Re: Следующий автомобиль
Вы много знаете авто, которые никогда не выезжают за пределы плохой дороги?
Да полно... Этих джипов разных пруд пруди.
Логан проще найти на бездорожье, чем тот же Лексус LX или Тойоту 200-ку.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 502 503 504 505 506 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Вы много знаете авто, которые никогда не выезжают за пределы плохой дороги?
Да полно... Этих джипов разных пруд пруди.
Логан проще найти на бездорожье, чем тот же Лексус LX или Тойоту 200-ку.
3. Распашные двери представляют собой менее прочный каркас жесткости деформации задней части кузова.
а вот это снова напридумывал - ну то понятно, не мог еще что-то для ,,ровного счета,, добавить
площадь окон меньше
количество вертикальных элементов больше
итого
прочность именно ВЫШЕ
площадь окон меньше
количество вертикальных элементов больше
итого
прочность именно ВЫШЕ
Помиляєшся. Ляда це один елемент, він не деформується (про навантаження які його деформують мова не йде). А дві дверки, це два елементи, які можуть переміщатись один відносно іншого, тим самим зменьшуючи супротив діагональми деформаціям кузова.
Доречі, ще одна причина чому горизонтальних дверей намагаються уникати - погіршення оглядовості назад.
Але напевне головна причина - для повного відкриття їм треба більше вільного місця позаду авто. На тісній парковці де ляда відкривається повністю, горизонтальні двері вже повністю відкрити не вийде.
А ще ляда робить дах від дощу, коли відкрита.
Йому не легко продаватись в тіні Прадо
Кожен авто має цінову вилку від бази до фула. Як я колись приводив приклад, МСВ Степвей в максималці восени 19-го коштував як Х-Треіл в базі. От і вирішуй, на якому рівні авто та комплектації зупинити вибір. Так і Спорт 3. Він в максималці коштує стільки, як Правдо порожній. А Прадо вельми популярний, тому і засоби захисту на нього потрібні не звичайні. Крім того Прадо в максималці - це одне а коли він порожній то зовсім інше. Спорт 3 більш правильно потрібно зрівнювати с Форчунером. Але Форчунер - це повний привід парт-тайм, що й поряд не стояв з супер селект паджеріка
Але і там йому не легко, кросовери як правило комфортніші і навороченіші
Все дуже відносно. Вибір авто часто залежить від функціоналу, який пропонується тут і зараз. Коли всі за та проти добираються фінішу, тоді стає зрозуміло, хто перемагає у виборі.
Кожен авто має цінову вилку
Але далеко не завжди дешевше авто продається краще за дорожче, навіть якщо вони прямі конкуренти.
Спорт 3 більш правильно потрібно зрівнювати с Форчунером.
Ну, може тобі і правильно порівнювати з авто яке у нас не продається, але народ свій вибір робить на користь дорожчого Прадо. І ні, я тут не збираюсь філософствувати на тему чому так: тому що понти, чи тому що репутація, чи ще чомусь, це не важливо. Важлио те що по факту більшість потенційних покупців Спорта зупиняють вибір на Прадо.
Все дуже відносно.
Ти не зрозмумів. Я не прогнозую, я аналізую результат. Продажі Спорта недвузначно вказують на те що йому не вдається помітно конкурувати з великими кросоверами. Що б ми тут не думали, і які б висновки не робили. Народ голосує гаманцем, і цей маркетинговий хід Мітсубіші не дуже ефективний.
Но лично я имхую за старый МЦВ, с распашными дверями, и 7 мест - Это была самая удачная Дачия.
Машинка дійсно досить вдала!)
Шкода, що такі зараз нові вже не роблять...
Машинка дійсно досить вдала!)
Шкода, що такі зараз нові вже не роблять...
Чому ж не роблять? Роблять! Лада Ларгус..Але, дуже багато питань (у тому числі і морально-політичних), щодо країни збирання і потенційних проблем з якістю.
але народ свій вибір робить на користь дорожчого Прадо.
