1

Тема: Угол опережения зажигания

Как можно объяснить такое явление, уоз на холостых по сканеру одного очень известного бренда показывает около 3 градусов в то же время двухканальный осциллограф ( с серьезными параметрами) что то возле 15-16 градусов .

  0



2 Відредаговано igorsh88 (2024-11-23 10:58:32)

Re: Угол опережения зажигания

bee-hound написав:

Как можно объяснить такое явление, уоз на холостых по сканеру одного очень известного бренда показывает около 3 градусов в то же время двухканальный осциллограф ( с серьезными параметрами) что то возле 15-16 градусов .

Залежить від того, як рахувати.
Наприклад, на K4M сканером по протоколу OBD кут запалювання відраховується від моменту початку накопичення енергії в котушці і складає величину порядка 25 градусів. Тоді ж як тим самим сканером но по реношному протоколу отримаємо 6-7 градусів від моменту "пробою"

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

3

Re: Угол опережения зажигания

igorsh88 написав:
bee-hound написав:

Как можно объяснить такое явление, уоз на холостых по сканеру одного очень известного бренда показывает около 3 градусов в то же время двухканальный осциллограф ( с серьезными параметрами) что то возле 15-16 градусов .

Залежить від того, як рахувати.
Наприклад, на K4M сканером по протоколу OBD кут запалювання відраховується від моменту початку накопичення енергії в котушці і складає величину порядка 25 градусів. Тоді ж як тим самим сканером но по реношному протоколу отримаємо 6-7 градусів від моменту "пробою"

Уоз это начало пробоя на свече? При снятии осциллограммы ДПК и сигнала с вторичной обмотки,т.е накопления пробоя горения и затухания уоз 15 градусов, так сказать настоящий реальный уоз, при этом разные сканеры мало того что показывают разные значения , и все они не соответствуют действительности . Стробоскоп также показывает 15 градусов.

  0

4 Відредаговано igorsh88 (2024-11-23 13:32:52)

Re: Угол опережения зажигания

Кожен виробник як хоче так і рахує, в тому числі і УОЗ. І мало того в різних одиницях виміру.Сканер - універсальний прилад і лише відображає те, що нарахуювали мозги.

Звісно, нормальні люди, рахують кут від моменту іскроутворення. В цьому плані осцилограф - найдостовірніший.

Ось приклад. Момент подачі імпульса на котушку 23 (показує канер) іскроутворення 3 (реальний уоз) в двигуні F4R (Рено)
/upload/iblock/819/gsi0xeae2lywxjwsvbs5xeorywhfgmgu/d3e55c6s_1920.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

5

Re: Угол опережения зажигания

/upload//

  0

6 Відредаговано igorsh88 (2024-11-24 10:26:56)

Re: Угол опережения зажигания

Вставив

/upload/iblock/228/cd9t14ericgsyhto7f08dijtfywtvg97/1732363327715.jpg /upload/iblock/a77/td3wtgakr3zzwdxefiuh94czyrddr61p/1732363265859.jpg

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

7 Відредаговано igorsh88 (2024-11-24 11:59:45)

Re: Угол опережения зажигания

Мої розрахуйки стосовно двигуна K7M. Якщо вважати, що маховик має 60 зубов і ВМТ на 15 припадає то УОЗ склав ~1.5 зуба або 1.5×360/60=9 градусів - в нормі. На 10 зуб припадає початок накопичення енергії в котушці, що відповідає 30 градусів до ВМТ. ELM-ка показує саме такий кут.

/upload/iblock/4a9/pc11rhs7ngzjflr4v7p4o6sik2rp6h26/IMG_20241123_201554.jpg

Який у Вас двигун мені не відомо. Якщо відштовхуватися від показів сканера (3 градуси) то логічно припустити, що ВМТ припадає на 14 зуб. Тоді маємо 0.5 зуба або як раз 3 градуса УОЗ

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

8

Re: Угол опережения зажигания

поправьте если ошибаюсь, вмт это где то 29-30 й зуб ну и соответственно 1-2 (при повороте коленвала на 180 градусов и так далее, один такт) если так то до вмт 16 зубьев если 6 градусов один зуб то что то это совсем много получается

  0

9

Re: Угол опережения зажигания

подскажите пожалуйста как выкладывать фото в тему

  0

10 Відредаговано igorsh88 (2024-11-24 11:38:24)

Re: Угол опережения зажигания

поправьте если ошибаюсь, вмт это где то 29-30 й зуб ну и соответственно 1-2 (при повороте коленвала на 180 градусов и так далее, один такт) если так то до вмт 16 зубьев если 6 градусов один зуб то что то это совсем много получается

Щось забагато виходить УОЗ. Про який двигун іде мова?

Стосовно фото:
Спочатку необхідно завантажити фото в галерею -> Як додати фото в галерею

Після цього відкрити фото в галереї та скопіювати його адресу (силку) та вставити в повідомлення в наступному форматі:

Ось, приклад

[img_bitrix][url]https://logan.in.ua/gallery/igorsh88/3398/49960[/url][/img_bitrix]

Результат - осцилограма двигуна K7M
/upload/iblock/13d/yco11b1x7lobzf2dm1z4bmrvv0pf13oi/do-reg-kl.png

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0