Тема: Новий рекорд для групи RENAULT - 3,76 млн проданих автомобілів
· 3,76 млн проданих автомобілів (+ 8,5%) на тлі зростання ринку на 2,3%.
· Рекордний рік для Renault, найбільшої в світі французької марки, і для Dacia. Renault стала другою маркою з продажів в Європі.
· Renault зберігає лідерство в європейському сегменті електромобілів з ринковою часткою в 23,8%.
· Обсяг продажів і ринкова частка росли в усіх регіонах Групи. Зокрема, Група збільшила продажі на 13,6% в регіоні Східна Європа та на 17,0% в регіоні Азія-Тихий океан.
· Renault планує продовжити зростання1 в 2018 р. завдяки розширенню закордонних господарських одиниць та оновленню продуктової лінійки.
Група Renault збільшує продажі 5-й рік поспіль з показником в 3 761 634 автомобілів. Група Renault (включаючи Lada) домоглася 8,5%-вого зростання загальносвітових продажів (легкові і легкі комерційні автомобілі) на ринку, який виріс на 2,3%. Ринкова частка Групи сьогодні становить 4,0% (+0,2 вп в порівнянні з 2016 р).
У сегменті ЛКА Група встановила новий рекорд, продавши 462 859 автомобілів (+ 4,1% в порівнянні з 2016 р).
Марки Renault і Dacia збільшили свої продажі до рекордних рівнів 2 670 982 і 655 235 автомобілів, відповідно. Продажі Lada підскочили на 17,8% до 335 564 одиниць, в той час як продажі Renault Samsung Motors впали на 10,1% до 99 846 автомобілів.
"Ми встановили новий рекорд Групи, продавши понад 3,7 млн автомобілів в 2017 році. Ми продовжуємо збільшувати обсяг продажів і частку ринку в усіх регіонах. Наша стратегія оновлення лінійки і географічної експансії продовжує давати результати. У 2018 році ми продовжимо зростання і глобалізацію наших продажів відповідно до плану розвитку Drive The Future", зазначив Т’єррі Коскас, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та маркетингу.
В Європі, де ринок виріс на 3,3%, Група збільшила продажі на 5,6% до 1 911 169 автомобілів. Група займає 10,8% європейського ринку (+0,2 вп).
Марка Renault показала зростання продажів в 3,7% і збільшила свою частку до 8,2%. Зростанню продажів Renault, зокрема, сприяло повне оновлення сімейства Megane в 2016 р. і запуск нового Koleos в минулому червні. Clio залишається другим автомобілем, який найбільше продається у Європі, а Captur став лідером серед кросоверів у своїй категорії.
Renault зберегла своє лідерство в сегменті електромобілів з часткою ринку в 23,8%. Обсяг продажів виріс на 38%. Продажі електромобіля ZOE, який найкраще продається в Європі, збільшилися на 44%.
Навіть до виходу нового Duster на початку 2018 р. марка Dacia встановила новий рекорд в Європі, продавши 463 712 автомобілів (+11,7%) і збільшивши ринкову частку до 2,6% (+0,2 вп). Це зростання пов'язане в першу чергу з відмінними продажами Sandero фази 2, запущеного в кінці 2016 р.
За межами Європи Група збільшила обсяг продажів та ринкову частку у всіх регіонах. Продажі Групи зросли на 11,6% на тлі зростання ринку на 3,3%. Продажі за межами Європи сьогодні складають 49,2% від загального обсягу.
Група Renault зміцнила свої позиції за рахунок успіху нових продуктів: Renault Kaptur, LADA Vesta і LADA XRAY в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині, Duster Oroch і Kwid в Америці.
Продажі Групи в Євразії зросли на 13,6% на тлі зростання ринку на 7,0%. Ринкова частка Групи, яка тепер включає і марку Lada, зросла на 1,4 вп до 24,5% в великій мірі завдяки відмінним продажам в Росії.
