Тема: Моя "Чешка"
Ну власне відриваю інтригу
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Ну власне відриваю інтригу
Doc, вітаю!
Гарнюня )
Ха, ха! Вітаю!
А казав нема таких в Україні.
Отже:
Шкода Октавія А7 Ambition Techno+. 1,4 MT
Хотів дизель, але не склалось. Хотів кредит, але прийшлось у людей позичати. Тому бюджет урізав до 22 тис.
Двигуна 1,4 не боюсь. Багато читав і дивився відеооглядів.
Коротше кажучи - приймайте!!!
И после "жипа" такое не боисся? ))
Вітаю!!!
Дивлюсь після рено багато хто переходить саме на ВАГгруппу.
П.с правда кажучи і сам до них придивляюсь...
Костя, вітаю
Дивлюсь після рено багато хто переходить саме на ВАГгруппу.
П.с правда кажучи і сам до них придивляюсь...
Мабудь через те, що доступ до багатьох вузлів набагато простіший . Сам думаю як би шкоду собі після клюхи взяти
P.S. Вітаю з вибором
Як кажуть ні гвоздика ні жезлика
Неожиданно...
Поздравляю! Пусть выбор радует!
Вітаю
Отже перші враження:
Плюси
+ динаміка зрівняно з Колеосом "ураган".
+ більш інформативне табло.
+ більш інформативна і якісна мультимедія.
+ Аркаміс Колеоса в порівнянні з Октавією безголоса залізяка.
+ витрата пального... Я після 13-14 л/100 км зараз з 6,5-7 на обкатці просто в екстазі!!!!
+ зручніші крісла, шоч і без регульованого поперекового підпору.
+ багажник ВЕЛИЧЕЗНИЙ
+ місця для задніх пасажирів багато.. В Колеосі було значно тісніше.
Є і мінуси
- Регулювання кута нахилу коліщатком мені не подобається. Я полюбляв в Колеосі відкидати сидіння і відпочивати при нагоді. Тут це можна. але важкувато.
- немає автосвітла. Шкода, бо звик. Але це не суттєво.
- немає підлокотника на задніх сидіннях. Малі виказують ноту протесту!
- досить високий центральний тонель. У Колеоса не було, тут він прямо таки величезний. Не досить зручно, особливо якщо задні пасажири виходять на одні двері.
- немає парктроніку. А до габаритів ще не звик.
- нажаль ніяк не запрацює MirrorLink і Android auto. У мене були великі сподівання на ці системи. Це те, що мене найбільш засмутило.
*/- - не знаю, чи корисна система "Старт-Стоп"... Вона присутня, але чи дійсно вона економить паливо - не певен.
А ДСГ не брали из-за опасения по поводу надёжности или принципиально за ручную коробку? После вариатора не напрягает руками переключаться?
ДСГ не брали
Бо не вклався в бюджет
После вариатора не напрягает руками переключаться?
Досить швидко пригадав. Я ж до Колеоса 4 роки на Логані гоцав. Хоча пару разів завтикав. Забув на щеплення натиснути при зупинці і заглох.
не знаю, чи корисна система "Старт-Стоп"... Вона присутня, але чи дійсно вона економить паливо - не певен.
Вона дійсно економить паливо. Десь бачив тестування, то на практиці двигун глушити і запускати економніше ніж стояти на холоситх, якщо час зупинки перевищує десь в районі 10 секунд чи щось в цьому роді. Ну, ясна річ, +/- залежить від конкретного двигуна і автомобіля, але вцілому масштаби десь приблизно такі.
Вона дійсно економить паливо. Десь бачив тестування, то на практиці двигун глушити і запускати економніше ніж стояти на холоситх, якщо час зупинки перевищує десь в районі 10 секунд чи щось в цьому роді. Ну, ясна річ, +/- залежить від конкретного двигуна і автомобіля, але вцілому масштаби десь приблизно такі.
Економії на 100-200 грам зате підвищене навантаження на акуумулятор (нагадати ціну скільки нормальний коштує?) та стартер. При цьому з системою старт стоп інші вимоги до акуммулятора (банально він дорожчий). Ніякої економії не бачу, замилювання очей та зайвий маркетинг.
На мою думку система старт-стоп більше розрахована на екологію,ніж на економію палива.
Найбільша забрудненість повітря у пробках і на перехрестях.
зате підвищене навантаження на акуумулятор (нагадати ціну скільки нормальний коштує?) та стартер.
Ну, це питання до виробника. Нормальні виробники авто з системою стоп/старт оснащають стартерами і акумуляторами розрахованими на такий режим експлуатації. Порахувати який їх ресурс в такому режимі занадто складно, тому ніяких висновків робити не можна.
Хоча, є гарантія...
Нормальні виробники авто з системою стоп/старт оснащають стартерами і акумуляторами розрахованими на такий режим експлуатації.
Розраховуються відпрацювати гарантійний термін, що буде після? Їм вігідно щоб зламалось!
Розраховуються відпрацювати гарантійний термін, що буде після? Їм вігідно щоб зламалось!
В авто без с/с стоїть слабший стартер, тому не факт що він прослужить довше...
Як би там не було, це все лише припущення. В значній мірі конспірологічне, а значить таке яке не має права на об'єктивну оцінку (питання віри). А розхід реальний, підтверджений факт.
Ну і питання було все ж таки про розхід, а не про антикористувацький заколот автовиробників.
Вона дійсно економить паливо.
Учитывая, что расход на ХХ= 0,6-0,8 литра в час??? Топливо действительно как то экономить будет, но ощутимая экономия вряд ли получится. Склоняюсь в сторону экологии
но ощутимая экономия вряд ли получится
Питання не стояло суттєво чи не суттєво, питання стояло чи економить чи ні:
Вона присутня, але чи дійсно вона економить паливо - не певен.
А на скільки суттєво, це вже треба на практиці перевіряти. Адже це дуууууже сильно залежить від режиму експлуатації. Якщо простій в заторах складає 70% від часу поїздки, то економія може виявитись більш ніж суттєвою. Якщо 5% - то її і не помітиш.
Обычно, в контексте таких систем, звучат цифры около 0,5-0,7 литра на сотню...
*/- - не знаю, чи корисна система "Старт-Стоп"... Вона присутня, але чи дійсно вона економить паливо - не певен.
Она не экономит топливо. Она убивает мотор, стартер, аккумулятор. Чтоб владелец больше и пораньше дал денег сервису.
Топливо экономит стиль езды.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Моя "Чешка"
Згенеровано за 0.164 секунд(и), виконано 92 запитів