1

Тема: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Вітаю незламних співвітчизників!
Зима має бути сувора, тому потрібно підготуватися.
Мета забезпечення на добу електроживлення
холодильника (добове споживання 720 вт),
зарядка телефонів, роутера та аварійного
освітлення – мінімального.Може хтось має досвід
використання - підкажіть.
До обговорення пропонується два варіанти приблуди.
У першому невідома кінцева напруга зарядженого акб,
у другому пишуть напругу заряду 12в.
Начебто замало 13,5 як мінімум має бути.

Перший "два в одному" - инвертор  12V-220 "ROGER 1200W"
с зарядным устройством (функция UPS) - выходное напряжение
220 Вольт, Чистая синусоида частотой 50Гц, выдает максимальную
(пиковая) мощность 1200 Ватт. Номинальная рабочая долговременная
мощность 600 Ватт. Также инвертор имеет обычную розетку и USB розетку,
для зарядки телефонов, планшетов и тд.
Данная модель имеет встроенное зарядное устройство- 20А,
что позволяет заряжать аккумулятор 12В от сети
переменного тока 220В. Эта функция позволит и
спользовать инвертор в качестве резервного источника
электроснабжения с возможностью зарядки аккумулятора.

Другий - Комплект: Інвертор із чистим синусом FOVAL 1500W +
Інтелектуальний імпульсний зарядний пристрій 12V 6 А
Потужність інвертора (пікова) — 1500 Вт.
Потужність інвертора (номінальна) — 1100 Вт.
Вхід: 11В-15В.
Вихід: 220 вольтів — 1 ЄВРО розетка
Вихід USB 5V, 2.4A — 2 шт.
Вихідна частота: 50-Гц.
Вихідний сигнал: Чиста синусоїда 50 Гц
Має 2 USB-розетки, для заряджання телефонів,
планшетів тощо, й обладнаний LCD-дисплеєм для
індикації вхідної та вихідної напруги
 Для охолодження вбудований кулер, у наборі
мідні дроти для під'єднання до АКБ 

Це повністю автоматичний зарядний пристрій із 3 етапами заряджання.
Автоматична зарядка захищає акумулятор від перезаряджання.
 Вхід напруга: 100-240 ВАС, 50-60 Гц
 Номінальний вихід: 12 В постійного струму, А 5-6 Макс.
Мінімальна Початкова напруга: 8,0 В
Діапазон батареї: 4-100Ah
Термозахист: -10'C +/+45'C

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0



2 Відредаговано жвакогалс (2023-10-23 09:17:59)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Вибачте за багато літер...
Як би загалом не зовсім зручно.
Машину ставлю під під'їздом, акб знімаю так хоч можна використовувати для інших потреб, не вбиваючи до кінця щоб вкинути назад завести машину і зарядити акб до повної   при тривалій відсутності електроенергії.

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0

3 Відредаговано igorsh88 (2023-10-23 10:30:44)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Привіт, маю деякий досвід.

По-перше, живити холодильник зимою сама безглузда ідея. Викинути його на вулицю/балкон і то менше споживатиме. Аварійне освітлення, зв'язок та живлення котла опалення - пріорітет, все інше на другому плані.
По-друге, тривалість автономної роботи залежить виключно від вибраної ємності та типу самого АКБ. Автомобільний акумулятор, навіть новий, довго в такому режимі не протяне. Бобік здохне через пару місяців. Необхідно гелевий чи з AGM технологією.
По-третє, варіант з китайським інвертором 12-220 В навіть із зарядкою не найкращий варіант, оскільки не забезпеить всіх необхідних функцій.

Існують спеціально створені джерела безперебійного живлення (ДБЖ), що дають змогу:
1. Формувати, дійсно чисту синусоїду на виході;
2. Видавати заявлену потужність;
3. Мати мініманий струм "холостого хода" (до 0.5 А)
4. Автоматичний перехід на роботу від АКБ при зникненні зовнішної напруги 230 і навпаки;
5. Заряджати АКБ при появі напруги в мережі;
6. Стабілізація вихідної напруги, інакше кирдик буде Вашому холодильнику.

