10,301 Відредаговано Larsen (2020-04-13 12:27:33)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

невіглас это ты

Ні, друже, це ти не знаєш що таке обертальний момент, потужність, прискорення і швидкість. Те що ти цього не знаєш - факт, адже ти жодного разу не привів правильних розрахунків, і на додачу остаточно розвіяв всі сумнів тим що не зміг дати відповідь на елементарне запитання яке вимагає знання цих речей. Так що твоє невігластво і пустословство доведено. empathy

Александр007 написав:

индюк

Ти цим намагаєшся продемонструвати рівень свого інтелекту? Нормально виходить, якщо він в тебе реально настільки низький що крім дитячих "обзивалок" ні на що не вистачає.  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: SanychGT1



10,302

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
lktrgl написав:

а тему про колеса юзом и бросание сцепления не я предложил..

А ми про це і не говоримо. Я про це згадав лише щоб нагадати тобі що робиться з моментом при старті. Але, нажаль, ти цього не знаєш, так що без толку.

это было неплохой выверт  app

Larsen написав:
lktrgl написав:

собственно на это я Вам и намекал...

Та ти не просто натякав, в тебе майже всі твердження свідчать про те що ти не знаєш про що говориш. Але це не проблема, я можу пояснити, аби тільки в тебе було бажання зрозуміти, а не так як ти робив в школі на фізиці.

ну, так уж и не знаю?...  wink

Larsen написав:
lktrgl написав:

, демонтстрирует ЗНАЧИТЕЛЬНО более высокую производительность

Саме так. І як я вже пояснив, ця різниця відповідає тим причинам, про які говорив я. І ніякої цілої "секунди" на провал моменту при старті, про що говорив ти, тут нема.

я это к тому , что мощности там и нет, по сути, особенно при начале движения, что и ДВС (по двум причинам), что у электропривода (по одной причине)
так вот, мощности нет, а победа ну просто ошеломительная, и, будь эти две автомашины равными по массе, разрыв по времени был бы просто катастрофическим !...

Larsen написав:
lktrgl написав:

,времени на переключение,, притянуто, прямо скажем, мягко говоря, ,,за уши,,

Скільки часу займає переключення передачі на мануалі? Чи ти цього теж ніколи не робив?

как бы там ни было, есть и гавнячие двухдисковые РКПП , где , вроде бы потерь такого рода почти нет, но ПОБЕДЫ НАД ЭЛЕКТРОПРИВОДОМ все равно НЕ ВИДАТЬ !..
lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,303 Відредаговано Larsen (2020-04-13 12:51:10)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

это было неплохой выверт

Який виверт? Дискусія в нас з тобою про те чому електрокар з однаковою потужністю швидший за ДВЗ. Те що ти спробував кудись з'їхати в кущі з цієї теми, це твої проблеми. Ти ніколи не робив і не знаєш як робиться швидкий старт, і при цьому розмірковуєш про динаміку авто? Та ще й не хочеш навчитися? Ок, говори далі про речі яких не знаєш з пафосом "практика" який нічого ніколи не робив, я ж тебе силою не навчу. empathy

lktrgl написав:

ну, так уж и не знаю?

Звичайно. Якби ти хочаб приблизно орієнтувався в темі, то принаймі ті що треба формули копіпастив, а не перше що видав гугл. wink

lktrgl написав:

мощности там и нет, по сути, особенно при начале движения

Ну тоді як ДВЗ починає рух якщо момент нуль і потужність нуль? Чи все ж так щось там є? wink
Ти оперуєш абстрактними почуттями щодо процесу розгону. Що ти цим хочеш довести? Що тобі так здається? Ну тут без питань, я згідний, тільки тобі вирішувати що здається тобі. Але якщо хочеш обсудити як воно є насправді, тоді треба трошки більше конкретики.

lktrgl написав:

а победа ну просто ошеломительная

Ти взагалі на цифри дивишся? Чи знову будеш свої емоції як аргумент використовувати? Я для кого пояснював про те як ступінчастіть трансмісії впливає на потужність? І що ми маємо? Ті розрахунки майже точно співпадають з цієют "ошеломітєльною" перемогою. Розумієш, ні? А де твої розрахунки про провал моменту? Єдине що ти заявив схоже на якусь цифру це те що через провал моменту на старті буде втрата не меньше секунди, коли я казав що це лише долі секунди. Ну так покажи де та секунда, враховуючи ступінчастіть коробки і час на переключення передач. Не покажеш. Тому що там реально долі секунди.

lktrgl написав:

будь эти две автомашины равными по массе, разрыв по времени был бы просто катастрофическим !..

