Тема: Фінансові результати Групи Renault за перший квартал 2017
ПІДСУМКИ ПЕРШОГО КВАРТАЛУ: ВИРУЧКА ГРУПИ RENAULT ЗБІЛЬШИЛАСЬ НА 25,2% (+ 19,7% БЕЗ ОБЛІКУ ВПЛИВУ КОНСОЛІДАЦІЇ АВТОВАЗА)
• Виручка Групи в першому кварталі 2017 року склала 13129 млн євро (12560 млн євро без врахування даних АВТОВАЗа). Зростання на 25,2% (19,7% без урахування результатів АВТОВАЗа) обумовлене в основному збільшенням продажів марок Групи і збільшенням продажів партнервм.
• Продажі в першому кварталі виросли на 15,8% до 873 678 автомобілів (при незмінній організаційній структурі, включаючи Lada) на ринку, який зріс на 4%.
• Обсяг продажів і ринкова частка виросли у всіх регіонах. Марки Renault і Dacia встановили новий рекорд продажів за перший квартал.
• У Європі продажі Групи збільшилися на 10% при зростанні ринку на 8% завдяки новим моделям і попиту на Kadjar, Clio 4, Captur і Duster.
• За межами Європи Група збільшила свої продажі на 100% в Азії-Тихому океані і на 31% в регіоні Африка-Близький Схід-Індія.
• Група підтверджує свої плани на цей рік.
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОДАЖІВ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ
Продажі ЛА+ЛКТ Групи Renault (включаючи Lada) в усьому світі виросли на 15,8% на тлі зростання ринку на 4%. Частка Групи на світовому ринку становить 3,8% (0,4 пп в порівнянні з 2016 роком). Марки Renault і Dacia встановили новий рекорд продажів за перший квартал. Продажі Renault Samsung Motors виросли на 56,3%, Lada - на 7%.
В Європі частка Групи на ринку ЛА+ЛКА виросла на 0,2 пп до 10,1%. Продажі збільшилися на 10% до 478 706 автомобілів.
Марка Renault продовжила зростання, збільшивши свої продажі на 10,1%. Ринкова частка склала 7,7% (+0,1 пп). Особливо помітну користь для Renault принесло повне оновлення сімейства Megane в 2016 році. Продажі електромобілів виросли на 46% приблизно до 10 000 одиниць (без урахування Twizy) завдяки успіху нового ZOE з пробігом в 400 км (в циклі NEDC). Продажі ZOE виросли на 57% і зміцнили лідерські позиції Групи на ринку електромобілів з часткою в 28%.
Марка Dacia встановила рекорд продажів за перший квартал - 112 457 автомобілів і частка ринку в 2,4%. Це зростання в 9,5% став можливий завдяки хорошим результатам Sandero (фаза 2), випущеного в кінці 2016 р.
У Франції завдяки загальному зростанню ринку Група Renault збільшила продажі на 5,6%. Група має п'ять моделей в першій десятці легкових автомобілів, що продаються найбільше (включаючи бестселер Clio 4) і чотири автомобілі в першій десятці легких комерційних автомобілів, що продаються найбільше. Марка Dacia показала відмінні результати завдяки успіху Sandero (лідер з продажу приватним клієнтам).
За межами Європи обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах. Група Renault зміцнила свої позиції за рахунок успіху нових продуктів: Kwid в Індії, QM6 і SM6 в Південній Кореї, Kaptur в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині і Captur в Америці.
В регіоні Африка-Близький Схід-Індія продажі групи зросли на 30,9%, а ринкова частка склала 6% (+1,4 пп).
Різке зростання продажів в Ірані (+ 161,5%) дозволив збільшити ринкову частку на 4,9 пп до 9%, завдяки успіху Tondar і Sandero.
В Індії Renault продовжує залишатися лідером серед всіх європейських марок з часткою ринку в 3,6% і зростанням продажів на 9,9%. Загальна кількість продажів Kwid досягла майже 27 000 автомобілів.
У Північній Африці Група збільшила ринкову частку до 41,5% (+8,3 пп) зі зростанням продажів на 13,4%.
В Євразії продажі виросли на 6,3% на тлі падіння ринку на 0,5%. Ринкова частка Групи Renault, яка тепер включає і марку Lada, зросла на 1,5 пп до 24,1% в великій мірі завдяки відмінним продажам в Росії.
