10,276

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Интересно тут у вас.

Блондинка на Дустере отжигает.  upp  lol

  0



10,277

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

если что-то проскальзывает - то уже потеря

До чого тут втрати? При старті можна хоч 90% енергії втрачати, її достатньо. А те що є пробуксовка означає що подальше збільшення моменту не збільшить прискорення. Розумієш? Тоді яка мова може бути про перевагу з більшим моментом на старті?

lktrgl написав:

lauch control придумал не просто так

Правильно. Більше того, ланч контрол не тільки забезпечує уникнення пробуксовки, а і дозволяє стартувати з максимальним моментом (розкручує двигун до старту, і кидає зчеплення так щоб забезпечити максимальний момент). Тим самим авто з ланч контролем не поступаються в динаміці старту електрокарам з аналогічною максимальною потужністю.

lktrgl написав:

и это тоже далеко не все плюсы

Звичайно, я ж казав, переваги є. Однак всі інші не перекривають низького ККД. Інакше гідротрансформатори ставили б і на мануальну трансмімію. А так їх ставлять тільки на автомати, і тільки тому що не треба вижимати зчеплення. Хоча як тільки підтягнулась автоматика, то і на автоматичних коробках почали від них відмовлятись, що дало нам роботи.

lktrgl написав:

а эта энергия мизерная

Однак цього достатньо щоб вивести двигун на робочі оберти. Ти точно права маєш? Хоч раз пробував швидкий старт з 3000 обертів? А то таке враження що ти не уявляєш взагалі про що мова...  dntknw

lktrgl написав:

если последняя нуль, то и мощность нуль

Так, розжовую... Прискорення рівне силі поділеній на масу. Це зрозуміло? Сила може бути і при нулі. Але, ми говоримо про прискорений рух, чи про те яке буде прискорення протягом 0 секунд від старту? Так, ми говоримо про рух з прискоренням. Тому нам треба знати силу яка буде в кожен момент цього руху. Правильно? А сила ця не буде однаковою. Вона буде рівною потужності поділеній на швидкість. Тому знаючи середню потужність, ми можемо взнати середню силу, а значить і середнє прискорення, і в результаті час за який зміниться швидкість. Власне що і є динамікою авто. Так зрозуміло?

lktrgl написав:

а вот здесь хотелось бы подробностей

Не вмієш гуглити? Ну ок, погуглив за тебе: https://www.racefans.net/2007/05/03/ban … ssion-cvt/

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,278

Re: Следующий автомобиль

Еще с месяц коронвируса и Zevs а ни одна база данных не выдержит этих баталий smile Все вместо работы или природы топчат клавиши с утра до вечера и учатся культурно общаться  lol

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

10,279

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:40:14

  0

10,280

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:40:20

  0

10,281

Re: Следующий автомобиль

Игорь Петрович1 написав:

Это не описано,а реалии дорог Украины.

Ну так мова про М 06, вона не зовсім середньостатистична дорога України.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: SanychGT1

10,282 Відредаговано Александр007 (2020-04-12 23:26:36)

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:40:24

  0

10,283

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

До чого тут втрати? При старті можна хоч 90% енергії втрачати, її достатньо. А те що є пробуксовка означає що подальше збільшення моменту не збільшить прискорення. Розумієш? Тоді яка мова може бути про перевагу з більшим моментом на старті?

ну, это ты копнул smile
трение покоя выше трения качения и скольжения
колесо это такая штука, что постоянно хочет брать эту высокую разновидность трения, а тут приходят шалунишки и срывают колеса в юз, а еще а радуются, мол, больше момента крутящего и ,,НИ НА ДА,,  lol1

Larsen написав:

Правильно. Більше того, ланч контрол не тільки забезпечує уникнення пробуксовки, а і дозволяє стартувати з максимальним моментом (розкручує двигун до старту, і кидає зчеплення так щоб забезпечити максимальний момент). Тим самим авто з ланч контролем не поступаються в динаміці старту електрокарам з аналогічною максимальною потужністю.

это ошибочное представление про ланунч контрол разобрал выше

Larsen написав:

Інакше гідротрансформатори ставили б і на мануальну трансмімію. А так їх ставлять тільки на автомати, і тільки тому що не треба вижимати зчеплення.

