Всім доброго вечора. Вибачте, що не по Логану а по дірявому тазі. ВАЗ-7 карбюратор ГБО. Під час руху неконтрольовано піднялися обороти до 3000. Зупинився, перейшов на бенз, все норм. Яка може бути причина? Дякую.
Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
ВАЗ-7 карбюратор ГБО. Під час руху неконтрольовано піднялися обороти до 3000.
В самому редукторі може накопичуватись конденсат(масляниста жижа).Вона,при великих обсягаг,перешкоджає вільному руху мембрани.В самому низу редуктора є болт через яку він зливається. Але,бажано,для його зливу,зняти редуктор з машини,щоб можна було промити нутрощі бензином,або карбклінером.
Доброго вечора! Схоже, проблема може бути у системі ГБО, зокрема в редукторі або вакуумній системі. Неконтрольоване підвищення обертів може виникати через неправильну подачу газу, підсос повітря або навіть збій у регулюванні дросельної заслінки. Варто перевірити стан редуктора, шлангів та фільтрів, а також, чи немає десь тріщин у системі.