Я не знаю що значить "катастрофічно", але якби Октавія була по масі як Ліф, то розрив по часу був би приблизно 1.5-1.7 секунди.

lktrgl написав:

как бы там ни было

Ну як так? Я ж привожу розрахунки, ти кажеш що там помилка, і не можеш її виправити? Ти що, реально такий практик що ніколи передачі не переключав?

lktrgl написав:

но ПОБЕДЫ НАД ЭЛЕКТРОПРИВОДОМ все равно НЕ ВИДАТЬ !..

Звичайно, і я вже пояснив чому, з цифрами.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,304

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:42:09

  0

10,305

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
мощность как таковая зависит напрямую от момента и сама по себе является математической, расчетной величиной, которую невозможно измерить отдельно от момента. Крутящий момент, по сути, отражает ту мощность, которая будет доступна на "неполных" оборотах двигателя, а просто при нажатии на газ при обгоне. И чем момента больше, тем лучше! Ведь и мощность на этих оборотах будет выше. А чем больше мощности, тем больше энергии можно придать машине, тем лучше динамика разгона. А максимальная мощность в первую очередь влияет на максимальную скорость машины. Ведь при правильно рассчитанных передаточных числах главной передачи и КПП получается, что максимальная скорость достигается тогда, когда затрачиваемая мощность будет равна мощности мотора. А мощность всех потерь как раз зависит от скорости движения, в первую очередь от сопротивления воздуха и сопротивления качению колес, и в какой-то момент она обязательно совпадет с мощностью мотора, именно эта скорость и будет максимальной.

https://www.google.com/amp/s/amp.kolesa … 2015-02-02

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

10,306 Відредаговано Larsen (2020-04-13 13:20:54)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

це ти не знаєш що таке обертальний момент

Можеш це довести? Чи як і все решта що ти тут говориш, це лише твоє бажання, яке не має нічого спільного з реальністю?

Александр007 написав:

Говорю

Та я знаю що ти говориш. Але було б краще якби ти ще й думати навчився. empathy

Александр007 написав:

А чем больше мощности, тем больше энергии можно придать машине, тем лучше динамика разгона.

Во, тепер правильно. Ти б ще навчився розуміти те що копіпастиш, а то пишеш одне, а потім копіпастиш прямо протилежне. empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: SanychGT1

10,307

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

но ПОБЕДЫ НАД ЭЛЕКТРОПРИВОДОМ все равно НЕ ВИДАТЬ !

А зачем она, эта победа... если электрокаров, как соперников, на горизонте не видать?
Только теоретическогипотетическое присутствие электрокаров, как факта, не говорит о том что они соперники кому-либо. 
Это только если брать старый б/у биток(по сути списаный мусор) и заряжать только дома, по ночному тарифу и ездить только по городу, да на очень короткие дистанции, то тогда о каком-то условном соперничаньи можно говорить.

  0

10,308

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
чем больше мощности, тем больше энергии можно придать машине, тем лучше динамика разгона.

Я тебе про это уже говорил

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

10,309

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну тоді як ДВЗ починає рух якщо момент нуль і потужність нуль? Чи все ж так щось там є?

не при девочках будет сказано, но ДВС починает с громкого пердежа )))
из-за необходомости высоких оборотов этот ДВС изнашивает сильно мат часть трансмиссии - сцепление, шины
это о всё том, что там есть  empathy

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,310

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

А зачем она, эта победа... если электрокаров, как соперников, на горизонте не видать?
Только теоретическогипотетическое присутствие электрокаров, как факта, не говорит о том что они соперники кому-либо.

вопрос не в победе как таковой, а в том, что потенциально в электроприводе есть большой потенциал, и не только в производительности, но и в КПД, но это отдельная тема

и да, время электроприводных авто еще не наступило
без инфраструктуры, например, бесконтактной зарядки под основными трассами - и не наступит

в качестве косвенного этому подтвеждения может быть тот факт, что в авиации до сих пор ДВС или турбореактивный принцип
а на электроприводе только пердунчики на 30 - 50 минут
lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,311

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

с громкого пердежа )))

Думаю на цій глибоко науковій думці можна підсумувати нашу яскраву дискусію!  upp  storstark

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,312

Re: Следующий автомобиль

MaksTrout написав:

Буду дивитись Р2.

