Тема: Журнал Donpedro (перекочував з Гумиці)
Мій Логан куплений 4.05.2006. Комплектація Амбіанс - кондиціонер, передні ЕСП, синій металік. Влітку врізав салонний фільтр. тепер набагато менше пилюки в салоні. Підрегулював педаль "газу" та кінцевик гальм. Наприкінці серпня поставив компютер середня витрата палива складає 7.5л/100км. Підрегулював "чаклуна".
Мій фото-альбом: http://www.logan.in.ua/forum/gallery/in … ?cat=10269
>>>> 1.11.2006 (5500км) .
>>>> 10.11.2006 поставив зимову гуму Gislaved Nord Frost 3. Тільки два колеса зпереду. Придбав у вересні по 30$.
>>>> 15.11.2006 врешті решт поставив задні 16.5 динаміки
>>>> 14.12.2006 Переробив трапецію склоочищувачів (забрав той трикутник і струйку води перед очима) Пробіг 6600 км.
>>>> 20.02.2007 (8700 км) Зробив утеплення капоту та кришки багажника.
>>>> 07.03.2007 Вернувся на всесезонний Барум
>>>> 09.03.2007 Був в салоні з плямою масла на двигуні. Вердикт - допустимо
>>>> 25.04.2007 (10.000 км) ТО-1:
По грошах вийшло: запчастини(256 - 10% знижка) + робота(105грн - 10%знижка) разом 325 грн.
Виконали заміну масла (5W40) з фільтром і шайбою пробки та повітряний фільтр (старий в хорошому стані віддали). Заміну свічок не робили пояснивши що іх треба міняти на 15т а у мене лише 10т.
Непланові роботи: Заміна заднього лівого амортизатора та датчика заднього ходу.
>>>> 12.05.2007 (10500km) Затемнили вiкна
>>>> 18.05.2007 Помалював ободки воздуховодів
>>>> 19,21.05.2007 Обезшумив передні двері та дах
>>>> 23,30.06.2007 Обезшумив задню поличку та днище
>>>> 10.08.2007 (~12800 km) Залив по два тюбики ХАДО в двиг. та коробку.
>>>> 5.09.2007 (15000 km) поміняв повітряний фільтр.
>>>> 1.10.2007 долив 200гр. антифризу
>>>> 9.8.2008 (24000 km)ТО-2 змінив масло та фільтр. Вже почала постукувати передня ходова. За останніх 7.7 тис. витрата 8л./100км
>>>> 27.04.2009 Пробіг 31т. зроблено "акційну" антикорозійку. Було ось так: http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1
Після обробки: http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1
Також по регламенту на СТО залили трохи антикору в середню і передню стойки. Та зачищені пухирці на арках задніх крил та встановлені пластикові захисті які я пізніше оробив антикором.
>>>> 30.03.2009 (30000 km) поміняв повітряний фільтр.
>>>> 30.04.2009 (31100 км) Поміняно масляний фільтр: http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1 Окрім цього виявлено, зачищено і оброблено антикором іржу біля одного з болтів кріпленні замка водійської дверки.
>>>> 04.05.2009 Поміняв власноруч лівий наконечник на Sasic (http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1), рідний явно поганої якості, під гумкою купа болота. http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1
>>>> 08.05.2009 Набив свіжого масла в правий таконечник та дещо стиснув його. Стукіт пропав. Думаю тисяч на 10-ть допоможе.
>>>> 21.06.2009 (~33000 км) Здійснив чіп-тюнінг двигуна. Оригінальна прошивка тут: http://old.logan.in.ua/uploaded/donpedro 1.4.bin.zip
>>>> 24.07.2009 (34600 км) Поміняв штатні свічки на Бош, також двоконтактні.
>>>> 18.07.2009 (36000 км) Поставив назад старі свічки. Переходжу на 92-й. http://old.logan.ru/album/displayimage. … fullsize=1
>>>> 23.08.2009 Раптово помер акумулятор. Розтин показав обрив міжбанкового з'єднання. Була cпроба відремонтувати http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1 але неуспішна (опір відновленого з'єднання занадто високий). Наступного дня був куплений новий акумулятор Іста "Tornado" 55A/Г-450A.
>>>> 18.09.2009 (37000 км)TO-3 Поміняв масло та фільтр.
>>>> 07.10.2009 (37400 км) Поставив знову нові свічки Бош. Старі почали відверто троїти.
>>>> 19.10.2009 Поставив проставки під задні пружини. (http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1)
>>>> 04.01.2010 Поставив відремонтований акумулятор.
>>>> 29.01.2010 (41000 км) Проклеїв термо-шумоізоляцію капоту.
