12,051 Відредаговано Александр007 (2020-06-11 19:42:16)

Re: Следующий автомобиль

lukis написав:

Будете менять, я Рапид заберу  wink

О как... wink
Рапид нужен самому..... tbsenile

Новая Шкода нравится.... С активным радаром.
Можно задать интервал до впереди идущего и авто держит его, при необходимости само тормозит.....
Внезапно пешеход.... Тоже тормозит...

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



12,052 Відредаговано Nagol2 (2020-06-12 10:03:34)

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

https://auto.ria.com/auto_bogdan_a_092_27123937.html
Богдан А-092 А 09201 2006 - ну а чомуби і ні, їдеш на роботу пів хутора забрав smile... crazy  crazy  crazy Тай розхід не надто великий, нема сучасних технологій, прямо авто мрії coffee  grater

Пробег 80 000 или 800 000 тыщь,просто новый стоит более 2 лямов,а тут такая халява.

Блин,рассмотрел,это 80 000 после КАПРЕМОНТА!!!!!!!!!,сколько было ДО????????ЕВРО1 маза фака

  0

12,053 Відредаговано Nomac (2020-06-11 20:45:04)

Re: Следующий автомобиль

...

Renault Logan NEW 2013, Authentique, 1.6, ГБО
Бортовой журнал
  0

12,054 Відредаговано Nagol2 (2020-06-12 10:01:55)

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

У преміума є не твльки підсвітка багажника, а і силова розетка в багажнику, а ще у них кришка багажника відчиняється і зачиняється електроприводом... з пульта

Не прикалуйтесь,у КЭМРИ на крышке багажника дуги (петли)как у логана.

  0

12,055 Відредаговано sdj387jsd (2020-06-11 20:52:42)

Re: Следующий автомобиль

Nagol2 написав:

,сколько было ДО????????ЕВРО1 маза фака

Десь до 1.2 ляма гадаю є...капремонт хреново зробили, ось і продають. Але нічого страшного в цьому нема. Цеж не сучастні 200-300 тисячні авто і все...Уже не раз стібався скоро на таких буде дешевше на роботу їздити чим на сучасних...

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

12,056

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Цеж не сучастні 200-300 тисячні авто і все...

Имя,сестра,имя!!Вообще в мире есть статистика загнувшихся авто?По маркам,двигателям?Производителям?Ау? Товариство!Хто загибается на 300 000 тыщ?Только не единичные случаи!..

  0

12,057

Re: Следующий автомобиль

Nagol2 написав:

,у КЭМРИ на крышке багажника дуги

Кемрі не преміум. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: sdj387jsd1

12,058

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Кемрі не преміум.

Алэ дуги за эту цену авто это трэш!

  0

12,059

Re: Следующий автомобиль

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,060

Re: Следующий автомобиль

Универсалы Skoda и Volkswagen провалили лосиный тест
https://www.drive.ru/news/skoda/volkswa … 0000f.html
Куда катиться мир.


Самое дно управляемости и безопасности, такое как Тойота, по сравнению с Вагом оказалось лучше...  focus  kez_15

  0

12,061 Відредаговано lktrgl (2020-06-11 23:03:09)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Самое дно управляемости и безопасности, такое как Тойота, по сравнению с Вагом оказалось лучше...

это еще в Гаагу не подали за их заслуги в сладкой парочке TSI + DSG - еще то гуано... особенно когда встречаются вместе
crazy

в процессе выбора авто, интересует Logan MCV + РКП-5 + (Stepway) ZEN
  0

12,062

Re: Следующий автомобиль

Nagol2 написав:

Не прикалуйтесь,у КЭМРИ на крышке багажника дуги (петли)как у логанчика))))!!!!!!!

Так а Кемри тот же Логан, только шире.

  0

12,063

Re: Следующий автомобиль

Логан как лось на дороге..
Степвей семейство логан с большими колесами.....

