Re: Следующий автомобиль
а толку если нехватка крутящего момента и бобик здох.
Нестача моменту буває тоді коли недостатня потужність, або неправильне передаточне число.
по факту гонку выигрывает крутящий момент
Ні, перегони виграє потужність. Саме потужність обмежують в деяких видах перегонів а не обертальний момент.
Чем больше крутящий момент двигателя тем быстрее Вы сможете опередить на светофоре.
Я вже привів приклад Прадо. Там більший момент, але на будь-якому світлофорі швидше розженеться бензин. Причому там вже відмазка що впадло передачу переключити не проканає, бо автомат. Так що ні, ти помиляєшся.
более уверенно набирает скорость с низких оборотов. Это очень важно на обгонах когда вам нужно поскорее обогнать грузовик переполненный арбузами.
На низьких обертах ти ніколи не отримаєш максимального розгону. Не важливо який в тебе момент. Навіть твій дизель для максимального розгону, слід крутити в діпазоні 3000-4000об/хв.
Проще говоря чем больше этой силы у двигателя
Ні, це не вірно, адже це "спрощення" ігнорує швидкість і трансмісію.
Автомобиль с маленьким крутящим моментом, как правило, вынужден набирать обороты близкие к максимальной мощности что бы хоть как то ехать.
Не близькі до максимальної, а просто високі. При цьому вони можуть бути далі від максимальної, ніж крейсерські у дизеля.
Важно то, что крутящий момент и мощность очень тесно связаны без одного не будет и другого.
Важливо що момент на колесах, який розганяє машину, залежить від потужності і швидкості. Від момента двигуна він не залежить. Саме від потужності залежить який момент можна отримати на якій швидкості.
приемистей
Може бути, але ми тут про максимальну динаміку говоримо.
в то время как крутящий момент передается непосредственно "на колеса"
Автор цього шедевра ніколи не чув про трансмісію...
двигаться в городе приятнее
Яке це має відношення до динаміки?
двигателя с одинаковой мощностью
Про це вже говорили.