Тепер до конкретики. Поляки кліпають ДБЖ Volt Polska Sinus Pro це один з найкращих варіантів по відношенню ціна/якість. Маю таких два по 1000 Вт кожен та два гелевих АКБ по 120 Аг до них. Один такий ДБЖ з акумом на 120 Аг забеспечує безперервне живлення котла опалення до 24 годин. Якщо холодильник впіхуять - лише 8 годин. Користуюся другий рік - працюють чудово.

Однак АКБ не резиновий, світло може зникнути і на довше, тому маю ще бензогенератор на 3 кВт.

Тут про це все бізобразіє коротко згадую.

P.S. Floyd47 в шутку згадує про сірники - в чомусь він має рацію.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  1
Спасибо сказали: жвакогалс, floyd47, jasonua3

4 Відредаговано жвакогалс (2023-10-23 10:50:28)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

igorsh88 написав:

Привіт, маю деякий досвід.

Тепер до конкретики. Поляки кліпають ДБЖ Volt Polska Sinus Pro це один з найкращих варіантів по відношенню ціна/якість. Маю таких два по 1000 Вт кожен та два гелевих АКБ по 120 Аг до них.

Є такий, годиться?
Котла у мене немає...
Преобразователь напряжения Volt polska
IPS DUO 12 В/24 В/230 В
Страна-производитель: Польша
Комплектация: Инвертор
Тип синусоиды: чистый синус
Максимальная мощность: 600 Вт
Входное напряжение: 12 В
Выходное напряжение: 220 В
Мощность: 600 Вт КПД: 92 %
Вид: инвертор
Максимальная мощность фотомодулей: 600 Вт
Напряжение фотомодулей: 235 В
Напряжение АКБ: 12 В...
Не зрозумів тільки про фотомодулі, мабуть поганий переклад.

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0

5

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс написав:

Volt polska
IPS DUO 12 В/24 В/230 В

Я собі схожий в авто впіхуяв. Прилад якісний но це чисто інвертор, а не ДБЖ.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: жвакогалс1

6

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

З холодильником згоден, взимку не актуально.

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0

7 Відредаговано жвакогалс (2023-10-23 11:01:47)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

igorsh88 написав:
жвакогалс написав:

Volt polska
IPS DUO 12 В/24 В/230 В

Я собі схожий в авто впіхуяв. Прилад якісний но це чисто інвертор, а не ДБЖ.

Зарядне візьму окремо...Може порекомендувати бюджетний варіант
Це планується до квартири, не до хати...

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0

8

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс написав:

Може порекомендувати бюджетний варіант

Користуюся такою тестер-зарядкою. Китай, но якісно зроблений.

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0
Спасибо сказали: жвакогалс1

9 Відредаговано alex.cver (2023-10-23 13:19:41)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

1) Купив EcoFlow DELTA Max 2000 влітку, коли ціни мінімальні були - що би горя не знати прямо у самого Ecoflow в магазині (але не Delta 2 тоді не було):
https://ecoflowukraine.com/ru/product/e … -max-2000/
Швидкість зарядки супер (1.6 заявлено макс 2 години повна зарядка). Але якщо перегрів - то він вхідний ток робе нижче 2Квт та довше зарядка тоді йде. Є аплікешин який все показує температуру і ті та можна ремоутно всим цим керувати віключати і ті. (якщо вай фай є).
З мінусів - доволі важкий але ж 2 кВт.
Тещі купив син та все поставив - два по 1квт (Ecoflow  з додатковою батареєю), заживив майже весь дом через Ecoflow. Воно працює як UPS також, просто пропускає електрику через себе, а при відключенні напруги сам автоматично перемикається на себе (на батарею) за меньш ніж 1 сек. У тещі навіть холодільник підключений + газвий котел + водна станція (син міняв її, бо там пусковий ток був великий та Ecoflow не тянуло при вклюбченні вирубалось). Десь до 12 годин дає тещі без електрики. Багато жере водна станція якщо часто включати воду,  холодильник жере й не так багато вже.
З плюсів - дали елекрику воно назад перемикає та починає сам заряджатися автоматично.

