12,001

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

А потім сідаєш в якусь сучасну "топову" тачку і розумієш, що їде вона, як дешева штамповка. Що шкіра тонка і схожа на кожзам, що дерево пластикове, метал тонесенький, сидіння жорсткі, підвіска дубова, а двигун задушений екологічними нормами. І весь її престиж існує лише в порівнянні з ще більш паршивими бюджетними машинами. А дійсно комфортні машини зараз можна отримати лише за зовсім величезні гроші - 100 тіс. доларів або більше.

Дійсно комфортне авто за 100тис? Ви десь у минулому застряли... наразі від 200 тис у.о.  vissla

В тему розмови сучасних авто.

  0



12,002 Відредаговано Valerik (2020-06-10 00:52:13)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

В смісле, ездил ли на новых дорогих машинах? Ну да, пассажиром катался на нескольких. На Мерсе Е-шке, на Лендкрузере, на нескольких Пассатах и Кэмри. Все они стоили новыми довольно прилично.  Ну, на Бентлях и Роллсах не ездил, врать не буду.

Нет, не на новых, на старых типа с душой...

И чего Вы уцепились за Литровый Сандеро?? Не будут продавать на аукционах..Будут доживать свой век как ланосы и Авео.. И что??
Тут для большинства купил доступный автомобиль, отъездил, продал..Другой форумчанин купил подобное, отремонтировал (интересуется тут вопросами ремонта) тоже ездит и т.д..
А Вы рассказываете о каких-то мегаофигительных тачках за бешенные бабки...

Появилась новая доступная машина в 2005 г. ZEVS основал форум, народ покупал, смотрел, обменивались информацией, статистикой.. обсуждали новости и т.д..Было интересно. Потом люди меняли машины на другие, уходили с форума, кто-то оставался общался, приходили новые и т.д..
Сейчас, то что я наблюдаю (особенно в этой ветке )- это от скуки спор на основе  какой-то глубинной нереализованности мечты .. Машины стали плохие, слабые моторы, кузов никакой, "комфорта" нет..
Извините, я не захожу на какой-нибудь форум по китайцам из ВАЗ 2101 и не пишу, что вы нищеброды, на нищебродских тачках и т.д..
Каждому свое как говорится..

Вы форумом случайно не ошиблись а? Может Вам надо в клуб реставраторов и т.д..Или на форум любителей другой марки и модели?

Я уже сюда к активному участию в форуме возвращаюсь третий раз..До того просто скучно ставало и писать не хотелось..Смотрю и сейчас тоже самое становится..

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: Larsen1

12,003

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

А потім сідаєш в якусь сучасну "топову" тачку і розумієш, що їде вона, як дешева штамповка.

Не правда. Мерседес Е-Клас, наприклад, зовсім не так їде як Логан.

Vader написав:

Що шкіра тонка і схожа на кожзам, що дерево пластикове, метал тонесенький,

І слонової кістки нема. lol Яка різниця, якщо все це зручніше, приємніше, гарніше і надійніше? Чому тебе не обурює що шини не з натурального каучука, а самі колеса не дерев'яні, як це було 100 років тому? Можливо тоді був справжній шик? wink

Vader написав:

сидіння жорсткі

В порівнянні з американськими диванами - так! Тому що надмірна м'якість зовсім не комфортна.

Vader написав:

підвіска дубова,

За 44куо можна вибрати дуже навіть не дубову підвіску. Звичайно, викликаючого морську хворобу желе в стилі америки 70-х нема, бо нікому таке не потрібне. Така надмірна м'якість не перевага, а недолік, причому в багатьох відношеннях.

Vader написав:

а двигун задушений екологічними нормами.

Твій незадушений Тандерберд з базовим двигуном сотню набирав повільніше Логана. Тоді як сучасні базові версії авто подібного класу за ту ж ціну (посилання я приводив вище) сотню набирають десь в районі 7-8 секунд. Так що екологічні норми душать сучсні двигуни меньше, ніж архаїчні технолгії душили в ті часи.

Vader написав:

весь її престиж існує лише в порівнянні з ще більш паршивими бюджетними машинами.

Ну так на фоні 50-річних примітивних корит воно ще престижніше виглядає.

Vader написав:

А дійсно комфортні машини зараз можна отримати лише за зовсім величезні гроші - 100 тіс. доларів або більше.

