А про дизеля усі кажуть що були самі класні двигуни до Євро 4 включно, поки не стали ставити під Євро 5 сажові фільтри потім під Євро 6 - AdBlue і всі кажуть зза екології вбили надійність дизеля теж добре. Я б ні за що не брав би вже с AdBlue, але тут питання що якийсь Pure Tech 1.2 з 3 горшками та з мокрим ланцюгом чи як у Нісана зі змінним ступенєм тиску там ще все гірше по відзивним компаніям та статистиці. Тому зараз мабуть треба вже електрички брати. Вони вже майже догнали ціни ДВЗ навіть перегнали вниз. Взяти ту ж Нісан Арія, чудове авто просто, запас ходу супер, ціна старт з 24.000, великий кросовер, якщо дорожче то там навіть 620км заявлено та 90квтч батарея. Це вже дуже суттєво. Зарядка швидкісна з 20 до 80% пів години. Брат жінки купив дуже задоволений усим, динамікой також. Але електрички більше люблять помірний чи теплий клімат а не морози.
Про гібриди теж чудові відгуки, але є одне але, вони не люблять простою, тре їздити постійно інакше батарея деградує, вона там доволі маленької ємності в порівнянні з електричками. Я про MHEV, а не плагін гібрид звісно.
Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
0