А я в себе просто все на подовжувачах підключаю ноут + інтернет. Але якщо нема води, ліфта, опалення (насососи на дом) то в багатоповерховому будинку на 25 поверхів воно НЕ рятує сильно це EcoFlow. Своя хата - друге діло.

2) Згоден - холодильник підключати це сама безглуда ідея взимку. Є балкон тощо. Такі "павербанки" треба для світло в хаті + Інтернет + ноутбуки + зарядка мобіл + якщо не встигла стіралка допрати а світло потушили можна "допрати" й на ньому. Все решта - мікрохвильова піч ( теж можна якшо не дового ) чи чайник все можна але це дуже нераціонально.

3) Ліпше купити туристичну плитку + газові балончики маленькі. Іх вистачає доволі на дового таки. Ми так кофе зранку зварювали чи супи варили швидкого приготування. Навіть не очікували шо один балон маленький на стільки вистачає.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: жвакогалс, floyd472

10 Відредаговано жвакогалс (2023-10-23 16:01:35)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Дякую за участь!
Для пенсіонера у Харкові EcoFlow DELTA Max 2000 це "космос"! Якщо ще додати сонячні панелі, і акб приблизно на 120АЧ...
А якщо десь поруч прилетить С-300 (торік дві в 150м, а цього року був у селі та за сто метрів. Оздобився ремонтом шиферу на даху та пробитим заднім склом в авто). То цей "розумний дім" як би .......
Проте дякую, є моменти для роздумів...   rock
А з приводу холодильника минула зима була теплою, а після прильотів бувало і по 5 днів без електропостачання. sad

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

11

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Купляв таке https://budpostach.ua/product/invertor- … -1000-vt/, по ціні нормально, має всі необхідні режими: Стабілізатор, ДБЖ, регулювання зарядного струму і вольтажу, можливість регулювання нижнього порогу напруги АКБ (щоб не вбити батарею). Але є і недолік, при заряді батареї і навантаженні, шумний вентилятор. Ну і проблема всіх свинцевих акумуляторів никуди не ділась, їх неможливо швидко зараджати ( зарядка 10-12 годин після повного розряду). Тому вони не дуже підходять для графіку 4/4. Для цього підходить тільки літій, він вміє швидко заряджатися.

Citroen C5 Aircross 2.0 180HP
Тойота Королла 1,6 CVT Style 2017 була sad, Тойота Королла 1,6 АТ Luna 2008 була sad
Логан Лауреат 1,6+кондиционер+ГБО+чип, шумка 2005 г.в. була sad
  0
Спасибо сказали: жвакогалс, alex.cver2

12

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс написав:

Для пенсіонера у Харкові EcoFlow DELTA Max 2000 це "космос"! Якщо ще додати сонячні панелі, і акб приблизно на 120АЧ..

Позвольте вставить свои пару строк...
АКБ с инвертором штука хорошая, только есть небольшой минус - ресурс автомобильного АКБ для этих задач очень мал и разряжать его в ноль нельзя, т.е. условный АКБ на 60А отдаст через инвертор примерно 40А и напряжение опуститься до 10В (примерно и грубо), а дальше самое интересное - его необходимо зарядить, ток зарядки не более 6А ( профи пусть поправят если неправ). Время зарядки более 6 часов. В условиях когда свет отключали по графику, за 4 часа когда есть свет, АКБ зарядить не успеем, получаем недозаря со всеми вытекающими.
Как уже писали, такой АКБ не годится, гелевый акум будет лучше, но сейчас все переходят на литий-железо-фосфатные АКБ( LiFePO4 или лифер по-простому). Дорого, но зарядный ток в таком АКБ может достигать 0.5емкости, т.е. 100А лифер допустимо заряжать током до 50А. Количество циклов заряд-разряд достигает до 3000, что гораздо больше обычных и гелевых АКБ. Есть подвох, необходимо более мощное зарядное с напряжением 14.4-14.6 В (могу немного ошибаться ), т.е. обычное зарядное устройство будет неэфективным.
К слову, в зарядной станции от Экофлоу, в последнем поколении уже стоит именно этот тип АКБ, поэтому время зарядки от сети колеблется в пределах 60 минут и чуть больше (в зависимости от емкости). Дельта Макс - одна из топовых моделей, я недавно приобрел Экофло Ривер 2 Про, более простая и менее емкая модель, но для своей задачи, должно хватить. У офов цена 33кГрн, на ОЛХ нашел дешевле (пенсия таки не президентская, да и Дельта Макс потяжелей будет).
Зарядка от солнечных панелей, генератора и от прикуривателя авто -- не стока букв я не осилю, или на потом или по телефону, как пенсионер -пенсионеру))).