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,064

Re: Следующий автомобиль

Вам ще не набридло дивитися на безглуздий тест лося? Нагадую - по останнім результатам, найкраще його пройшов Ніссан Кашкай. Що показує цей тест? Керованість? Ні, очевидно Кашкай не найкерованіше авто в світі. Безпеку? Теж ні, Кашкай тут теж не чемпіон. Так в чому ж прикол? А прикол як завжди в нюансах. По правилам, проходячи цей тест, водій не повинен доторкатись до гальм, а в шведському варіанті навіть не повинен відпускати педаль газу. Хоча це саме те що роблять практично всі в таких ситуаціях. Чому ж тоді так? Тому що припускалося що є зустрічне авто, і тому водій намагатиметься якомога швидше здійснити маневр щоб звільнити зустрічну смугу. Це дуже важливий момент, адже він в рази підвищує небезпеку самого маневру, і дуже сильно звужує ймовірність такої ситуації. Більшість водіїв всеодно так не зреагують. Та нехай, річ у іншому. І так, гальмувати неможна бо не встигнему розминутись з зустрічним. Це розуміє водій, однак деякі авто, зовсім не обов'язково безпечні чи керовані, можуть з водієм не погодитись, і загальмувати попри його наміри. Саме ця агресивність налаштувань ЕСП, дозволяє дуже добре проходити цей маневр погано керованим авто. Просто тому, що вони, не дивлячись на більшу швидкість на початку маневру, проходять його з меньшою швидкістю, бо авто зкидує газ і гальмує, не дивлячись не те які педалі топче водій. Так можливо це добре? Як мінімум безпечно? Ні. Адже не забуваємо причину по якій в тесті водій не повинен гальмувати - встигнути розминутись з зустрічним. Очевидно якщо за водія загальмує ЕСП, то цю небезпеку воно якраз таки збільшить. Я якщо цією небезпекую можна нехтувати, адже по факту нею техтують у авто з ЕСП, тоді і водій повинен максимально безпечно проходити цей маневр, не просто скидуючи газ, а і гальмуючи в процесі. Звичайно якщо авто обладнане АБС.
Короче, результат цього тесту показує лише те, як цей тест пройде дане авто. В реальності, ні керованість, ні безпеку однозначно не можна оцінити по результатах цього тесту. Адже в реальності в таких ситуаціях маневр здійснюється не так.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,065 Відредаговано PGP (2020-06-12 12:22:38)

Re: Следующий автомобиль

Yanus, Ви не зрозуміли всього цінусу  big_smile  Обов'язково треба "хайпанути" на тему "дешева юшка Logan/Sandero". А без "хайпу" - ми це не ми.

  0
Спасибо сказали: SanychGT2

12,066

Re: Следующий автомобиль

Александр007 написав:

Логан как лось на дороге..

Логан это не степвей, но даже завышеный степвей проходит на 75км/ч в этом видео, как октавия на 70км/ч...

Yanus написав:

тем более есть уже ролики разоблачающие этот. логан так ковыльнул, из-за слабого давления в шинах. позже проводили другие авторы такие эксперименты с поворотами - всё у логана нормально.

Разве это имеет значение?
Главное, что Октавия... что Октавия? Где Октавия? Кому? Это уже не важно.

Larsen написав:

В реальності, ні керованість, ні безпеку однозначно не можна оцінити по результатах цього тесту.

Чому ж не можна.  Об'їзд  ями, цеклини, п'яного, різкий виліт на смугу авто, аварійна ситуація, чи гальмування попереду. Це у повсякденні буває не разово, а регулярно.
Стабільність і прогнозованість проходження цього тесту показує безпеку екстремального неочікуваного обїзду у ПОВСЯКДЕННІ.

  0

12,067 Відредаговано Larsen (2020-06-12 15:01:01)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Чому ж не можна.

Тому що якщо водій, як слід робити, перед небезпекою буде гальмувати, і лише в останній момент обминати перешкоду, тоді реузультати будуть зовсім іншими, ніж результати цього тесту. Розумієш?

SanychGT написав:

Стабільність і прогнозованість проходження цього тесту показує безпеку екстремального неочікуваного обїзду у ПОВСЯКДЕННІ.

Ні! Ти явно не прочитав моє попереднє повідомлення, або не зрозумів його... Так як в цьому тесті, ніхто в житті ніяких перешкод не долає. А там де долає, навпаки в зустрічного будуть врізатися більше деякі переможці лосиного тесту.  facepalm

ЗИ Шведи придумали цей тест ще в 70-х роках. Тоді, та й до 21-го століття впринципі, по ньому можна було робити певні висновки. Зараз - ні.

Взагалі то, враховуючи що головною умовою тесту є уникнення колізії з зустрічним авто, оцінювати тест слід не по швидкості на початку маневру, а по часу від початку маневру, до моменту коли авто залишило зустрічну смугу. Тоді можливо було б об'єктивніше. Але напевно найоб'єктивніше було б проїходити його весь в режимі екстренного гальмування. А так як зараз - це все фігня. І це видно по феєричній безглуздості деяких результатів...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,068

Re: Следующий автомобиль

PGP написав:

Yanus, Ви не зрозуміли всього цінусу    Обов'язково треба "хайпанути" на тему "дешева юшка Logan/Sandero". А без "хайпу" - ми це не ми.

