76

Re: Новий Renault Taliant

floyd47 написав:

Yeka, ну, сучасний дизель смердить тільки ментально, не фізично. Тільки не подумайте, шо я тут когось на дизель фалую, бо ж у кожного свої вподобання та я їх поважаю.

Ну не знаю. В мене дизель, екологія на місці, то ж зранку коли заводиш щоб трошки прогріти, смердить суттєво.
Вже як прогріється, то можливо пропадає, но на холодну запах конкретний, особливо якщо дизель з присадками.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0



77 Відредаговано floyd47 (2025-04-09 16:31:28)

Re: Новий Renault Taliant

OKurylyshyn, У мене друга нова автівка (дизель) з 17-го року; жодного разу не відчував дизельного вихлопу сажі. Звичайно, на холодну зранку у гаражі відчувається якийсь незрозуміло-неприємний запах, але не нав'язливий.От коли виїжджає сусід через два гаража на своїй 18-тирічній бензиновій Шкоді, то я ховаюся у саму глиб гаражу, бо то можна очманіти. У нас з вами, напевно, різні двигуни або ж "чіповка" різна.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0

78

Re: Новий Renault Taliant

Yeka написав:
Rothmanz написав:

буде набагато краще.

Але дорожче. Зараз в моді тотальна економія на всьому,під каламутним соусом благовидного приводу(екологія,зниження шуму і тд).

Ви будите сміятись але дійсно так. Мокрий ланцюг дав АЖ 1% економії палива и його дуже довго рекламували як ноухау,  гума спеціальна ланцюга, любить мастило і ті ( ога гаряче smile ) і довго довго не хотіли визнавати свою помилку століття. Кажуть що на запчастинах та замінах двигунів це теж заробіток автогігантів

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

79 Відредаговано alex.cver (2025-04-09 23:05:25)

Re: Новий Renault Taliant

А про дизеля усі кажуть що були самі класні двигуни до  Євро 4 включно, поки не стали ставити під Євро 5 сажові фільтри потім під Євро 6 - AdBlue і всі кажуть зза екології вбили надійність дизеля теж добре. Я б ні за що не брав би вже с AdBlue, але тут питання що якийсь Pure Tech 1.2 з 3 горшками та з мокрим ланцюгом чи як у Нісана зі змінним ступенєм тиску там ще все гірше по відзивним компаніям та статистиці. Тому зараз мабуть треба вже електрички брати. Вони вже майже догнали ціни ДВЗ навіть перегнали вниз. Взяти ту ж Нісан Арія, чудове авто просто, запас ходу супер, ціна старт з 24.000, великий кросовер, якщо дорожче то там навіть 620км заявлено та 90квтч батарея.  Це вже дуже суттєво. Зарядка швидкісна з 20 до 80% пів години. Брат жінки купив дуже задоволений усим, динамікой також. Але електрички більше люблять помірний чи теплий клімат а не морози.
Про гібриди теж чудові відгуки, але є одне але, вони не люблять простою, тре їздити постійно інакше батарея деградує, вона там доволі маленької ємності в порівнянні з електричками. Я про MHEV, а не плагін гібрид звісно.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

80 Відредаговано Valerik (2025-04-10 00:54:52)

Re: Новий Renault Taliant

А я принципово проти електричок (поки що). Просто коли в березні 2022 після 14 днів без світла я виїзджав з окупованої території, то сусід, у якого був Ніссан Ліф їхав зі мною...Чому він покинув свою машину думаю не треба пояснювати.
Я вивчив все про сучасні мотори і як тільки стихне війна, то я біжу за новою машиною і із того що подобається і в консенсусі з дружиною (бо треба типу щось крутіше і красивіше, а я ср*в з великої дзівниці на автопонти завжди) то є PureTech 1.2... Я вивчив істрорію, подивився огляди у тому числі іноземні, подивися блог майстра, котрий практикує в Києві на Біличах.. Так от перші серії було дуже сумно. Потім вдосконалили ремінь  - почали робити з кевлара і все норм..Навіть ремкомплекти є для поршньової і його капіталять десь після 300 тис. Я розглядаю PSA (Peugeot 2008, Citroen C4, Opel Crossland) Все інше просто не подобається, а на б/в та американський металобрухт маю стійкий блювотний рефлекс. Але коли дозрію, то вони можуть і ланцюг поставити, бо на гібриди від Stellantis вже іде ланцюг.
Поки за відгуками найбільш неприємний в цьому відношенні фордівський екобуст.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

81

Re: Новий Renault Taliant

Yeka написав:

А ці,новітні дизеля... Не хочу щоб ними і в дворі смерділо.

