jasonua написав:Уяви, але це дійсно так... Після 250-300тис км починаються проблеми.
Не уявляю, у мене на роботі 15шкод 1.6 з двигунами BSE і BSF. Були і Кадді, 1.6 і 1.9тді. Жодних питань по ним не виникало, масло через 15+ тис і всі бігають. Це вічні двигуни і точно не гірші реношних.
І про який 2.0 ти розказуєш? Старий аудійний 8-ми капанний 115сил минулого тисячоліття? Я на такому довго катався. Чудовий мотор, але масло полюбляв, це конструктивно передбачено 2л від заміни до заміни. Десь в 2004-му його модернізували і хавати масло він перестав. Але й ті 2 літра не напрягали, бо вони йшли на смазку, а не просто вилітали в трубу.
jasonua написав:... читав форуми.
Ти цих машин не мав, не їздив, не обслуговував, але лише читав.
Зато авторитетно заявляєш, як знаток про речі, про яких уяви не маєш.
Втім на даному форумі це модно.
Жаль форум Рено прибили - там косяків по двигунам море, а по дизелям цілі повісті розписані. Але ж люди їздять і задоволені.
0