Re: Потік паливний фільтр. В чому причина?
Пропоную провести експеримент, взяти мідну монету і потерти по сухому склу і по запотілому, різниця відчутна. Якщо взяти алюміній, то по вологому склі алюміній буде залишати слід, в той час коли по сухому легко ковзає без слідів
Не корректний експеремент вийде...Мідь- скло,алюміній-скло.У помпі працює пара графіт-мідь.
графітові щітки залишились цілими, зносився тільки колектор.
Проблема у щітках,точніше у їх якості(твердості).На новому насосі через 2000 км я дістав такий самий результат.Машина не завелася перед гаражом.Після заміни помпи їздив на спиртовому бензі років 3(правда тільки літом),ніяких проблем з нею(помпою) не було і досі немає.Машина ,правда ФОРД,але це не суттєво(на мій погляд)