Всім привіт! smile

Вчора вечір витратив, щоб почитати інформацію про Р2. Основними джерелами були drive2.ru та український Равон клуб.
Серед явних недоліків вдалось знайти дві проблеми (я новачок, тому якщо щось називаю не своїми іменами, вибачайте smile ):
1. Подача води до омивача заднього скла. Там є якась конструктивна проблема, що з часом трубка, по якій йде вода, переламується. В різних людей це відбувається в різних місцях. Результат - місцями корозія та проблеми з електронікою. Для виправлення доводиться розбирати весь салон.
2. Свитст в районі двигуна. Така фігня десь в 3-4 машин з 10, про котрі читав. Ніхто не зміг побороти. На drive2.ru  є люди, які по 4-5 разів в Києві були на сервісі в офіційних дилерів. Локалізувати проблему не можуть. Також якась конструктивна особливість. Є люди, які продали авто не знайшовши причину вищезазначеної проблеми. Пишуть, що свист був такий, що неможливо їздити.

Враховуючи все це, вирішив не експериментувати, а почекати і піднапружитись на Логана/Степвея дизельного. Ну, не дарма ж я цікавився ними з 2018 року і тут зареєструвався smile
Мета мінімум: дизельний Логан в Life+ і додати як опцію передні протитуманні ліхтарі та додаткові передні подушки безпеки;
Мета максимум: дизельний Степвей в Zen і додати  камеру з парктроніком, підігрів сидінь, магнітолу з екраном.

Якось так. Тим більше, що не поспішаю, оскільки після карантину ще треба буде йти вчитись та отримувати права. Є час продуктивно попрацювати.

P.S. Я так розумію, що з наступного року буде нове - третє покоління Логана/Сандеро/Степвея, котре буде на базі європейського Кліо. Тобто, підвіска може бути не так добре адаптована для наших доріг?
З іншої сторони Кліо мені дуже подобається. Знаю людей, котрі за новим Кліо спеціально їздили в Польшу купляти там в салоні з 1,5 дизельним двигуном. Люди дуже задоволені і їздять немало по Україні та Європі.

  0

10,313

Re: Следующий автомобиль

SOS! smile Маю проблему, яка не дає мені покою уже кілька місяців і дуже сподіваюсь на пораду на форумі.

Машина посипалась. Перша фаза. Відкатала вірою і правдою 200 тисяч км. Це моя перша машина, а відповідно, з усіма проблемами, пов'язаними з авто я зустрічаюсь вперше. Підказати особливо нікому, позаяк серед знайомих або ті, хто одразу кажуть міняти Логан на "нормальну машину", або ті, хто сприймає машину виключно як корч на чотирьох колесах, який просто має довезти. А я тим часом уже настільки у відчаї, що навіть від однієї думки про мою машину тіпає.

Причина в тому, що якось за кілька місяців поломки звалилися майже одночасно (точніше, дотягнулося) і тепер маю такий список болячок, що під питанням взагалі доцільність утримувати цю машину:
- роботи по кузову (іржавчина на дверях, рихтовка усіх крил, глибокі подряпини на кожній деталі кузова)
- полуосі під заміну
- щеплення
- профілактичний ремонт коробки чи супутніх деталей
- сильна вібрація керма, відстукування на кожній ямці (тут декілька варіантів, поки точно не знаю)
- гальма
- заміна всіх ременів, регулювання клапанів, помпа
- новий комплект гуми

І це все бажано зробити заразом. А паралельно ще дуже сильно шкодую за видалений каталізатор - стало шумніше, звук неприємний, що іще більше додає відчуття роздовбаного корита.  Теж треба щось робити з цим.

Так от всі плани по покращенню авто (а машина в базовій комплектації була, але є доопрацювання уже своїми руками) рухнули у зв'язку з потребою в ремонті. А ремонт і обслуговування, без кузовних робіт, затягнуть десь так на тисяч 15 мінімум, а з кузовом то напевно перевалить за штуку баксів (навіть за умови "сам склепав").

І в результаті виявиться так, що в машину потрібно буде вкласти більше третини її вартості. Воно того варте? Чи не потраплю я в замкнене коло, коли в машину тільки вкладатись, але при цьому вона все одно втрачатиме в ціні.

Чи може плюнути, стиснувши зуби, продати її за 2-3 тисячі (дорожче навряд чи)  і шукати інше авто. Питання, скільки ж іще доведеться докласти, щоб купити машину, а не корито, яке точно так само виїсть нерви.  Чи може все ж засучити рукави і повернути машину в достойний стан і покататись ще два-три роки?

  0

10,314

Re: Следующий автомобиль

mel написав:

продати її за 2-3 тисячі (дорожче навряд чи)  і шукати інше авто.

Для коробки рановато.
3+1=4. За 4 вы найдете что то лучше?
imho2 На авто за 4 уо придется делать все выше перечисленные работы (да и пробег будет выше 200 тык) smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

10,315

Re: Следующий автомобиль

Evgenий написав:

Для коробки рановато.