>>>> 27.02.2010 Впав на задню частину машини кавалок льоду (розвита задня шиба та помята задня стыйка)
>>>> 01.03.2010 Відігнав машину на рихтування стійки. Знову підвів старий акумулятор. Поставив новий.
>>>> 04.03.2010 Ремонт закінчений. Обійшлось в 1670 грн (600 скло + 600 робота кузовщини + 300 матеріали кузовщини + 170 робота по вклейці шкла). Поставив знову рідний акумулятор (підзарядили і довели до рівня електроліт). Через три тижні акумулятор остаточно помер.
>>>> 23.04.2010 (~43200 км) Поміняв масляний фільтр.
>>>> 05.06.2010 (~45200 км) Поміняв правий наконечник і зробив сходження.
>>>> 23.06.2010 (~45500 км) Поміняв повітряний фільтр
>>>> 25.07.2010 Поїхали на море. За поїздку намотали 3300 км. Середній розхід вийшов 5.9л. А дорога туди 5.5л (це результат чіпування).
>>>> 14.08.2010 по дорозі з моря пробіг перевалив через 50000т (http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1).
>>>> 26.08.2010 (51150 км) ТО-4 - заміна масла http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1 і фільтра http://forum.logan.ru/album/displayimag … fullsize=1. Фільтр як виявилось має конструктивно нещільний зворотній клапан .
>>>> Десь з 51500 км відчутно гудить правий ступичний підшипник.
>>>> 11.09.2010 (~51800 км) Поставив на перед нову літню гуму (по 500грн з пересилкою) Nokian Hakka I3 і 15" штамповки (по 275грн, 35$).
>>>> 27.09.2010 (52300 км.) Поставив гальмівні передні колодки Remsa (170грн. комплект) Також придбаний передній ступичний підшипник SNR (220грн.)
>>>> 01.10.2010 Придбав 2шт. Bridgestone Blizzak WS-60 185/70/14 (Prod. Date 17W09) по 610грн.
>>>> 24.11.2010 Поставив назад зимову гуму Гіславд. Через два дні і на перед новенький Бліззак.
>>>> 25.12.2010 (54800 км) Поміняв праву рульову тягу (б/у).
>>>> 27.01.2011 (55520 км) Замінено масляний фільтр на Bilstein #27155 (50 грн.)
>>>> 12.02.2011 (56200 км) Вирішив поміняти ранішепридбаний ступичний підшипник. На нерідному СТО ціна від 60 грн але треба чекати бо все зайнято. Поїхав на ЮРК. Там ціна була 135 грн. + 25 мийка. Під час заміни виявив шарову на на межі фолту (добре що пішов в ремзону і сам глянув бо майстер і не думав дивитись). Шарова румунська 72 грн. із знижкою і плюс до роботи 90 грн. Разом 312 грн.
>>>> 17.02.2011 Апгрейднув чіп-прошивку на Паулюс_95_е2. Щось не дуже вона мені до вподоби.
>>>> 16.03.2011 (57000 км.) Отримав два колеса Nokian Hakka Green 185/65/R15 92H виготовлені в кінці лютого 2011р. Ціна 2х609 грн. + пересилка 22 грн. Разом 1240 грн.
>>>> 31.03.2011 Поставив наперед літні Хакка і3 , на заднє ліве запасу Барум а на заднє праве - ліве зимове НФ3. Поки що не можу купити 15" диски для Хакки Грін.
>>>> 09.04.2011 (57650 км) Поставив на перед нові Нокіан Хакка Грін, на зад переставив і3. 15"-ті диски взяв по 285 грн. на розборці.
>>>> 13.04.2011 (57750 км) Прошився новою прошивкою (ADACT_95_1.4_Е3_MOD16). Прошивка дуже тяговита але витрата як і тяга на рівні стокового 1.6. Двигун прогрівається швидше. Холості 820.
>>>> 13.05.2011 (58800 км) Прошився новою прошивкою знову ADACT (MOD12_CAL).
>>>> 18.05.2011 (59020 км) Прошив стару добру німецьку прошивку під 92-95-й.
>>>> 01.06.2011 (59725 км) Прошив коректовану прошивку ADACT (MOD12_750_ХХ).
>>>> 08.07.2011 Завулканізував праве заднє колесо після шурупа (Nokian Hakka i3).
>>>> 22.07.2011 (62020 км) Відрегулював клапана. Аномально було тільки на 4-му циліндрі (Впуск - 0.20, Випуск 0.20) Виставив всі циліндри на 0.15(туго) і 0.25(легко).
>>>> 15.08.2011 (63200 км) Витрата по місті на прошивці ADACT (MOD12_750_ХХ) на рівні 6.35 л100км.
>>>> 27.08.2011 () Прогрузив прошивку ADACT (MOD16_750_ХХ). На ній середня витрата по місті від 7.1 до 7.6 л100км.
