В так сьогодні з ранку, виїхав, у місті було -8 на трасі до -12, брекетів при собі не було, прийшлось імпровізувати. Бахіли теж як затикачка підходять. Завтра зроблю фото сьогодні не було часу. Поки мотора нагрів, так як треба км з 100 проїхав, а до того пічка на 1 в ноги, в кедах ноги мерзли. То уже чуть далі потепліло до -8 і все нагрілось і пічка почала жарити. Ітого рахую брикети допомагають до -10, а все що далі тільки радіатор закладати, потрібно буде картонку добавити в дорожній набір.
П.С як і очікувалось, на дорозі жопопад, жопатий. Ця вся електроніка в таких умовах гівно повне. На 100-110 варто поступово скинути газ і все, піпец приходить, починає спрацювати електроніка, + швидкість + дуже слизька поверхня, машину тяжко-важко ловити, електроніка дуже заважає, завдяки її діям авто навпаки зривається. Зад чогось хоче вивернути в перед. Трохи награвся. Даже добре награвся. Але і для себе багато чого відкрив в цій гроб-консерві, нового.
На такій дорозі, від такого авто можна чекати багато чого. П.С що дизель літній, що електроніка виставлена на літні умови. Літне авто для сурових зим геть не адаптоване.
Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис
[ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
0