На російському ринку вперше за чотири роки зафіксована позитивна динаміка, зростання на 12,2%. Група збільшила свої продажі на 16,9% (включаючи Lada). У 2017 р. більше чверті всіх проданих в Росії автомобілів були виготовлені Lada або Renault. Lada збільшила продажі на 17,0% і досягла ринкову частку на рівні 19,5% (+0,8 вп) завдяки успішному оновленню своєї лінійки, особливо моделям LADA Vesta і LADA XRAY. Марка Renault добилася рекордної ринкової частки в 8,5% (+0,3 пп). Продажі Kaptur перевищили 30 958 одиниць, а Duster - 43 715. Після консолідації продажної звітності Lada Росія залишається другим найбільшим ринком для Групи.
У Туреччині Renault встановила новий рекорд за весь час, збільшивши продажі на 7,0% (130 276 автомобілів) на ринку, який скоротився на 2,8%. Megane Sedan підтвердив свій статус успішної моделі з продажами близько 39 300 автомобілів. Ринкова частка марки виросла на 1,3 вп до 13,6%, завдяки чому Renault стала провідною маркою в країні з продажу як легкових, так і легких комерційних автомобілів.
В регіоні Азія-Тихий океан продажі збільшилися на 17,0% на ринку, який зріс на 2,7%.
У Китаї Renault продала більше 72 100 автомобілів у порівнянні з 35 278 в 2016 р., в два рази збільшивши продажі за один рік. Новий Koleos підтвердив свій статус успішної моделі з продажами понад 43 400 автомобілів.
Продажі Renault Samsung Motors скоротилися на 10,1% через відсутність нових моделей на ринку з дуже жорсткою конкуренцією. Це падіння було за потужним зростанням в 2016 році, яке було обумовлене виходом SM6 і QM6.
В регіоні Африка-Близький Схід-Індія продажі Групи зросли на 8,4% на ринку, який зріс на 2,0%. Ринкова частка збільшилася на 0,4 вп до 6,6%.
Продажі в Ірані зросли на 49,3% і дозволили збільшити ринкову частку на 2,4 вп до 10,8% завдяки успіху Tondar і Sandero.
В Індії Renault і раніше залишається провідною європейською автомобільною маркою з часткою ринку в 3,1%. Продажі скоротилися на 14,9% в очікуванні нарощування обсягу виробництва Captur.
У Північній Африці продажі Групи зросли на 5,6% на тлі ринкового спаду на 4,7%. Ринкова частка Групи склала 42,4% (+4,1 вп) в основному завдяки хорошим результатам в Алжирі, де вдалося досягти рекордної ринкової частки в 62,8% (+11 вп).
В Америці продажі збільшилися на 9,9% на тлі зростання ринку на 7,2%, в результаті ринкова частка склала 6,7% (+0,2 вп).
Група продовжує користуватися плодами відновлення бразильського ринку, який виріс на 9,3%. Завдяки зростанню продажів на 11,4% вдалося досягти рекордної частки ринку в 7,7% (+0,2 вп) за рахунок гарних результатів продажів нових моделей, Captur і Kwid. Випущений в липні Kwid вже розійшовся майже в 22 600 екземплярів.
В Аргентині, де ринок піднявся на 26,4%, Група збільшила продажі на 16,3% в очікуванні нарощування обсягів виробництва Kwid.
Ринковий прогноз для Групи Renault на 2018
Очікується, що в 2018 р. світовий ринок в порівнянні з 2017 р. виросте на 2,5%. А європейський ринок збільшиться на 1%, зростання у Франції складе 1%.
За кордоном очікується зростання ринку в Бразилії і Росії на 5% і 10%, відповідно. Зростання в Китаї повинне скласти 5%, в Індії - 6%.
На цьому тлі в 2018 р. Група очікує позитивних результатів від оновлення продуктової лінійки у всіх регіонах і продовжить нарощувати продажі2 на закордонних ринках в рамках плану Drive the Future.
1При незмінному обсязі
2При незмінному обсязі
Продажі Групи по регіонах (ЛА+ЛКА)