это я что-то не понял или?
есть ручной режим и у АКПП
а сцепление да, любая автоматич трансмиссия от него избавляет
но чтобы кому-то посоветовать ставить гідротрансформатори на мануальную ....
shok

Larsen написав:

Однак цього достатньо щоб вивести двигун на робочі оберти. Ти точно права маєш? Хоч раз пробував швидкий старт з 3000 обертів? А то таке враження що ти не уявляєш взагалі про що мова...

обороты двигателя за счет сжигания топлива набираются, или горки или толкачем
а чтобы маховик обороты добавил ? ну это как-то про запуск стартером тема или я что-то прозевал ?
в моем мире автомобили стартуют с оборотами где-то 1500 в минуту, если выше - в моем мире это просто недоучили водителя на курсах, если он там бывал...

Larsen написав:

Тому знаючи середню потужність, ми можемо взнати середню силу, а значить і середнє прискорення, і в результаті час за який зміниться швидкість. Власне що і є динамікою авто. Так зрозуміло?

не хотелось бы дойти до притчи о том, что для прохождения расстояния сначала надо пройти его половину, а перед этим половину половины и т.д с выводом, что движение это иллюзия  lol1
среднее ускорение это мы берем удвоенный пройденный с ускорением путь и делим на квадрат затраченного времени, при условии что движение было из состояния покоя
и нет там мощности  tongue

Larsen написав:

Не вмієш гуглити? Ну ок, погуглив за тебе

за ссылку благодарю
plus

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,284 Відредаговано Александр007 (2020-04-12 23:47:28)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl,
Larsen С горки толкает  lol1
Ему ж крутящий момент не надо как он утверждает

Недоучили в автошколе   app

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

10,285

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

lktrgl,
Larsen С горки толкает  lol1
Ему ж крутящий момент не надо как он утверждает

советует бросать сцепление smile
а я ему как в анекдоте, где папа дочке говорит, что можешь бросать парня, институт, но сцепление - никогда!...
lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,286 Відредаговано Larsen (2020-04-13 00:01:36)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

колесо это такая штук

Ти не переводь стрілки. Ще раз по суті - подальше збільшення моменту нічого не дасть, якщо навіть такий призводить до пробуксовки. Все.

lktrgl написав:

это ошибочное представление про ланунч контрол разобрал выше

Щоо ти розібрав? Ти там взагалі описав трекшн контрол. empathy
І давай так, приведи приклад авто з ланч контролем, яке має гіршу динаміку за електрокар з однаковою, або меньшою потужністю. І подивимось в чому там річ. Ок?

lktrgl написав:

но чтобы кому-то посоветовать ставить гідротрансформатори на мануальную

Ну от ти перерахував переваги гідротрансформатора, крім можливості безрозривного переключення. А тепер подумай, якби ці переваги були важливіші за низький ККД, то був би сенс гідрач використовувати з механікою. Але використовують його тільки з автоматами, занчить єдина перевага яка важливіша за низький ККД це та, яка потрібна тільки автомату. А це і є переключення без розриуву зчеплення. Розумієш?
Хоча, я вже казав, історія знає випадки коли гідротрансформатори ставили і з механікою. Але більше так не роблять.

lktrgl написав:

в моем мире автомобили стартуют с оборотами где-то 1500 в минуту, если выше - в моем мире это просто недоучили водителя на курсах, если он там бывал...

Ясно. Значить ти і близько не маєш уявлення як стартує автомобіль з ДВЗ. Принаймі не маєш уявлення як робиться швидкий старт. Можливо в автошколі не навчили (впринципі не дивно), а можливо ти ще досі права не отримав, але в будь-якому разі сам ти цього ніколи не робив. Але навіщо тоді лізеш щось доказувати? Хоч би погуглив перш ніж таке писати... В твоєму світі...  facepalm
Ось на, послухай, дядько розказує для чайників:


lktrgl написав:

среднее ускорение это мы берем удвоенный пройденный с ускорением путь и делим на квадрат затраченного времени, при условии что движение было из состояния покоя
и нет там мощности