Паджеро спорт 3 і Прадо порівнюють обзорщики, бо більш нема з ким порівнювати, бо прямий конурент Форчунер Тойота не продає в Україні. Але насправді ці автомобілі мають різних шанувальників. Прадо просторніший в салоні, має пневмопідвіску й таке інше. Він дорожче. Шанувальники Спорта, як правило, поголовно не мріють про Прадо а той, хто хоче Прадо, не думає про Спорт. З обзору що я робив, на Паджеро Спорт приходять з Рав 4, Х-Трейла, Форестера, Соренто. Але я не зустрічав щоб з Спорта переходили на ці кросовери. Якщо це відбувається, то значно рідше, враховуючи мою виборку. На мій погляд це тому, що новий Спорт вже доріс до комфорту кросовера але він дозволяє робити виїзди на природу в більш суворі умови. В такі умови навіть не поїде Прадо але з інших причин. Прадо купують часто тому, що цей авто дуже повільно дешевшає. Це інвестиція. Хто ж пожене інвестицію в гівна?
Продажі Спорта недвузначно вказують на те що йому не вдається помітно конкурувати з великими кросоверами
Це вірно. Бо він не є кросовер. Це трохи але інша ніша
бо
тому
Яка різниця чому? Факт - Спорт купують меньше ніж Прадо. Факт - якби не було Прадо, Спорт купували б значно більше. Що б ми тут не думали про причини, ці факти не зміняться. Про це мова.
Бо він не є кросовер. Це трохи але інша ніша
Звичайно. Але в спробах збільшити продажі, Містубіші у нас пішло на такий маркетинговий хід. Адже в тій ніші в якій йому насправді місце, для нього місця залишилось дуже мало. Доводиться шукати інші можливості. Нажаль не дуже успішно.
Хоча, з тим що новий Спорт доріс до комфорту кросовера я з тобою не погоджуся. На вигляд можливо. Можливо по переліку опцій. Але я на ньому їздив, і гупає він як пікап. В поворотах, на трасі, значно гірше кросовера. Не кажучи вже про такі речі як динаміка, яка у нього на рівні Логана... Так що ні, не доріс...
Шкода, що такі зараз нові вже не роблять...
Не погоджусь, Шкода і зараз робить більш-менш вдалі авто
А ще ляда робить дах від дощу, коли відкрита.
А ще дуже заважає вантажити в машину щось важке за допомогою навантажувача, талі або тельфера. Тобто, взагалі унеможливлює. Приїздиш на склад перевізника за піддоном - і починаєш той піддон розпаковувати і перекидувати в багажник руками.
Чому ж не роблять? Роблять! Лада Ларгус..Але, дуже багато питань (у тому числі і морально-політичних), щодо країни збирання і потенційних проблем з якістю.
Рено не треба вчити впарювати свою продукцію, воно нас цьому навчить. В 2008 замінилои логотип на морді з- Дачіх на жіночий статевий орган і пішли продажі, і так 12 років.
Ренк ніщо не заважає те ж саме зробити з Ларгусом і продавати його як Рено-Ларгус, Ніссан-Ларгус, Місубіші-Ларгус. Не обв'язково це можєе бути Ларгус.
Питання брендування не принципове.
Стосовно якості - Ланоси, Шевролє, Опелі, Мерседеси, та ін. які вийшли з конвейєрів ЗАЗане викликали претензії у покупців.
Не все так погано, як тут вигадують.
А ще дуже заважає вантажити в машину щось важке за допомогою навантажувача, талі або тельфера.
Пытаюсь вспомнить хоть раз, чтоб мне понадобилось что-то грузить в машину с помощью погрузчика или тельфера...
Ау, Логан - это легковой некоммерческий транспорт! Надо возить грузы - берите Доккер!
У него и двери как надо и места побольше! И стоит не дорого, и бензиновый 1,6 мотор у него кажись всегда был доступен! ))
Ау, Логан - это легковой некоммерческий транспорт!
Ну, я писал в целом о недостатках подъемной двери по сравнению с распашными. Потому, что имею опыт погрузки в разного рода универсалы, вэны и бусы. Для тех мелких предпринимателей, у кого личная машина одновременно является и коммерческой, это важно.
Что касается Логана, то первый MCV очень часто использовали в качестве коммерческого транспорта. Он был просто идеально приспособлен для этого. Второй, к сожалению, стал просто легковушкой.
А Доккер - больше, выше, дороже. Не всем такой нужен.
А Доккер - больше, выше, дороже. Не всем такой нужен.
Ну, больше и выше это же плюс в грузоперевозках, а про дороже - это не правда...
Renault Dokker Van
от $12.200
Renault Logan MCV
от $12.400
И при этом МСВ будет с атмолитром, а Доккер с 1,6!
Так что просто нужно правильно выбирать авто под предстоящие задачи! ))
А ще дуже заважає вантажити в машину щось важке за допомогою навантажувача, талі або тельфера.
Так. Тому їх в комерційному транспорті ніколи не використовують.
