречаются. После последнего посещения позвонили, я покритиковал слегка. (сначала поинтересовался - оно вам надо? - сказали - фиксируют все жалобы, затем раз в месяц разбор полетов устраивают).
А какой реальный клиренс у машины? Измереный лично, если вдруг довелось.
Все облизываюсь на новый пепелац. Или катать этот, пока не скатается. А потом и сразу... Ниссан . Ну или Дастер
відмова від сервісних книжок, це політика Рено
При покупке Полика мне сказали "21 век на дворе, какая сервисная книга???" И не дали... Так и уехал из салона без сервисной книги, только РЛЭ вручили...
сяся, наклейки клеїли, а в сервіску не вписували.
мне тож таое спершу говорили но я им сказал примерно то же :
Книжка, скорее, для себя. Ну или след. владельца.
и всё пишут всё шо делают и даже вклеивают сзади в книгу распечатки всех не регламентных работ ( я попросил ) и без всякого ибо клиент всегда прав
Самый маленький расход на Спортяге видел как то летом 6.3-6.4 при неспешной езде жаны за рулем. А так если гоним по трассе то 7.2-8л смотря как ехать. Зимой может и больше быть. Тут с такой массой чем медленнее едишь например 60 тем меньше расход у Спортейджа.
У Рено тож ставят все отметки в книжке у мну
Пройшов перше ТО. Вцілому сподобалось більше ніж у Рено. Все зайняло пів-години. Відмітку в сервісну книжку поставили. Коли розказав менеджеру що в Рено не ставлять, він мені не повірив.
Був присутній при виконанні робіт, без проблем дозволили, все показували і пояснювали. Вперше побачив свою машину знизу, на підйомнику. Повітряні фільтри, двигуна і салону, міняти тут значно простіше ніж в Логані - болтів навіть відкручувати не треба. Впринципі, так як у всіх нормальних авто. Це Логан в цьому плані не такий як всі.
Поміняли оливу, фільтр оливи, салонний фільтр замінили на новий вугільний (фабричний був проста промакашка), ну і там всяка діагностика. Повітряний фільтр двигуна продули і поставили назад. Міняти не було сенсу, причому, що характерно, це не я просив, я був готовий замінити, а сам механік мене відмовив. Воно й не дивно, пробіг всього 7тис.
За все заплатив 2400грн. Що не може не радувати.
А топливный фильтр?
А какой реальный клиренс у машины? Измереный лично, если вдруг довелось.
Ага, міряв колись. На початку бортовика вже звітутвав, ось: https://www.logan.in.ua/forum/post601917.html#p601917
мне тож таое спершу говорили но я им сказал примерно то же :
От, ну я ж і кажу - вони це роблять тільки щоб заспокоїти буйних клієнтів, а по правилах "не положено". Я впринципі не вимагав, мені якось пофіг, правила так правила.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-10-13 21:10:00[/merge_posts_bbcode]
А топливный фильтр?
В мене бензиновий двигун.
От, ну я ж і кажу - вони це роблять тільки щоб заспокоїти буйних клієнтів,
ТЮ , каких буйных - сто как стояло так и стоит ,просто попросил - для того шоб самому помнить шо и когда робылось да и при продаже если такова будет тоже + таки бумаги.
Ось і пройшла моя машинка ще один рік без ніяких пригод. Про що свідчить відсутність записів в ботовичку.
Настав час ТО2. Поміняли оливу з фільтром, повітряний фільтр, салонний фільтр, гальмівну рідину (по регламенту), ну і всі регламентні перевірки ходової, гальмів, лампочок, і тому подібне. Все обійшлось 4200грн.
Катаємось далі!
А ще на днях автоцивілку продовжив. Цього разу вперше в електронному вигляді. Мені всеодно, але вирішив спробувати.
Larsen, ТО я понял по времени , а сколько пробег за прошедший год .
Ось і пройшла моя машинка ще один рік без ніяких пригод.
Чему там ломаться ... это ж тойота(с)
Как в целом впечатления, есть вещи, которые не нравятся и все тут?
Недавно тестил гибридный рав, в целом достойно ехал/рулился...да и ожидал худших впечатлений от салона по фото/видео...раньше не приходилось в нем сидеть.
