1

Тема: Прошивка на евро2

Всім доброго дня.
Вирізав каталізатор і помітив шо логан почав жерти якось ну дуже забагато бензина. Розхід газу теж збільшився, але не суттєво.
Поспілкувавшись з з більш досвідченими людьми в тій темі та трошки погугливши хочу прошитися на євро2.
Враховуючи шо вбити той ебу попередньо зробивши бекап, кажуть, складно, хочу спробувати зробити це сам бо шось за 4к грн мене чесно кажучи жаба давить, а мануалів як прошитися є вдосталь.
Мене не дуже цікавлять кастомні прошивки, підійшов би і сток. Власне пишу тут з проханням - можливо хтось підкаже де можна скачати стокові прошивки для логана.
Бо я бачу на болотах є сайти де прям можна купити кастом, а в нас є шось подібне? Бо якшо нормальний кастом, то можна б було і купити за адекватну ціну.

  0



2 Відредаговано _AlexSander_ (2024-12-28 18:36:49)

Re: Прошивка на евро2

З заводу яка прошивка? Парт/софт намбери
І чим зібрались зливати/ заливати софт? Будете лити фулл? Чи калібровки?

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
  0

3

Re: Прошивка на евро2

З того шо понадивлювався, то певно як буду пробувати, то за допомогою galletto 1260.
Зараз все тільки на стадії дослідження, тому ше й кабеля нема, але бачу шо його купити не проблема.
Тому і покишо хз яка прошивка зараз. На скільки розумію мав би бути не фулл, а калібровки.
Якшо є практичний досвід прошивання, то був би радий якшо поділитися ним smile

  0

4

Re: Прошивка на евро2

Котлета ллє тільки калібровки.  Повноцінного е2 калібровкаии не зробити, має бути підключена друга лямбда фізично

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
  0

5 Відредаговано SvIva (2024-12-28 21:56:55)

Re: Прошивка на евро2

А яка різниця між повноцінним і неповноцінним?
Справа в тому що єдине для чого я б то хотів спробувати досягти - повернути розхід на ті значеня які були.
Якшо калібровками це можна зробити - мене такий варіант буде влаштовувати.
Лямбда фізично є, але через обманку яка я так розумію якось не дужа вдало обманює, раз розхід зріс.

  0

6

Re: Прошивка на евро2

Пояснюю. Дк2 має бути фізично підключений і робочий.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI-продано, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103, Sig Sauer MCX Spear-LT 9" 300blackout
  0

7

Re: Прошивка на евро2

Добрый вечер, может проблема не в катализаторе, а в увеличенной пропускной способности выхлопа, как следствие расход на переходных режимах, может следует поставить пламегаситель, просто не понятно какая связь между расходом и второй лямбдой ,

  0

8

Re: Прошивка на евро2

Я теж не зовсім в курсі, але мені казали шо на логанах після 10го року друга лямбда на це впливає.

  0

9

Re: Прошивка на евро2

SvIva написав:

на логанах після 10го року друга лямбда на це впливає

В мене степвей грудень 2009рв.а двигун(к4м) стоїть вже з тих,що у 2010 році почали випускати.Після аналогічних процедур розхід зменьшився майже на літр.Каталізатор,доречі,в нормі (візуально).

  0

10

Re: Прошивка на евро2

После каких аналогичных процедур? Катализатор же в норме, на месте?

  0

11

Re: Прошивка на евро2

_AlexSander_ написав:

Котлета ллє тільки калібровки.  Повноцінного е2 калібровкаии не зробити, має бути підключена друга лямбда фізично

В логані в калібровках нема розділу "Комплектація" щоби можна було виключити з комплектації датчик кисню?

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

12 Відредаговано gri (2024-12-30 15:48:46)

Re: Прошивка на евро2

bee-hound написав:

После каких аналогичных процедур? Катализатор же в норме, на месте?

Не,не на" месте"...Труба вместо него,обманка на второй лямбде.Усе как у автора темы.И,кстати,только приехал со Львова домой-70км по городу,60-траса,расход- 8литров на 100 км.

