SanychGT написав:Я так успішно долав неодноразово.
А тепер скажи мені - якби в цих випадках, не дивлячись на те що ти не гальмував, авто загальмувало би саме, ти б сильно зрадів і був би в захваті від того що воно краще, ніж те яке гальмує тільки тоді коли ти цього хочеш?
SanychGT написав:Всі рази це було на трасі, на вищих швидкостях ніж 70км/год.
І всі ці рази, авто саме не гальмувало. А якийсь Х-Трейл, гальмує, і тому може це зробити на 80км/год. Точніше ця швидкість в нього лише на початку маневру, в процесі вона вже нижче ніж у тебе. Так яке авто в цій ситуації керованіше і безпечніше? Твоє, яке проходить весь маневр на швидкості більшій, ніж Х-Трейл, який тільки починає на більшій, але повороти вже проходить на меньшій?
SanychGT написав:Тест проверяет, как автомобиль ведёт себя при резком объезде внезапно возникшего препятствия.
З виїздом на зустрічну, і швидким поверненням назад, щоб не зіткнутись з машинами на ній. Для простого об'їзда перешкоди не треба повертатись в свою смугу, на відведеній відстані, та ще й при цьому не гальмувати. Правда?
https://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test написав:When the driver comes onto the track, he or she quickly swerves into the oncoming lane to avoid the object and then immediately swerves back to avoid oncoming traffic.
SanychGT написав:Тест получил всемирную известность и неформальное имя в 1997 году
Саме так. Але Шведи його придумали значно раніше:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test написав:Forms of the test have been performed in Sweden since the 1970s.[2] The colloquial and internationally better-known name for the test was coined in 1997 by the German newspaper Süddeutsche Zeitung
Ну гаразд, давай спробую ще раз пояснити суть проблеми. Дивись, одні авто швидко проходять цей тест тому що в них класна керованість, стійкість ну і т.д. Вони його проходять в складних умовах, передбачених тестом, а саме - без гальмування і скидування газу. Саме так його пройшла Тестаросса на 80км/год. Але інші авто, гальмують і скидують газ. Тому вони проходять вже не той самий тест, а значно простіший, в якому можна гальмувати і скидувати газ. Таким чином Х-Трейлу вдалося пройти його при тих же 80км/год. Через це виходить що одне авто в реальності втрачає стабільність на меньших швидкостях ніж інше, але цей тест проходить на більшій швидкості. Як можна порівнювати результати цього тесту для різних авто? Адже якби гальмувати дозволили водію, то переможці саме цього тесту були б зовсім іншими. І тоді вже можна було б порівнювати результати, адже всі авто, не залежно від агресивності ЕСП, проходили б його в рівних умовах. А так виходить порівняння непорівнювального.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0