Re: Следующий автомобиль
Конкуренции нет пока, потому и цены космос. А так вполне заманчиво по характеристикам и дизайн очень удачный
С уважением, Александр
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 576 577 578 579 580 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Конкуренции нет пока, потому и цены космос. А так вполне заманчиво по характеристикам и дизайн очень удачный
на втором - это
на втором - это
уродец
Первое место тоже не фонтан...
места с какого краю
красота неописюемая
сяся написав:места с какого краю
красота неописюемая
Первое место идёт с большим отрывом. У ссанг йонга дизайнер был уникальный.
У ссанг йонга дизайнер был уникальный.
Британский дизайнер Кен Гринли...
кроссовер Enyaq iV
Электрокар предложат с тремя вариантами аккумуляторов ёмкостью 55, 62 и 82 кВт·ч. Работают они не на 100%: полезная доля составляет 52, 58 и 77 кВт·ч соответственно. С первыми двумя батареями идёт задний привод. Такие Эньяки выдают от 148 до 204 л.с., могут проезжать на одной зарядке от 340 до 510 километров по циклу WLTP, а их максимальная скорость ограничена на отметке 160 км/ч.
Самый мощный аккумулятор ставится на полноприводные версии с отдачей мотора 265 и 306 л.с. Разгон до сотни укладывается в семь секунд. Запас хода меньше, чем у монопривода, — всего 460 километров. У топовой версии ограничитель скорости смещён со 160 до 180 км/ч.
Решеткой 21 Волгу напомнила
Да, акула знатная
І "ноздрі" вже роздули до BMW
І "ноздрі" вже роздули до BMW
Решетка там для вида, радиатора нет
Александр007, на Тесле радиатор есть , своими очамы видел .
сяся,
Я имел ввиду, там не нужно такое охлаждение как на бензине.
Поэтому решетка закрытая...
Для красоты
Для красоты
Красота- вещь сложная. Эта Ламба красивая?
Don Kortes,
Стрекоза какая-то
І "ноздрі" вже роздули до BMW
Не увидел , там вроде сплошняк , а не носдри
Акцент багато в чому кращий, але Логану він не конкурент, ну принаймі не прямий, через те що значно дорожчий
Конкуренти це коли потенційного покупця задовільняють обидва варіанти, і він вибирає між ними що краще. А той варіант що його не задовільняє - не конкурент, бо його він навіть не розглядає
Ох ти й аргументуєш . Мені доводив, що Паджеро Спорт 3 конкурує не з Фортунером а з Прадо, тому що Фортунер у нас не продається. А виявляється, що Прадо таки не конкурент МПС3, тому що він значно дорожчий, точно по аналогії ацента та логана. Тим більше, виявляється, що якщо покупця задовільняють обидва варіанти, то автомобілі конкуренти. Але ж мене Прадо не задовольняє не тільки ціною а й взагалі багато чим, то чому ти мені доказував, що вони конкуренти?
Эта Ламба красивая?
На мій смак - так, скоріше гарненька ніж страшненька.
Мені доводив, що Паджеро Спорт 3 конкурує не з Фортунером а з Прадо, тому що Фортунер у нас не продається.
Все вірно. Подумай добре, як може задовільнити "альтернатива", яку неможливо купити? От в мордорі вони конкуренти, а у нас - ні.
А виявляється, що Прадо таки не конкурент МПС3, тому що він значно дорожчий, точно по аналогії ацента та логана.
Е ні! У Логана мінімальна ціна це його головна особливість, це ж бюджетне авто, їх вибирають тільки тому що треба по максимуму зекономити гроші. А Паджеро Спорт ніразу не бюджетний, так що там вже не ціна головна. Ну і якщо є сумніви, то Прадо продається значно більше за Спорт, а Логан значно більше за Акцент.
Але ж мене Прадо не задовольняє
Я не говорив особисто про тебе, і навіть про себе, адже для мене Прадо теж не цікавий, а МПС, як ти пам'ятаєш, я всерйоз розглядав як варіант апгрейду. Однак наша дискусія почалася з того що було висловлене здивування чому МПС у нас так погано продається, і моє пояснення полягає в тому що у нього покупців забирає Прадо. Якби Прадо не було, ну або якби воно було значно дорожче, то продажі Спорта були б більшими.
Тому для тебе і для мене Прадо не конкурент Спорту. Але для багатьох покупців вони конкуренти, і тому МПС купують мало.
Тому для тебе і для мене Прадо не конкурент Спорту. Але для багатьох покупців вони конкуренти, і тому МПС купують мало.
зауважень та заперечень в цій темі з твого боку дуже багато. Але давай змоделюємо ситуацію, що ти маєш впрдовж наступного року розпрощатися з РАВ 4.
З добрих намірів звісно, бо Алекс Куєв запропонував тобі парні гроші.
Опиши будласка свій вибір а ии всі поки збігаємо за попкорном.
Сторінки Назад 1 … 576 577 578 579 580 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.268 секунд(и), виконано 54 запитів