Re: ЄвроБЛЯХА
заграли ті довбані євроБляХери! Переважна більшість з них ідіоти, які не дотримуються правил, створюючи аварійні ситуації, дуже часто утікаючи з місця ДТП. Потім кого шукати, хто несе відповідальність?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → ЄвроБЛЯХА
заграли ті довбані євроБляХери! Переважна більшість з них ідіоти, які не дотримуються правил, створюючи аварійні ситуації, дуже часто утікаючи з місця ДТП. Потім кого шукати, хто несе відповідальність?
Купуючи ж авто, покупець повинен поставити його на облік.
Із-за ціни за цей облік і весь сир-бор!!!
Переважна більшість з них ідіоти
За номера де 3 і більше однакові цифри ще більші ідіоти як правило, а якщо ще авто бмв, то взагалі!!!
Баранів на всіх номерах вистачає!
За номера де 3 і більше однакові цифри ще більші ідіоти як правило, а якщо ще авто бмв, то взагалі!!!
Баранів на всіх номерах вистачає!
євроБляХерів набагато більше! Особливо, коли вони нашкодять та втікають з місця ДТП. Потім нема змоги вимагати компенсації за скоєні пошкодження. Українські номери набагато легше знайти...
євроБляХерів набагато більше!
Дураки та дороги, стало на-жаль нашим теж!
Особливо, коли вони нашкодять та втікають з місця ДТП. Потім нема змоги вимагати компенсації за скоєні пошкодження. Українські номери набагато легше знайти...
У цивілізованих країнах не важливо якої країни номера находять всіх порушників
У таких як в нас країнах - це привід відшити, не наші номера ми не знаєм що робить. І тд.. А у нас також багато випадків коли навіть з нашими номерами при свідках, записах - не можуть найти чи встановити вину!
Із-за ціни за цей облік і весь сир-бор!!!
Мені всеодно що там в кого за сир-бор, я лише вказую на хибність наведеної тобою аналогії. Поганий закон чи ні - винний той хто його порушив. Порушив покупець, значить винний він. Все.
У цивілізованих країнах не важливо якої країни номера находять всіх порушників
Нема такого явища як євробляхи у цивілізованих країнах. Надіюсь тобі не треба пояснювати різниці між євробляхою і авто на іноземній реєстрації?
Нема такого явища як євробляхи у цивілізованих країнах.
бо очень дорого
я лише вказую на хибність наведеної тобою аналогії
Люба аналогія, яка має довести до абсурду, хибна...
Сьогодні блахерів стрижуть завтра, всіх з техоглядом підстережуть!
бо очень дорого
Дорога там екологія! Але там хоч за ради екології дороги не погані!
Вставлю я и свои пять копеек по поводу евроблях. Такое явление кстати, было в Италии и не так давно.
Но..
Аспект первый.. Смотрим на график жизненного цикла механизма, сооружения , выраженный в интенсивности отказов.:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0 … %D1%8C.gif
Машина стоит копейки на западе, где высокий процент насыщенности населения автотранспортом тогда, когда интенсивность отказов входит в кривую ІІІ графика. Там такие машины не знают куда девать. Человек, купивший такую машину, думает, что отремонтируя ее он сможет вернуть ее в прямую графика ІІ. По всем теоримям машин и механизов это невозможно, он только меняет конфигурацию кривой ІІІ физического износа.. И в результате не он владеет машиной, а она им. Двигатель может стать на трассе от обрыва шатуна, например, в любой момент.
Аспект второй. Эту тему просекли литовцы. Наши лохи покупают. Они делают из битого и ржавого автомотлоха "франкенштейнов" сваривают и переваривают машины. Эти особо страшные, они отличаются номерными рамками и накоейками из Германии, Швейцарии с номерами диллеров и т.д. но с литовскими номерами. Это металллолом после ДТП, сваренный из трех машин..
Аспект третий.. Растаможка. Был льготный период. У меня вокруг были знакомые на таких машинах.. Я их не понимал. Они растаможили в льготный период.. Ездят на украинских номерах.. Кто ездит сейчас? Сирые убогие? Жлобы? Отморозки? Пожалуй кто-то из этой категории..
