1

Тема: Команда RENAULT E.DAMS і Себастьєн Буемі здобули призове місце втретє

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2018/march/15/1.jpg.ximg.l_12_h.smart.jpg

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2018/march/15/2.jpg.ximg.l_12_h.smart.jpg

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2018/march/15/3.jpg.ximg.l_12_h.smart.jpg

У перегонах «e-Прі Мехіко» (Mexico ePrix), що пройшли під розпеченим сонцем на Автодромі імені братів Родрігес, Себастьєн Буемі виборов для команди Renault e.dams третє призове місце поспіль.

Узявши високий темп, автомобіль Renault Z.E.17 під керуванням Себастьєна Буемі (Sebastien Buemi) показав найкращий результат з-поміж усіх кваліфікаційних груп на цьому треку, що використовує частину траси Formula-1. Проте на останньому етапі боротьби за поул-позицію швейцарський водій не зміг повторити свій успіх і одержав стартове місце в другому ряду.

Коли загорілись стартові вогні, Буемі тримався на третій позицій за Феліксом Розенквістом (Felix Rosenqvist) і Олівером Терві (Oliver Turvey). Встановлений порядок вперше порушився на 15-му колі, коли лідер раптово почав втрачати швидкість. Проте Буемі утримував друге місце недовго, оскільки на 23-му колі його обійшов Даніель Абт (Daniel Abt).

Після зміни автомобіля Абт знову приєднався до лідерів, залишивши позаду Терві, Жана-Еріка Верня (Jean-Eric Vergne) і Буемі. Себастьєн використав додаткову потужність фанбусту, щоб прослизнути повз Верня, продемонструвавши чудовий стиль. Під кінець перегонів він відстав від лідера та зіткнувся з Терві в боротьбі за друге місце. Як завжди у Formula-Е, на фінальних колах йшла несамовита боротьба, особливо після того, як до змагання за друге місце приєднався Нельсон Піке-молодший (Nelson Piquet Jr.). На останньому колі Буемі спробував виконати зухвалий маневр обгону, який, на жаль, не приніс успіху. Незважаючи на це, водій команди Renault e.dams фінішував третім, виборовши призове місце втретє за сезон.

Його колега по команді Ніколя Прост (Nicolas Prost), що у кваліфікаційному заїзді посів 15-те місце, добре стартував, уникнувши неприємних несподіванок, що нерідко трапляються під час старту із середніх позицій стартової решітки. Він відстав на одне місце на першому колі, а потім стійко тримався в групі, яка переслідувала лідерів.

Після заміни автомобіля француз опинився на 13-му місці та йшов до того, щоб вибороти для команди ще декілька очок. Проте для нього перегони закінчилися за дев’ять кіл до картатого прапорця, коли його зачепив Сем Берд (Sam Bird). Прост був змушений заїхати на піт-стоп і вибув з перегонів через пошкодження передньої підвіски.

Хоча цей результат став розчаруванням для Renault e.dams, оскільки лише одна машина опинилася у ТОП-10, команда все ж втримала п’яте місце в загальному командному заліку, а Буемі після Мехіко залишився четвертим в особистому заліку.

Ніколя Прост, №8

«Я дуже наполегливо тренувався для перегонів на цій трасі, яка мені дуже подобається. Не можу пояснити, чому під час кваліфікації я не їхав швидше, особливо після того, як протягом практики все йшло чудово. Гадаю, я прийшов би до фінішу, та Берд зачепив мене, коли я його обганяв. Я нічого не міг зробити, щоб уникнути зіткнення, і закінчувати день отак важко. Я мотивований, як і раніше, і впевнений, що скоро повернусь на шлях до успіху».

Себастьєн Буемі, №9

«Загалом, я дуже задоволений, оскільки це наше третє поспіль призове місце цього сезону. Крім того, це мій двадцятий фініш у ТОП-3 в перегонах Formula-Е! Звісно, завжди хочеться досягти більшого, але й цим я задоволений. Ми збираємося тепер зосередитися на наступному раунді в Уругваї. Ми вже двічі виграли перегони у Пунта-дель-Есте і маємо на меті знову вибороти перемогу».

Жан-Поль Дріо (Jean-Paul Driot), співвласник команди

«Ми втретє поспіль посіли місце на подіумі, і це показує, що ми одна з найбільш стабільних команд цього сезону. Але є й деяке розчарування, тому що під час суперпоулу Себ заблокував свої передні колеса на першому повороті. Хоча ми й не перемогли, наша стабільність обов’язково буде винагороджена до кінця чемпіонату. Робота, яку ми виконали протягом останніх кількох тижнів, принесла свої плоди, і ми покращили баланс машин у перегонах. Ми маємо й далі працювати над збільшенням швидкості та покращенням наших шансів на перемогу. Ми з великим нетерпінням чекаємо на наступний раунд в Пунта-дель-Есте».

Венсан Гайярдо (Vincent Gaillardot), технічний керівник команди

«Це сезон неймовірно запеклої боротьби! Розрив між п’ятьма найкращими гонщиками, які пройшли до суперпоулу, склав менш ніж дві десяті секунди, до того ж з’являються нові претенденти на перші місця в стартовій решітці. Більше, ніж будь-коли, ми віримо, що стабільність показників команди принесе свої плоди. Зважаючи на це, ми дуже задоволені результатом Себа, оскільки він втретє поспіль піднявся на подіум. Водночас ми дуже засмучені через Ніко, який намагався відвоювати свої позиції, доки не зазнав аварії. Нам усе ще потрібно покращувати наші результати, щоб досягти перемоги, як це зробили наші суперники на чемпіонаті».

  0