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0
Спасибо сказали: жвакогалс, alex.cver2

13

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

alexei74 написав:
жвакогалс написав:

Для пенсіонера у Харкові EcoFlow DELTA Max 2000 це "космос"! Якщо ще додати сонячні панелі, і акб приблизно на 120АЧ..

Позвольте вставить свои пару строк...
АКБ с инвертором штука хорошая, только есть небольшой минус - ресурс автомобильного АКБ для этих задач очень мал и разряжать его в ноль нельзя, т.е. условный АКБ на 60А отдаст через инвертор примерно 40А и напряжение опуститься до 10В (примерно и грубо), а дальше самое интересное - его необходимо зарядить, ток зарядки не более 6А ( профи пусть поправят если неправ). Время зарядки более 6 часов. В условиях когда свет отключали по графику, за 4 часа когда есть свет, АКБ зарядить не успеем, получаем недозаря со всеми вытекающими.

Графики бывают такие что, ничего не успеешь...
Как вариант второй АКБ 60АЧ. А дозаряжать при отсутствии света можно вкинув в мой "2107" и завестись...на газу все дешевле чем за 30килогривен брать упс и еще за столько же крутые акб...
Ну и в общем-то уже в дискуссии пришли к тому что запитывать необходимо роутер , ноут, телефоны и минималное авар освещение... kapitulation

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

14

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс, спорить не буду, вам на месте видней, такой вариант зарядки тоже рассматривал. Если в авто есть инвертор, то можно еще в квартиру переноску завести (до девятого этажа может и не хватить) - пока АКБ заряжается, свет в доме будет))). Но очень не хотелось бы прожить эту зиму без таких форс-мажоров, чего и всем желаю.

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0
Спасибо сказали: жвакогалс, alex.cver2

15

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

alexei74 написав:

жвакогалс, спорить не буду, вам на месте видней, такой вариант зарядки тоже рассматривал. Если в авто есть инвертор, то можно еще в квартиру переноску завести (до девятого этажа может и не хватить) - пока АКБ заряжается, свет в доме будет))). Но очень не хотелось бы прожить эту зиму без таких форс-мажоров, чего и всем желаю.

Зрозуміло, що хотілося б мирного неба, але прилітає і зараз щодня, а по холодах можуть розпочати терор підстанціям як минулої зими, якийсь мінімум енергозабезпечення потрібно передбачити.
Хрін у них чогось вийде, але жити спокійно не дадуть.
Нічого перезимуємо і цю зиму.   storstark

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

16 Відредаговано floyd47 (2023-10-23 22:20:14)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс написав:

завести машину і зарядити акб до повної 

Навіть не знаю, при яких обертах та за скільки часу ви це зробите. Цю операцію, гадаю, тре пов'язувати з більш-менш тривалим виїздом у якихось справ.

igorsh88 написав:

живити холодильник зимою сама безглузда ідея.

plus

igorsh88 написав:

Аварійне освітлення

має бути на лобі у кожного члена сім'ї. Ну, й 1--2 свічки максимум на усю квартиру--для тих, хто боїться темряви.