Якщо цей рівень ти називаєш "дійсно комфортним", тоді 50 років тому його отримати було впринципі неможливо. Окремі елементи, так, але не загальний рівень комфорту.

Vader написав:

Якщо виключити з переліку речі, призначення яких розважати власника або створювати відчуття "топовості"

Так вся суть Тандерберда в цих речах і полягає. Забери їх, і залишаться лише застарілий навіть для тих часів, двигун і шасі.

Vader написав:

залишаться ті самі автоматична коробка

Аж ніяк не ті самі. Ну от наприклад 9 ступінчатий автомат на Е-класі це зовсім не те саме що 3 ступінчатий автомат зразку 51-го року.

Vader написав:

АБС

Не було АБС на Тандерберді 72-го року. А на сучасних авто, причому навіть в бюджетних, АБС лише один з доброго десятку електронних помічників.

Vader написав:

електроприводи і клімат

У того Тандерберда не було клімату. Був кондиціонер, і то допом. А ЕСП були не імпульсні, і теж допом...

Vader написав:

які існували вже 40 років тому, або навіть раніше.

Існували, але не такі я зараз, не в тій ціновій категорії як зараз, і значно гірші ніж зараз.

Vader написав:

Тойоті, за яку через 20 років ніхто не дасть і 5-ти тісяч доларів, не кажучи вже про те, щоб реставрувати її, знімати в кліпах або фотографувати для журналів.

А яка мені користь від того що через 20 хтось буде, чи не буде, десь там знімати авто, на якому я колись там в минулому їздив? Мені ж від цього зараз, коли я ним користуюсь, нема ніякої користі чи задоволення.

Vader написав:

В той час, як старих американців або європейців і через 20 років будуть цінувати

Правильно, тому що: "народ на це вівся. А дехто ведеться і досі.", і будуть вестися далі. empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Valerik1

12,004

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Бгг. А тисячі людей, які збираються на Classic Car Show в різних штатах,  - то просто дурні, які не розуміють, що їх улюблені машини - то лише старі корита, бо так сказав Ларсен

Збираються фани, щоб з однодумцями поділитись своїми досягненнями в реставрації того мотлоху. А коли той мотлох їздить по вулицям, ніхто на нього не звертає уваги. Звичайно крім якихось тюнінгів чи особливо яскраво оформлених і вилизаних екземплярів, які привертають увагу саме своїм незвичайним станом.

Vader написав:

А ті, хто купляє "старі корита" за ціну нових кросоверів  - вони, мабуть, просто не розуміють, що для них краще.

Ні, вони і є тимих хто "досі ведеться". wink Ну а що для кого краще, Ларсен якраз таки не говорив. Це говорив Вейдер.

Vader написав:

если вспомнить об инжекторных машинах 70-х

... то на їх фоні твій Тандерберд вже тоді виглядав відсталим.

Vader написав:

Ну да, куда им до литрового Рено, правда?

В деяких відношеннях так, навіть до літрового Рено!

Vader написав:

Скажите, а Логаны/Сандеро через 30 лет будут продавать на аукционах дороже, чем они стоят сейчас?  Я вот сомневаюсь.

Ще раз цей дивний аргумент. Хто з присутніх на цьому форумі купує авто з метою його вигідної продажі на аукціоні через 30 років? Ніхто? Тоді аргумент цей неактувальний.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,005 Відредаговано Aprox (2020-06-10 08:11:03)

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Larsen, я не про це. Знайомий замовляв у салоні ХайЛендер у повному фарші та ще й купу плюшок майже на чверть вартості машини. Купив. Питаю- мабуть космос? Дуже сумний товариш відповідає- та ні. Дійсно - залізяка бездушна. Наче і є все а не гріє водійське серце. А технічно все супер. Він не випенрьожник. Ціна там космос а сама суть- як всі інші сірі прадіки паджеріки. Коли краса та роскіш- на таку машину чоловіки озираються. Хтось на прадік озирнеться?

Вы сейчас серьёзно пытались искать роскошь в Прадо?  dash1
Советую еще в УАЗе посмотреть!  lol
То, что Ваш знакомый купил вовсе не то, что ему на самом деле хотелось - проблема сугубо вашего знакомого, а не современного автопрома! )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

12,006 Відредаговано Vader (2020-06-10 08:51:23)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ще раз цей дивний аргумент.