. Для тех мелких предпринимателей, у кого личная машина одновременно является и коммерческой, это важно.
Ось в цьому сила першого МЦВ. Він непогано, хоч і не ідеально (нема бокових зсувних дверей), задовільняв вимогам комерційного транспорту, і при цьому в якості особистого авто все ж таки був краще ніж прям зовсім комерційні бусики типу Докера.
Нажаль ця тема зайшла тільки в деяких країнах, де підприємці часто не можуть собі дозволити два окремих авто для сім'ї і для роботи. Ну а з поширенням популярності Логана в країнах де рідко хто задумується про універсальне авто такого типу, Рено розділило цю нішу на МЦВ2 для дому, і Докер для роботи. Адже Докер в якості комерційного транспорту краще за МЦВ1, а МЦВ2 краще в якості сімейного авто. Ну, принаймі для більшості людей. Ну а для деяких інших країн, залишився Ларгус... Але не для нас...
Renault Dokker Van
от $12.200
Так это же грузовой фургон. А сравнивать с MCV нужно обычный Доккер, как машину, пригодную к использованию и в личных целях, и в коммерции. И он стоит намного дороже.
Renault Dokker Van
Докер Ван - вантажний, в ньому не можна перевозити пасажирів. Як його можна порівнювати з МЦВ? А от пасажирський Докер стартує від 15.4 куо так що все ж таки дорожче. І при цьому гірше для пасажирів ніж перший МЦВ, адже зсувні двері для заднього ряду (не опускаються вікна, тяжко відкривати, незручні крісла і все таке), ну і звичайно нема головної фішки першого МЦВ - 7 місць. Тут вже треба на Лоджи дивитись, в якого ляда а значить для комерційного не підходить, хоча для сім'ї саме то.
Вобщем розділило Рено перший МЦВ, який був більш-менш непоганий у трьох різних ролях, на три окремі моделі, які в кожній ролі кращі, але не настільки універсальні вцілому...
Вобщем розділило Рено перший МЦВ, який був більш-менш непоганий у трьох різних ролях, на три окремі моделі, які в кожній ролі кращі, але не настільки універсальні вцілому...
+
Так это же грузовой фургон.
Докер Ван - вантажний, в ньому не можна перевозити пасажирів.
Дык вопрос был именно про перевозку грузов и возможность погрузки талью/тельфером/погрузчиком...
Вобщем розділило Рено перший МЦВ, який був більш-менш непоганий у трьох різних ролях, на три окремі моделі, які в кожній ролі кращі, але не настільки універсальні вцілому...
Это-то понятно... ))
Факт - Спорт купують меньше ніж Прадо. Факт - якби не було Прадо, Спорт купували б значно більше.
Можна піти далі і зробити висновок, що раз рено в Україні купують більше ніж тойот, то якби не було рено, то тойот купували би більше
В поворотах, на трасі, значно гірше кросовера
Нічого подібного. Для початку треба робити уточнення, про які кросовери йде мова. Я не буду сперечатись, коли мова йтиме за Субару. Субару - це окремий всесвіт, де є своє особливе поєднання повного приводу, проходимості, руху на великих швидкостях. Але якщо взяти той же Рав 4, то як можна говорити що ця тойота краще на поворотах, коли вона в лосиному тесті йде шкереберть а рамні Прадо чи МПС 3 проходять його без проблем. Лосиний тест - це екстремальний поворот. На Рав 4 я би не хотів заходити в такі повороти
Стосовно вибору МПС 3 чи Прадо, я взагалі дивуюся, що мова про таке йде. Це те саме, що робити вибір між Форчунером та Прадо або між Прадо та Хайлендером. Але не дарма Тойота випуска ці автомобілі одночасно, бо знає, що це різні ніші, де можна заробити гроші, не заважаючи своїм іншим моделям. Тому ні, погодитися не можу, що МПС 3 потрібно порівнювати з Прадо. Ні, воно звичайно лесно але ж я за об'єктивність
Стосовно вибору МПС 3
я раніше на нього через зовнішній вигляд навіть не звертав уваги.
Почав курити - дійсно достойний варіант позашляховика і як альтернатива нашому МЦВ на якому довотиться асто їздити по бездоріжжю.
Шкода правда, що бюджет дуже великий.
П.С. Газ ставиться нормально?
П.С. Газ ставиться нормально?