Ну з моїми пробігами меньше 10ткм в рік, тим більше нічого ломатись не повинно.
Вцілому враження за два роки позитивні. Одне те що за цей час в моїй голові не селились думки про можливу заміну на щось краще, вже свідчить що все влаштовує. Навіть якщо подумати а на що б я її поміняв зараз, ніякого потягу ні до чого іншого не виникає.
Чи щось не подобається? Ну якісь дрібнички можна згадати, типу палки підпиралки капоту (у Логана був газовий упор! ) але нічого з важливих речей. Скажімо так, ніщо не дістає. Зовсім. Як їде, зручність, комфорт, місткість, практичність, прохідність, вигляд, все це мені подобається.
В порівнянні з Логаном більші експлуатаційні витрати. І розхід більший, і ТО, і навіть банальний шиномонтаж. Але це мене не дістає зовсім. Тому схоже що я для себе зробив правильний вибір.
Одним словом - я задоволений.
типу палки підпиралки капоту (у Логана був газовий упор!
Вот это меня сильно удивляет во всех авто дороже логана... Ладно бы работала позиция типа "нефиг туда лазить, а сервисменам не привыкать..." но нет же - омыватель в любом случае надо залдивать под капотом! А значит пользователь в любом случае "оценит" жлобство производителя! Но да, это всё мелочи... ))
у Логана був газовий упор!
У Кліо 3 теж палка упор, хоч авто іншої цінової категорії у порівнянні з логаном
Так, той газовий упор в Логана це така несподівана щедрість зі сторони Рено. Це звісно дуже добре що не поскупились, але якщо подивитись що вони зробили з багажником в седані, то виникає конкретний дисонанс. Багажник то частіше відкривати доводиться ніж капот, а конструкція гірша.
Думаю це тому що упор добавили заради успішного на ринку ЄС Сандеро. В нього з багажником теж все впорядку. А Логан седан, який в Європі не продається, успадкував упор капота разом зі всією передньою частиною від сандеро заради уніфікації, а от багажник залишився як і в першого покоління, бо для Турції і країн 3-го світу його покращувати нема сенсу.
Ну якісь дрібнички можна згадати, типу палки підпиралки капоту
Я так понимаю газлифты под конкретную модель не дорого стоят гденибудь на алиэкспресс.
Как ЛКП и салон после 2х лет - скрипы/сверчки? Как подвеска, вроде она у рава жестковата...сильно пробивается?
Когда тестил не было возможности проверить на серьезных ямах или полицеских...
Я так понимаю газлифты под конкретную модель не дорого стоят гденибудь на алиэкспресс.
Ну, палка і всі інші дрібнички, навіть не варті думок про їх усунення, настільки слабо вони мене хвилюють. Але сам факт що у в 2 рази дешевшого Логан був упор, цікавий.
Как ЛКП и салон после 2х лет - скрипы/сверчки?
По фарбі є сколи від камінців. На око покриття тонке. Але натяків на іржу не помічав. Сколи підкрашую. Ну, власне як і на інших машинах. Це не той випадок коли ЛКП справляє враження - фарба як фарба, є то й добре.
Якихось, скажімо так, нештатних скрипів чи цвіркунів за цей час не з'явилося. Шумність на тому ж рівні що і була в новій машині. У мого логана за 2 роки завівся цвіркун в торпеді, і почало поскрипувати крісло водія.
Как подвеска, вроде она у рава жестковата...сильно пробивается?
Вона не пробивається взагалі. Точніше, в мене не пробивалась ніколи. Але по жорсткості я б сказав що вона з жорстких. Хоча перешкоди плавніше переїзджає ніж логан, по моїм відчуттям. По ямах і лежачих копах їзджу часто.
і почало поскрипувати крісло водія
О! А я думал, что это я такой кабан, и только у меня водительское кресло скрипит...
Хоча перешкоди плавніше переїзджає ніж логан, по моїм відчуттям.
Может просто база больше или масса - и это даёт такие ощущения?
Может просто база больше или масса - и это даёт такие ощущения?
Так, можливо це, і ще можливо більші колеса плавніше перекочуються.
Сторінки Назад 1 … 5 6 7 8 9 10 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Toyota RAV4 (Larsen)
Згенеровано за 0.167 секунд(и), виконано 92 запитів