Ну і навіщо нам формула в якій є те чого ми не знаємо, і нема того що ми знаємо? wink
Так рахується середнє прискорення знаючи шлях і час. А знаючи швидкість і час це просто швидкість поділена на час. І це все чудово, але ми знаємо характеристики двигуна і масу авто, а час якраз таки нам треба знайти.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,287 Відредаговано Larsen (2020-04-13 00:16:13)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Недоучили в автошколе 

Ти вже задачку за сьомий клас вирішив? Де відповідь? Я чекаю. Чи в школі недовчили? wink

lktrgl написав:

советует бросать сцепление
а я ему как в анекдоте, где папа дочке говорит, что можешь бросать парня, институт, но сцепление - никогда!...

Як дотепно! Але якби ти хоч раз робив швидкий старт, то зрозумів би про що мова.  empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,288 Відредаговано Александр007 (2020-04-13 00:30:13)

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:40:57

  0

10,289 Відредаговано Александр007 (2020-04-13 00:33:55)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

а я ему как в анекдоте, где папа дочке говорит, что можешь бросать парня, институт, но сцепление - никогда!...
lol1

Он спец в теории  fool
С 3000 стартует

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

10,290

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

крутящий

Ти ж навіть не знаєш що це таке. В школі не вивчив, і зараз не хочеш. Тільки блазнювати можеш? Ну ок, якщо тобі так подобається. Але я всеодно буду вказувати на твої помилки. empathy

Александр007 написав:

Задачки засунь жолтому

Чому? Та задачка вирішується усно за пару секунд. Звичайно якщо ти знаєш що таке момент. Якщо ти її не можеш вирішити, значить ти не знаєш що таке момент, і вся твоя писанина - звичайне невігластво. empathy

Александр007 написав:

С 3000 стартует

Для таких чайників як ти, я там вище відео виклав. Щоб не казав що це моя теорія. empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Александр0071

10,291

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну і навіщо нам формула в якій є те чого ми не знаємо, і нема того що ми знаємо? wink
Так рахується середнє прискорення знаючи шлях і час. А знаючи швидкість і час це просто швидкість поділена на час. І це все чудово, але ми знаємо характеристики двигуна і масу авто, а час якраз таки нам треба знайти.

э-м-м-м...
а вот и не знаем мы фактической мощности, которая идет на движение автомобиля
если шалунишки пускают колеса в юз, сцепление бросают, а еще и дрифтят на месте туда сюда - только секундомер и рулетка могут дать возможность оценить РЕАЛЬНУЮ характеристику по ускорению, скорости, но, конечно только в среднем за перемещение...
хорошо быть еще и практиком, хоть чуть чуть...  lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,292 Відредаговано Александр007 (2020-04-13 10:50:36)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
Александр007 написав:

крутящий

Ти ж навіть не знаєш що це таке. В школі не вивчив, і зараз не хочеш. Тільки блазнювати можеш? Ну ок, якщо тобі так подобається. Але я всеодно буду вказувати на твої помилки. empathy

Александр007 написав:

Задачки засунь жолтому

Чому? Та задачка вирішується усно за пару секунд. Звичайно якщо ти знаєш що таке момент. Якщо ти її не можеш вирішити, значить ти не знаєш що таке момент, і вся твоя писанина - звичайне невігластво. empathy

Александр007 написав:

С 3000 стартует

Для таких чайників як ти, я там вище відео виклав. Щоб не казав що це моя теорія. empathy

Унитазу от чайника.
Твои писульки  не читаю и видео  не смотрю
Даже отрицаешь что момент разгоняет авто.
Да зачем он тебе ты ж на старте газуешь тапок в пол

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

10,293 Відредаговано Larsen (2020-04-13 11:00:17)

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

только секундомер и рулетка могут дать возможность оценить РЕАЛЬНУЮ характеристику по ускорению

Говорили балакали, сіли заплакали.  facepalm
Спочатку ти розводиш свою теорію щодо причин чому електрокари швидші, а потім заявляєш що тільки заміри дають реальний результат? Це правильно, але заміри не дають пояснення чому результат такий. А семе про це ти тут розвів мову, чи ж не так?

lktrgl написав:

хорошо быть еще и практиком, хоть чуть чуть...