Ричаг люфтить дуже. То я й думаю, що якісь профілактичні роботи все одно доведеться провести.

Evgenий написав:

3+1=4. За 4 вы найдете что то лучше?
imho2 На авто за 4 уо придется делать все выше перечисленные работы (да и пробег будет выше 200 тык) smile

Ну от і я думаю, що не знайду. Тобто, я для себе оцінив, що більше-менш нормальне і недороге авто потрібно шукати від 6 тисяч.
Але якщо я зараз почну вкладатись в свій старий Логан і це вийде 1 тис. у.о. в кращому разі, чи є в тому сенс. Машина ж від того новішою не стане, а після того, як до нас заїхало купа машин з Європи, ціна на Логан 1 фази буде тільки падати. Уже зараз дивлюся на авторіа дуже багато цих авто продають за 3-3,5 і при тому ціну хочуть збити іще на 500 дол.

А найбільше, мабуть, з кузовом переживаю. Специ нарахували мені 1,5 тисячі доларів за відновлення (рихтовка, покраска, заміна дверей). Хоча при цьому вони ж мене й збили з цієї ідеї, мовляв, не варто стільки вкладати, краще сам там підмалюй і зекономиш (легко їм сказати, коли ти якщо й красив машину, то тільки з балончика пару рижиків).

Тому й ламаю голову як же краще буде. Бюджет, на жаль, змушує продумати все наперед.

  0

10,316 Відредаговано RUNO (2020-04-13 18:17:25)

Re: Следующий автомобиль

mel написав:

Чи може плюнути, стиснувши зуби, продати її за 2-3 тисячі (дорожче навряд чи)  і шукати інше авто

Як правило, автомобіль, на якому нічного не потрібно робити, не продають просто так або продають знайомим. Більшість власників починають думати про зміну авто саме тоді, коли підходить серйозний регламент робіт, тому розмірковують над тим щоб продати. Іноді дійсно, продаеш свій авто, який потрібно вже доводити до розуму та береш інший авто більш високого класу, який теж треба доводити до розуму. Потім хоч його і ремонтуеш, зате ловиш задоволення від більш високого класу автомобіля. Якщо старий авто подобається, то нічого з цим не зробиш, вкладати кошти на пробігі 200 тис вже потрібно. Я на Логані за 200 тис багато разів міняв рульові, стойки стабілізатора, два рази амортизатори, 2 рази опорні підшипиники, 2 рази сайлентблоки на передній підвісці, 1 раз на задній, 1 шарова опора справа, всі подушки двигуна, зчеплення, задній правий підшипник, резонатор, вентилятор пічки, термостат вже просить другий раз на заміну, плюс звичайні розхідники - колодки, ГРМ, помпу й таке інше. Плюс двері ржавіють то там то там. Замки дверей вже капризують. Але це все робилося на станції по плану. А це головне, що логан в полі не ставав. Навіть коли обірвало тросик коробки передач і залишилась 3 та 4 передачі, по трасі доїхав на 4-й , по місту на 3-й прямо на станцію. Хоча вже як основну машину кожен день його використовувати важко з-за того, що потрібно то там то там ставити на прикол та проводити якісь роботи

  0

10,317

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:44:32

  0

10,318

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:
mel написав:

Чи може плюнути, стиснувши зуби, продати її за 2-3 тисячі (дорожче навряд чи)  і шукати інше авто

Як правило, автомобіль, на якому нічного не потрібно робити, не продають просто так або продають знайомим. Більшість власників починають думати про зміну авто саме тоді, коли підходить серйозний регламент робіт, тому розмірковують над тим щоб продати. Іноді дійсно, продаеш свій авто, який потрібно вже доводити до розуму та береш інший авто більш високого класу, який теж треба доводити до розуму. Потім хоч його і ремонтуеш, зате ловиш задоволення від більш високого класу автомобіля. Якщо старий авто подобається, то нічого з цим не зробиш, вкладати кошти на пробігі 200 тис вже потрібно. Я на Логані за 200 тис багато разів міняв рульові, стойки стабілізатора, два рази амортизатори, 2 рази опорні підшипиники, всі подушки двигуна, зчеплення, задній правий підшипник, термостат вже просить другий раз на заміну, плюс звичайні розхідники - колодки, ГРМ, помпу й таке інше. Плюс двері ржавіють то там то там. Замки дверей вже капризують. Але це все робилося на станції по плану. А це головне, що логан в полі не ставав. Навіть коли обірвало тросик коробки передач і залишилась 3 та 4 передачі, по трасі доїхав на 4-й , по місту на 3-й прямо на станцію. Хоча вже як основну машину кожен день його використовувати важко з-за того, що потрібно то там то там ставити на прикол та проводити якісь роботи

Цікаво, чи дійшов я до тієї критичної межі... Всі ми звикли хвалити Логан за витривалість, але він точно така ж машина і з роками буде все більше створювати проблем. Ну і про клас авто вірно підмітили. Ще недавно було купа плаанів щодо модернізації (в розумних межах), а тепер всі ці плани під великим знаком питання, чи потрібно це робити на машині, яка почала сипатися.

