Re: Королевские Гонки (Формула-1). Сезон 2020
навіть коли спортивний інтерес падає нижче пілнтуса (коли наперед все відомо і все таке)
Наперед відомо вже 7 років, коли формула перейшла на гібридні силові установки. Мерседес лідер. Але вже з цього сезону є справжня інтрига, цього рівня піднялися Ред Булл і мені здається що вже й Макларен борзіє. Це якщо говорити про реальну конкуренцію. Але в формулі є безліч варіантів, коли конкретна гонка може бути непередбачувана. І в цьому сезоні передбачуваних гонок майже не було. Все може перевернутися з ніг на голову за декілька секунд. Кажуть, що той спорт більш цікавий, де результат може змінитися дуже швидко. Таке є у футболі. Але формула на голову вище футбола у непередбачуваності. Ось взяти цей вікенд. Ферстаппена було оштрафовано на 3 бали, тому Ред Бул під шумок замінив йому силову установку й інші деталі і по правилам він повинен був стартувати з останнього місця. Тому в кваліфікації участі він не брав, який сенс. Кваліфікація була під час дощу, тому всі команди використовували або дощову або проміжну гуму. Все йшло своєю чергою, поки не почався третій етап, де визначалася перша десятка пілотів для старта на слідуючий день в гонці. Дощ вже не йщов але траса була мокрою, допоки Джордж Расселл на Віл'ямсі не второпав, що трасу боліди вже підсушили рівно по ширині одного боліда й за 5 хвилин до закінчення кваліфікації поїхав в бокси ставити сліки. За ним миттєво в бокси пішли ще декілька гонщиків. Хемиілтон протупив з хвилину й тільки потім поїхав. І в результаті Рассел на слабому кульгавому Віл'ямсі вистрелив на 3 позицію. Це подіум в кваліфікації. Він дуже класний гонщик але у нього слабий Віл'ямс. Робити на цій машині, що він робить, може лише дуже класний гонщик. На друге вийшой Карлос Сайнс а поул-позишн виборов Ландо Норіс - молодий та дуже талановитий гонщик. А де ж Хемілтон? А він протупив. Йому не вистачилоо часу прогріти гуму тому він лише 4-й. Так як Макларени в цьому сезоні дуже непогані, якщо вони займуть першу позицію, з ними бодатися буде дуже складно. На наступний день гонка це й показала. Й знову непередбачена інтрига, від якої я від захвату майже надзюрив у штани На старті Ландо Норіс на Макларені та Карлос Сайнс помінялись місцями а потім Ландо знову обігнав і очолив гонку. Хемілтон, навпаки на старті з четвертого скотився на сьоме місце. Всю гонку Макларен лідирував, Хемілтон як справжній чемпіон холоднокровно підбирався до Ландо Норіса. Макс Ферстаппен з 20-ї позиції теж почав підніматися догори. 15-й, 9-й.... І тут в гонці знову настав період непередбачуваності. Хвилин за 5 до закінчення гонки почав накрапати дощик.... За 7 кіл до закінчення Хемілтон вже вийшов на атаку Норіса. Але Ландо нормально її відбивав. Коло за колом. Він йшов на перший чемпіонський подіум в своєму житті. Залишилося лише декілька кіл. В цей час Ферстапен чомусь поставив гуму медіум, яка більш швидкісна ніж Хард але й швише зношується. Після піт-стопу десь на 30 крузі він намагався але не зміг догнати Хемілтона. Його навіть обійшов старичок Алонзо на Альпіне (Рено). Ну все, Ферстаппен на 7 позиції так і сидів. Але ж дощик накрапав. Ландо Норіз за 3-4 кола до кінця почав ловити болід на слизькій трасі. Зменшив швидкість, за ним зменшив швидкість і Хемілтон. Інженер Макларен запропонував Норісу їхати в бокси за дощовою гумою. НІ, голосно вигукнув Ландо Норіс. Його перший гран-прі ось уже на горизонті. І тут деякі гонщики почали валити в бокси на перебування гуми, поїхали й Ферстаппен з Хемілтоном. А Ландо Норіс ні. Коли Хемиілтон вийшов на трасу, Норіс був попереду секунд на 28. 3 кола залишилось. Але тут на деяких ділянках траси пішов добрий дощ і Майларен Норіса став ковзати як корова на льоду. Це була особиста трагедія гонщика. Секунди між ним та Хемілтоном скорочувались дуже швидко. Коло і все було зрозуміло, Хемілтон попереду, Норіса обходять інші гонщики. І тут ми бачимо вже не перевагу болідів а геній гонщика та стратегію команди. Хемілтон завоював 100-й гран-прі в кар'єрі. На друге місце вийшов Макс Ферстаппен, який починав гонку з останнього місця. А Майларен Ландо Норіса лише 7-й. Я це все описав лише тому, що досі знаходжусь під емоціями від вчорашньої гонки, захотілося ще раз пройти ці емоції. А ти кажеш спортивний інтерес падає