А ще краще знати про що говориш, а не фантазувати на основі почутих десь від когось міфів.  empathy

А давай подивимось на реальні авто? Те про що говорив ти - при однаковій потужності електрокар швидший. Візьмемо Ліф і Октавію 1.4 на механіці.
Ліф: 150кс, 1535кг, 7.9с. Октавія: 150кс, 1255кг, 8.1с.
Враховуючи ступінчастість передач Октавії отримуємо середню потужність десь в районі 125кс. Таким чином питома потужність (потужність поділена на масу) виходить приблизно однакова. При цьому різниця в розгоні: 0.2, що легко перекривається часом переключення передач. Все. Нема ніякої секунди на провал моменту на низах, про яку говорив ти.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,294 Відредаговано Larsen (2020-04-13 10:59:59)

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Твои писульки  не читаю и видео  не смотрю

Ясно. Нічого не знаєш, і знати не хочеш. Зате з пафосом щось доказуєш. В результаті лише демонструючи твоє невігластво. empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,295

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:41:36

  0

10,296

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:41:42

  0
Спасибо сказали: SanychGT1

10,297

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Спочатку ти розводиш свою теорію щодо причин чому електрокари швидші, а потім заявляєш що тільки заміри дають реальний результат? Це правильно, але заміри не дають пояснення чому результат такий. А семе про це ти тут розвів мову, чи ж не так?

да, я начинал тему про преимущества электропривода
а тему про колеса юзом и бросание сцепления не я предложил..

Larsen написав:

А ще краще знати про що говориш, а не фантазувати на основі почутих десь від когось міфів

собственно на это я Вам и намекал...  lol1

Larsen написав:

Ліф: 150кс, 1535кг, 7.9с. Октавія: 150кс, 1255кг, 8.1с.
Враховуючи ступінчастість передач Октавії отримуємо середню потужність десь в районі 125кс. Таким чином питома потужність (потужність поділена на масу) виходить приблизно однакова. При цьому різниця в розгоні: 0.2, що легко перекривається часом переключення передач. Все. Нема ніякої секунди на провал моменту на низах, про яку говорив ти.

Вами предложенные данные говорят о том, что ,,Лиф,, демонтстрирует ЗНАЧИТЕЛЬНО более высокую производительность - масса на 22% больше, а разгон на 3% меньше
так что по поводу ,,времени на переключение,, притянуто, прямо скажем, мягко говоря, ,,за уши,,  lol1

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

10,298

Re: Следующий автомобиль

lktrgl написав:

а тему про колеса юзом и бросание сцепления не я предложил..

А ми про це і не говоримо. Я про це згадав лише щоб нагадати тобі що робиться з моментом при старті. Але, нажаль, ти цього не знаєш, так що без толку.

lktrgl написав:

собственно на это я Вам и намекал...

Та ти не просто натякав, в тебе майже всі твердження свідчать про те що ти не знаєш про що говориш. Але це не проблема, я можу пояснити, аби тільки в тебе було бажання зрозуміти, а не так як ти робив в школі на фізиці.

lktrgl написав:

, демонтстрирует ЗНАЧИТЕЛЬНО более высокую производительность

Саме так. І як я вже пояснив, ця різниця відповідає тим причинам, про які говорив я. І ніякої цілої "секунди" на провал моменту при старті, про що говорив ти, тут нема.

lktrgl написав:

,времени на переключение,, притянуто, прямо скажем, мягко говоря, ,,за уши,,

Скільки часу займає переключення передачі на мануалі? Чи ти цього теж ніколи не робив?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

10,299

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Ну і степан, сендерик, навіть логан. гадаю не варто брати якщо це перше авто. І Ви любите нажати, кидане так що і мама не встигнете сказати. З цими автіками, потрібно спочатку акуратно, під них пристосуватись!

Чого це? в мене stepway дизель це мій перший автомобіль. Людина до всього звикає ))

RENAULT SANDERO STEPWAY TECHROAD 1,5 dCi 90 2019
  0
Спасибо сказали: sdj387jsd1

10,300 Відредаговано Александр007 (2020-04-13 12:05:38)

Re: Следующий автомобиль

Hidden message by (Zevs) 2020-04-17 00:41:53

  0