Re: Следующий автомобиль
глупо и, уже имея деньги, отказывать себе в удовольствии владеть хорошим автомобилем
тут уже фломастеры. Интересы у людей разные
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 305 306 307 308 309 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
глупо и, уже имея деньги, отказывать себе в удовольствии владеть хорошим автомобилем
тут уже фломастеры. Интересы у людей разные
Здатність викласти за авто 25+ тис. доларів хіба не натякає на непогані доходи?
Все відносно. Хтось купує авто за 25куо, і це для нього непомітні витрати. Хтось купує за 25куо, але за "останні гроші", ще й напозичавши у родичів. Ось в цьому і полягає різниця - той хто взяв за "останні гроші" (метафорично), не буде виділяти на експлуатацію стільки як той, для кого це буденний розхід. Багато людей купують собі авто не "по кишені". Ну і починається - ГБО, ТО в гаражах, дешеві розхідники, запчастини з розборок, а то і взагалі усунення неполадок "колхозними" методами.
людей, які хочуть їздити на гарному якісному авто, але не бажають перtплачувати автоділеру за нове.
Якісне і б/у, не зовсім сумісні поняття в моєму розумінні. Звичайно, якщо б/у ще на обкатці, і ніяких пригод з ним не було, і це точно відомо, тоді так, можна так сказати. Але 5 років, 100тис пробігу і ХЗ наскільки воно "небите некрашене", це вже як мінімум лотерея і аж ніяк не те що можна вважати гарантованою якістю.
А от щодо "гарне", про це я якраз і писав, бажання мати "гарніше", "модніше", "навороченіше", "більше", "потужніше", "швидше", "понтовіше", і всі подібні епітети, авто, ніж на це реально дозволяють доходи, є однією з причин чому купують б/у. Але бажання витратити гроші на гарніше авто, не означають бажання витратити гроші на якісніше обслуговування.
При цьому кінськи сили з двигуна нікуди не поділися, комфорт теж, а якісь дрібні дефекти, якщо вони є, лагодяться за суму на порядок меншу дельти між ціною нової та б/у.
Буває всяке. Добре якщо виграв в лотерею і тільки дрібні. А якщо бите? А якщо скручений пробіг? А якщо оті дрібниці, тіпа потертостей, сколів, тріщин в інтер'єрі людина бачить, а не закриває на них очі, і це все аж ніяк не схоже на якість? Один запах салоно нового, якісного авто чого вартий. Ну але це вже суб'єктивне. А по факту - лотерея. Особливо якщо мова про 5 років і 100тис пробігу. Ладно ще 3 місяця з салону. І то якщо є гарантія що не було дтп.
а якісь дрібні дефекти, якщо вони є, лагодяться за суму на порядок меншу дельти між ціною нової та б/у.
Так вся суть "якісного" авто не в тому як дешево його лагодити, а в тому як рідко це треба робити. Бо так то якась Таврія чи класика були б лідерами по якості, бо ремонти там копієчні.
Трата часу, нервів, несподівані пригоди в самий непідходящий момент, та і взагалі впевеність в своєму авто, це головні відмінності між якісним і неякісним, між впевненістю і лотереєю, між новим і б/у (крім випадків коли реальну історію авто знаєш і його вік з пробігом малі і пригод не було). Я так розумію.
Ну і врешті решт, якщо людина реально може собі дозволити певну модель авто, то її оці розрахунки не хвилюють. Якщо хвилюють, значить це вже з категорії тих, хто бере авто не по кишені. Ну і само собою, людина яка ось так буде економити "бо шкода платити дилеру", аналогічно буде економити і на експлуатації, бо теж шкода переплачувати за бренд, платити авторизованим сервісам, і взагалі купувати нові запчастини, які на розборці в рази дешевше. Про що я і кажу.
Знову ж таки - чому це вони раптом "вбиті"?
А чому ні? Бо "небита некрашена"? Випадки коли купуєш авто з реально хорошою історією це як виграш в лотерею. Ну хіба що десь якийсь родич чи знайомий продає. А як в нас зараз модно гребти американки? Так там прям офіційно вбиті в дтп. Так що тут скоріше так, ніж ні.