  0

13

Re: Прошивка на евро2

Тепер я не зовсім зрозумів. "Аналогічна процедура" це вирізання каталізатора, правильно?
Чи перепрошивання?
А яка в Вас обманка?
Можливо та шо в мене стала погано "обманювати" і вартує її просто поміняти на якіснішу.
Бо чесно кажучи, коли я вирізав кат то шось над тим не сильно замислювався. Поставили та і поставили... Враховуючи шо під час війни став на багато менше їздити, то не звертав уваги.
А тут шось вирішив перевірити і офігів з розходу бєнзина. Якшо вірити цифрам, то за 35 км по Львову з корками бензина в баку стало менше на 6-6,5 літрів. То шось взагалі космос. А от газу виходе 10-12/100.
По трасі нажаль бензин не заміряв, а розхід газу в загальному +- лишився на тих самих значеннях

  0

14

Re: Прошивка на евро2

SvIva написав:

"Аналогічна процедура" це вирізання каталізатора, правильно?

Так.

SvIva написав:

Чи перепрошивання?

Ні.

SvIva написав:

А яка в Вас обманка?

Опір з конденсатором.Можна на "ТИ".

SvIva написав:

за 35 км по Львову з корками бензина в баку стало менше на 6-6,5 літрів.

То щось неймовірне...Ну, 12 л на 100км по місті ,ще куда не йшло.Но 17 facepalm Підключай діагностику,перепрошивка не поможе в такому випадку.

  0

15

Re: Прошивка на евро2

gri написав:

То щось неймовірне...Ну, 12 л на 100км по місті ,ще куда не йшло.Но 17

це ви по Львову в корках не їздили))))  в мене до 16 теж доходило.

Laureat 1.6+ABS+кондей+ПБП+Toreador Red+вешалка для пиджака+подлокотник+литьё. 2007г.р.
лучше по утру на Google Earth искать ГДЕ ты пил, чем на youtube КАК...
Постарайся получить то, что любишь, иначе придется любить то, что получил.....
Никому не доверяй, и тебя никто не предаст.
  0

16 Відредаговано gri (2024-12-31 20:39:31)

Re: Прошивка на евро2

gri написав:

только приехал со Львова домой-70км по городу,60-траса,расход- 8литров на 100 км.

З корками,світлофорами і т.д.А в людини на газі до 12,а бенз-17.Мало б бути навпаки,не?

  0

17

Re: Прошивка на евро2

gri написав:

А в людини на газі до 12,а бенз-17.Мало б бути навпаки,не?

Якщо ГБО правильно налаштоване то десь 1,25 до витрати бензину.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

18

Re: Прошивка на евро2

Yeka написав:

десь 1,25 до витрати бензину

Це в кращому випадку...Тут розмова йде про "чому бенза жре більш,ніж газу"(природньо,що має бути навпаки).

  0

19

Re: Прошивка на евро2

Я ше хочу по трасі потестувати бензин, подивитися шо там буде з розходом.
А на рахунок діагностики, власне тому і хотів почати з прошивки бо якшо самому шити то воно такий собі найшвидший крок smile
Стане краще, гуд, тоді питання закрите. Не зміниться нічого, значить тоді вже на одину причину менше. Стане гірше - бекап залити.

  0

20

Re: Прошивка на евро2

SvIva написав:

хотів почати з прошивки бо якшо самому шити то воно такий собі найшвидший крок

Найшвидший крок-запхати єлемку в розєм.А шити ебу, не переконавшись що з двигуном все добре...нонсенс,як на мене.Та й перепрошивка з євро3 на євро2-це програмне відключення лямбди2.Якщо обманка на лямбді працює,не бачу змісту лізти в комп.

  0

21

Re: Прошивка на евро2

gri написав:
SvIva написав:

А яка в Вас обманка?

Опір з конденсатором.

Не думаю що це правильна обманка, напруга повинна змінюватись в певному діапазоні, не виключено що блок керування робить корекцію по двом датчикам, і коли бачить що на виході з каталізатора максимальна концентрація кисню він починає збагачувати робочу суміш.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0