>>>> 31.08.2011 (64154 км) Прогрузив стокову прошивку. На ній виявилась витрата по місті 7.5 л100км.
>>>> 04.09.2011 (64278 км) Прогрузив знову ADACT (MOD12_750_ХХ).
>>>> 14.09.2011 (64670 км) Прогрузив знову ADACT (MOD16_750_ХХ). Також обробив чорним антигравієм низ порогів. Попередньо антиржавчиною. Витрата на ній в економному режимі склала 6.85 л100км
>>>> 15.09.2011 (64683 км) ТО-5. Замінив масло (Тотал кварц 9000 із залишку попереднього). Взагалі враження від масла не найкращі. Масло надто густе і двигун гірше тягне. В злитому маслі спостерігаються пластинки відкладень розміром до 2-3 мм 2-3 шт. і багато дрібних до 1 мм. Фільтр поставив Bosch 0 451 103 336 (P 3336) (Підморгування появилось десь після 4000 км але тільки в морози, після потепління все в нормі).
>>>> 28.09.2011 (65077 км) Повернувся на прошивку ADACT (MOD12_750_ХХ).
>>>> 29.09.2011 (65087 км) Поставив знову повітряний фільтр Filtron AR 131/1 http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp= … 87#idn6634
24.10.2011 (~65700 км) Повернувся на прошивку ADACT (MOD16_750_ХХ) витрата по місті 8.8 .
26.10.2011 Обробив антигравієм арки передніх крил та деякі місця в задніх крилах. Також підчистив та обробив мовілем місця під гумками дверей під склом.
07.11.2011 (~66100 км) Залита німецька прошивка.
07.12.2011 (67250 км) Поставив наперед зимову гуму WS-60.
08.12.2011 (67270 км) Поставив лампочки в передні фари OSRAM SilverStar (64193SVS):
10.12.2011 (67330 км) Поставив термостат Vernet TH5075.88:
http://www.exist.ua/images/getimg.aspx? … =386941176
17.12.2011 () Поставив на зад зимовий Gislaved NF3.
21.12.2011 (67750 км) Поставив старий підремонтований термостат. Вкоротив на 2 мм шток і розтягнув зворотню пружину. Як пізныше виявилось це нічого не дало
23.12.2011 (67800 км) Поставив також доопрацьований Vernet (вкоротив шток і підпиляв посадочний отвір на корпусі).
28.12.2011 (67990 км) Змінив кольора підсвітки приладів. Встановив але не підключив індикацію відкритих дверей.
05.01.2012 (68200 км) прошився комбінованою прошивкою (Germ+Mod12) Загалом вийшло непогано. В діапазоні 2.2 - 3 тис. обертів чутно легку детонацію. На мод12 було жорсткіше але тільки 4-и такти. Прошивка достатньо єкономічна.ХХ-750.
08.02.2012 (69410 км) прошився комбінованою прошивкою (Germ+Mod12). ХХ-800. ХХ вищий для зимової експлуатації.
15.02.2012 (69437 км) прошився знову комбінованою прошивкою (Germ+Mod12) ХХ-750.
07.03.2012 (70000 км) http://old.logan.in.ua/forum/gallery/al … 082924.jpg
16.03.2012 (70320 км) Перекинув гуму на літню. Замінено гальмівну рідину DOT-4. При цьому зламано закисший розповітрюючий болтик на задньому правому колесі.
17.03.2012 Демонтував проставки на задніх пружинах.
20.03.2012 Купив на ЮРК задні колодки LPR 07130 за 170 грн. (без знижки 193 грн). Стан старих колодок:
http://old.logan.in.ua/forum/gallery/al … 134126.jpg
http://old.logan.in.ua/forum/gallery/al … 134107.jpg
22.03.2012 Купив на ЮРК задній гальмівний циліндрик LPR 4696 за 90 грн. І встановив його на заднє праве колесо. Старий закисший зі зломаним розповітрюючим болтиком - Lucos.
24.03.2012 (70630 км) Прочистив ліві задні колодки, змазав мідною мастикою місця дотику від скрипу. Також ще раз прокачав гальмівну рідину на цьому колесі.
http://old.logan.in.ua/forum/gallery/al … 150816.jpg
06.04.2012 Придбав Shell Helix Ultra 5W-40 (235 грн.) і COOLELF autosupra -37C (170 грн.).
18.04.2012 Придбав наступні запчастини:
Ремінь ГРМ GT 5473XS 1 шт. 98,79
Ролік ГРМ INA 531 0818 10 1 шт. 284,93
Прокладка клапанної кришки AJ 11022700 1 шт. 32,75
Повітряний фільтр BOSCH 1 457 433 311 1 шт. 66,14
Ремінь поліклиновий GT 5PK1750 1 шт. 94,45
Паливний фільтр BOSCH 0 450 902 161 1 шт. 43,57
Помпа Рювіль RU 65516 1 шт. 235,21
Разом з пересиланням вийшло ~ 905 грн.