Треба було слово «смерділо» написати в лапках. Посил був такий,що не хочу мати машину з новітнім дизелем у власності, по причині їхньої забагованості.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

82

Re: Новий Renault Taliant

У мене, коли мороз, на прогріві бензином вихлоп смердить без усіяких лапків...  patsak

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

83 Відредаговано Yeka (2025-04-10 09:32:10)

Re: Новий Renault Taliant

Aprox написав:

вихлоп смердить

Від тебе за 100км фронт. І що і скільки там горить одному Богу відомо. Не кажучи про Орєшнік  і іншу йобань що шлють кацапи на місто цілодобово. Запах з вихлопної не найбільша проблема сьогодення.

Dacia Logan 1.6 8v-продано. Renault Mégane II 1.6 16v-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8v MCV-експлуатується
  0

84

Re: Новий Renault Taliant

Aprox написав:
Tcont написав:

це не моє. я не рибак і не мисливець.

Tcont написав:

щось невелике на заміну 2-ї машини логана - але з нормальним кліренсом

Щось я заплутався...  dntknw

Так далі і конкретіка - сандєро , я б уточнив : сандєро стерва вааще точно в яблучко по вимогам , якщо ,,дєвочкє,, то тюнінг салону і кращого немає.

  0

85 Відредаговано alex.cver (2025-04-10 13:11:47)

Re: Новий Renault Taliant

Valerik написав:

Я вивчив все про сучасні мотори і як тільки стихне війна, то я біжу за новою машиною і із того що подобається і в консенсусі з дружиною (бо треба типу щось крутіше і красивіше, а я ср*в з великої дзівниці на автопонти завжди) то є PureTech 1.2... Я вивчив істрорію, подивився огляди у тому числі іноземні, подивися блог майстра, котрий практикує в Києві на Біличах.. Так от перші серії було дуже сумно. Потім вдосконалили ремінь  - почали робити з кевлара і все норм..Навіть ремкомплекти є для поршньової і його капіталять десь після 300 тис

Ну так навіщо компроміси. Бери 2.5л чи 2.0 чи то Тайоту чи то ту ж Мазду з 4 горшками чи навіть Хундай чи Киа з 1.6 турбо, та більш меньш надійними моторами. Ціна та ж сама ну в залежності від комплектації в порівнянні з якимось Опель Кросланд якийсь чи Пежо 2008.  А про електричку то так, приклад привів повязаний з війною. Але якби ж параша відцепилась та мирні часи то елекричка в рази надійніша ніж ДВЗ та дешевше в обслуговуванні. Але так, війна то згоден. Тому сам брав не гібрид навіть а ДВЗ. Тут поки нема аргументів.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

86 Відредаговано Valerik (2025-04-10 14:58:08)

Re: Новий Renault Taliant

alex.cver написав:
Valerik написав:

Я вивчив все про сучасні мотори і як тільки стихне війна, то я біжу за новою машиною і із того що подобається і в консенсусі з дружиною (бо треба типу щось крутіше і красивіше, а я ср*в з великої дзівниці на автопонти завжди) то є PureTech 1.2... Я вивчив істрорію, подивився огляди у тому числі іноземні, подивися блог майстра, котрий практикує в Києві на Біличах.. Так от перші серії було дуже сумно. Потім вдосконалили ремінь  - почали робити з кевлара і все норм..Навіть ремкомплекти є для поршньової і його капіталять десь після 300 тис

Ну так навіщо компроміси. Бери 2.5л чи 2.0 чи то Тайоту чи то ту ж Мазду з 4 горшками чи навіть Хундай чи Киа з 1.6 турбо, та більш меньш надійними моторами. Ціна та ж сама ну в залежності від комплектації в порівнянні з якимось Опель Кросланд якийсь чи Пежо 2008.  А про електричку то так, приклад привів повязаний з війною. Але якби ж параша відцепилась та мирні часи то елекричка в рази надійніша ніж ДВЗ та дешевше в обслуговуванні. Але так, війна то згоден. Тому сам брав не гібрид навіть а ДВЗ. Тут поки нема аргументів.

Досвід показує, що надійність не залежить від кількості горішків. До азіатів душа не лежить, бо дизайнери монголоїдної раси малюють завжди покемонів, а оскільки машина  у мене постійно і багато використовується, то я не міліонер, щоб 10-12 тис грн щомісяця платити за паливо. Жеруть вони багато палива. Мені європейські машини більше імпонують.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

87 Відредаговано alex.cver (2025-04-10 23:26:46)

Re: Новий Renault Taliant

Ну тоді тільки гібриди, сильно економлять паливо.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0