Тема: Subaru XV 2.0 2018
Давно планував замінити логан. Стан його був нормальний, як на свої 15, але помітив що якось важче даються дальні поїздки, вже не треба такого багажника, плюс переїхав в таку місцевість, що повний привід та чуть більший кліренс дуже бажаний. Дивився на кросовери які не нижче логана, не довше (в мене ліміт між гаражом та воротами) і з багажником. Ринок виявився не великий. Серед фаворітів був Jeep Renegade, Suzuki Vitara або SX4. Решта вроде Opel Mokka та інше відпали на етапі техзавдання бо не мають повного привода. Потім 24.02, мобілізація, піхота, мрія якось даже позабулась. Але сидячи в якихось *бенях думалось, що ось якого хрена не купив, була ж можливість хоч поїздити нормально. І ось відносно недавно, після перевода в більш спокійне місце, появилась вже остра необхідність мати авто (логан поїхав в бригаду але попав до волонтерів, там багато не гоняють, но не знаю чи повернеться). За цей час поїздив в основному як пасажир на багатьох авто. Впевнений тепер що потрібен тільки повний привід, але до вимог додалось і розхід палива, бо їздити треба багато, плюс точно треба всякі сучасні фішки з безпеки та хотілось сучасну магнітолу з підтримкою андроїд.
Ринок коротких кросоверів зараз в основному це амеріканці, іноді попадаються европейці але як правило дуже заїзжені. Сузукі не сподобались - мягкі, при загрузці кліренс явно зменшується, там внутрі мало місця, руль не зручний. Хоча може б і взяв, якби мало їздив. Джип. Їздив на Черокі. Сзаду не дуже зручно, дуже жосткий, але дорогу тримає впевнено. Ренегад веде себе аналогічно, правда більше шумний на трасі. Але европейці Jepp це рідкость, пробіг великий, рік як правило до ресталінгового 2018го. Американці з 2.4 по розходу не самі економні. Дуже сподобалась Тойота РАВ4. Іздив на 2 останніх поколіннях. Але нажаль не підходить по габаритам. Форд Куга, показався жостким, можливо би і взяв (після Рав4 або Honda CR-V) але знову ж габарити. Зато ціна на нього чомусь ніжче, відносно того ж Спортаджа, хоча як на мене це явно краще авто. Дивився ще Міцубісі ASX який підходить по гааритам і с ільшим багажником, зовні сподобалась, а ось внутрі якось дешевенько. Рівень Сузукі по інтер'єру. Да і Кашкай. Мені підходив, но всі знайомі були проти. В нормальному стані їх немає, то що є, з великим пробігом за більші гроші. Такая ж приблизно сітуація зі Спортажем, у всіх великий пробіг і доплата за спрос. Але він не сподобався. Іздив на двух моделях, внутрі якось вигладає дешевенько та все тарахтить і скрипить. Може і взяв би хіба що новий з салона. Но він не підходить по габаритам.
Так випадково і на трапив на фаворіта - Subaru XV. Колись знайомий купив такє авто, но хотів чуть коротше і не розглядав цей варіант. Сумно, що поки розбирався що до чого, 2 авто продались. Залишився тільки в Чернівцях і то мабуть тому що ніхто не ризикнув туди їхати, але і мені виїхати в інший регіон це ціла історія. Нарешті коли все срослось, замовив перевірку через Авто.Ріа - обійшлось в 2200 (на іншому СТО 1500), по якому отримав всю інфу по стану с фото і міг прийняти рішення о покупці та ще збив з продавця 500$ за різні мелочи. Переофорлення заняло півдня. Це тому що продавець звик мати справу з рішалам і не хотів довго брати офіційний талончик, а електронна система блочить спроби оформлення вне черги. Коли уговорив взяти талончик заздалегідь, він його взяв на себе, а авто як виявилось було на дружіні. Потратили цілу годину щоб збросився таймер і ми могли швидко взять талончик на покупця.
По авто. 2018. Пробіг 78500. Коли сідаєшь то розумієш, що це не Логан і шальним рукам нідочого даже приложитись. Все зроблено як треба і на своєму місці. Габарити чуть більше чим в Логані. Довжина аналогічна, але він чуть ширше. В салоні нічого не крипить, пластік та отделка не виглядає дешевою. ПІсля Логана якось здається, що мало місця для ног у водія, але його достатньо, просто тепер ліва нога нічого не нажимає. Регулювання сидінь у мене ручне, але во всіх плоскостях крім поясниці (в 2024 вже з'явилось). Руль також регулюється і по висоті і по длині. В ітоге витратив багато часу щоб знайти своє.
Підлокотник в стандарті. Внутрі 2 роз`єма для зарядки USB. Не зручний роз'єм для підключення флешки чи мобіли до магнитоли. Воно якось глубоко і далеко. Єкран 6.5 дюйма без навігації. Але вже є підтримка Android Auto і всіма функціями, в т.ч. голосовим викликом можно керувати з руля. Двузонний клімат та кондиціонер. Все зручно управляється ручками, але у Субару 3 варіанти ручок + ще один з інфосистеми. Цей що у мене, не дуже інформативний і прийшлось чуть почитати доки, що зрозуміти де яка ручка. Два дисплея для виводу всякої інформації. Один біля спидометру, другий по центру. Задні двері виглядають маленькими, але вони відкриваються на 90 і тому посадка зручна. Сзаду місця вистачає. При необхідності можно сложити ( ровний пол).