Вашому РАВу скільки років? Три-чотири?
Три виповнилося в жовтні.
оли ви станете його продавати, то напишете в об'яві:
По трейд-іну не треба нічого писати.
"Продаю вбитий РАВ", чи всеж-таки "Продаю РАВ, офіційний, є відмітки про обслуговування на СТО Тойота, пробіг рідний, стан ідеальний"?
Так яка різниця що я напишу? Якщо в мого авто буде ідеальний стан, і я про це напишу, а поруч буде 100500 оголошень з вбитими іхтіандрами і точно таким самим текстом то далеко не всім покупцям повезе. Ну і врешті решт, не факт що я своє авто буду продавати в ідеальному стані. Наразі воно мене влаштовує, і якщо так буде надалі, то причиною його заміни може стати тільки вбитість.
Головний результат такий - за плюс-мінус однакові гроші одна людина має величезний вибір з безлічі автомобілів на ринку, а інша - обмежує себе вузькими рамками лише нового автопрому.
Не можна рівняти ціну товарів і лотереї. Ціна товара завжди більша, але ти точно отримаєш те що треба. Лотерея дешевша, але отримати за неї можна зовсім не те чого чекаєш.
Знаєш, холівар між прихильниками нових і б/у авто, штука нескінченна. В кожного є свої, вагомі аргументи. І ми тут зараз в нього скочуємось. Але ж мова була не про це. Я чудово розумію тих хто робить свій вибір на користь б/у авто. Однак я стверджую що ті хто схильні до такого вибору, аналогічний вибір будуть робити і по обслуговуванні. Тому що реальних причин, як я вже казав, дві: або не вистачає грошей, або хочеться більше ніж можеш дозволити. От і все. Ті, для кого обслуговування авто не становить проблем, не мають проблем з придбанням нового.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-12-18 16:03:12[/merge_posts_bbcode]
прадик (тот самый, который 4,0 литра) может доставить немало неприятных минут на трассе... Это не его стихия абсолютно...
Перегони на трасі не його стихія. А дальняк там шикарний! Їдеш і відпочиваєш.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-12-18 16:10:32[/merge_posts_bbcode]
глупо и, уже имея деньги, отказывать себе в удовольствии владеть хорошим автомобилем
Навпаки, якщо є можливість взяти хороше нове авто, а за 25куо це вже так, то який сенс брати кота в мішку? Друге діло коли за наявні гроші нічого нормального нового нема. А так то вже тупо понти. Причому понти не по кишені. Бо якщо 25 це реально не напряг, то можна трошки напрягтись і взяти за 40 нове.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-12-18 16:12:12[/merge_posts_bbcode]
лишь из-за боязни, что когда-нибудь он может поломаться.
Ну так це ж і є частина комфорту. Крім того, ризик поломки в непідходящий момент, штука взагалі хрінова. Стрьоматись поїхати кудись в подорож, чи там запізнитись на літак чи ще щось, і це все за 25куо? Ну нах.
Багато людей купують собі авто не "по кишені". Ну і починається - ГБО, ТО в гаражах
І правильно роблять, нема чого ні за що переплачувати! Зекономлені гроші зароблені.
Ось Ви бачите два магазина. Той самий товар. В першому коштує 1400 грн в другому 800грн
Larsen,
Так я гбо поставил. Что тоже не то купил
И масло в гараже меняю...
Это не та процедура чтобы к дилеру ехать.
Вот в АКПП масло менять поеду в хороший сервисный.
И масло в гараже меняю...
Это не та процедура чтобы к дилеру ехать.
Саме та процедура! Саме вона, там зазор ще тот! Тому це богохульство у дилера масло не міняти!!!! Цеж гарантія!
sdj387jsd,
Дилера послушать там тебе скажут масло на весь срок службы.
А вот какой это срок тебе не скажут.
Хм, по такій ціні і масло їм не вигідно міняти? Тоді навіть уявити не можу які їм потрібні заробітки...
sdj387jsd,
Уменьшают владения авто на ТО.
Как рено в Европе замена масла на 30тыщ ....
Гарантия закончилась и дальше не волнует...
