Logan 2008, двигун K7M 1.6 8v бензин. З настанням осені і холодів вилізла та сама проблема, часто на холодну запускалась обороти падали і глохла. Треба було підгазнути 3-4 рази і двигун виходив на свої прогрівочні обороти. Начитавшись багато інфи з тією ж проблемою і варіанти вирішення почав розбиратись. Та вся епопея тривала пів року, багато потраченого часу, лишніх грошей і в результаті непотрібних запчастин. Ну і поїхали...
1. Підсос повітря. Поширена проблема особливо звернути увагу на резинове кільце, яке стоїть між дросилем і впуским колектором, замінив - не помогло.
2. Закоксований сам дросель. Це попутньо треба глянути коли будете дивитись до пункту 1, заслонка була чистенька, на всякий випадок перемив - не помогло.
3. Регулятор холостого ходу. Замінив на новий - не помогло.
4. Котушка запалювання. Вона можна сказати лежить на клапаній кришці. Температура, вібрації і час в результаті дуже часто тріскає знизу і йде пробій, результат пропуски запалювання. Замінив - не помогло.
5. Як то кажуть, пішла корова най йде теля, махув свічки і дроти - не помогло.
6. Бензонасос. Міняв - не помогло.
7. Оскільки в мене стоїть ГБО, був варіант що десь пропукає газ в впускний колектор, відповідно забагато топлива і глохне. Перекривав вручну кран на балоні - не помогло.
8. Фільтр абсорбер. Стоїть справа за підкрилком. Є проблеми що не тримає клапан, відповідно пропускає випари бензини за ніч і маємо те що пункт 6. Заглушив абсорбер - не помогло.
9. Датчик температури. Був варіант що глючить. Замінив - не помогло.
10. Вже ніби всі варіанти перебрали. Авто добре їде, проблем не було в їзді тільки вось з холодним запуском. Дали варіант датчик положення колінвалу. Але потім відкинув. Авто ж добре їде і по місту і за містом. Не воно....
11. Лишав на ніч електрикам щоб зранку CLIP'ом всі датчики при запуску. Все ніби ок, але майстер рекомендував спробувати замінити датчик кисню він же верхній лямбда. Не мав якого підкинути, купляти не мав бажання ну і лишив старого.
Забив на проблему, постійно підгазовував, до ПОКИ... якось так історично склалось, натрапив на статтю на DRIVE2 по прошивці блока прошивкою від Паулюса. Плюси від прошивки краща динаміка їзди, з низів краще двигун їде, на трасі впевненіше себе почуває і бла-бла-бла. Скачав прошивку, купив кабель перешив. Результатом довольний. Хоча з першого разу не получилось, але розібрався все ок. Прошивку обрав під А-95 і під євро2, оскільки каталізатора вже давно немає. Все як автор описував все так є. Появився підрив, динаміка їзди бензин-газ не відчутно, коли кондюх включений їзда впевненіша. Самі плюси... І саме цікаво що проблема з запуском рішилась автоматично.
Результат, один пострілом вирішилось 2. Якось так...
0
Спасибо сказали: vovic07911