Vader написав:Дивний для того, хто взагалі не здатен зрозуміти, чому люди цінять старі речі
Я чудово розумію чому люди цінять старі речі. Причому ті причини які я вже назвав не єдини, але в даному випадку найвагоміші. Однак ми тут говорили не про те чому хтось цінує старі речі, а про твоє твердження що у нових авто "душі" нема. І тут ти не правий, тому що це лише твої особисті смаки. Через 40 років, хтось буде розказувати що у сучасних електромобілів нема душі в порівнянні з авто 2020 року, які ти називав бездушними. І такі люди знайдуться завжди. Просто тому що смаки у всіх різні, і на механізми їх формування я вже натякав.
Vader написав:Покупці Тандербердів чи якихось Чарджерів в 70-х теж не купували їх з метою наварити грошенят через 40 років.
Звичайно ні. Їм було всеодно. Вони їх швидко сплавили після виходу наступного покоління, з наступним "романтичним маркетингом". І ніхто не цінував Тандерберди 70-х через 10 років так, як це роблять зараз. І все тому, що тоді новіші покоління були "крутіші". Але через 30 років, ці люди, вже старшого віку, почали ностальгувати за молодістю, і все що було тоді - перше авто, перше побачення, пісня під яку танцювали вперше, і тому подібні речі, їм стали особливо цінними. Хтось повернуво собі авто батьків, на якому вчився їздити, хтось здійснив свою мрію, на яку в молодості не вистачало грошей, ну і так далі. От і почали ті люди, які в 80-х скидували Тандерберди 72 по ціні металобрухту, купувати їх назад, тепер вже дорожче.
Звичайно, є і інші причини, але ця основна.
Але ти маєш рацію - в 72 році ніхто не думав що ті авто будуть комусь цікаві через 50 років. Так сам як ти зараз думаєш про сучасні. Але, через 30 років постарішають ті в кого перше авто було Логаном, хто на ньому вчився їздити і їздив на побачення, і з'являться клуби реставраторів цього давно забутого автомобільчика. І не тому що він якийсь особливо крутий, а тому що він в свій час був мега-популярним, і відклав відбиток у життя багатьох людей.
Vader написав: Але їх машини, якщо вони збереглися в гарному стані, коштують зараз багато грошей.
Ще раз - від того що зараз їхня машина, яку вони продали у 80-х, коштує якісь там гроші, особисто їм у 70-х чим було краще? Комфортніше? Гарніше? Може престижніше? Ні. Ці авто вже через 10 років стали застарілими і продавали вони їх за безцінь.
Vader написав: А от ваша машина - не буде коштувати багато грошей через 40 років.
Буде чи не буде, що це міняє для мене? Мені від того скільки вона буде коштувати через 40 років що міняється? Більше комфорту, практичності, вигоди, насолоди, краси чи престижу? Абсолютно нічого. Я її не планую зберігати 40 років, тому для мене, як і для всіх на цьому форумі, абсолютно ніякого значення не має скільки буде коштувати їхнє авто через 40 років.
Vader написав:І навіть якийсь Мерседес - теж не буде.
Зовсім не факт. Суперкари будуть всі тільки дорожчати з часом. Престижні теж. Причому чим рідкісніше тим більше, просто через те що їх меньше.
Взагалі то ти можеш дуже сильно помилятись. Адже з одної сторини ти стверджуєш що сучасні авто меньш довговічні. З другої що вони не будуть дорогими в майбутньому. Однак чим складніше дістати чи реставрувати авто до ідеального стану, тим воно дорожче. Так що ти можеш дуже сильно помилятись. Однак взнаємо це ми лише через 30 років.
Але вцілому ти не правий. Старі авто завжди будуть реставрувати, якими б вони не були. Це не привілегія машин саме 70-х років. Просто для цього треба щоб пройшло 30-40 років.
Vader написав:Тепер подумайте і скажіть - чому так?
Тому що ти помиляєшся, і причина не в конструкції самих авто, а в ностальгії за старим. Рівень ностальгії до конкретної моделі залежить від багатьох факторів. Це і її романтичний образ створений маркетингом і медіями, цікавість її історії, її популярність в свій час, і доступність в майбутньому. Ну і звичайно, унікальність і революційність теж, але це трошки не про такі авто. Все це впливає на цінність старих авто.
Котрі з сучасних авто будуть ціннішими через 30 років? А ніхто зараз точно не скаже. Хоча я можу досить впевнено припустити що Тесла Родстер буде мега цінною. Щодо масових моделей, то хз, але не здивуюсь якщо через 40 років будуть клуби реставраторів Субару або БМВ наших років.
Щодо конкретно РАВ4, абсолютно без пояття, однак може спрацювати факт що це типу перший кросовер, і якщо так, тоді вся лінійка РАВ4 через 40-50 років, коли їх вже залишиться мало, може стати цікавою для певних людей. А може й ні. Головне що нам зараз від цього не холодно й не тепло, якщо ми не збираємося тримати своє авто 40 років. І власникам Тандербердів у 70-х теж було глибоко по-барабану скільки вони будуть коштувати через 40 років (хоча вони навіть в ідеальному стані зараз в 2 рази дешевші ніж продавались новими, так що це ще не вигідна інвестиція). Більше того, якби ти в 72 році дав покупцеві Тандерберда на вибір авто зі спииску за моїм посиланням, то 99% від Тандерберда відмовились би. Так що...
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0