21.04.2012 (71550 км) Поміняв ремінь ГРМ + ролик + поліклиновий ремінь навісного. Помпу не поміняв. Також не міняв роликів навісного.
02.05.2012 (71720 км) Зняв клапанну кришку і перевірив зазори в клапанах. Все виявилось в нормі. Впускні між 0.10-0.15, а випускні між 0.25-0.30. Також замінив прокладку клапанної кришки. Саму кришку з середини трішки протер. Фото в альбомі.
20.07.2012 (~75000 км) Після поїздок на озеро зпереду почало щось скрипіти. Більше при повороті керма особливо в крайніх положеннях. І ледь-ледь на похитуваннях машини. Також змайстрував і поставив на задній хід світлодіодну лампочку на 8-ми світлодіодах по 1 Вт.
Оригінальна лампочка впритул до ліхтаря давала 36000 люмен, лампочка з 4-ма світлодіодами - 22000 люмен, - з 8-ма - 44000 люмен. Це заміри з виключеним запаленням (живлення від акумулятора).
23.08.2012 (76700 км) Замовив на Екзісті ЗЧ для ходової:
Свеча зажигания Bosch 0 242 235 668 4 28,00 112,00
Опора шаровая Rts 93-90425 1 82,00 82,00
Втулка стабилизатора переднего Sasic 4005152 2 36,00 72,00
Сайлентблок TRW JBU 751 4 65,00 260,00 - виявились непотрібними.
Сума = 526,00₴
24.08.2012 (76800 км) Обірвав під час поїздки на озеро кріплення вихлопної труби це що між глушниками (перед бензобаком). Пізніше поставив на два хомути 40-60 мм.
Також виявив іржу біля горловини бензобаку
04.09.2012 (~77200 км) Поміняно ранішепридбані шарові RTS та стійки (зовн.) стабілізатора SASIC. Шарові прихоплено зваркою бо права взагалі під час монтажу вискочила.
Також виявлено радіальний розрив по верхньому кільці пильника правого рульового наконечника. Треба міняти.
Також поставив нові свічки, тіж що й до того - BOSCH FR 7 LDC+ (0 242 235 668)
06.09.2012 (~77300 км) Замінено пильник на правому наконечнику на аналогічний від ВАЗ-2108.
10.09.2012 () Випустив повітря з пильника.
25.09.2012 (77800 км). ТО-6 Заміна масла на Shell Helix Ultra 5W-40 3 л., замінено масляний фільтр Bosch. На Шелі двигун чуть-чуть тихіший ніж на старому Тоталі, більше нічого не змінилось. Upd(6.11.2012): десь від 500 км. витрата на ХХ стабільно 0.6Л/год. Принаймі до 1200 км.
14.10.2012 (78300 км). Поміняв прошивку (Germ+Mod12) ХХ-750 (з середньою витратою за останні 1200 км - 7.5 л/100км) на німецьку оптимальну (середня витрата на "німецькій" - 7.8-8л/100км - похолодало).
08.11.2012 (79160 км). Поміняв прошивку на АДАКТ_мод16_750.
15.11.2012 (79400 км). Статистика по АДАКТ_мод16_750 (На пробізі 250км - витрата на ХХ 0.6 Л/год і економія на ХХ 4% з попередніми (масло Тотал + (Germ+Mod12) ХХ-750)), можливо завдяки маслу. (середня витрата поки що 7,9-8 л/100км.)
Поставив світлодіодні задні стопи/габарити (Світлодіодні 5/3 Вт на заведеному двигуні - 230/110 (після встановлення резистора на 4.3 Ом - 230/71)люмен,на акумуляторі - 69/10 люкс. Стандартні лампочки 21/5Вт на заведеному двигуні - 100/18 люкс, на акумуляторі - 72/12 люкс):
Також поставив свтлодіодну лампочку в додатковий СТОП - 6-ть світлодіодів і погашено 0.5В звичайним діодом сумарно ~4Вт.
Купив автоцивілку. Враховуючи попередні 4-и роки знижка вийшла 20% від суми (415 грн), тобто заплатив - 349 грн. Максимальна знижка - 50%. Перерва в страхуванні до 3-х місяців.
01.12.2012 (~79800 км.) Поставив зимову гуму.
05.12.2012 -
10.12.2012 (80100 км.) Повернувся на німецьку прошивку. На ХХ витрата -6% і відповідно на понад 2% менша ніж на АДАКТ_Мод_16_750. На 2-й передачі на обертах від 1800 до 3000 чути детонацію. Це на високих навантаженнях. В низьких і середніх - все добре. Схоже детонація через паливо выд ВОГ (95). На стоковій прошивці детонація відсутня.