Дивний для того, хто взагалі не здатен зрозуміти, чому люди цінять старі речі (причому деякі з них - набагато більше, ніж інші).
.

Хто з присутніх на цьому форумі купує авто з метою його вигідної продажі на аукціоні через 30 років? Ніхто?

А ось це дійсно дивний аргумент. Покупці Тандербердів чи якихось Чарджерів в 70-х теж не купували їх з метою наварити грошенят через 40 років. Але їх машини, якщо вони збереглися в гарному стані, коштують зараз багато грошей. А от ваша машина - не буде коштувати багато грошей через 40 років. І моя не буде. І навіть якийсь Мерседес - теж не буде.

Тепер подумайте і скажіть - чому так?

  0

12,007

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

А от ваша машина - не буде коштувати багато грошей через 40 років. І моя не буде. І навіть якийсь Мерседес - теж не буде.

Будет. Только через 50 лет, а не 40... Если сможете сохранить в состоянии "как с завода"!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

12,008 Відредаговано Larsen (2020-06-10 09:50:38)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Дивний для того, хто взагалі не здатен зрозуміти, чому люди цінять старі речі

Я чудово розумію чому люди цінять старі речі. Причому ті причини які я вже назвав не єдини, але в даному випадку найвагоміші. Однак ми тут говорили не про те чому хтось цінує старі речі, а про твоє твердження що у нових авто "душі" нема. І тут ти не правий, тому що це лише твої особисті смаки. Через 40 років, хтось буде розказувати що у сучасних електромобілів нема душі в порівнянні з авто 2020 року, які ти називав бездушними. І такі люди знайдуться завжди. Просто тому що смаки у всіх різні, і на механізми їх формування я вже натякав. wink

Vader написав:

Покупці Тандербердів чи якихось Чарджерів в 70-х теж не купували їх з метою наварити грошенят через 40 років.

Звичайно ні. Їм було всеодно. Вони їх швидко сплавили після виходу наступного покоління, з наступним "романтичним маркетингом". І ніхто не цінував Тандерберди 70-х через 10 років так, як це роблять зараз. І все тому, що тоді новіші покоління були "крутіші". Але через 30 років, ці люди, вже старшого віку, почали ностальгувати за молодістю, і все що було тоді - перше авто, перше побачення, пісня під яку танцювали вперше, і тому подібні речі, їм стали особливо цінними. Хтось повернуво собі авто батьків, на якому вчився їздити, хтось здійснив свою мрію, на яку в молодості не вистачало грошей, ну і так далі. От і почали ті люди, які в 80-х скидували Тандерберди 72 по ціні металобрухту, купувати їх назад, тепер вже дорожче.
Звичайно, є і інші причини, але ця основна.
Але ти маєш рацію - в 72 році ніхто не думав що ті авто будуть комусь цікаві через 50 років. Так сам як ти зараз думаєш про сучасні. Але, через 30 років постарішають ті в кого перше авто було Логаном, хто на ньому вчився їздити і їздив на побачення, і з'являться клуби реставраторів цього давно забутого автомобільчика. І не тому що він якийсь особливо крутий, а тому що він в свій час був мега-популярним, і відклав відбиток у життя багатьох людей.

Vader написав:

Але їх машини, якщо вони збереглися в гарному стані, коштують зараз багато грошей.

Ще раз - від того що зараз їхня машина, яку вони продали у 80-х, коштує якісь там гроші, особисто їм у 70-х чим було краще? Комфортніше? Гарніше? Може престижніше? Ні. Ці авто вже через 10 років стали застарілими і продавали вони їх за безцінь.

Vader написав:

А от ваша машина - не буде коштувати багато грошей через 40 років.

Буде чи не буде, що це міняє для мене? Мені від того скільки вона буде коштувати через 40 років що міняється? Більше комфорту, практичності, вигоди, насолоди, краси чи престижу? Абсолютно нічого. Я її не планую зберігати 40 років, тому для мене, як і для всіх на цьому форумі, абсолютно ніякого значення не має скільки буде коштувати їхнє авто через 40 років.

Vader написав:

І навіть якийсь Мерседес - теж не буде.