Ні, PGP, це Ви не зрозуміли, головний цинус - Шкода, це гівно. Без цього "хайпу" ми це не ми.

  0

12,069 Відредаговано Александр007 (2020-06-12 17:02:41)

Re: Следующий автомобиль

Георгич,
После Логан в логан не хочется .....это будет треш

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,070 Відредаговано Александр007 (2020-06-12 17:43:58)

Re: Следующий автомобиль

Георгич,
В такую сел бы с удовольствием.
Рулится  Шкода легко.... plus

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

12,071

Re: Следующий автомобиль

Александр007, у меня в городе Октавия самый народный - кто имеет стабильные доходы. ОЧЕНЬ много

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0

12,072

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Так як в цьому тесті, ніхто в житті ніяких перешкод не долає.

Я так успішно долав неодноразово. І ями, і різаний асфальт, і п'яних, і виїзд на мою смугу, і екстренне гальмування переді мною.

Larsen написав:

А там де долає, навпаки в зустрічного будуть врізатися більше деякі переможці лосиного тесту.

Всі рази це було на трасі, на вищих швидкостях ніж 70км/год.

Larsen написав:

Взагалі то, враховуючи що головною умовою тесту є уникнення колізії з зустрічним авто

Лосиный тест — испытание автомобилей на устойчивость во время экстремальных манёвров. Тест проверяет, как автомобиль ведёт себя при резком объезде внезапно возникшего препятствия.

vissla

Larsen написав:

ЗИ Шведи придумали цей тест ще в 70-х роках. Тоді, та й до 21-го століття впринципі, по ньому можна було робити певні висновки. Зараз - ні.

В Швеции этот тест называется «тест объездного манёвра» (Undanmanöverprov)[1]. Тест получил всемирную известность и неформальное имя в 1997 году, когда корреспондент одного из шведских автомобильных журналов[1] перевернул «Мерседес-Бенц» А-класса, в то время как «Трабант» замечательно прошёл тест.[2] На вопрос «Для чего?» корреспондент ответил газете «Зюддойче Цайтунг»: «чтобы проверить, как машина объезжает лося». «Мерседесу» пришлось переработать крупную партию машин, потеряв 250 млн долларов, и на следующий год машина оправдала свою марку.[2] В знак извинения к каждой машине прилагался плюшевый лось.[2]

tease

  0

12,073 Відредаговано Larsen (2020-06-12 20:25:57)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Я так успішно долав неодноразово.

А тепер скажи мені - якби в цих випадках, не дивлячись на те що ти не гальмував, авто загальмувало би саме, ти б сильно зрадів і був би в захваті від того що воно краще, ніж те яке гальмує тільки тоді коли ти цього хочеш?

SanychGT написав:

Всі рази це було на трасі, на вищих швидкостях ніж 70км/год.

І всі ці рази, авто саме не гальмувало. А якийсь Х-Трейл, гальмує, і тому може це зробити на 80км/год. Точніше ця швидкість в нього лише на початку маневру, в процесі вона вже нижче ніж у тебе. Так яке авто в цій ситуації керованіше і безпечніше? Твоє, яке проходить весь маневр на швидкості більшій, ніж Х-Трейл, який тільки починає на більшій, але повороти вже проходить на меньшій?

SanychGT написав:

Тест проверяет, как автомобиль ведёт себя при резком объезде внезапно возникшего препятствия.

З виїздом на зустрічну, і швидким поверненням назад, щоб не зіткнутись з машинами на ній. Для простого об'їзда перешкоди не треба повертатись в свою смугу, на відведеній відстані, та ще й при цьому не гальмувати. Правда? wink

https://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test написав:

When the driver comes onto the track, he or she quickly swerves into the oncoming lane to avoid the object and then immediately swerves back to avoid oncoming traffic.

SanychGT написав:

Тест получил всемирную известность и неформальное имя в 1997 году

Саме так. Але Шведи його придумали значно раніше:

https://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test написав:

Forms of the test have been performed in Sweden since the 1970s.[2] The colloquial and internationally better-known name for the test was coined in 1997 by the German newspaper Süddeutsche Zeitung

