1

Тема: ГБО карбюратор - проблемка

Всім доброго вечора.
Вибачте, що не по Логану а по дірявому тазі.
ВАЗ-7 карбюратор ГБО. Під час руху неконтрольовано піднялися обороти до 3000.
Зупинився, перейшов на бенз, все норм.
Яка може бути причина?
Дякую.

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0



2 Відредаговано Migen (2023-09-07 21:23:52)

Re: ГБО карбюратор - проблемка

Там найчастіше бува проблема с підігрівом редуктора. Шланги тоненькі, або штуцера забиваються. Під нагрузкою перемерзає редуктор.

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0
Спасибо сказали: жвакогалс1

3

Re: ГБО карбюратор - проблемка

жвакогалс написав:

ВАЗ-7 карбюратор ГБО. Під час руху неконтрольовано піднялися обороти до 3000.

В самому редукторі може накопичуватись конденсат(масляниста жижа).Вона,при великих обсягаг,перешкоджає вільному руху мембрани.В самому низу редуктора є болт через яку він зливається. Але,бажано,для його зливу,зняти редуктор з машини,щоб можна було промити нутрощі бензином,або карбклінером.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: жвакогалс1

4

Re: ГБО карбюратор - проблемка

Доброго вечора! Схоже, проблема може бути у системі ГБО, зокрема в редукторі або вакуумній системі. Неконтрольоване підвищення обертів може виникати через неправильну подачу газу, підсос повітря або навіть збій у регулюванні дросельної заслінки. Варто перевірити стан редуктора, шлангів та фільтрів, а також, чи немає десь тріщин у системі.

  0