Doc написав:Ти думаєш, як чоловік. А треба - як жінка (ну моя).
Я розумію, але ж ми тут між собою як чоловіки спілкуємось.
Я б усе зробив щоб свою від такого відмовити, якби їй таке захотілось.
Doc написав:3. Витрата полива - та вона такаж, як у Матіза з автоматом!!!
У Матіза по паспорту 8л місто, у Джимні 10.3, у РАВ4 2.0 - 10 на механіці а з варіком взагалі 9.4... Так це ж 1.5 тони і 2 літри! 
В реальності всі ці цифри більші, але співвідношення приблизно таким і залишається.
Doc написав:5. Повний привід і кліренс - плюс як не крути. Рама...
Скоріше мінуси, завдяки яким великий розхід, мала динаміка, гірший, навіть небезпечніший прохід поворотів, меньша курсова стійкість, меньша стабільність при гальмуванні - це все реальні недоліки, які проявлятимуться постійно, а переваги рами, мостів і геометричної прохідності на крутому оффроуді, в який жінки, як правило, не дуже то й лазять.
Doc написав:От що мене дійсне турбує - машина задньопривідна.
Ну, коли слизько можна повний включити. А в нормальних умовах вона не настільки швидка щоб особливості заднього приводу кидались у очі. Це ж не маслкар якийсь. І в поворотах вона скоріше перекинеться, ніж досягне тої швидкості, де маніпуляції акселератором проявлять свій задньопривідний характер. 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0