Зовсім не факт. Суперкари будуть всі тільки дорожчати з часом. Престижні теж. Причому чим рідкісніше тим більше, просто через те що їх меньше.
Взагалі то ти можеш дуже сильно помилятись. Адже з одної сторини ти стверджуєш що сучасні авто меньш довговічні. З другої що вони не будуть дорогими в майбутньому. Однак чим складніше дістати чи реставрувати авто до ідеального стану, тим воно дорожче. Так що ти можеш дуже сильно помилятись. Однак взнаємо це ми лише через 30 років. smile
Але вцілому ти не правий. Старі авто завжди будуть реставрувати, якими б вони не були. Це не привілегія машин саме 70-х років. Просто для цього треба щоб пройшло 30-40 років.

Vader написав:

Тепер подумайте і скажіть - чому так?

Тому що ти помиляєшся, і причина не в конструкції самих авто, а в ностальгії за старим. Рівень ностальгії до конкретної моделі залежить від багатьох факторів. Це і її романтичний образ створений маркетингом і медіями, цікавість її історії, її популярність в свій час, і доступність в майбутньому. Ну і звичайно, унікальність і революційність теж, але це трошки не про такі авто. Все це впливає на цінність старих авто.
Котрі з сучасних авто будуть ціннішими через 30 років? А ніхто зараз точно не скаже. Хоча я можу досить впевнено припустити що Тесла Родстер буде мега цінною. Щодо масових моделей, то хз, але не здивуюсь якщо через 40 років будуть клуби реставраторів Субару або БМВ наших років.
Щодо конкретно РАВ4, абсолютно без пояття, однак може спрацювати факт що це типу перший кросовер, і якщо так, тоді вся лінійка РАВ4 через 40-50 років, коли їх вже залишиться мало, може стати цікавою для певних людей. А може й ні. Головне що нам зараз від цього не холодно й не тепло, якщо ми не збираємося тримати своє авто 40 років. І власникам Тандербердів у 70-х теж було глибоко по-барабану скільки вони будуть коштувати через 40 років (хоча вони навіть в ідеальному стані зараз в 2 рази дешевші ніж продавались новими, так що це ще не вигідна інвестиція). Більше того, якби ти в 72 році дав покупцеві Тандерберда на вибір авто зі спииску за моїм посиланням, то 99% від Тандерберда відмовились би. Так що... wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Тёмыч1

12,009

Re: Следующий автомобиль

Есть ещё антиквариат понятие. Какой нибудь "москвич" 402 уже антиквариат и много любителей восстанавливать брухт.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

12,010

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Дивний для того, хто взагалі не здатен зрозуміти, чому люди цінять старі речі

Один мій знайомий колекціонує старі праски. Це його особиста справа, я повжаю його захоплення.. Але бачу в них лише непотрібний металобрухт.. Мені не подобаються автівки 60-70х, але я в захваті від автівок 1910-20х. Я їх ціную? Ні, не думаю, просто є в них щось привабливе. Зараз ти риси залишилися лише у "рєнглері", тому це нагарніше сучасне авто. Для мене. Чи буде він наступним? Не знаю. Не впевнен.
І "здатен розуміти" - це все суто індивідуально. Я, наприклад, навіть не здатен зрозумити, чтому жоден з "прадів", яки мені зустрічаються не має подряпин від гілок? Якого біса "прадо" на восьмому, чи там девятомі місті по продажам, якщо на них 99% їздять лише по асфальту? Ну от не здатен зрозуміти.

Вище викладали шкіряни салони якихось автівок. Це приклад розкоші? Так і золотий п`ятнадцатикилограмовий хрест на пузі така сама розкіш для когось. Але абсолютно непрактична безглуздість. Коли сідаєш в S-клас, відразу виникає підозра, що мені намагаються замилити всім цім мотлохом очи, і від цього виникає якась страшенна неприязнь. Колись водії ЛАЗів вішали в себе над головою піонерськи прапори з бахромою, обчеплені значками і це для них теж була розкіш..

Vader написав:

Покупці Тандербердів чи якихось Чарджерів в 70-х теж не купували їх з метою наварити грошенят через 40 років. Але їх машини, якщо вони збереглися в гарному стані, коштують зараз багато грошей. А от ваша машина - не буде коштувати багато грошей через 40 років. І моя не буде. І навіть якийсь Мерседес - теж не буде.

