Re: СИДЕНИЯ в авто
NITRO
А как бы их в Киеве посчупать. И можно ли с подогревом?
Сайт Доти papaapu.blogspot.com
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Тюнінг → СИДЕНИЯ в авто
NITRO
А как бы их в Киеве посчупать. И можно ли с подогревом?
taksist
taksist написав:у меня постоянно отпускается спинка, интересовался - вариантов никаких
Сколько Вашей машине? И на какой из них? (Лауреат 2, 1.4, 2005г.в, темно-зеленый перламут (горе мое); серебристый Амбианс 2007г.в., 1.6 и долгожданный 7-ми местный МСВ в Лауреате и серебре)
на этот баг обращал внимание на всех трех машинах.
NITRO а не дороговато ли 1700? очень похожие видел на Ореховском по 1300 -1400?
Это с платиковой спинкой.. А вообщ есть у нас и бюджетные от 11500 до 1400 в виниле.
Приходите,меряйте.
В Киеве будет на Картюнинг. киев.уа.
Можно и там посидеть-померять.
мне мои устраивают полностью 14 часов за рулем и не малейшего намека на усталость
на гольфе(предыдущая) были анатомические с поддержкой-спину крутило через5 часов и задница с мазолями :tbsenile:
Тем про сидіння на форумі багато, важко розібратись. Мож тут хто порадить?
Сидіння у Логанів поганенькі і це факт. Знаю, багато хто заморачувався і міняв на кращі сидіння з інших авто. Дістало, хочу й собі поміняти. Може хтось має досвід заміни? Що підходить найбільш оптимально?
Сидіння у Логанів поганенькі
Х.з. Може ще від статури людини залежить... В mcv зручні, втоми не відчуваю.
На седанах є така бокова підтримка?
Фото з мого mcv
Такі самі і в седанах. Колись читав, що в Логан 2 сидіння кращі, ніж в Логан 1, але підходять по кріпленнях. Хотів собі поставити, але потім подивився в сусіда в його новому MCV 2 - ті ж самі сидіння, тільки оббивка інша и крутилку поміняли на ручку.
Тому для себе я вирішив це питання по іншому - розібрав, викинув пружини з подушки і спинки, поставив замість них фанеру - і отримав класні жорсткі сидіння, в яких задниця і поясниця не провалюються. На стандартних вже за годину спина починала боліти, а на фанерних - і по 8 годин поспіль проїжджав без проблем.
mel, я маю. Поставив від БМВ е90 2010 року. Бомба. Але в мене ще й спорт сидіння.jasonua, теж МЦВ але Ви просто інші не пробували.
В mcv зручні, втоми не відчуваю.
На седанах є така бокова підтримка?
на ф.1 сидухи на седанах і мцв були геть однакові. Хіба що на макс комплектаціях була можливість "регулювання" за висотою - аж на 3 позиції. Але форма сидух - жах. На пару сот км максимум вистачало, потім спина та ноги відвалювались. Не дарма я собі міняв на фордівські.
Дуже легко ставити від групи
ВАГ.
Дуже легко ставити від групи ВАГ.
У ВАГа салазки в одній площині. На логані були на різних. В нових вже не так?
на макс комплектаціях була можливість "регулювання" за висотою
Є регулювання по висоті сидіння та керма..
Дякую за відповіді.
Раніше якось не звертав уваги, але останнім часом усе більше маю нарікань. У мене й зріст 196, тож можливо й у цьому є одна з причин незручностей. Рідні ну просто табуретки. Ще по місту куди не йшло, але під часи тривалих поїздок місця не можу знайти.
Словом, руки чешуться їх замінити. Бачив, що замінюють, але там є нюанс по висоті кріплень, з обох боків вони відрізняються, тож треба наварювати з боку дверей. Ну і по ширині кріплень теж, напевно. Шукаю такий варіант, щоб не гадати, а просто уже, керуючись чужим досвідом, поставити.
на ф.1 сидухи на седанах і мцв були геть однакові.
Кілька разів їх знімав, коли попогрійки ставив і воздуховоди заднім сидінням. А на це уваги не звернув. По пам'яті наче в одній. Є таке фото
тут більше https://www.anti-shum.ru/renault-logan-ii
Xabr написав:на ф.1 сидухи на седанах і мцв були геть однакові.