жвакогалс написав:

З холодильником згоден, взимку не актуально.

У сьогоденній реальності я б не радив забивати морозилку харчем ані влітку, ані взимку, а тримати її напівпорожньою або 2/3 порожньою, бо коли вдало "прилетить" (тьху, тьху, тьху), то усі собаки у вашому дворі будуть вам щиро вдячні за шикарні гостинці. Коли ми сиділи трохи більше доби без електрики, то морозилка була забита під зав'язку, температура там була -23...-24 та мало-мало не потекла.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0
Спасибо сказали: жвакогалс, alex.cver2

17

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

floyd47 написав:

У сьогоденній реальності я б не радив забивати морозилку харчем ані влітку, ані взимку, а тримати її напівпорожньою або 2/3 порожньою, бо коли вдало "прилетить" (тьху, тьху, тьху), то усі собаки у вашому дворі будуть вам щиро вдячні за шикарні гостинці. Коли ми сиділи трохи більше доби без електрики, то морозилка була забита під зав'язку, температура там була -23...-24 та мало-мало не потекла.

Коли вдало "прилетить"тоді вже буде неважливо, порожнім був холодильник або загруженый...
А окрім ліхтарів світлодіодних на голови, непогано ще і роутер з інтернетом і телефони заряженые, а то якось тужливо, особливо коли в трьох одязі і під купою ковдр або під кожухом греешся.

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0

18 Відредаговано alex.cver (2023-10-24 17:54:00)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Воно все одно ці батареї до фені в Києві в багатоповерхівках бо
- пішки ... з торбами на 20+ поверх?! lol ледь не здохли ту зиму. До 2-3 раз передих але якщо ще з торбами  то...
Не роблять ліфти
- не робе опалення бо насосои стоять
- не робде вода бо насоси стоять
- не робе інтернет бо не оптоволокно чи GRON
- не робе туалет бо води нема
- 4G теж не працє зовсім навіть 3G бо усі туди поповзли
- не роблять електроплити бо ...
Хіба що зарядити мобілу але хвате й павербанку на 20.000
Це якщо хата своя то так + ще можна купити генератор там

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

19

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс написав:

Коли вдало "прилетить"тоді вже буде неважливо, порожнім був холодильник або загруженый...

Ви не зрозуміли; не у квартиру прилетить, а у розподільчу електростанцію.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

20 Відредаговано жвакогалс (2023-10-25 14:48:34)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

alex.cver написав:

... ще можна купити генератор там

Мені легше, 2й поверх, п'ятиповерхівка, газ.
Є ще будиночок в селі, якщо не буде опалювання в місті, можна там перезимувати.
Правда Купянский район - не дуже, але люди живуть і минулу зиму там пережили...Заряджали телефони від прикуривателя в машині...
Дай бог здоров'я хлопцям і щоб забезпечувалися вчасно, а ми вже як-небудь виживемо. rock

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0
Спасибо сказали: jasonua, alex.cver2

21 Відредаговано jasonua (2023-10-27 00:29:00)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

жвакогалс, дуже приємно читати дописи харківянина на українській мові. Для Харкова це велика рідкість..((
Вам респект!