У 90х роках про "крузаки" теж так ніхто не думав, а зараз за 80-ками, 100-ками і 60ми "патролами", яки тоди були лише для статусу, ганяються любителі бездоріжжя. За чим будуть ганятися люди через сорок років нихто не знає. Може за "кіами". Або "нокіями")))
Дідусів 403й "москвич" (коли мені було 6 років їх було повно на вулицях) простояв майже 20 років в гаражі і був проданий за вісм тисяч, бо експерти винайшли, що там все було орігинальним. За ті гроші братєльником було куплено "А6" 2008 року. "Москвич" - це приклад розкоші чи якихось техничних досягнень?

Sandero Stepway, 2013, 1,5 dCi темно-красный (расстались друзьями)
Ford Ranger Т7, 2018, 2,2 дизель, темно-красный
  0

12,011

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Так що...

Я ж казав, що ви не розумієте. І всі ваші цілком логічні та раціональні аргументи тільки підтверждують мої слова. Бо раціоналізм і логіка тут не працюють. Тут треба любити машинки, а не просто користуватися побутовим прийстроєм типу "автомобіль".  sad

  0
Спасибо сказали: SanychGT, Don Kortes2

12,012

Re: Следующий автомобиль

Так отож, хтось любить машинки, хтось марки, а хтось по багнюці їздити. І не завжди один одного розуміють..

Sandero Stepway, 2013, 1,5 dCi темно-красный (расстались друзьями)
Ford Ranger Т7, 2018, 2,2 дизель, темно-красный
  0
Спасибо сказали: Vader1

12,013

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Бо раціоналізм і логіка тут не працюють.

Так я ж про це і кажу! smile Це не у авто є душа, а у тебе до цього авто романтичні почуття. От і все. Про це була мова. Нема авто з душею або без душі. Є люди які "закохані" в одні або інші авто.

Vader написав:

Тут треба любити машинки

Ні, щоб погодитись з тобою цього мало. Треба не просто авто любити, а любити саме ті які любиш ти, і не любити ті яких не любиш ти. Ну от наприклад я, крім іншого, "закоханий" в Теслу Модел Х, а американські крейсери 70-х викликають в мене помірну відразу. Так що далі? Я зараз почну доказувати що у Тесли душа а Тандерберд бездушна брила чавуну? Ні. Тому що я знаю що це не авто таке, а лише моє і твоє особисте його сприйняття. Розумієш?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,014

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну от наприклад я, крім іншого, "закоханий" в Теслу Модел Х, а американські крейсери 70-х викликають в мене помірну відразу.

Я бы с удовольствием имел в шоуруме "брылу чавуну" а лучше несколько, а на работу ездил бы на Модел-Х!  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

12,015

Re: Следующий автомобиль

Valerik написав:

Вы форумом случайно не ошиблись а? Может Вам надо в клуб реставраторов и т.д..Или на форум любителей другой марки и модели?

Нет, не ошибся. У меня есть Логан - я и пришел на форум логановодов. Пришел в основном ради поиска информации по техническим вопросам. Но, поскольку тут существуют не только чисто технические темы, но и, так сказать, общие, "а поговорить", то я считаю возможным общаться в них о разных вещах. Например, о достоинствах старых автомобилей. Или даже о недостатках новых (к коим относится и Логан/Сандеро).  Когда у меня появится другая марка/модель - я уйду на форум любителей другой марки/модели. Ну а пока я здесь. Вы против? Меня это не очень волнует  wink

Valerik написав:

Извините, я не захожу на какой-нибудь форум по китайцам из ВАЗ 2101 и не пишу, что вы нищеброды, на нищебродских тачках и т.д..

Так я тоже такого не пишу. То, что вы воспринимаете критику современного автопрома как переход на личности - это ваши проблемы.

  0

12,016

Re: Следующий автомобиль

Рено підняло ціни...  focus
Так розумію, що на весь модельний ряд.