Машина важче, центр ваги нижче, тому добре держить дорогу. Поїздка на 350 км взагалі не викликає втоми. Після 120 вже шумно, полагаю якшо зашумити кришу, там метал явно тонкий то буде краще. 2літрове опозитне 152 сильне двигло дозволяє спокійно ідти на обгін даже при 130, але треба бути уважніше так як швидкість 150 відчуваєшь тільки коли подивишся на спідометр. Правда треба звикнути що в поворотах веде себе чуть інакше чим передній привід. Варіатор не виглядає що тупить і його робота не помітна. Тут вже є режим X-Mode для їзди по бездоріжжю. В цьому режимі на швидкості до 30 км.год передача іде мимо варіатора. Кліренс високий 220.
Адаптивний контроль з EyeSight - це влагалі бімба-ракета. Просто вказуєш швидкисть та рулиш, якщо догоняємо авто то субару само підстраюється під його швидкість і так собі тихенько їде і даже зупиняється, якщо виникає перешкода. EyeSight відповідає за контроль полоси, та попереджує якщо авто спереду тронулось (наприклад зазевався на перекресті). Куча датчиків - полоси, світла, дождя, тиска в шинах. Закінчується вода в бачку теж піщить. На жаль немає датчика сліпих зон, дуже хотів.
Система адаптивних поворотних фар (SRH) - фари доворачиваються в повороті. Вроде мелочь, а на загородніх дорогах де багато всякіх підвод да бухих велосипедістів це великий плюс. Багажник маленький 310, після MCV тут депресія )), но мені його вистачить.
Ціни на запчастини приблизно на 10-20% більше від тойоти дружини. Але це скоріше із-за тотального дефіцита, плюс особливості, все ж кросовер. Но є дорожчи операції. Так в Логані на заміну масла в КПП можно взагалі забити, а якщо робити то це не дорого. То тут аж 12 літрів, ціна літра від 950-1300 (офіціали). Рекомендують лити тільки рідне, можно ризикнути але ремонт занадто дорогий. Правда міняють зазвичай половину і не часто (60к км).
Під капотом все під рукою, тому базові операції з ТО робити легко (крім свічок, але там тоже не важко). Спочатку не зрозумів навіщо тут такий великий бак для води омивача. Коли користувався в дорозі, то виглядало воно хреновато даже порівняно з Логаном. Коли міняв дворники, побачив лужу під капотом. З'ясувалось що миші (у попередика авто більше року стояло в гаражі) прогризли 2 шланги і не було тиску. Пофіксив за допомогою вставок і зараз воно просто заливає все скло. Там даже в дворники встроєні сопла, плюс в фарах омивачі.
Бак великий 63 літра. Росхід по пробігу 10-15% Києв, решта трасса - 6.8 л/100. По трасі можно і в 5.8 вложитись. Адаптівний контроль має 4 ступені реакції. По дефолту стоїть 3, який занадто різкий, тобто якщо дорога спереду звільняється воно просто робить тапку в пол намагаючий швидше досягти шивдкості, що встановлена. Переставив на 2, стало комфортніше і краще по розходу.
Прощавай Рено))
Покупка 11/03/2023 78296км
18.03.2023 Пробег 78362км - замена масла в двигателе XADO 0w20 SN, маслянного и воздушного фильтра. Ревитализант в двигатель.
Заменени батарейки в ключах. Куплен резиновий коврик в багажник.
26.03.2023 Пробег 79200 км Частичная замена масла в CVT (6 л). Замена по гарантии клем ручника и катушек свечи.
01.04.2023 Пробег 79772 км Заміна салоного фільтра BOSCH 5167
08.04.2023 Пробег 80470 км Ревитализант XADO EX120 в задний редуктор
22.04.2023 Пробег 81470 км Заменени дворники передние Bosch AeroTwin A 156 S, задні тільки резинки. Пофикшена проблема з протеканием резинок омивателя.
20.05.2023 Пробег 84900 км Ревитализант XADO EX120 в передний редуктор. РЕвитализант в АКПП
24.05.2023 Пробег 85800 км Чистка дросельной заслонки
26.05.2023 Пробег 85850 км Замена штірька крепления колеса Hub Bolt 28365FE001 (Wheel NUT 28171AJ001)
07.07.2023 Пробег 90090 км ТО-90 Замена масла с промивкой маслосистеми (XADO 0w20 SN 4.5л, маслянного и воздушного фильтра MANN)
30.07.2023 Пробег 92600 ТО90 Замена топливного фильтра. Замена свечей. Замена переднього та заднього амортизаторов Бельштайн, подушек амортизаторов и подшипников амортизаторов. Замена тормозной. Замена сайлентблоков передних річагов. Замена втулок передних и задних стабилизаторов. Замена левого заднего подшипника.
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон