526

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Моя еластичність характеризує прискорення автомобіля в межах однієї передачі. Методика наведена вище.

Динаміку теж можна міряти на одній передачі, причому на будь-якій. Просто для поняття "динаміка" не існує якихись конкретних обмежень по швидкостям, передачам і.т.д. Є динаміка на 4-й передачі, є динаміка від 0-100, є динаміка від 80-120, можна міряти швидкість через 400м від старту і т.д., які хоч такі можеш собі міряти. Головне вказувати що за динаміка. smile

А кому потрібна методика 60-100 на 4-й? Невже це єдине що потрібне всім як ти стверджуєш?
Ну от, наприклад, якщо їздити по місту, і обганяти на 3-й, ця еластичність взагалі не має значення. І якщо обганяти на трасі фури, що йдуть 90км/год, теж без толку. Тому, далеко не для всіх і не завжди 60-100 на 4-й це те що їх цікавить.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



527

Re: Следующий автомобиль

Larsen, до твого Логана 1.2 давалось керівництво з експлуатації, в кінці якого приводяться технічні характеристики автомобіля. Процитуй будь-ласка значення динамічності і еластичності свого автомобіля взяті з цього мануалу.

  0

528

Re: Следующий автомобиль

Георгич, нема в мене такого в керівництві по експлуатації. dntknw Скажи точніше на якій сторінці, може просто не знайшов.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

529

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Кстати мне кажется что максимальный крутящий по ощущениям у Степвэя где то на 2000 а не на 1750 оборотов, но только по ощущениям за рулем.

Вот тут согласен! На тесте тачко пиналось именно при пересечении риски "2" на тахометре! Но списал это на то, что я просто не вовремя поглядывал на тахометр либо сам тахометр запаздывает...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

530

Re: Следующий автомобиль

Підтримую більшість тверджень, що привів   Георгич. Важливим є швидко прискоритись від 60 до 100 км/год, не понижуючи передачу, і  не залежно від того один водій в авто чи 5 осіб і повний багажник, горизонтальна дорога чи підйом. І коли ти їдеш в   підйом на 5 передачі, а тобі потрібно ще збільшити швидкісь, наприклад при обгоні чи випередженні, і ти тиснеш на тапок, а машина без пониження передач без проблем набирає швидкість,,,,,,, Спробував так попростому, розказати про своє бачення еластичності.

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

531

Re: Следующий автомобиль

Ігор3370 написав:

Важливим є швидко прискоритись від 60 до 100 км/год, не понижуючи передачу, і  не залежно від того один водій в авто чи 5 осіб і повний багажник, горизонтальна дорога чи підйом.

БМВ Х5?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

532

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:
Ігор3370 написав:

Важливим є швидко прискоритись від 60 до 100 км/год, не понижуючи передачу, і  не залежно від того один водій в авто чи 5 осіб і повний багажник, горизонтальна дорога чи підйом.

БМВ Х5?

Ренж 5 литров компрессор...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

533

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:
az74 написав:
Ігор3370 написав:

Важливим є швидко прискоритись від 60 до 100 км/год, не понижуючи передачу, і  не залежно від того один водій в авто чи 5 осіб і повний багажник, горизонтальна дорога чи підйом.

БМВ Х5?

Ренж 5 литров компрессор...

Рено Логан 1.5 дизель

Renault Logan Authentique 1.5 dCi
  0

534

Re: Следующий автомобиль

Ігор3370 написав:

Рено Логан 1.5 дизель

Та ну да... Разве что по сравнению с 1.2...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

535 Відредаговано alex.cver (2016-06-04 21:34:41)

Re: Следующий автомобиль

Ігор3370 написав:

Підтримую більшість тверджень, що привів   Георгич. Важливим є швидко прискоритись від 60 до 100 км/год, не понижуючи передачу, і  не залежно від того один водій в авто чи 5 осіб і повний багажник, горизонтальна дорога чи підйом. І коли ти їдеш в   підйом на 5 передачі, а тобі потрібно ще збільшити швидкісь, наприклад при обгоні чи випередженні, і ти тиснеш на тапок, а машина без пониження передач без проблем набирає швидкість,,,,,,, Спробував так попростому, розказати про своє бачення еластичності.

Согласен на все 100%. Это то что я легко делаю на дизельном Степвее, на 5 скорости с полной машиной "тещ" smile. Спортейдж требует, прицелиться,сменить  памперс, переключиться на 4 и порычать моторчиком, разгон, тапок в пол,продавливать включая педаль кикдауна.плюс  если заправить не топовым бензином, то еще медленнее этот процесс. Благо хоть 2,0 л бензин, не нада выключать перед обгоном кондиционер, чтобы мощности добавить. Такое я делал на 1,5 мазде и на 1,6 правда реже много на КИА Сид. Дизель вообще не ощущает включеный кондей или нет. Он не забирает 15-20% мощности двигателя, как в бензиновом моторе слабеньком.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

536

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А кому потрібна методика 60-100 на 4-й? Невже це єдине що потрібне всім як ти стверджуєш?
Ну от, наприклад, якщо їздити по місту, і обганяти на 3-й, ця еластичність взагалі не має значення. І якщо обганяти на трасі фури, що йдуть 90км/год, теж без толку. Тому, далеко не для всіх і не завжди 60-100 на 4-й це те що їх цікавить.

Динамика нужна на 1-й передаче, чтобы при старте, в случае опасности улететь в космос за секунду smile На второй, чтобы в тянучке резко выстрелить в другой ряд. На трассе не имеет значения. В случае резких обгонов - можно с 5 на 3-ю перекинуть. Безопасность дороже двигателя smile

Машинка с педальками -> ЗАЗ 965 -> ИЖ 2125 -> ВАЗ 2103 -> ВАЗ 2107 -> Ланос 1,4 -> Renault Logan Silver Line
- Шановні колеги, ну що ж це так твориться? Дерева сохнуть, ріки міліють…
Скоро не буде де втопити чи повісити москаля.
  0

537

Re: Следующий автомобиль

http://hightech.fm/2016/06/03/uber-growth

  0

538

Re: Следующий автомобиль

А зачем нам китайская статья?
Вот у меня брат в Москве - он по работе ездит только на метро. Ибо на метро, при деловой встрече, ты можешь сказать время прибытия плюс-минус 3-5 минут . На машине - можешь вообще не доехать. Отдых у них, при его манагерской должности - раза три в год....Ебипет и Турция уже надоели. Таиланды всякие и т.д. То есть он садится в такси - и в аэропорт. Да, иногда на выходные он возит семью в деревню. Для них - на выходные в деревню, это 500 км (я не шучу). Хорошо под домом есть гараж и там стоит...именно СТОИТ машина. Ну так....шоб було. В Москве ему машина не нужна.

Машинка с педальками -> ЗАЗ 965 -> ИЖ 2125 -> ВАЗ 2103 -> ВАЗ 2107 -> Ланос 1,4 -> Renault Logan Silver Line
- Шановні колеги, ну що ж це так твориться? Дерева сохнуть, ріки міліють…
Скоро не буде де втопити чи повісити москаля.
  0

539

Re: Следующий автомобиль

GlaS написав:

А зачем нам китайская статья?
Вот у меня брат в Москве - он по работе ездит только на метро. Ибо на метро, при деловой встрече, ты можешь сказать время прибытия плюс-минус 3-5 минут . На машине - можешь вообще не доехать. Отдых у них, при его манагерской должности - раза три в год....Ебипет и Турция уже надоели. Таиланды всякие и т.д. То есть он садится в такси - и в аэропорт. Да, иногда на выходные он возит семью в деревню. Для них - на выходные в деревню, это 500 км (я не шучу). Хорошо под домом есть гараж и там стоит...именно СТОИТ машина. Ну так....шоб було. В Москве ему машина не нужна.

Скоро и в Киеве машина не нужна будет. Город в будний день не в час пик стоит.
Утром проехать расстояние между двумя станциями метро у меня заняло 40! минут по прямой.

Бензин дорогой, запчасти, а похоже, что все миллионеры...

Нет неразрешимых проблем, есть неприятные решения.
Уже Opel Astra H 2013 и Mazda CX5
  0

540

Re: Следующий автомобиль

M@d)|(@xed написав:

Скоро и в Киеве машина не нужна будет. Город в будний день не в час пик стоит.
Утром проехать расстояние между двумя станциями метро у меня заняло 40! минут по прямой.

Бензин дорогой, запчасти, а похоже, что все миллионеры...

Ну не знаю, я два года в Киеве прожил, не так давно вернулся в Днипро. В принципе ездить можно, даже через Майдан, даже в час пик. И даже парковаться в самом центре есть где. Был прикол, когда мы после московских пробок
http://io.ua/12716785n.jpg
где туча машин, но и туча полос и развязок...и все едут...по дороге от вокзала на пр. К. Маркса, при одной полосе встряли в полную дупу  crazy   Ото пробки....а в Москве и Киеве - иногда бывают, согласен.

Машинка с педальками -> ЗАЗ 965 -> ИЖ 2125 -> ВАЗ 2103 -> ВАЗ 2107 -> Ланос 1,4 -> Renault Logan Silver Line
- Шановні колеги, ну що ж це так твориться? Дерева сохнуть, ріки міліють…
Скоро не буде де втопити чи повісити москаля.
  0

541

Re: Следующий автомобиль

Аудитор написав:

Саме так smile Вам, московітам, цей стьоб не зрозуміти smile

Машинка с педальками -> ЗАЗ 965 -> ИЖ 2125 -> ВАЗ 2103 -> ВАЗ 2107 -> Ланос 1,4 -> Renault Logan Silver Line
- Шановні колеги, ну що ж це так твориться? Дерева сохнуть, ріки міліють…
Скоро не буде де втопити чи повісити москаля.
  0

542

Re: Следующий автомобиль

GlaS написав:

А зачем нам китайская статья?
Вот у меня брат в Москве - он по работе ездит только на метро. Ибо на метро, при деловой встрече, ты можешь сказать время прибытия плюс-минус 3-5 минут . На машине - можешь вообще не доехать. Отдых у них, при его манагерской должности - раза три в год....Ебипет и Турция уже надоели. Таиланды всякие и т.д. То есть он садится в такси - и в аэропорт. Да, иногда на выходные он возит семью в деревню. Для них - на выходные в деревню, это 500 км (я не шучу). Хорошо под домом есть гараж и там стоит...именно СТОИТ машина. Ну так....шоб було. В Москве ему машина не нужна.

Все правильно. Так и есть.  smile

«Все говорят: Кремль, Кремль. Ото всех я слышал про него, а сам ни разу не видел.» Венидикт Ерофеев
Volvo XC60 2,4 - турбодизель
  0

543

Re: Следующий автомобиль

GlaS написав:

В случае резких обгонов - можно с 5 на 3-ю перекинут

Чтобы почувствовать как отлично ревет мотор а не едет. Про 3ю то вы загнули на 100км в час

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

544

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Чтобы почувствовать как отлично ревет мотор а не едет. Про 3ю то вы загнули на 100км в час

Чего это? От 3 000 оборотов до верхней полки крутящего момента едет очень даже нормально. На 4,5-5 тысяч переключаю на следующую.

Машинка с педальками -> ЗАЗ 965 -> ИЖ 2125 -> ВАЗ 2103 -> ВАЗ 2107 -> Ланос 1,4 -> Renault Logan Silver Line
- Шановні колеги, ну що ж це так твориться? Дерева сохнуть, ріки міліють…
Скоро не буде де втопити чи повісити москаля.
  0

545

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Чтобы почувствовать как отлично ревет мотор а не едет. Про 3ю то вы загнули на 100км в час

В мене теж на третій до 100 розганяється дуже швидко. Але в нас різні двигуни, можливо тому так.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

546 Відредаговано alex.cver (2016-06-05 23:19:08)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

В мене теж на третій до 100 розганяється дуже швидко. Але в нас різні двигуни, можливо тому так.

На 2 литрах (я про бензин Sportage ) он наверное взорвется если я буду на 3 ехать 100 км час

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

547 Відредаговано Larsen (2016-06-06 07:01:16)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver, ну так це взагалі інший двигун і трансмісія. В мене на третій, сотня по спідометру десь на 5000 обертів, а по навігатору приблизно на 5500, а це оберти максимальної потужності, тому крутити до них можна, і навіть треба, якщо є необхідність максимально швидко розігнатись. Принаймі з розрахунком на це його проектували.

Про Спотредж не знаю, однак оберти максимальної потужності в нього аж на 6200. Тобто, для максимального розгону слід тримати оберти в діапазоні від 4600 (максимальний момент), до 6200 (максимальна потужність). Я не знаю як це виглядає на яких передачах. Але можливо ти просто боїшся його крутити до таких обертів?   dntknw
І ще одне - не вибухне він, для цього є відсічка. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

548 Відредаговано Aprox (2016-06-06 08:12:52)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

alex.cver, ну так це взагалі інший двигун і трансмісія. В мене на третій, сотня по спідометру десь на 5000 обертів

Как такое может быть? У меня на пятой уже 3000+ при 100 км/ч... Могут быть разные коробки чтоли?

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

549 Відредаговано Larsen (2016-06-06 08:52:33)

Re: Следующий автомобиль

Aprox, ну так все правильно, в мене на 3000, на п'ятій, по навігатору 98 швидкість. На четвертій сотня десь на 4000, а на третій на 5500.
Доречі, незначні відмінності можуть бути від діаметра колеса (тиску в колесах), тому тут плюс мінус пару відсотків. Та і точність моїх вимірів далека від ідеала. Тому, плюс мінус, ну сам розумієш. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

550 Відредаговано Aprox (2016-06-06 08:54:42)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Aprox, ну так все правильно, в мене на 3000, на п'ятій, по навігатору 98 швидкість. На четвертій сотня десь на 4000, а на третій на 5500.

Тогда нет смысла в третей - там уже отсечка, разгонятся некуда... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0