Аспект четвертый, переходящий из аспекта третьего...
Это вчера в Киеве, на парковке Лавина-Молла. Двух пешеходов подбросило на метр.Будут ли жить, ходить на своих ногах, с костылями или без или ездить на коляске не скажет никто:
https://www.unian.net/incidents/1070182 … -foto.html
Тут комментариев нет уже без мата...
Прикрывать эту лавочку надо жестко, страшно и единоразово без конвульсий.. Если предыдущая власть заигрывала перед выборами, но приняла относительно адекватное решение, то ЗЮ продолжил танцевать и это грозит многим...
Завтра з Ваших слів можна робити шаблон! Тільки слова міняти. Техогляд, Екологія, Безпека, Порушення, Старі авто, Податок для лікарень. І що хоч можна підставляти все для людей!!! для їх безпеки!
Завтра з Ваших слів можна робити шаблон! Тільки слова міняти. Техогляд, Екологія, Безпека, Порушення, Старі авто, Податок для лікарень. І що хоч можна підставляти все для людей!!! для їх безпеки!
Даруйте, але це вже в такому сенсі буде класичною демагогією..
Моя думка така, зробити однаковий податок для всіх авто, не важливо дороге-дешеве, старе-нове, вітчизняне-закордонне. Просто 3-5 мінімальних заробітних плат. Ті хто купують дорогі авто будь ласка мені не жалко, хто не має змоги і потрібно приженіть еврохлам, з часом зрозумієте нове є нове. І не буде скількох запитань, і скількох "Розумних".
Даруйте, але це вже в такому сенсі буде класичною демагогією..
Значить час покаже буде така демагогія чи ні, після евроблях...
Значить час покаже буде така демагогія чи ні, після евроблях...
Просто люмпен, цього не зрозуміє..Безпека, технагляд і т.д.. Він в стані психічного неврозу вірить, що проти нього існує змова, що на ньому всі заробляють, заставляють його платити більше, що це змова автовиробників, урядів, масонів і т.д..
Про технагляд скажу наступне.. Країна ЄС Словенія. Роки два тому українським дрібним турооператором ФОПом, що працює в Словенії, був куплений бус VW Транспортер 2005 р. на словенських номерах, який возив туристів по Адриатиці та Італії. У буса був пробіг під 500 тис...Він регулярно проходив техогляд, у нього була страховка. І в травні цього року під Венецією у нього лопнув палець, вилетів поршень, довбанув по клапанах і двигуну настав капець.. Божевільна страхова, яка взяла но облік цей бус, була змушена з Мерібору на евакуаторі привезти підмінний бус, а старий труп відвезти на сервіс, де під час розтину був встановлений діагноз про смерть двигуна..
Так кінчають старі машини в ЄС.. І вони проходять техогляди за допомогою страхових компаній, поки є божевільні страховики (ну може там діє хіба що вищий тариф, або франшиза).. В результаті туристичні фірмачі порхаували все і вирішили використовувати орендований транспорт..
Так народжується свідомість, про яку Ви казали... Ібагато людей поки не наступлять на граблі, не зрозуміють.
Згідний, для комерційного використання еврохлам зовсім не підходить! Гроші доходи витрати все на свої місця ставлять! Для особистого теж як для кого. Для себе вибрав нове, так як заміна службового! Планую ще одне авто з еврохламу! За ним дивись, вчасно, все підмічай міняй, і теж для особистого використання вистачить! Інше діло, що там будут за нізащо доїть подать, тіпа авто старе..і тд..буде зато чим зайнятись...(задовбу бумажками і мертвого)
П.С похвастаюсь, за 7-8 років активного керування жодного штрафа. даже в ті драконовські часи гаї. І так я іноді порушую правила, як правило остновне порушення це швидкісний режим, поза містом. Тому тут теж, треба всіх водіїв під одну гребінку брати! Тоді і на евроблясі і на звичайних номерах буде гарно їздить!