16.12.2012 (80418 км.) Для перевірки детонаційної стійкості залив прошивку АДАКТ_МОД_16_750 - детонації відсутні. Пізніше поставив АДАКТ_МОД_12_750. Детонація є у діапазоні обертів 1800 до 2600 з піком на 2400 і також на вищих навантаженнях. В піку детонація сильніша ніж на німецькій оптимальній. А так рівень приблизно як на німецькій оптимальній. Витрата на ХХ висока , +4% порівняно з німецюкою.
17.12.2012 () Прошив комбіновану прошивку (нім.+ АДАКТ_МОД_12_750). Детонація є але десь на рівні німецької.
Витрати на ХХ (дельта):
Стокова...................................................... 0%
АДАКТ_МОД_12_750 ................................... +6%
АДАКТ_МОД_16_750 ................................... +4%
Німецька (оптимальна)................................. +2%
Комбінована (нім.+АДАКТ_МОД_12_750)....... +3%.
Комбінована (нім.+АДАКТ_МОД_12_750)
На комбінованій на заправленому бензині відчувалась легка детонація (трішки сильніша ніж на німецькій) від 2100 до 2900 . Це для гіршого палива. Але краща тяга (порівняно з німецькою) на обертах 1500-2000 нища витрата в економному режимі.
АДАКТ_МОД_16_750
Найкраща тяга в широкому діапазоні обертів. Витрата десь на 1Л більша порівняно з економними. Висока детонаційна стійкість. Може бути один тихий такт детонації на обертах приблизно 2000 якщо дати на них різко газ. Прошивка відносно економічна тільки на обертах від 1500 до 2000. Від 2000 витрата вища за інші прошивки.
АДАКТ_МОД_12_750
Детонація є у діапазоні обертів від 1800 до 2600 з піком на 2400 і також на вищих навантаженнях. Детонація є навіть на якісному паливі, хоча й слабша. В піку детонація сильніша ніж на німецькій оптимальній. Чутно сильніших 4-и такти, потім тихіше. А так рівень приблизно як на німецькій оптимальній. Тяга подібна до німецької але дещо краща на ~1800.
Німецька (оптимальна)
В плані економності найбільш збалансована прошивка. Детонація відчутна тільки на неякісному паливі. По тязі подібна до АДАКТ_МОД_12 але на обертах ~1800 трішки слабша.
01.01.2013 () Прошив німецьку прошивку.
17.02.2013 (82220 км.) Прошив Комбіновану (нім.+АДАКТ_МОД_12_750).
08.03.2013 (82800 км.) Поставив DRL ($19.84).
12.03.2013 (82880 км.) Зауважив підтікання з під клапанної кришки. Повністю відкрученим виявився болт зі сторони генератора. Була сильно захляпана верхня металева кришка ремня ГРМ. Нижня - суха. Болти підтягнув.
11.04.2013 (83600 км.) Поставив літню гуму. Наперед і3, на зад GREEN.
13.04.2013 (83670 км.) Замінив два діоди в лівому ДХО.
14.04.2013 (83725 км.) Прошив німецьку прошивку. На комбінованій на заправленому бензині відчувалась легка детонація від 2100 до 2900 на всіх навантаженях. На німецькій теж є детонація в зазначеному діапазоні але дещо слабша. Середня витрата 7.63. По враженнях слабша тяга на обертах 1500-2000 ніж на комбінованій і вища витрата в економному режимі.
19.04.2013 (83832 км.) Прошив АДАКТ_МОД16_750. +3% на ХХ. Витрата біля 8л.
23.04.2013 (84004 км.) Прошив комбіновану (нім.+АДАКТ_МОД_12_750). Пізніша статистика по ній показала за пробіг 2385 км середню витрату 6.15л100км. Також поставив світлодіод замість лампи на 1.3Вт в блок клімату. Ставити треба мінусом догори.
24.04.2013 (84040 км.) Поставив оранжевий світлодіод із стокових в панелі в кнопку водійського склопідіймача бо перегоріла лампочка. А 27-го поставив у всі окрім аварійки кнопки світлодіоди.
05.06.2013 () O 4:18 вкрадено мій реєстратор з машини. При цьому зловмисник розбив переднє пасажирське вікно. Шибу пізніше купив за 200 грн.
03.07.2013 () Отримав новий реєстратор G1W. Обійшовся він мені в 55.8$. Процесор Novatek 96650, сенсор Aptina AR0330.
01.08.2013 (87758 км.) Прошив АДАКТ_МОД_16_750. Пізніша статистика показала сер. витрату 7л.
09.08.2013 (88000 км.) Поміняв помпу бо почала підтікати. Поставив ранішепридбану Рювіль. Також поміняв охолоджуючу рідину.