Ну гаразд, давай спробую ще раз пояснити суть проблеми. Дивись, одні авто швидко проходять цей тест тому що в них класна керованість, стійкість ну і т.д. Вони його проходять в складних умовах, передбачених тестом, а саме - без гальмування і скидування газу. Саме так його пройшла Тестаросса на 80км/год. Але інші авто, гальмують і скидують газ. Тому вони проходять вже не той самий тест, а значно простіший, в якому можна гальмувати і скидувати газ. Таким чином Х-Трейлу вдалося пройти його при тих же 80км/год. Через це виходить що одне авто в реальності втрачає стабільність на меньших швидкостях ніж інше, але цей тест проходить на більшій швидкості. Як можна порівнювати результати цього тесту для різних авто? Адже якби гальмувати дозволили водію, то переможці саме цього тесту були б зовсім іншими. І тоді вже можна було б порівнювати результати, адже всі авто, не залежно від агресивності ЕСП, проходили б його в рівних умовах. А так виходить порівняння непорівнювального.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,074 Відредаговано SanychGT (2020-06-12 20:52:16)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А тепер скажи мені - якби в цих випадках, не дивлячись на те що ти не гальмував, авто загальмувало би саме, ти б сильно зрадів

Тоді б я залишися без авто, або без життя. Гальмування у таких ситуаціях завжди призводить до наслідків.

Larsen написав:

І всі ці рази, авто саме не гальмувало. А якийсь Х-Трейл, гальмує, і тому може це зробити на 80км/год. Точніше ця швидкість в нього лише на початку маневру, в процесі вона вже нижче ніж у тебе.

Маразм. По трассі потік їде мінімум 100-110... При двох полосах у кожну сторону 130. Тому швидкість на трассі, ну точно не менше 100...

Одно из нововведений по технике – система экстренного торможения: она работает на основе датчика в передней части автомобиля (под логотипом); система функционирует в диапазоне 10-70 км/ч и распознает металлические объекты (т.е. другие автомобили или, к примеру, гаражные ворота).

vissla

Nissan Rogue (в России продается под названием X-Trail) в прошлом году на рынке США стал бестселлером в сегменте компактных кроссоверов, однако его репутация может пошатнуться. Связано это с очень коварным дефектом, на который жалуются владельцы.

Представьте ситуацию: вы двигаетесь по узкой трассе с прерывистой разделительной линией, впереди вас «фура», которая тормозит поток. «Встречка» движется тоже компактно, но есть «окна» и разметка позволяет провести обгон, но сделать это нужно быстро. Вы смотрите в зеркало, включаете левый поворот, давите педаль газа в пол, начинаете обгон. Вдали вы видите встречный транспорт, но у вас еще есть запас, все в порядке. До завершения обгона остается несколько секунд, и вдруг ваш автомобиль самостоятельно применяет экстренное торможение. Кошмар.

Как сообщает издание The Detroit News, именно с ситуацией внезапного беспричинного автоматического торможения начали сталкиваться американские владельцы Nissan Rogue, выпущенные с 2017 года. Национальная администрация дорожного движения США (NHTSA) уже приняла от них 843 обращения по этому поводу, из-за таких повадок популярного кроссовера зафиксировано 14 аварий, пять человек получили травмы.

fly

Larsen написав:

Як можна порівнювати результати цього тесту для різних авто? Адже якби гальмувати дозволили водію, то переможці саме цього тесту були б зовсім іншими. І тоді вже можна було б порівнювати результати, адже всі авто, не залежно від агресивності ЕСП, проходили б його в рівних умовах. А так виходить порівняння непорівнювального.

А так йде порівняння поведінки авто НЕ ЗАЛЕЖНО від водія. Порівняння поведінки АВТО, а не умов проходження тесту. Умова там одна. Вписатися і не збити.

  0

12,075 Відредаговано RUNO (2020-06-12 21:11:27)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Как сообщает издание The Detroit News, именно с ситуацией внезапного беспричинного автоматического торможения начали сталкиваться американские владельцы Nissan Rogue, выпущенные с 2017 года

Ця проблема у всіх цих кросоверів по світу з системою екстренного гальмування. Такі радари в Україні ставлять у максимальні комплектації Х-Трейла. Авто не тільки при обгоні а взагалі ні с того ні з цього виконує екстренне гальмуванні буз всіляких причин. Задумка гарна - допомагати водіям, які ловлять гав, особиливо на пішохідних переходах. Але я  в такій машині почувався б некомфортно. Автомобіль повинен виконувати мої задумки а не втручатися коли йому заманеться. На щастя ця проблема не масова. Але вона може викинути фортель де завгодно і в кого завгодно
До речі Х-Трейл російського виробництва до 17 року, тобто дорестайл т-32 мав проблему виходу з строю свічок розжарювання в дизелі. Це траплялось взимку. Ймовірно проблема в тому, що розряд в АКБ просідав і на стартах двигуна велика напруга на генераторі їх виводила з ладу. Наприклад на свята люди їхали відпочівати, декілька днів авто стояло на стоянці а потім все, їхали додому на таксі, бо завести на морозі не могли. Після рестайлу на цю проблему жалітися у Росії перестали. З японцями я про таку проблему не чув.

  0