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0
Спасибо сказали: floyd471

22

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

Поділюся своїм досвідом. У використанні два ДБЖ ELIM 300 ватт та SVEN 600 ватт на 12 вольт. Елім мені подобається більше, він працює зовсім тихо при 220 В, при переході на 12 вольт періодично включає вентилятор для охолодження і постійно гудить, коли заряджає батарею. СВЕН НОМЕ 1000 при 220 вольтах працєю тихо але періодично включає вентилятор на охолодження (це бісить). На 12 вольтах та зарядці теж шумить, до того ж кулер там гучний, я замінив на тихий але все одно дошкуляє. Ще одне зауваження щодо комфорта - при переході на батарею ЕЛІМ буде подавати звуковий сигнал, який при потребі можна відключити. СВЕН буде діставати пищанням постійно.
Стосовно потреб. Я не використовую ДБЖ для холодильників. Вони потребують великої сили на запуск. Якщо відключення на декілька годин, холодильник зберігає холод і так. А якщо надовго, то краще генератор, бо надовго треба багато АКБ в резерв.
Висновки, що я зробив з досвіду використання. 12 вольт нормально при потребі 150-300 ватт. Клеми будуть грітися, але терпимо. 600 ватт від 12 вольт - це перебір. Автомобільні клеми робляться дуже гарячими. Напруга на АКБ просідає доволі відчутно, тому 10,5 вольт добігають доволі швидко, коли в АКБ залишається ще багато заряду а вже ДБЖ відключається. В цьому році я хочу спробувати, як буде потреба, паралельне підключення двох одинакових АКБ. Можливо це вирішить перегрів, хоча там свої будуть танці з бубном. Звідси витікає, що якщо є потреба в більшій потужності, треба переходити на 24 чи 48 вольт. А це вже інші гроші.
Стосовно батарей. Я придбав 2 автомобільні АКБ за AGM технологією на 70 ампер розмірами, що підходять до Логана. Це зручно. Легко переносити, можна використовувати як для резерву так і потім на автомобілі. І використання 2 АКБ дає змогу встигати заряджати, коли є регулярні відключення. Для максимально швидкої зарядки користуюсь імпульсним зарядним Сороки. Поки одну заряджає ДБЖ, іншу ЗУС, що мені дозволяло відновити заряд до нового відключення.

  0
Спасибо сказали: жвакогалс, Migen, alex.cver3

23 Відредаговано жвакогалс (2023-11-01 10:39:33)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

RUNO
Дякую!  rock
Дуже інформативно і зрозуміло.
Згоден що більше 300ват для невідкладних потреб у квартирі достатньо. Минула зима показала, що відключення можуть бути нерегулярними і довгостроковими, тому мені здається що сенс використання безперебійника в моєму випадку не доречний, оскільки я не маю жодних потреб в автоматичному підтриманні 220в в квартирою мережі. Тому я вирішив усе спростити.
Що стосується двох АКБ у паралельному підключенні, мені здається там можуть бути проблеми в рівномірному розряді батарей (не заглиблюючись у подробиці) і як наслідок швидкий розряд однієї з батарей... Дійсно танці з бубном.
Успіхів!  smile

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0

24 Відредаговано жвакогалс (2023-11-01 10:52:23)

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

По відгуках інтернет співтовариства :
- на сьогодні перетворювачі напруги Volt polska чистий китай для України, пункти ремонту завалені як такими так і іншими...
Отже
- замовив, надіслали з Вінниці іневертор Zhixian чиста синусоїда 12/220 В 1000 Вт пікова, робоча 500 Вт.(Тайвань ... чисто теоретично краще ніж Китай. У минулі часи sony, pioneer car stereo японці випускали в Малайзії та Тайвані нормальної якості.)
- у Харкові - Зарядний 12v 6a smart battery charger FOXSUR. Чотири режими "car" "AGM" "moto" "repair" 
- автомоб.АКБ(кислотно свинцеві)
  - необслуговувані AGM
  - мотоцикл.АКБ
  - імпульсна десульфатація.
Тестую все це в роботі. Поки що нарікань немає.
Як і обговорювалося вище, холодильник не в темі, - зарядні для телефонів, роутер, ноутбук, аварійне освітлення.
За фінансами вклався половина місячного пенсійного бюджету. Ну зима покаже реальну користь цих витрат.
Всім щиро дякую за співучасть!

Логан 2013 седан база 1,6 8 кл. 150000. ГБО 100000. Все в прошлом, а ныне
ВАЗ 2107 2006. Жоповоз.
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

25

Re: Готуємось до зими – вибираємо інвертори 12/220.

RUNO написав:

Поки одну заряджає ДБЖ, іншу ЗУС

подскажите пожалста, какое время зарядки у ДЖБ и у ЗУС, ток зарядки порядка 7А, правильно?

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0