Другие наверное так же
І правильно роблять, нема чого ні за що переплачувати!
Так ти ж нове авто купив. Переплатив шо капець! За ті ж гроші міг Лінкольна взяти!
Так я гбо поставил. Что тоже не то купил
Навпаки. Ти купив нове, бюджетне і економне авто. А там мова йшла про те що тим хто купує вживаного бензиножера за 25куо, однозначно вистачить грошей на його утримання. Так от якщо вистачає, то не буде ні ГБО, ні обслуговування де дешевше. Але таких одиниці. Ті кому вистачає, купують нове.
Тому це богохульство у дилера масло не міняти!!!! Цеж гарантія!
Пофіг гарантія. Я і без гарантії плануюю до офів на ТО їздити. Більше того, богохульство в квадраті - я і на шиномонтаж по космічним цінам переважно до них їзжу, хоча на гарантію це ніяк не впливає.
Ну не знаю, так не можу ні за що гроші переплачувати, краще їх роздати чим так переплатити. То це просто дав поміг, а тут. на зі що переплатив. Це мене буде гризти довго з середини. Щя на рівному місці переплатив ні за що. Залежить від суми але за авто пів року їло, та чавило.
ак не можу ні за що гроші переплачувати
Так ти вже переплатив, коли купив авто з салону! А потім ще раз, коли його через пару тижнів в тому ж салоні поміняв. Забув?
на зі що переплатив
Чому ні за що? Мені так краще. Як і у випадку заміни Логана по трейд-іну, і т.д.
за авто пів року їло, та чавило
Ось, бачиш? Причина завжди в психіці. Тебе це мучить, тобі так погано і не комфортно. Тому ти намагаєшся робити так щоб було приємно і комфортно. Але у інших людей інші таракани в голові. І інші речі для них комфортні і приємні. Тому і діють вони по іншому, інколи прямо протилежно твоїм вподобанням.
и не враховуєте ще одну велику категорію автовласників - людей, які хочуть їздити на гарному якісному авто, але не бажають перtплачувати автоділеру за нове. Це ж не секрет, що машина, лише виїхавши за ворота салону, вже втрачає у вартості. Через рік авто майже таке нове, як було, але вартість вже на третину менша. А через п'ять, коли закінчується термін гарантії - вдвічи дешевша за нову. При цьому кінськи сили з двигуна нікуди не поділися, комфорт теж, а якісь дрібні дефекти, якщо вони є, лагодяться за суму на порядок меншу дельти між ціною нової та б/у.
100% Підписуюсь під кожним словом!
Б/у, як на мене, купують або ті, кому не вистачає грошей на нормальне авто
Трошки простіше до всього ставтеся! Не все так є, як вам здається.
Є просто люди, які вміють рахувати зароблені гроші і правильно ними розпоряджатися!
А потім ще раз, коли його через пару тижнів в тому ж салоні поміняв. Забув?
Не забув! та А нове за бугром купувати на скільки дешевше? Ну ось так за своєї тупості і трохи переплатив є таке! Визнаю БАРАН!
Ось, бачиш? Причина завжди в психіці. Тебе це мучить, тобі так погано і не комфортно
Ну блін ці кошти можна було використати значно раціональніше!!! Тут собі, курточку нову не купую, всі рідні взїлись. Що я бомж, алеж навіщо купувати коли і стара тепла! А то за авто на рівному місці іза-за тупості, переплати скільки курточок...Звичайно в середині буде чавити, але це досвід наука так себе заспокоюю. А якби відразу логана взявби булоб все супер! А так йобот:( і я йолоп.
Є просто люди, які вміють рахувати зароблені гроші і правильно ними розпоряджатися!
Ну так в поняття "не вистачає грошей", в тому числі входить і відповідне розпорядження ними. Якщо людина готова потратити певну суму на авто, значить їй не вистачає на дорожче. І не важливо чому так, чи тому що фізично більше грошей нема, чи тому що є важливіші витрати, чи просто тому що людина не вважає доцільним тратити більше.
І ні, я не кажу що це чимось погано чи неправильно. Я теж в минулому купував вживані авто. Якраз по цій причині.
Larsen, ваша особиста думка зрозуміла і вона не переконається.
