SanychGT написав:одразу видно
Тобі багато чого видно, що не відповідає реальності. Ти давай не на особистості переходь, бо ми тут не тебе зі мною обговорюємо, а аргументуй якось обгрутновано.
SanychGT написав: дизайн це у першу чергу творчість, а творчість і комерція знаходяться у паралельних площинах.
Дизайн це безумовно творчість! Але дизайн авто це комерційна творчість, за яку платять, і яка твориться з конкретною метою. Тому він не просто лежить в одній площині з комерцією, а взагалі існує завдяки їй.
SanychGT написав:А зведення їх у одну призводить до закону ми можемо зробити якісно, дешево, швидко, вибирайте будь які два пункти, бо третій точно не вийде.
Так, грубо кажучи цей "закон" вірний для будь-яких комерційних речей. Але не зрозуміло з якою метою ти його загадав. Поясниш?
SanychGT написав:у Логана фаза 1 дизайн кращий, тому що він відображає адекватно і чесно його суть і функцію і при цьому чудово самоідентифікується.
З чого ти взяв що чесне відображення суті продукту є критерієм кращості дизайну? Ідеальний дизайн машини з ненадійним двигуном повинен натякати на те що вона скоро зламається? А небезпечної машини на те що вона скоро вб'є водія? Жарти жартами, але якщо серйозно, дизайн навпаки призваний зробити товар привабливішим ніж він є, в тому числі і приховуючи його недоліки. Хоча це все деталі, з яких складається результат - сподобатись покупцям більше ніж конкуренти, і тим самим призвести до збільшення проджів.
SanychGT написав:А те що максимально утилітарний зовнішній вигляд подобається не всім, особливо якщо хочеться чогось зовсім іншого, а грошей і на це не вистачає, то це не ознаає що дизайн поганий це означає, що ваш вибір не правильний.
Ні, випадок коли не подобається але грошей не вистачило на краще нас не цікавить. Він ніяк не впливає на оцінку дизайну. Критерієм якості дизайну є ті випадки, коли саме через те що "не подобається" або "подобається", покупець змінив свій вибір.
А так то звичайно, люди купують і авто з погани дизайном, і з тим що їм зовсім не до душі. Але дизайн від цього кращим не стає.
SanychGT написав:А подобається це "вкусовщина", а не оцінка дизайну. Вона основана на звичках і оточенні, а не об'єктивному сприйнятті чи на аналізі.
Так а на чому оснований твій аналіз? Звідки взялися ті критерії на які спираєшся ти? Я вже казав, вони якраз таки взялися від аналізу тієї суб'єктивної вкусовщини. Але оскільки вкусовщина штука дуже складна і непостійна, то і правила ці дуже умовні і не є критерієм правильності дизайну, а лише підказкою як досягти кращого результату. Підказкою яка не завжди правильна.
SanychGT написав:А обєктивно оцінювати дизайн можна тільки у контексті дизайну, як результату естестичного оформлення певної функції.
Саме так. І про ергономіку, наприклад, вже ми згадували. Тільки це ніяк не змінює критерію кращості дизайну. Оцінку цього оформлення зробить покупець. Іншої об'єктивної оцінки не існує.
SanychGT написав:У Логана першого є декілька елементів у силуеті і пропорціях які зроблені в угоду явного здешевлення.
В мне є припущення що діло не тільки в здешевленні. Я не виключаю можливості того що Рено дизайн першого Логана цілеспрямовано зробило гіршим ніж могло, щоб зменьшити внутрішню конкуренцію з дорожчими моделями фірми. Але це не факт, тим більше що початково він продавався виключно як Дачія.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0