  0

12,017

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А от для авто такої цінової категорії як Девіль, подібні "плюшки", є позорним архаїзмом

Ціна цього авто в 1964 році - 5600 доларів, що з перерахування на сьогодення 46500 доларів. Це звичайна ціна на автомобіль типу сучасного пассата. Хоча на той час цей авто був набитий фаршом до самої гори. Навіть якщо не брати інфляцію а взяти середній прибуток домогосподарства в США, то він становив близько 7 тис доларів. Тобто середня сім'я американців заробляла на саму передову тачку місяців 10. Тепер давай візьмемо для порівняння сімейний дохід більшості українців за 10 місяців. На що там вистачить? Мабуть на нове з салону ні на яке. Це я до того, наскільки доступні авто були та є в США в порівнянні з нами. Стосовно фарша автомобіля - на той час конструктори не просто фаршували автівку з допами, а зробили це так, як потім стали робити всі. Кнопки склопідіймачів знаходяться там, де їх роблять і через 60 років. Ну а за якість заліза навіть говорити нічого. Автомобіль коштував приблизно стільки як коштують авто і зараз. Технології виробництва заліза коштували і тоді і зараз. Але зараз не роблять таку якість, бо авто не потрібно їздити 30 років. Сьогодні ціну за залізний авто беруть як і раніше - чималеньку за те, що через 5-7 чи 10 років вже хочеться віддати за безцінь та купити собі нову. Тому я не говорю, вау які круті старі тачки, давай повертатись на старе. Прогрес йде вперед і це добре. Я кажу про те, що   навіть 60 років тому робили автомобілі, які вже мали рівень комплектації, якого нам не хочуть продавати задешево сьогоді, хоча що дорогого в склопідіймачах, чи комфортних сидіннях, чи кондиціонерові? Але сьогодні автовиробники спекулюють на звичайних потребах водіїв мабуть більше, ніж робили це раніше, хоча технології давно відкатані і вони не коштують стільки, скільки за них виставляють в прайсах

  0

12,018

Re: Следующий автомобиль

Тёмыч написав:

Я, наприклад, навіть не здатен зрозумити, чтому жоден з "прадів", яки мені зустрічаються не має подряпин від гілок?

Все просто. Прадо у нас беруть як авто, на який великий попит на вторинному ринку. Тому якщо Прадо не вженуть, то вкладені кошти можна повернути через декілька років. А іноді навіть заробити. Хто буде таке дряпати гілками? І потім, навіть Зеленський з борту літака констатував що в Україні дуже погані дороги. А Прадо з пневмопідвіскою дозволяє по таким дорогам катати наче вони нові.

  0
Спасибо сказали: Larsen1

12,019

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Бо роскіш це РОСКІШ! Її відчуваєш на дотик та на запах

Кто-то скинул видео, где два чувака восхищаются старой машиной Cadillac Coupe DeVille
https://www.youtube.com/watch?v=nrXZQP1 … =emb_title

Просто отрывок из их диалога:
- Я желаю прочувствовать, то есть прокатиться на этой машине. Тут надо реально сесть, вдохнуть запах этого старого автомобиля. Чуть-чуть вдохнуть выхлоп, чтобы тебя вштырило, чтобы нормально ехать. Потому что запах выхлопа этого автомобиля – это ни с чем не сравнимое г***. Вот. Рядом стоять невозможно...
... особенно если ты едешь где-то по хайвею, ты еще не видишь эту машину...
- Да, ты уже чувствуешь запах
- Где-то мили за 3 за 4 ты чувствуешь, что спереди едет что-то старое.
- Блин, прикинь как раньше город вонял, когда все так ездили!

Duster (2G) бензин H4M 1.6, передний привод, МКП-5
  0

12,020

Re: Следующий автомобиль

RUNO написав:

Це звичайна ціна на автомобіль типу сучасного пассата.

Це звичайна ціна Ягуарів з Мерсами і тому подібними Інфінітями: https://tinyurl.com/y9htkuf8
На фоні базових комплектацій цих авто, всі плюшки Девіля виглядають архаїзмами, як не крути.

RUNO написав:

Тобто середня сім'я американців

Середня сім'я американців Девіля собі дозволити не могла, це не було авто для середнього класу. А зараз в США авто за 40куо, це авто для середнього класу. Так що якщо вже йти в цю сторону, то Девіль доведеться порівнювати з авто десь за 80куо зараз. Що зробить його "плюшки" ще смішнішими на їх фоні.

RUNO написав:

Тепер давай візьмемо для порівняння сімейний дохід більшості українців за 10 місяців.

А чого не Японців? wink Ми тут що, про рівень життя в Україні говорили, чи все ж таки про те, наскільки "технологічним в деяких аспектах" він виглядає сьогодні?

