Тема: З українського ринку зникли найдешевші Renault
З українського ринку зникли найдешевші Renault:
Renault Logan, Sandero та Stepway другого покоління більше не випускають. Модель нової генерації з'явиться в Україні у дещо зміненому вигляді.
У 2023 році в Україні припинився продаж бюджетних моделей Renault. Седан Renault Logan, хетчбек Sandero та його позашляхова версія Sandero Stepway відсутні в автосалонах, та й їхні прайси зникли із сайту Renault в Україні. В Авто24 дізналися, чому так сталося.
Renault Logan та Sandero були найдоступнішими авто французької марки на українському ринку. Нагадаємо, що у Європі вони продаються під брендом Dacia.
В українському представництві Renault пояснили зникнення моделей новою стратегією компанія. Renault Group вирішили зменшити кількість моделей-близнюків під марками Renault та Dacia.
У 2022 році припинили випуск Renault/Dacia Logan, Sandero та Stepway другого покоління і саме з цієї причини їх більше немає в Україні. У Європі під брендом Dacia вже продається третя генерація моделей.
Слід зазначити, що новий Logan в Україні все ж таки з'явиться наступного року, однак у дещо зміненому вигляді і під назвою Renault Taliant. Нині такий седан випускається у Туреччині.
Від Dacia Logan новий Renault Taliant візуально відрізняється дизайном решітки радіатора та бамперів. У салоні змінені кермо та передня панель. Базова версія отримала кондиціонер, а в топовому варіанті є клітмат-контроль, парктронік та камера заднього виду.
Седан Renault Taliant оснащують 1,0-літровими бензиновими двигунами потужністю 65 та 90 к. с., також існує 100-сильний варіант із заводським ГБО. Є версії з механічною КПП та варіатором.

 
 




 Був на ТО а там купа салонів. Більше усьго просто великий вибір Мерседесів та преміальних авто, Мазераті салон за 11 млн тачки стоять. Пежо проходив мимо, навіть не дивися на жабоєдів, в Пежо сама гірша якість та стабільність авто. Сітроєни, Опеля, Мерси,Мазераті, Тайота і ті салони. Поки чекали ТО то ходили за витрішками. Розрекламований Тайота Яріс Крос гібрід, ззовні красень, в середні це просто капець. Дешман повний, позаду тісно не то слово.Салон як Степвей майже, ну так екран є але сам салон капець і це за 1.2 млн грв. 1.3 з 3 горшками, розхід 3.5 л але не сподобався, хай він хоть 3 рази гибрід. Карола Крос Гибрід більш менш вже авто, але передок на землі, та ще й крашений знизу бампер, хоча збоку пластик. До першої бордюри. Салон краще, багажник великий, але низький на кросс не тяне. РАВ4 розгребли навіть черга велика, та навіть в салоні ні одної, все викупили. Сидів в новому Спортязі. Салон дуже сподобався, ерогономика , багато простору і тд, все звично, все супер просто. Але повний привід там с 1.6 турбо на 180 кобил, шо гуд, але робот ...з 2 щепленням не варіант для пробок Києва. Є 2л і автомат супер, але тільки передній привід. Якщо не брати до уваги що не гибріди, та не повний привід то салон наче все Гуд,стабільна дуже машинка. Возять в 3 комплектаціях. Короче походили, за витрішками, соплі повозили по салонам. Чому не бере нірід Опеля Гренландер, до війни маю на увазі? Начеб то й дизель й автомат,так тільки передній, але не беруть. Пежо начеб то беруть, але мимо проходили, бачили 3008 в салоні. Але більше усьго беруть преміум Мерседеси і це в війну. Мабуть самий більший вибір та дуже багато Мерседесів. Прямо засилля їх. Був здивований що в салонах є нові машини більш меньше,навіть возять і навіть черги є на такі як РАВ4 гібрид, і те що навіть є покупці яки тестують та купують. При нас тестдрайв був Тайота Корола Кросс Гибрід. Война, але життя триває, якось так. ТО 10 таки зробили. Але сказали що запчастин багато немає, якщо треба то чекати предзамовленя, навіть на КІА пропонують не орігінал, а аналоги, пружин та шарової. Кажуть на ТО розходники більш меньше є, типу фільтр салону масла і ті але якщо крім цього то вже проблеми з постачанням. Якось так
  Був на ТО а там купа салонів. Більше усьго просто великий вибір Мерседесів та преміальних авто, Мазераті салон за 11 млн тачки стоять. Пежо проходив мимо, навіть не дивися на жабоєдів, в Пежо сама гірша якість та стабільність авто. Сітроєни, Опеля, Мерси,Мазераті, Тайота і ті салони. Поки чекали ТО то ходили за витрішками. Розрекламований Тайота Яріс Крос гібрід, ззовні красень, в середні це просто капець. Дешман повний, позаду тісно не то слово.Салон як Степвей майже, ну так екран є але сам салон капець і це за 1.2 млн грв. 1.3 з 3 горшками, розхід 3.5 л але не сподобався, хай він хоть 3 рази гибрід. Карола Крос Гибрід більш менш вже авто, але передок на землі, та ще й крашений знизу бампер, хоча збоку пластик. До першої бордюри. Салон краще, багажник великий, але низький на кросс не тяне. РАВ4 розгребли навіть черга велика, та навіть в салоні ні одної, все викупили. Сидів в новому Спортязі. Салон дуже сподобався, ерогономика , багато простору і тд, все звично, все супер просто. Але повний привід там с 1.6 турбо на 180 кобил, шо гуд, але робот ...з 2 щепленням не варіант для пробок Києва. Є 2л і автомат супер, але тільки передній привід. Якщо не брати до уваги що не гибріди, та не повний привід то салон наче все Гуд,стабільна дуже машинка. Возять в 3 комплектаціях. Короче походили, за витрішками, соплі повозили по салонам. Чому не бере нірід Опеля Гренландер, до війни маю на увазі? Начеб то й дизель й автомат,так тільки передній, але не беруть. Пежо начеб то беруть, але мимо проходили, бачили 3008 в салоні. Але більше усьго беруть преміум Мерседеси і це в війну. Мабуть самий більший вибір та дуже багато Мерседесів. Прямо засилля їх. Був здивований що в салонах є нові машини більш меньше,навіть возять і навіть черги є на такі як РАВ4 гібрид, і те що навіть є покупці яки тестують та купують. При нас тестдрайв був Тайота Корола Кросс Гибрід. Война, але життя триває, якось так. ТО 10 таки зробили. Але сказали що запчастин багато немає, якщо треба то чекати предзамовленя, навіть на КІА пропонують не орігінал, а аналоги, пружин та шарової. Кажуть на ТО розходники більш меньше є, типу фільтр салону масла і ті але якщо крім цього то вже проблеми з постачанням. Якось так