27.08.2013 (88860 км.) Проведено ТО-7. Поміняно масло Shell на Shell (Helix Ultra) 3л . На Шелі є витрата масла, десь 7мм на 10т. пробігу. Та замінено фільтр, знову Бош (3336). На свіжому маслі вирата на ХХ на 1% менша. Також виявлено початок підтікання лівого переднього амортизатора.
02.09.2013 (89000 км.) Придбав в логаншопі пару передніх амортизаторів Monroe G7203 по 395 грн. та нижню опору двигуна Lemfoerder 31344 - 235 грн. Доставка вийшла 39 грн.
06.09.2013 (89080 км.) Поставив нові передні амортизатори та нижню опору. Поміняв місцями пружини. Лівий опорний підшипник був з великою кількістю піску.
10.09.2013 (89280 км.) Зауважив запотівання насосу ГУР. Думаю підтікати почав сальник.
14.11.2013 (91050 км.) Прошив прошивку комбіновану (нім.+АДАКТ_МОД_12_750). Пізніша статистика показала сер. витрату 6.55л на переважно заміському режимі (кільцева) + зима.
23.11.2013 (91400 км.) Поставив зимові колеса.
22.12.2013 (92450 км.) Прошив АДАКТ_МОД_16_750 Середня витрата склала в 90% позаміського пробігу на зимовій гумі - 7л100км і в сильні морози - 7.3л100км. Старався їздити економно. На 95 Енерджі спалив 80л.
10.02.2014 (94032 км.) Прошив прошивку комбіновану (нім.+АДАКТ_МОД_12_750). За 800 км. сер. витрата склала 6.15л100км.
07.03.2014 (~94800 км.) Перевзувся на літню гуму.З переду Хакка греен а ззаду Хакка і3.
19.03.2014 (95000 км.) Поміняв тросик газу на Asam 30371 (81 грн) та поміняв повітряний фільтр Purflux A1278 (68 грн)та масляний фільтр Mann W 75/3 (49 грн). Масло вже досить темне. Рівеннь до заміни фільтра на 10мм нижче максимуму. В запасі ще залишилось три масляних фільтра (Бош, Манн і Вікс) та повітряний фільтр Пурфлюкс та паливний фільтр Бош.
19.04.2014 (96400 км.) Прошив прошивку (німецьку оптимальну). Пізніше перейшов на Мод_12_750 щоб максимально економити паливо.
02.04.2014 (100000 км.)
17.06.2014 () Придбав і пізніше поставив термостат Tama W52ER-88 з одним клапаном. Зимою підправляв розповітрюючий клапан.
05.09.2014 (101360 км.) ТО-8 Поміняв масло (Shell Helix Ultra 5W-40 змішане із залишків) ~3.1л та фільтр масла WIX. Старого масла було злито 2.5л з 3.2л. По щупу масла на 5-7 мм нижче зарубки максимума.
22.11.2014 (~104000 км.) Поставив зимові колеса.
23.03.2015 (~108000 км.) Поставив літні колеса. Перед - і3, зад - Хакка Грін.
24.03.2015 (~108000 км.) Поміняв обидва рульові наконечники Sasic по 263грн. Брав в Екзісті. Геометрія обійшлась в 80грн.
-------------- (~108600 км.) Поміняв масляний фільтр WIX на MANN. Перестала підблимувати лампочка в момент заведення. Взагалі не сподобався WIX .
29.09.2015 (115264 км.) ТО-9 Поміняв масло, знову Шелл (пуре плюс), злилось 2,2 л, залив-3л. Фільтр поставив Бош. В злитому масла були нечисельні скоринки нагару. Масло було на мій погляд загущене. Переїздив трохи.
23.11.2015 (117200 км.) Перевзувся в зимові колеса. Перед Бріджстоун, назад - Гіславд. Тиск в перших 1,5-1,7 в других 1,7. Треба підкачати. Середня витрата складає 6,56л/100 км
28.03.2016 (120500 км.) Перевзувся у літню гуму. Перех Грін, зад - і3.
03.10.2016 (126435 км.) ТО-10 Поміняв масло, знову Шелл (пуре плюс), злилось ~2,3 л, залив-3л. Фільтр поставив Пурфлюкс. З ним пізніше гасне лампочка тиску масла. Схоже погано тримає зворотній клапан. Масло було без нагару. Рівень на час заміни був посередині щупу. Це нижче ніж перед попередніми замінами. Очевидно підгорає трішки. Рівень масла майже на МАКС.
21.12.2016 (~128000 км.) Поміняв повітряний фільтр, знову Пурфлюкс. Плаває ХХ.
08.03.2017 (). Згоріла ліва головна лампа Н4. Тимчасово поставив старий OSRAM.
