Пересів на Каджара з чуда російського автопрому, так що "щенячий восторг" при підході до машини ще довго буде. Вибирали довго що придбати. Якщо взяти недорогу іномарку, то її вік під 10 років і пробіг під 200 тис.км (80-90% що скручений) трошки покататися на ній то треба продавати бо піджиматимуть або пробіг або роки. Глянув що скільки коштує з нових і вирішили брати в салоні бюджетне авто. Покатався по салонах намітив декілька варіантів, оптимальним з них був степвей. Заліз в інтернет І почалося: обзори, тести і т.д. російські, українські, польські... Перед тим як приймати рішення про придбання авто (а вже чітко вирішили що берем Рено) привіз дружину в салон, щоб глянула "в живу" що берем. Заходимо... а там каптюр... блищить як у кота... та де там, коту такий блиск і не снився))) Сіла дружина в Стьопу, посиділа в Каптюрі, обійшла навколо Дастера (в середину сідати навідріз відмовилась) до Логана навіть не підійшла. Вирішили взяти Каптюра... Зробили замовлення ZEN з допами, таких в Україні не було, чекати 1,5 місяця з заводу. Двигун - бензин 0,9 ТРИ циліндри. Дизель вирішили не брати так як живемо у невеликому містечку, немає відстаней, а короткі пробіжки не для дизеля. Пройшов майже місяць очікування, нас уже повідомили що наше замовлення має поступати у виробництво. Приїхав у гості давній і дуже хороший друг, зібралась компанія близьких друзів і вже глибоко вночі і декількох пляшок віскаря бехеровки і зубровки зайшла мова про машини)))) Один каже не менше два куба, другий каже бери повний привід третій каже бери більшу машину. Вислухавши всі точки зору я подумав, що Каджар був би непоганим компромісом. Зранку набрав менеджера, а він каже що якраз акція на Каджар. В результаті я таки взяв бубновий Каджар з кліматом парктроніком і протитуманками, колір мокрий асфальт МЕТАЛІК в подарунок.
1
Спасибо сказали: _AlexSander_, noksic.ua, sdj387jsd, Lavrik, svserj, Хохол, kiyn737