На нього ставлять бензин 3,0 6 циліндрів. Але у нас такі зараз не продають. Тільки дизель 2,4. Я не чув, щоб на бензин 3,0 газ ставили, але начебто протипоказань не помітно
Можна піти далі і зробити висновок, що раз рено в Україні купують більше ніж тойот, то якби не було рено, то тойот купували би більше
Мова йшла про порівняння двох моделей, прямих конкурентів на ринку, а не цілих компаній, які в деяких сегментах взагалі не конкурують. Так що ні, неможна піти далі такими стежками.
Нічого подібного. Для початку треба робити уточнення, про які кросовери йде мова.
Про великі кросовери, такі як Хайлендер, СантаФе, Соренто, Туарег, і так далі. Паджеро Спорт на швидкості і в поворотах більше схожий на пікапа ніж на кросовер. Кросовери звичайно теж не легковикі, але Паджеро реально значно гірше. Якщо ти не віриш, значить ти на ньому не їздив в таких умовах, або не їздив на кросоверах. Тут без варіантів. Впринципі нічого дивного в цьому нема і бути не може, адже мало того що він рамний, з височенним центром мас, з залежною задньою підвіскою і величезними непідресореними масами, так і вцілому він зібраний на платформі пікапа. Доречі в цьому плані навіть Прадо і то краще, хоча йому теж до кросоверів далеко.
Але якщо взяти той же Рав 4, то як можна говорити що ця тойота краще на поворотах, коли вона в лосиному тесті йде шкереберть а рамні Прадо чи МПС 3 проходять його без проблем.
Ну і з якою швідкість Паджеро Спорт пройшов тес лося?
Ти не фантазуй, а візьми і покатайся на Спорті, і сам все зрозумієш, звичайно якщо розженешся до відповідних швидкостей. Щодо лосиного тесту я вже не раз писав - цей тест не показує яке авто як керується і з якою швидкістю може проходити повороти. Я не буду знову в деталях пояснювати чому і як це відбувається, лише нагадаю простий факт який доводить це. Найшвидше авто в Лосиному тесті на сьогоднішній день це Кашкай. Він швидший за всі спортивні і навіть напів гоночні авто які в цьому тесті приймали участь. Ну так от, аналогічно як Лотус Ексідж в реальності в рази швидше проходиь поворти (це напівтрекове авто) ніж Кашкай, а в Лосиному тесті майже на 10км/год повільніший, так само і РАВ4 проходить повороти значно краще за Паджеро Спорт, який би там в тесті лося у кожного з них не був результат.
Ні, серйозно, я їздив на ньому, а ти ні. Так що не фантазуй.
Стосовно вибору МПС 3 чи Прадо, я взагалі дивуюся, що мова про таке йде.
Тому що ти не вибираєш таке авто.
Це те саме, що робити вибір між Форчунером та Прадо або між Прадо та Хайлендером.
Форчунера у нас нема, зав'язуй фантазувати! А Хайлендер якраз таки навіть близко не конкурент ні Прадо ні Спорту, адже він кросовер, а вони рамні позашляховики. Твої аргументи починають втрачати логіку...
А от крім Прадо і Паджеро, на нашому ринку нема інших нормальних рамних позашляховиків в цьому ціновому сегменті. Вони прямі конкуренти.
Тому ні, погодитися не можу, що МПС 3 потрібно порівнювати з Прадо.
Тобі не треба з цим погоджуватись або ні. Об'єктивна реальність існує незалежно від твоєї згоди.
Твоя згода мала би вплив на цю ситуацію, якби ти робив вибір і купував одне з цих авто. А так... ні.
lktrgl написав:площадь окон меньше
количество вертикальных элементов больше
итого
прочность именно ВЫШЕПомиляєшся. Ляда це один елемент, він не деформується (про навантаження які його деформують мова не йде). А дві дверки, це два елементи, які можуть переміщатись один відносно іншого, тим самим зменьшуючи супротив діагональми деформаціям кузова.
Доречі, ще одна причина чому горизонтальних дверей намагаються уникати - погіршення оглядовості назад.
Але напевне головна причина - для повного відкриття їм треба більше вільного місця позаду авто. На тісній парковці де ляда відкривається повністю, горизонтальні двері вже повністю відкрити не вийде.
А ще ляда робить дах від дощу, коли відкрита.
ну, понятно, ты просто гуманитарий
посмотри сколько МАЛЕНЬКИХ в типичной балке ферме , аки в венике из той притчи , но силищу все вместе дают - ЖУТЬ !...
Сторінки Назад 1 … 502 503 504 505 506 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.253 секунд(и), виконано 52 запитів