Re: Следующий автомобиль
Интересно тут у вас.
Блондинка на Дустере отжигает.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 410 411 412 413 414 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Интересно тут у вас.
Блондинка на Дустере отжигает.
если что-то проскальзывает - то уже потеря
До чого тут втрати? При старті можна хоч 90% енергії втрачати, її достатньо. А те що є пробуксовка означає що подальше збільшення моменту не збільшить прискорення. Розумієш? Тоді яка мова може бути про перевагу з більшим моментом на старті?
lauch control придумал не просто так
Правильно. Більше того, ланч контрол не тільки забезпечує уникнення пробуксовки, а і дозволяє стартувати з максимальним моментом (розкручує двигун до старту, і кидає зчеплення так щоб забезпечити максимальний момент). Тим самим авто з ланч контролем не поступаються в динаміці старту електрокарам з аналогічною максимальною потужністю.
и это тоже далеко не все плюсы
Звичайно, я ж казав, переваги є. Однак всі інші не перекривають низького ККД. Інакше гідротрансформатори ставили б і на мануальну трансмімію. А так їх ставлять тільки на автомати, і тільки тому що не треба вижимати зчеплення. Хоча як тільки підтягнулась автоматика, то і на автоматичних коробках почали від них відмовлятись, що дало нам роботи.
а эта энергия мизерная
Однак цього достатньо щоб вивести двигун на робочі оберти. Ти точно права маєш? Хоч раз пробував швидкий старт з 3000 обертів? А то таке враження що ти не уявляєш взагалі про що мова...
если последняя нуль, то и мощность нуль
Так, розжовую... Прискорення рівне силі поділеній на масу. Це зрозуміло? Сила може бути і при нулі. Але, ми говоримо про прискорений рух, чи про те яке буде прискорення протягом 0 секунд від старту? Так, ми говоримо про рух з прискоренням. Тому нам треба знати силу яка буде в кожен момент цього руху. Правильно? А сила ця не буде однаковою. Вона буде рівною потужності поділеній на швидкість. Тому знаючи середню потужність, ми можемо взнати середню силу, а значить і середнє прискорення, і в результаті час за який зміниться швидкість. Власне що і є динамікою авто. Так зрозуміло?
а вот здесь хотелось бы подробностей
Не вмієш гуглити? Ну ок, погуглив за тебе: https://www.racefans.net/2007/05/03/ban … ssion-cvt/
Еще с месяц коронвируса и Zevs а ни одна база данных не выдержит этих баталий Все вместо работы или природы топчат клавиши с утра до вечера и учатся культурно общаться
Это не описано,а реалии дорог Украины.
Ну так мова про М 06, вона не зовсім середньостатистична дорога України.
Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:40:24
До чого тут втрати? При старті можна хоч 90% енергії втрачати, її достатньо. А те що є пробуксовка означає що подальше збільшення моменту не збільшить прискорення. Розумієш? Тоді яка мова може бути про перевагу з більшим моментом на старті?
ну, это ты копнул
трение покоя выше трения качения и скольжения
колесо это такая штука, что постоянно хочет брать эту высокую разновидность трения, а тут приходят шалунишки и срывают колеса в юз, а еще а радуются, мол, больше момента крутящего и ,,НИ НА ДА,,
Правильно. Більше того, ланч контрол не тільки забезпечує уникнення пробуксовки, а і дозволяє стартувати з максимальним моментом (розкручує двигун до старту, і кидає зчеплення так щоб забезпечити максимальний момент). Тим самим авто з ланч контролем не поступаються в динаміці старту електрокарам з аналогічною максимальною потужністю.
это ошибочное представление про ланунч контрол разобрал выше
Інакше гідротрансформатори ставили б і на мануальну трансмімію. А так їх ставлять тільки на автомати, і тільки тому що не треба вижимати зчеплення.
это я что-то не понял или?
есть ручной режим и у АКПП
а сцепление да, любая автоматич трансмиссия от него избавляет
но чтобы кому-то посоветовать ставить гідротрансформатори на мануальную ....
Однак цього достатньо щоб вивести двигун на робочі оберти. Ти точно права маєш? Хоч раз пробував швидкий старт з 3000 обертів? А то таке враження що ти не уявляєш взагалі про що мова...
обороты двигателя за счет сжигания топлива набираются, или горки или толкачем
а чтобы маховик обороты добавил ? ну это как-то про запуск стартером тема или я что-то прозевал ?
в моем мире автомобили стартуют с оборотами где-то 1500 в минуту, если выше - в моем мире это просто недоучили водителя на курсах, если он там бывал...
Тому знаючи середню потужність, ми можемо взнати середню силу, а значить і середнє прискорення, і в результаті час за який зміниться швидкість. Власне що і є динамікою авто. Так зрозуміло?