RUNO написав:

Це я до того, наскільки доступні авто були та є в США в порівнянні з нами.

Я розумію, але про це ми не говорили. smile

RUNO написав:

на той час

І про це я нічого не казав. wink

RUNO написав:

Але зараз не роблять таку якість,

Звичайно ні. Зараз роблять значно кращу якість. Корозійна стійкість зараз значно вища, матеріали в силових елементах кузову використовуються значно кращі. Банально якість виготовлення значно вища (зазори, контроль якості і т.д.).

RUNO написав:

бо авто не потрібно їздити 30 років.

І тоді було не потрібно. Ніхто на Девілях стільки не їздив. Вже через 15-20 років вони коштували дешевше якоїсь бюджетної японки на вторичці США. Їх не розраховували на 30 років. І багато що в них виходило з ладу навіть швидше ніж у сучасних авто. А та міфічна довговічність це лише наслідок примітивності двигуна. Так, він міг довго проходити, але по ходу ламався більше разів ніж сучасний. Не кажучи вже про всі інші вузли і агрегати автомобіля.

RUNO написав:

60 років тому робили автомобілі, які вже мали рівень комплектації, якого нам не хочуть продавати задешево сьогоді

Такого низького рівня комплектації зараз не продають взагалі. Так, якісь окремі елменти, типу електрорегулювання сидіння, може не бути в найбюджетніших машинах, але навіть в найбюджетніших є дуже багато речей, про які Девілю не снилося. Навіть Логан в базі має ЕСП, а трошки не в базі має клімат, БК, не кажучи вже про меньші дрібниці.
Однак повертаючись до того про що ми говорили, щоб щось здавалось "технологічним в деяких аспектах" сьогодні, треба трошки більший рівень, ніж найбюджетніше авто, чи ж не так? А тут цей рівень навіть нижчий. Так що ні, це архаїка...

RUNO написав:

хоча що дорогого в склопідіймачах,

Нічого. І вони є навіть на мегабюджетному Логані. Причому водійський імпульсний, чого у Девіля не було.

RUNO написав:

чи комфортних сидіннях,

Сидіння у Девіля відстійні - ніякої бокової підтримки, ніякого поперекового упору, нема регулювання по висоті, нема підголовника...

RUNO написав:

чи кондиціонерові?

Знову нічого. Мегабюджетний Логан має клімат контроль, що Девілю навіть близько не снилося.

RUNO написав:

Але сьогодні автовиробники спекулюють на звичайних потребах водіїв мабуть більше, ніж робили це раніше, хоча технології давно відкатані і вони не коштують стільки, скільки за них виставляють в прайсах

Нічого подібного. Ті технології які використовувались в Девілі, не дадуть можливості зробити навіть одну десяту Логана. Ти хоча б порахуй скільки в ньому електроніки, без якої він банально не заведеться. Ці технології, навіть якщо це банальний дистанційний ЦЗ, наче непомітні, але на їх фоні Девіль примітивний як пень. І за його ціну зараз можна отримати якийсь Мерс Е класу, а не Логан. А там технологій вже на пару порядків більше. І від технологій часів Девіля не залишилось майже нічого. Реально...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,021

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Скажите, а Логаны/Сандеро через 30 лет будут продавать на аукционах дороже, чем они стоят сейчас?

А вдруг доживут smile

  0

12,022

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Якщо виключити з переліку речі, призначення яких розважати власника або створювати відчуття "топовості", залишаться ті самі автоматична коробка, АБС, електроприводи і клімат, які існували вже 40 років тому, або навіть раніше.

А ще 12-ти циліндрові двигуни. І кузов, який при ДТП страждав лише бамперами  upp 
Зараз на нашій планеті населення складає близько 7 мільярдів. Кожному зробити нормальну тачку не реально.  Так що сьогоднішню банку соку ще будемо згадувати, пересівши на поповозки з двигуном від шурупокрута smile

  0

12,023

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Це звичайна ціна Ягуарів з Мерсами і тому подібними Інфінітями

Це звичайна ціна максимальної комплектації пасата, тігуана, соренто й таке інше. Це авто не для роскоші. Тому 46 т.доларів - це не 80.