  0

10,319

Re: Следующий автомобиль

mel написав:

Цікаво, чи дійшов я до тієї критичної межі... Всі ми звикли хвалити Логан за витривалість, але він точно така ж машина і з роками буде все більше створювати проблем. Ну і про клас авто вірно підмітили. Ще недавно було купа плаанів щодо модернізації (в розумних межах), а тепер всі ці плани під великим знаком питання, чи потрібно це робити на машині, яка почала сипатися.

Думаю, не все так страшно, как кажется.
По кузову: на вмятины забей, если ЛКП не поврежден до металла; глубокие царапины на металлических частях зачисть , обработай преобразователем ржавчины и затем подкрась карандашом, на пластике царапины не критичны - забей на них.
По коробке, ходовке и другой лабуде - найди нормального автомеханика для начала - он подскажет, например, что можно не менять, а восстановить или купить с разборки.
Не вешай нос - все будет намного дешевле, чем ты себе представляешь!

Logan 2007 1.4 давно был - Logan 2013 1.2 позже был - Duster 2018 1.6 теперь есть
  0

10,320

Re: Следующий автомобиль

mel написав:

Цікаво, чи дійшов я до тієї критичної межі...

На мене рівнятись дуже не треба, бо по вентилятору пічки, замкам дверей, тросику коробки передач видно, що машина має не трасовий пробіг і в ній виходить з ладу те, що закінчує свій ресурс. Наприклад, замки дверей вибрикуються ті, де більше вього ними користуються. Але якщо вже стане питання зміни логана на більш цікаву, можу рекомендувати придивитись до мегана з Європи.

  0

10,321 Відредаговано Larsen (2020-04-13 19:09:30)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

слив засчитан ( с )

ЛОЛ  lol  А ти там щось по темі хіба продовжував говорити? Я думав ти вже закінчив і перейшов на жарти. Підіграв тобі. Але раз ні тоді давай продовжимо. Я з радістю! upp
І так, розкажи мені яким чином авто з ДВЗ починає рух, якщо по твоєму в цей момент нема ні потужності, ні обертального моменту.
Далі, приведи свої розрахунки часу затраченого Октавією на яму моменту на низах.
Ну і врешті решт, розкажи скільки часу на твою думку, займає переключення передач на манульній коробці.
Це все тобі треба зробити щоб спростувати моє твердження, адже я розрахунки привів, і вони підтвердились при порівнянні характеристик Октавії і Ліфа. Якщо я в чомусь неправий, тобі слід привести правильні розрахунки, а не розводити свої "пердежи" і інше словоблудство. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,322

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

І так, розкажи мені ...
Далі, приведи ...
Ну і врешті решт, розкажи ...
Це все тобі треба зробити ... тобі слід привести ...

спасибо, кроме упражнения в императиве ничего не нашел по теме
lol1

жаль, что не было требования предоставить чертежи , только расчеты  crazy

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,323 Відредаговано Larsen (2020-04-13 19:29:54)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

спасибо,

Це що? Злив? Ти ж казав що хочеш продовжити? wink

lktrgl написав:

жаль, что не было требования предоставить чертежи , только расчеты

Ну а як інакше ти збираєшся продовжувати дискусію? Давай хоч якісь обгрунтовані аргументи. Бо інакше вже виходить що зливаєшся ти. Поміть, я відповідав на всі твої запитання, і аргументував всі свої твердження на твою вимогу. Ти так не можеш? А що можеш? Словоблудити і ділитись своїми почуттями та заперечувати все посилаючись на свої суб'єктивні переконання? Чи може тупо полаятися хочеш? focus
Давай, продовжуй якось дискусію, раз не зливаєшся.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,324

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Давай, продовжуй якось дискусію, раз не зливаєшся.

а ,,на слабо,, меня вообще не взять  lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,325

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

а ,,на слабо,, меня вообще не взять

Це ти так дискусію продовжуєш, чи зливаєшся? Давай по темі щось пиши, якщо не зливаєшся.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0