Планую ще одне авто з еврохламу! За ним дивись, вчасно, все підмічай міняй, і теж для особистого використання вистачить!
Почитайте перший аспект моєї довгої нудної тиради із посиланням на графік відмов... Я теж так думав в юності.. А потім відновлював Гольф 1987 в 2004 р, мав справу з Фітаом Добло 2001 р у 2006..2010 р.. Ви помиляєтеся.. Все воно мотлох і в комерційному і в особистому.. А якщо ще й пробіг скрутять (поляки і литовці це люблять робити).. Все, що не мотлох (авто до 4 років та/або пробігом до 150 тис) коштує там не дешево
Сьогодні блахерів стрижуть завтра, всіх з техоглядом підстережуть!
Так, а ще заставлять податки платити, ПДР дотримуватись і взагалі де мій халявний бензин? Стрижуть нас на бензин сцуки! Даєш безплатні заправки!
зробити однаковий податок для всіх авто,
Як так?! Всіх стригти будеш?!
Стрижуть нас на бензин сцуки!
-
та не ремонтують дороги!
А Ваш сарказм, шкода що Ви не розумієте що пишете!
А Ваш сарказм, шкода що Ви не розумієте що пишете!
Не подобається? А це лише "аналогія яка має довести до абсурду"...
Моя думка така, зробити однаковий податок для всіх авто, не важливо дороге-дешеве, старе-нове, вітчизняне-закордонне. Просто 3-5 мінімальних заробітних плат. Ті хто купують дорогі авто будь ласка мені не жалко, хто не має змоги і потрібно приженіть еврохлам, з часом зрозумієте нове є нове. І не буде скількох запитань, і скількох "Розумних".
Valerik написав:Даруйте, але це вже в такому сенсі буде класичною демагогією..
Значить час покаже буде така демагогія чи ні, після евроблях...
ти дуже примітивно міркуєш...
поїдь у ЄС та трошки поспілкуйся з європейцями та вникни у їх побут!
Планую ще одне авто з еврохламу!
Нічого собі "хлам"!!!! У нас такий "хлам" на Українській реєстрації по цінах від 12 кіло американських грошей , а в бляхостані і забляхостанні подібний "хлам", але в технічному стані на багато кращому ніж ті, що в нас пропонують на ринках, за три-п'ять кіло долярів легко придбати....
Особисто "з'їздив" і продав далі не одну "бляшку".... Весною МЛ-ку продав мисливцям.... Так вона десяток нових Логанів переживе і фарба не потускніє... А до МЛ-ки Аутлендер Х(и)Л(и) був.... куди там бюджетному мотлоху с тест-драйвів автосалонів братись за станом, "фаршем" та ресурсом! Зараз, підозрюю, номери Українські начепили з якогось "битка" і катається....
Взагалі - треба знімати штучні бар'єри на шляху БВ автівок з Ойропи.... Бо то на багато кращі автівки, ніж "вижаті лимони" з Українською реєстрацією на наших автобазарах!
Я б дозволив раз на три роки ввозити БВ автівку з Ойропи, Злучених Стейтв, Канади... для особистого використання з мінімальними податками (скажімо до 1000 ойро за все). І наступну автівку ввозити тільки після надання довідки про утилізацію попередньо ввезенного авто....
Мое мнение.
С теми, кто привозил бляхи, большей частью (не все, а частью) любители халявы, которые не разбираются в машинах.
Те бляхи, которые привозили мне, были снаружи хороши, в салоне замечательно, снизу - вряд ли восстановишь за разумные деньги
У одной бляхи на ходу лопнула магистраль тормозной системы. Обошлось обделанным испугом.
Бляховоды при ДТП могут просто убежать, это дешевле, чем штраф.
Это надо заканчивать
Мое мнение.
С теми, кто привозил бляхи, большей частью (не все, а частью) любители халявы, которые не разбираются в машинах.
