От і в мене сьогодні вилізла перша лажа - з кондеєм хоча за спиною всього 200 км пробігу (тут має бути ридаючий смайлик)
Їду, нікого не чіпаю, потихеньку набираю після червоного, тут відчуваю, що двигун змінив тональність на якусь гучнішу і неприїмнішу. При чому, не міняючи положення акселератора оберти на тахометрі скакали періодами на 1000 обертів вверх-вниз, що мені зовсім не сподобалося, і відповідно мінявся звук - менше обертів - нормальний (який був до цього), більше обертів - новий неприємний звук (наголошую - оберти мінялися самі собою!). Відповідно відчувалися незначні ривки машини (особливо на малих швидкостях). І це при постійному положенні акселератора! Відразу згадав симптоми Sphinx'а, вирішив вимкнути кондей - і все стало на свої місця. Ну, доїхав я, думаю, загляну під капот (хоча що я там очікував побачити нового?). На холостому ході при вимкнутому кондеї все ок - стрілка тахометру на 2-ій поділці. Але як ввімкнути кондей - починаються фокуси - спочатку клацання, починається вібрація, і знову починається періодика - клац - оберти майже до 1000, звук наростає, потім вниз, потім знову - клац і т.д.. Хоча пізніше періодичність почала зникати. Ні, я її деколи звичайно гвалтую по недосвіченості - особливо коли глохну на підйомах, але відносно рідко, і, в кінці кінців - це ж не пластмасова моделька... иииии...
Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
0