urabus87 написав:чего не к селу, что все катаются без вариаторов ? или без прошивки под газ? или у всех установщики с пряміми руками и все работает нормально:) по сто раз никто не ездил к ним , а клапана книга пишет: бенз 120 000 газ 15 000 прокладка 500 грн работа 500 грн для логан 1,2
Я катаюсь уже семь лет без вариатора и без прошивки (ну его в баню, чтобы мне машину перепрограммировали).
Забувся, що пишу українською
Стосовно установщиків - ризик є, але йти потрібно до пряморуких (таких більш ніж досить).
Клапани регулюю сам, хоча за освітою - "ботанік". Година вранці весною на свіжому повітрі.
Прокладку (клапанної кришки) вже разів сім ставив ту ж. Треба купувати металеву і болти зажимати динамометричним ключом. Купив гарного ключа. Він уже десять разів окупився.
В форсунках самому замінити ремкомплект - чотири рази плюнути. Хоча я міняв в основному лише прокладки (гумові кілечка на поршеньках форсунки).
От що потрібно, так це хоча б раз на 50 тис. км пробігу тарирувати форсунки. (Хід клапанів форсунки можна відрегулювати лише на спеціальному приладі з мікрометром).
Сто гривень робота, здається.
Та й роботою її не назвеш. Ставить чоловік форсунку в пристосування, торкнув контакт проводом від акумулятора, підкрутив форсунку, ще раз торкнув проводом, перевірив, готово.
При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
0