Кілька разів їх знімав, коли попогрійки ставив і воздуховоди заднім сидінням. А на це уваги не звернув. По пам'яті наче в одній. Є таке фото
тут більше https://www.anti-shum.ru/renault-logan-ii
А что за разъёмы подходят к седеньям? А то я у себя такие нащупал, а к чему они - х. з.
alexgreen, Зачем цитировать фотку? она пол страницы занимает.
Там несколько разъемов. Зависит от комплектации машины.
- датчик ремня безопасности. Его стоит отключить.
- подогрев сиденья. Если его нет, то стоит приколхозить Емелю
- подушка безопасности. В комплектациях без оной вставлена заглушка. Тут понятно.
Вроде всё.
alexgreen, Зачем цитировать фотку? она пол страницы занимает.
Там несколько разъемов. Зависит от комплектации машины.
- датчик ремня безопасности. Его стоит отключить.
- подогрев сиденья. Если его нет, то стоит приколхозить Емелю
- подушка безопасности. В комплектациях без оной вставлена заглушка. Тут понятно.
Вроде всё.
В том то и дело, что комплектация без попогрейки, без датчика непристегнутого пассажира и без боковых подушек. А. Разъёмы присутствуют и в водительском и в пассажирском.
- датчик ремня безопасности. Его стоит отключить.
А це з якого такого дива його треба відключати? Це Ви самі таке придумали?
Ну или ставить заглушку в приёмное гнездо ремня , шоб не пищало мозок не выносило
Ну или ставить заглушку в приёмное гнездо ремня , шоб не пищало мозок не выносило
Самое тупое, что можно сделать! Смерть от выстрела подушки безопасности в лицо в упор - одна из самых тупых смертей!
Правильно, в случае аварии лучшая защита - иконки на торпедо!
По пам'яті наче в одній. Є таке фото
Дуже добре видно, що з ф.1 нічого не змінилось - салазки на центральному тонелі значно вищі, ніж з краю авто. Тому без доброго секасу та зварювальних робіт жодні інші нормальні сидухі не встановити
В том то и дело, что комплектация без попогрейки, без датчика непристегнутого пассажира и без боковых подушек. А. Разъёмы присутствуют и в водительском и в пассажирском.
У меня был тоже без попогрейки, но и разъема этого не было. Экономит дачия на проводах.
Боковых подушек у меня тоже не было. Соответственно, у меня он был заткнут заглушкой на стяжке.
По датчику ремня - дачия, в отличие от всего мира, организовала опрос цепей безопасности пл логике NО - Это ответ на вопрос зачем отключать водительский. Что касается пассажирского, то его там нет, априори. Блокировка от срабатывания этого аэрбега сугубо ручная - поворотом ключа в передней стойке двери. Т.е. мозг не знает есть передний пассажир или нет. Возможно, в новых Евро 5+ логанах поставили поджопную кнопку - датчик веса пассажира. В российских сидениях такое фото выкладывали. В наших не встречалось. Разберитесь с этим.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-02 16:40:57[/merge_posts_bbcode]
Самое тупое, что можно сделать! Смерть от выстрела подушки безопасности в лицо в упор - одна из самых тупых смертей!
Шедевр тупизны
Правильно, в случае аварии лучшая защита - иконки на торпедо!
Провозглашать пафосно модные лозунги - это конечно пафосно, но не понимая логику происходящих процессов, они выглядят глупо.
Дуже легко ставити від групи
ВАГ.
Через підрамник або варити нові кріплення...
На "дуже легко ставити" не сильно схоже.
У мене від Ауді а8 2010 року передні сидіння і диван... Переварювали кріплення. Зробили ніби як з завода, з такою самою схемою кріплень.
Возможно, в новых Евро 5+ логанах поставили поджопную кнопку
Стоїть, стоїть така "піджопна кнопка". Вона може спрацьовувати на нерівностях дороги, якщо на переднє пасажирське крісло покласти, наприклад сумку з важкеньким 17'' ноутом. В мене було вже два рази - спрацьовує сигнал і лампа непристебнутого пасажира.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Тюнінг → СИДЕНИЯ в авто
Згенеровано за 0.191 секунд(и), виконано 93 запитів