не хотелось бы дойти до притчи о том, что для прохождения расстояния сначала надо пройти его половину, а перед этим половину половины и т.д с выводом, что движение это иллюзия
среднее ускорение это мы берем удвоенный пройденный с ускорением путь и делим на квадрат затраченного времени, при условии что движение было из состояния покоя
и нет там мощности
Не вмієш гуглити? Ну ок, погуглив за тебе
за ссылку благодарю
lktrgl,
Larsen С горки толкает
Ему ж крутящий момент не надо как он утверждает
Недоучили в автошколе
lktrgl,
Larsen С горки толкает
Ему ж крутящий момент не надо как он утверждает
советует бросать сцепление
а я ему как в анекдоте, где папа дочке говорит, что можешь бросать парня, институт, но сцепление - никогда!...
колесо это такая штук
Ти не переводь стрілки. Ще раз по суті - подальше збільшення моменту нічого не дасть, якщо навіть такий призводить до пробуксовки. Все.
это ошибочное представление про ланунч контрол разобрал выше
Щоо ти розібрав? Ти там взагалі описав трекшн контрол.
І давай так, приведи приклад авто з ланч контролем, яке має гіршу динаміку за електрокар з однаковою, або меньшою потужністю. І подивимось в чому там річ. Ок?
но чтобы кому-то посоветовать ставить гідротрансформатори на мануальную
Ну от ти перерахував переваги гідротрансформатора, крім можливості безрозривного переключення. А тепер подумай, якби ці переваги були важливіші за низький ККД, то був би сенс гідрач використовувати з механікою. Але використовують його тільки з автоматами, занчить єдина перевага яка важливіша за низький ККД це та, яка потрібна тільки автомату. А це і є переключення без розриуву зчеплення. Розумієш?
Хоча, я вже казав, історія знає випадки коли гідротрансформатори ставили і з механікою. Але більше так не роблять.
в моем мире автомобили стартуют с оборотами где-то 1500 в минуту, если выше - в моем мире это просто недоучили водителя на курсах, если он там бывал...
Ясно. Значить ти і близько не маєш уявлення як стартує автомобіль з ДВЗ. Принаймі не маєш уявлення як робиться швидкий старт. Можливо в автошколі не навчили (впринципі не дивно), а можливо ти ще досі права не отримав, але в будь-якому разі сам ти цього ніколи не робив. Але навіщо тоді лізеш щось доказувати? Хоч би погуглив перш ніж таке писати... В твоєму світі...
Ось на, послухай, дядько розказує для чайників:
среднее ускорение это мы берем удвоенный пройденный с ускорением путь и делим на квадрат затраченного времени, при условии что движение было из состояния покоя
и нет там мощности
Ну і навіщо нам формула в якій є те чого ми не знаємо, і нема того що ми знаємо?
Так рахується середнє прискорення знаючи шлях і час. А знаючи швидкість і час це просто швидкість поділена на час. І це все чудово, але ми знаємо характеристики двигуна і масу авто, а час якраз таки нам треба знайти.
Недоучили в автошколе
Ти вже задачку за сьомий клас вирішив? Де відповідь? Я чекаю. Чи в школі недовчили?
советует бросать сцепление
а я ему как в анекдоте, где папа дочке говорит, что можешь бросать парня, институт, но сцепление - никогда!...
Як дотепно! Але якби ти хоч раз робив швидкий старт, то зрозумів би про що мова.
Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:40:57
а я ему как в анекдоте, где папа дочке говорит, что можешь бросать парня, институт, но сцепление - никогда!...
Он спец в теории
С 3000 стартует
крутящий
Ти ж навіть не знаєш що це таке. В школі не вивчив, і зараз не хочеш. Тільки блазнювати можеш? Ну ок, якщо тобі так подобається. Але я всеодно буду вказувати на твої помилки.
Задачки засунь жолтому
Чому? Та задачка вирішується усно за пару секунд. Звичайно якщо ти знаєш що таке момент. Якщо ти її не можеш вирішити, значить ти не знаєш що таке момент, і вся твоя писанина - звичайне невігластво.
С 3000 стартует
Для таких чайників як ти, я там вище відео виклав. Щоб не казав що це моя теорія.
Ну і навіщо нам формула в якій є те чого ми не знаємо, і нема того що ми знаємо? wink
Так рахується середнє прискорення знаючи шлях і час. А знаючи швидкість і час це просто швидкість поділена на час. І це все чудово, але ми знаємо характеристики двигуна і масу авто, а час якраз таки нам треба знайти.
э-м-м-м...
а вот и не знаем мы фактической мощности, которая идет на движение автомобиля
если шалунишки пускают колеса в юз, сцепление бросают, а еще и дрифтят на месте туда сюда - только секундомер и рулетка могут дать возможность оценить РЕАЛЬНУЮ характеристику по ускорению, скорости, но, конечно только в среднем за перемещение...
хорошо быть еще и практиком, хоть чуть чуть...
Александр007 написав:крутящий
Ти ж навіть не знаєш що це таке. В школі не вивчив, і зараз не хочеш. Тільки блазнювати можеш? Ну ок, якщо тобі так подобається. Але я всеодно буду вказувати на твої помилки.
Александр007 написав:Задачки засунь жолтому
Чому? Та задачка вирішується усно за пару секунд. Звичайно якщо ти знаєш що таке момент. Якщо ти її не можеш вирішити, значить ти не знаєш що таке момент, і вся твоя писанина - звичайне невігластво.
Александр007 написав:С 3000 стартует
Для таких чайників як ти, я там вище відео виклав. Щоб не казав що це моя теорія.
Унитазу от чайника.
Твои писульки не читаю и видео не смотрю
Даже отрицаешь что момент разгоняет авто.
Да зачем он тебе ты ж на старте газуешь тапок в пол
только секундомер и рулетка могут дать возможность оценить РЕАЛЬНУЮ характеристику по ускорению
Говорили балакали, сіли заплакали.
Спочатку ти розводиш свою теорію щодо причин чому електрокари швидші, а потім заявляєш що тільки заміри дають реальний результат? Це правильно, але заміри не дають пояснення чому результат такий. А семе про це ти тут розвів мову, чи ж не так?
хорошо быть еще и практиком, хоть чуть чуть...
А ще краще знати про що говориш, а не фантазувати на основі почутих десь від когось міфів.
А давай подивимось на реальні авто? Те про що говорив ти - при однаковій потужності електрокар швидший. Візьмемо Ліф і Октавію 1.4 на механіці.
Ліф: 150кс, 1535кг, 7.9с. Октавія: 150кс, 1255кг, 8.1с.
Враховуючи ступінчастість передач Октавії отримуємо середню потужність десь в районі 125кс. Таким чином питома потужність (потужність поділена на масу) виходить приблизно однакова. При цьому різниця в розгоні: 0.2, що легко перекривається часом переключення передач. Все. Нема ніякої секунди на провал моменту на низах, про яку говорив ти.
Твои писульки не читаю и видео не смотрю
Ясно. Нічого не знаєш, і знати не хочеш. Зате з пафосом щось доказуєш. В результаті лише демонструючи твоє невігластво.
Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:41:42
Спочатку ти розводиш свою теорію щодо причин чому електрокари швидші, а потім заявляєш що тільки заміри дають реальний результат? Це правильно, але заміри не дають пояснення чому результат такий. А семе про це ти тут розвів мову, чи ж не так?
да, я начинал тему про преимущества электропривода
а тему про колеса юзом и бросание сцепления не я предложил..
А ще краще знати про що говориш, а не фантазувати на основі почутих десь від когось міфів
собственно на это я Вам и намекал...
Ліф: 150кс, 1535кг, 7.9с. Октавія: 150кс, 1255кг, 8.1с.
Враховуючи ступінчастість передач Октавії отримуємо середню потужність десь в районі 125кс. Таким чином питома потужність (потужність поділена на масу) виходить приблизно однакова. При цьому різниця в розгоні: 0.2, що легко перекривається часом переключення передач. Все. Нема ніякої секунди на провал моменту на низах, про яку говорив ти.
Вами предложенные данные говорят о том, что ,,Лиф,, демонтстрирует ЗНАЧИТЕЛЬНО более высокую производительность - масса на 22% больше, а разгон на 3% меньше
так что по поводу ,,времени на переключение,, притянуто, прямо скажем, мягко говоря, ,,за уши,,
а тему про колеса юзом и бросание сцепления не я предложил..
А ми про це і не говоримо. Я про це згадав лише щоб нагадати тобі що робиться з моментом при старті. Але, нажаль, ти цього не знаєш, так що без толку.
собственно на это я Вам и намекал...
Та ти не просто натякав, в тебе майже всі твердження свідчать про те що ти не знаєш про що говориш. Але це не проблема, я можу пояснити, аби тільки в тебе було бажання зрозуміти, а не так як ти робив в школі на фізиці.
, демонтстрирует ЗНАЧИТЕЛЬНО более высокую производительность
Саме так. І як я вже пояснив, ця різниця відповідає тим причинам, про які говорив я. І ніякої цілої "секунди" на провал моменту при старті, про що говорив ти, тут нема.
,времени на переключение,, притянуто, прямо скажем, мягко говоря, ,,за уши,,
Скільки часу займає переключення передачі на мануалі? Чи ти цього теж ніколи не робив?
Ну і степан, сендерик, навіть логан. гадаю не варто брати якщо це перше авто. І Ви любите нажати, кидане так що і мама не встигнете сказати. З цими автіками, потрібно спочатку акуратно, під них пристосуватись!
Чого це? в мене stepway дизель це мій перший автомобіль. Людина до всього звикає ))
Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:41:53
Сторінки Назад 1 … 410 411 412 413 414 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.252 секунд(и), виконано 56 запитів