Larsen написав:

Середня сім'я американців Девіля собі дозволити не могла, це не було авто для середнього класу

Тільки тому, що були більш дешеві авто. Якби в Україні логан коштував 150 т.грн - його б купували ще більше, а ще менше людей дивилися б на авто більш дорогої цінової категорії

Larsen написав:

І вони є навіть на мегабюджетному Логані. Причому водійський імпульсний, чого у Девіля не було.

У мене МСВ 2007 року й там немає ні склопідіймачів, ні ГРУ, ні кондиціонера, ні жодної подушки безпеки. І до сих пір це авто як Ларгус продається в базі без ГРУ, кондиціонера й задніх склопідіймачів. І за ціною нового МСВ.

Larsen написав:

Такого низького рівня комплектації зараз не продають взагалі.

http://static.ladaukraine.com/main/pric … ist_RU.pdf Хоча це новий прайс нашого ЗАЗа, де базову комплектацію поки не продають. А от рік тому в Україні були прайси авто російського виробництва, де не було жодного авто з кондиціонером

Larsen написав:

Ті технології які використовувались в Девілі, не дадуть можливості зробити навіть одну десяту Логана

Невже я стверджував щось подібне? Хм, тоді буду вибирати краще слова, щоб мене не трактували не так, як я мав на увазі. Я не кажу про те, що в старому кадилаку були технології з Ваканди, яка знаходиться у всесвіті Марвел smile Технічний рівень звичайно 60-х років. Але навіть він дозволяв літати на Місяць, чого після не роблять вже багато десятиліть. Я кажу саме про те, що з сучасними технологіями ті опції, які були доступні до виробництва ще 60 років тому, недоступні сьогодні за замовчуванням у всіх авто.

  0

12,024

Re: Следующий автомобиль

Сарданапал написав:

Хотя, думается, проблема решится, в конце-то концов.

Я тож так думал.. Лет 20. Надоело

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,025 Відредаговано alex.cver (2020-06-10 20:10:30)

Re: Следующий автомобиль

Сарданапал написав:

Тот же Львов или Одесса куда как приятнее Киева. Завал машин просто убивает все положительное.

От шо п да но нет  angel . Есть знакомые перееховшие во Львов, сильно хотят в Киев изза природы.  Нет ни парков ни лесов, голые каменюки, казалось бы Львов. Грят завидуют паркам, лесам, бот садам, и тд. Ничто не сравниться с Киевом по наличию лесов и парков, скверов и природы и инфраструктуры для отдыха. Разница как сравнивать х с пальцем, простите мое мнение. Одесу вообще не перевариваю и снова простите одеситы. Как саказала дочка, город воняющей канализаций и бродячих собак, которые обгадили все. Это ее было первое впечатление от эскурсии в Одесу. Грит столько собак бродячих и гимен от них не видела негде. Ей даж лестница не зашла потемкинская. Больше она туда не просилась. А вот Крымские горы любила она и мы. Все горы и ущелья и весь ЮБК исходили и изъездили.  Жаль отжали россискией фашисты у нас такой райский уголок.
    Столько красивых мест, столько в Киеве и области не видел нигде, с такой инфраструктурой. Про пробки правы. Но сча в Днепре, офигел от пробок и хамовитости водил. Пробки уже те же практически, только Днепр. А смысл тогда жить в Днепре? Выехал к теще, дорог за городом как не было так и даже намека нет, Криворожская трасса, ямы по колено, а на Пятихатки даж речь отнимается, только и успеваешь увиливать от кратеров. Разница дикая, а вы говорите пробки? Я в них не попадаю уже, знаю когда и как ездить и жить нужно не на краю Киева. Вообщем, в Киеве все плохо, верно, главное чтобы дальше нирид сюда не стягивался. Лучше пусть сидят в регионах, там в Киеве  все плохо, поверьте smile, но живет каждый 9й в Украине smile Посмотрите альбомы только мои киевские и это малая часть красоты, я не все далеко выкладываю. В Днепре тоска полная, здесь только бухать в гаражах, больше делать и смотреть нечего. Барталомео, Гудзон, еще Голубое озеро под Днепродымом, Цунами. Что еще есть в Днепре? Загаженная в хлам река Днепр? Сравните ее же в Киеве, где река еще не загажена Днеподымом и промышленостью Днепра, где еще приличное для, купания киевское море, озера и тд.. Эхх разница дитчайшая. Жена до сих пор в восторге, особенно от киевской области, жалеем что раньше не сленяли в Киев...

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0