Те бляхи, которые привозили мне, были снаружи хороши, в салоне замечательно, снизу - вряд ли восстановишь за разумные деньги
У одной бляхи на ходу лопнула магистраль тормозной системы. Обошлось обделанным испугом.
Бляховоды при ДТП могут просто убежать, это дешевле, чем штраф.Это надо заканчивать
Совершенно согласен.. Причем хлам все, и не только бюджет, иначе бы оно не стоило так дешево..Мне тут года 2 назад одни доказывали, что я должен продать свой уже донимающий меня не новый Логан 2008 г и купить Тойоту Королу 2008г! А спросил, а смысл машину 2008 менять на машину 2008? Мне сказали, что я ничего не понимаю ЭТО ТОЙОТА!!!! А я говорю ну и что? Ржавеет так же, износ выработка та же.. Все хлам. А мне говорят.КАК??? Это же ТОЙОТА!!! Она супер надежная, сделано в Японии!!! Румынское корыто твое и рядом не стоит! У меня один заказчик был удивлен, что Логан отъездил 200 тыс и более.. У него Ягуар родстер стал сыпаться после 50 тыс, а на на 6-ом году жизни пошел ржавый пострел и отслой краски на кромке арки..И что? Где крутые тачки? Все в хлам превращается, а люди этого не понимают...
один заказчик был удивлен, что Логан отъездил 200 тыс и более.. У него Ягуар родстер стал сыпаться после 50 тыс, а на на 6-ом году жизни пошел ржавый пострел и отслой краски на кромке арки..И что? Где крутые тачки? Все в хлам превращается, а люди этого не понимают...
окрім того, що люди у школі хімію та фізику не вчили (ну, звісно ж, і сопромат з теоретичною механікою у виші), вони ше й зачаровані "чарівними шильдіками". не скажу напевне, який відсоток такої публіки, але досить вагомий. це та категорія, яка розбирається геть в усьому: і як дерево на дачі обрізати, і як ворота у гаражі пофарбувати тощо. а як подивися на результат тієї роботи, то гадаєш: з якого часу той пан до нас попав? (з моїх особистих спостережень)
Мне сказали, что я ничего не понимаю ЭТО ТОЙОТА!!!! А я говорю ну и что? Ржавеет так же, износ выработка та же.. Все хлам. А мне говорят.КАК??? Это же ТОЙОТА!!! Она супер надежная, сделано в Японии!!! Румынское корыто твое и рядом не стоит!
Правильно Вам сказали. Японські авто, по результатам німецьких експертів являються самими надійними, а Дачія десь на 40-50 місці по кількості поломок. Була б у Вас можливість купити нову Хонду або Тойоту , взяли б не задумуючись. В нашій країні люди пересіли з ВАЗів на нові ДЕУ і Дачії, які по якості трохи кращі від перших. Хоча я можу навести випадки, коли людина на ВАЗ 2109 проїзжала більше 200 тис. км без серйозних поломок. По одній машині не можна судити, що ці авто меганадійні.
Хоча я можу навести випадки, коли людина на ВАЗ 2109 проїзжала більше 200 тис. км без серйозних поломок. По одній машині не можна судити, що ці авто меганадійні.
дело не в машине а людях! в автосалоне продающем ВАЗ могли снять навесное с движка и отвезти на авто рынок продать и купить кетай))) на этом и зарабатывали. польский лайнос отличался от запорожского крепко как и логан румынский от автофрамоса ( наверное место проклятое или страна не та))))
(с) VH - повністю згідний! Сам в цьому році, планую щось пригнати. Ось дивлюся на автівки там, пробіг+ціна, там без розмитнення значно дороще, рівне чим у нас, уже розмитнене пробіг+ціна.
Ну а решта варіантів, відразу видно за ці кошти мало хто всі деталі однаково рівно підганяє в авто. Не кажучи про перепокраску
А як проходить, розмитнення авто по більше? кат "С".. Маю на увазі, моменти, які дозволять щось зекономити. Ато скільки платити нізащо якось не охота.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Курилка → ЄвроБЛЯХА
Згенеровано за 0.383 секунд(и), виконано 96 запитів