Купуйте далі тільки нові авто! ))
А хто не любить нові авто, то за ті самі гроші, що ви купите нове,- купить вище класом тільки трошки б.у!))))
Воно буде одразу сипатися а ваше нове буде їздити 10років без поломок, без ТО і інших вкладань)))
Купуйте далі тільки нові авто! ))
Катайтесь дальше исключительно на некро-!
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-19 08:55:30[/merge_posts_bbcode]
без ТО і інших вкладань)))
Вот это просто перл! С Вами всё ясно! Ржу под столом!
трошки б.у!))))
А таке буває? Це як трошки вагітна?
В холиварах новое vs б/у особенно забавно наблюдать, как люди, с трудом насобиравшие на свою первую новую машину (или до сих пор выплачивающие за неё кредит), вдруг резко становятся эдакими снобами-аристократами, поливающими всё б/у помоями. Ведь у него НОВАЯ машина, не что-нибудь!
Да що спорити. При покупці авто, потрібний досвід, знання. При покупці нового вони потрібні базові мінімальні - а ні то менеджери Вам натрусять, супер технічні та сучасні авто. З якими потом як хоч так і довбися. Інше діло, що при покупці б/у, цих знань досвіду потрібно значно більше. Тоді купиться гарне авто без скрученого км. Якщо Ви купили авто зі скрученим км, значить Вам не вистачило знань. Або Ви свідомо йшли із-за ціни якості. Розуміючи який там точний км - але це взагалі рідкість.
На скільки визначає знань - на стільки і економія при обслуговані авто. Нема знань "дешево" виходить дуже "надзвичайно дорого"!
Тому на даний момент зі своїми знаннями - думка нове є нове!. Кума і тд, який досить гарно розбирається а авто нема...
Інше діло, що при покупці б/у, цих знань досвіду потрібно значно більше.
Просто треба не поспішати, не економити, їхати в сервіс і робити повну діагностику. Можна поїхати в два сервіси і порявняти результати. Якщо продавець проти - шукаємо іншу машину, доки не знаходимо гарненьку від справжнього власника, який їздив акуратно і не вбивав. Можна поїхати в трейд-ін і купити машину там, з гарантією від офіційного ділера. Нічог особливо складного в цьому нема.
Звісно, якщо купляти на авторинку, у приблатненого пацанчика, за мінімальну ціну і не відкриваючи капот ("тачка бомба, сів і поїхав") - то буде попадалово.
Можна поїхати в трейд-ін і купити машину там, з гарантією від офіційного ділера
Туди щось хороше, хто здає? Офіційна гарантія
Якщо продавець проти - шукаємо іншу машину, доки не знаходимо гарненьку від справжнього власника, який їздив акуратно і не вбивав
Бортовий показує уже наслідки, коли є але не показує скільки залишилось! На електроніку особливо можна не звертати увагу. Тут треба дійсно великий досвід та знання по авто! Або везіння неймовірного рівня!
росто треба не поспішати, не економити, їхати в сервіс і робити повну діагностику. Можна поїхати в два сервіси і порявняти результати. Якщо продавець проти - шукаємо іншу машину, доки не знаходимо гарненьку від справжнього власника, який їздив акуратно і не вбивав.
А можно это время потратить на зарабатывание денег на новый авто! ))
А можно это время потратить на зарабатывание денег на новый авто! ))
Хоча з Вами постійно спорю, часто не погоджуюсь з Вашими думками. Але в даному випадку Ви все вірно сказали, навіть нема чого добавити.
А в авто можна і так по малу почати вивчати, з початку, як самий обморок на форумі, потім це як хобі, ну і в решті решт уже не боятись туди лізти, експериментувати. Якщо це приносить задоволення, то мало важливо скільки це забере грошей. Зате як приємно коли якусь дрібницю зробиш сам. А потім і не дрібницю...
А можно это время потратить на зарабатывание денег на новый авто! ))
Да, можно даже ночевать на работе ради нового авто. Каждому своё.
Каждому своё.
Ловите нациста! ))
Сторінки Назад 1 … 305 306 307 308 309 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.269 секунд(и), виконано 62 запитів