22.03.2017 (129750 км.) . Перевзувся в літню гуму. Перед - Грін, зад - і3
24.03.2017 (129820 км.). Згоріла ліва головна лампа OSRAM SilverStar. Купив їй на заміну Philips Premium H4 12 В 60/55 Вт (12342PR)
Світить дещо гірше Osram SilverStar
05.10.2017 (136730 км.) ТО-11 поміняв масло. 2 літри старого Шелу Пуре плюс і 1 літра нового гідрокрекінгового Шелу. Фільтр поставив SCT.
22.10.2017 (137300 км.) Потрапив в ДТП
20.02.2018 (141500 км.) Поміняв передню праву головну лампочку на Філіпс +30.
31.03.2018 (142500 км.) Перевзувся в літню гуму. Залишок протектору перед 3 мм, зад 4 мм.
30.08.2018 (147900 км.) ТО-12 Поміняв ремінь ГРМ GATES 5473XS , ролік ГРМ SNR GT355.22 , помпу LPR WP0377, охолоджуючу ( HEPU), масло Шел ХУ(шелл гідрокряк) , масляний фільтр PURFLUX LS932 і свічкиRENAULT 7700500168. Роліки CAFFARO 03-00 , CAFFARO 133-00 і ремінь навісного BOSCH 1 987 946 045 поміняю пізніше. Також ще треба поміняти задній лівий гальмівний циліндрик і рульові наконечники.
Рівень масла на максимумі:
01.08.20180 (147900 км.) Поставив свічки та залив нову охолоджуючу. Також замінив задній лівий гальмівний BOSCH 0 986 475 837 і замінив гальмівну.
15.11.2018 (149500 км) Поставив зимову гуму.
20.11.2018 () Купив цивілку 800 грн.
26.10.2019 (156300 км.) ТО-13 Поміняв Масло на Шелл Хелікс Ультра 5В-40 (780грн) і фільтр Пурфлюкс.
10.07.2020 () Поміняв повітряний фільтр. Фірму не памятаю. Дещо надто жосткий ущільнювач. На даний час погано працює датчик швидкості.
27.07.2020 ( 159600 км.) Вмерли літні колеса. Стали овалом. Хакка і3 з залишком 4мм, а Гріни І - 3мм і щей потріскана гума. Купив і поставив літні колеса Nordman SX2 18565R15 спрощений аналог перших грінів.
Товщина протектора 8мм. По експлуатації покищо не подобаються. В поворотах пливуть. Розгін і гальмування також надто швидко зриваються. Можливо що як і гріни спочатку надто мякий склад гуми. Також зносились стійки стабілізатора, особливо зправа. Термостат також вже помирає.
а
28.07.2020 ( 159650 км.) Розібрав , почистив і склеїв ізолентою датчик швидкості. Знімається просто вийманням вверх.
02.08.2020 () Прошив замість німецької оптимальної прошивку АДАКТ 12 (750 обхв), контрольна сума - (B84A). Сподіваюсь що в холод буде швидше прогріватись.
16.10.2020 () Купив масло Шелл Хелікс НХ8 4+1л за 700грн в Епіку по акції.
30.10.2020 (163320 км.) ТО-14 Поміняв масло Шелл Хелікс НХ8 2л+0.8л із залишку Ультра. Рівень рівно на середині?, в залишку 3л Шелл НХ8. Фільтр масляний якийсь туніський. Тече пічка. Замовив радіатор пічки NS 76512 657грн. і термостат SWAG 60924028 (з прокладкою) 202грн. З доставкою і оплатою на пошті вийде 951грн.
4.11.2020 (163500 км.) поміняв радіатор пічки. Старий потіік на зєднанні пластмасової кришки з фланцями і самим радіатором. Купив 1.5л концентрату Hepu (200грн.) і залив приблизно 200 грам.
26.11.2020 Оплатив цивілку в Альфі з промокодом "kyivstar" - 1004 грн (покриття 130т.грн). І ще взяв за додаткові 280грн. покриття +200т.грн.
28.11.2020 (164250 км.) Поставив зимову гуму. Літня Нокіан зносилась до неповних 7мм з переду і майже без зношення зад - 8мм. Треба міняти стійки стабілізатора. Також треба замінити термостат на вже куплений Сваг.
24.03.2021 () Помер акумулятор Іста 60А. Була напруга 6.7В. Підзарядив і поставив назад.
03.04.2021 (166750 км.) Поставив літні колеса. Ті що були ззаду поміняв місцями і поставив на перед. А ті що з переду поставив на зад але не міняючи місцями. Також замінив термостат на SWAG 60924028 (82 00 772 985). Поганий, пропрацював тільки 6 місяців.