На російському ринку, який вперше за чотири роки продемонстрував невелике зростання (+ 1%), Група збільшила свої продажі на 9,2% (включаючи Lada). Ринкова частка марки Renault досягла 8,1% (+0,8 пп). Продажі Kaptur, випущеного в червні 2016 року, перевищили 6000 автомобілів за квартал. Продажі Lada виросли на 8%, а ринкова частка склала 19,1% (+1,2 пп) завдяки успіху нових моделей Vesta і Xray.
Після консолідації продажів Lada в звітності Групи Росія стала для неї другим ринком.
У Туреччині продажі збільшилися на 0,8% на ринку, який скоротився на 7,4%. Ринкова частка Групи досягла 19% (+1,5 пп). Новий Megane Sedan, який отримав нагороду «Автомобіль року», демонструє успішний старт з продажами понад 7200 автомобілів.
В регіоні Азія-Тихий океан продажі збільшилися на 99,7% на ринку, яке зріс на 4,6%.
У Китаї Renault продала близько 18 000 автомобілів (у порівнянні з 3400 в першому кварталі 2016 року), включаючи 10 000 нових Koleos (модель була представлена в кінці 2016 року і випускається всередині країни).
Renault Samsung Motors збільшила продажі на 56,4% в Південній Кореї, де ринок виріс на 0,9%, а ринкова частка склала 6,2% (+2,2 пп) завдяки успіху недавно випущених нових моделей (SM6 і QM6).
В Америці продажі збільшилися на 19% на тлі зростання ринку на 9%, в результаті ринкова частка склала 6,3% (+0,5 пп). Sandero, Logan і Duster Oroch як і раніше демонструють впевнене зростання.
Група Renault продовжує в повній мірі використовувати відновлення ринку Аргентини з ростом продажів на 87,2% на тлі зростання ринку на 42,8%. Наша ринкова частка збільшилася на 3,1 пп до 13,1%. Renault домоглася серйозних переваг від налагодження локального виробництва Sandero і Logan в кінці 2016 року. Ринок в Бразилії стабілізувався (-1,2%), а Група зберегла свою ринкову частку на рівні в 6,8%.
ВИРУЧКА В ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ ЗА СЕКТОРАМИ
Виручка Групи в першому кварталі 2017 року склала 13129 млн євро (+ 25,2%). Без врахування впливу консолідації АВТОВАЗа, виручка Групи збільшилася на 19,7% до 12560 млн євро (+ 18,4% при незмінних валютних курсах).
В автомобільному секторі (без урахування АВТОВАЗа) виручка склала 11939 млн євро (+ 20,1%) в основному завдяки зростанню обсягу продажів (+9,2 пп). Збільшення продажів партнерам додало 3,5 пп до цього зростання. Ці результати відображають впевнене зростання діяльності з постачання машинокомплектів CKD* в Іран і Китай, а також продажів зібраних в Європі автомобілів (особливо після початку виробництва Nissan Micra). Ефект ціни (+2,4 пп) збільшився в основному завдяки недавнім новим продуктам. Вплив валютних курсів був позитивним (1,3 пп) в основному завдяки зміцненню російського рубля і бразильського реала, незважаючи на негативний вплив з боку британського фунта стерлінгів.
У фінансуванні продажів (RCI Banque) в першому кварталі виручка склала 621 млн євро (+ 13,5% в порівнянні з 2016 роком). При цьому число нових кредитних договорів зросла на 21,4%. Середній обсяг дохідних активів зріс на 21,9% до 37,9 млрд євро.
ПРОГНОЗ НА 2017
Очікується, що в 2017 році світовий ринок виросте на 1,5-2,5% (пор. попередню оцінку в 1,5-2%). Цього року, як і раніше очікується зростання європейського ринку на 2%, як і ринку Франції.
За межами Європи тепер очікується зростання російського ринку до 5% (пор. відсутність змін в колишньому прогнозі), а бразильський ринок повинен залишитися без змін. У Китаї (+ 5%) і Індії (+ 8%) зростання має зберегтися.
На цьому тлі і після консолідації АВТОВАЗа Група Renault підтверджує свої цілі:
- збільшити виручку Групи, не враховуючи впливу АВТОВАЗа (при незмінних валютних курсах)**,
- збільшити операційний прибуток Групи в євро**,
- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.
Консолідована виручка Groupe Renault
*CKD: повний машинокомплект, дрібновузлове складання.
**В порівнянні з опублікованими результатами Групи Renault за 2016 рік.