Тема: Визначені знавці історії бренду RENAULT, третій розіграш
Бренд Renault, пишаючись своєю історією, радісно ділиться нею зі своїми клієнтами і шанувальниками. З 23.08.2017 р була запущена інтерактивна гра про 119 насичених років історії бренду Renault.
30 листопада було проведено третій розіграш та визначено 4 переможців (за підсумками жовтня місяця), які отримають свої призи за відмінне знання історії улюбленого автомобільного бренда.
Історія бренда Renault розпочалася ще у 1898 році, коли Луї Рено зібрав свою першу машину Voiturette А. З того часу, керуючись пристрастю до життя та жагою до інновацій, не одне покоління послів Renault працювало над розвитком та формуванням іміджу бренда, який на сьогодні займає лідируючі позиції в Україні**.
Сьогодні дізнатися більше про становлення бренда Renault та ключових етапах його успіху, можна перейшовши за посиланням https://history.renault.ua/index.html, де в зручному форматі представлена історія бренду, а також відео-тест для перевірки знань.
У серпні свої сили на знання історії бренду Renault спробували 332 користувача.
Ми дякуємо учасникам за їх активність і вітаємо першу четвірку переможців, які отримають фірмові призи:
1. Ігор Мейта стає володарем головного призу - подарункового набору з 6 моделей Renault (в масштабі 1:43);
2. Олег Прокопишак виграє модель преміального Renault Espace (в масштабі 1:43);
3. Вася Марковцій отримає в подарунок модель кроссовера Renault Kadjar (в масштабі 1:43);
4. Юлія Шатіло виграє модель компактного Renault Megane Hatchback (в масштабі 1:43).
Щоб стати переможцем наступного етапу конкурсу про історію бренду Renault і отримати фірмові призи, переходьте за посиланням https://history.renault.ua/index.html*, проходьте відео-тест та отримуйте призи за свої знання.
Детальніше ознайомитися з правилами проведення акції можна на сайті: https://history.renault.ua/pravila.html
В 2016 р. бренд RENAULT посів 1ше місце на автомобільному ринку України з часткою 10,9%. Два роки поспіль компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки новому поколінню автомобілів Renault, широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Finance і кваліфікованій дилерській мережі.