27.07.2021 (170114 км.) Прошив німецьку оптимальну. Також вийшов з ладу датчик положення колінвалу (ДПКВ). Замовив на Екзісті Стартвольт VS-CS 0901 (200 грн.) і поміняв:
https://startvolt.com/catalogue/datchik … s-cs-0901/
Також замовив стійки стабілізатора Sasic 4005152 (172 грн. пара):
25.10.2021 Поставив нові стійки стабілізатора. Старі зрізав ножівкою. Гайку , а пізніше і шляпку болта зверху бо все заржавіло і не витягувалось.
15.12.2021 (172100 км.) ТО-15 Залив масло Шелл НХ8 минулорічне. Злилось 2.6л. Фільтр поставив пурфлюкс куплений в Екзісті. Він виявився дещо нижчий за попередній і папір якось негарно вкладений, переломлений. Рівень масла на 10мм нижче максимуму (трішки вище за середину). В залишку 0.2л масла на долив. Масло вигідно купувати в Епіку по акції 4+1 на 11.11. В 2021 воо коштувало 850грн. Знову глючить датчик швидкості і вже слабенький акумулятор. Також або рейка або права рульова тяга помирає. Також помирає термостат SWAG , ще й року не має.
23.12.2021 (172250 км.) Купив в Екзісті новий тросик щеплення LPR C0277C (261 грн) і датчик швидкості Breckner BK64209 (232 грн). Замінив датчик швидкості.
01.01.2022 (172555 км. ) Поміняв тросик щеплення. Регулювання педальки вийшло на сам початок різьби. Пвдрізав фланець що входить в перегородку мот. щита бо була надто товста. Також зламав защолку фіксації на педальці.
15.01.2022 () Поміняв головні лампи на Narva H4 Standart:
Світять дещо слабше на ближньому. По 73грн в епіку.
31.01.2022 (173650 км.) Нас стукнули ззаду.
19.10.2022 (181322 км.) Поміняв Наконечники на Monroe (L25131/L25131) і ліву тягу на As Metal 6001 547 606 (240 грн + заміна 150 грн + геометрія 300 грн). Напевне що праву теж треба міняти. Також поміняв термостат на підпиляний Vernet TH5075.88 (198грн).
25.10.2022 (181490 км.) Поміняв охолоджуючу на К2 G12+ 5л (350грн).
28.11.2022 () Купили автоцивілку в Сенсі за 1680 грн.
03.12.2022 () Купив і поставив акумулятор SZNAJDER L3 75А 12 B за 3300грн. Також купив одну лампу Н4 Philips +30 за 114грн. Поставив її замість Нарви з права. Нарву запакував, буде як запасна.
06.01.2023 (183600 км.) ТО-16 Поміняв масло Шелл НХ8 (рівнь масла на 3мм нижче максимуму) і масляний фільтр BOSCH P 7022.
Також порвався зовнішний пильник правої півосі. Також почав помирати нещодавно замінений термостат Vernet TH5075.88, також вже відказує датчик швидкості Breckner BK64209.
13.01.2023 (183874 км.) Поміняв зовнішній правий пильник Sasic 4003432 півосі. Важко було відкрутит гайку ступиці. Шток шарової теж не зміг витягти і довелось знімати блок колодок і відкручувати від стійки, але так навіть зручніше. Коли затягнув внутрішній пильник, то достатньо не випустив повітря (забув і не хотів знов розкривати штатний хомут). Також виявив розслоювання з внутрішньої сторони тормозного диску по меншому діаметрі. Колодка треться тільки половиною площі з верху. З зовнішньої сторони все штатно.
17.01.2024 (~191800 км. розрахуково) ТО-17 Поміняв масло на Шелл Хелікс НХ8. Залив 3.2л. Рівень на 3мм нижче максимуму. Фільтр поставив Чемпіон COF100136S. Він вищий як і попередній Бош.
03.09.2024 () придбав в Екзісті:
Фільтр масляний Champion COF100136S 144 грн
Датчик швидкості ASAM 30459 336 грн
Термостат з прокладкою Profit 1705-0050 177 грн
Ремінь ГРМ Gates 5473XS 474 грн
05.09.2024 (192950 км. (розрахунково 196400 км.)) поміняв датчик швидкості на ASAM 30459.
28.09.2024 (193490 км.) поміняв ремені ГРМ і додаткового. Ролики НЕ МІНЯВ. Також почистив і набив мастилом правий зовнішній шрус бо злетів пильник. Замінив праву передню проблемну колодку на вживану.
25.11.2014 () купив в ЛівАвто на Шевченка лівий привід SKF SKF VKJC 8150 3300грн (гумовий зовнішний пильник ) і три літри масла Tranself NFX 75W по 390/1л грн. Різом 4470 грн. Ще не ставив.
Інших несправностей немає (тьфу х3).
To be continued....