Re: Чіп-тюнінг Логана у Львові
V.Solncev
Кто-то собирается на чип-тюнинг в Киеве?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чіп-тюнінг Логана у Львові
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
V.Solncev
Кто-то собирается на чип-тюнинг в Киеве?
Ребята,а какие именно изменения прошивка даст? Если можно,то по пунктам))
1-покращується динаміка розгону, особливо на низьких обертах
2-трохи зменшується розхід пального (тільки без фанатизму)
3-можна вибрати прошивку окремо на А-92, або А-95 (залежно на чому хочеш їздити)
4-включений кондиціонер зовсім не відчувається (на рідні прошивці можна було навіть заглохнути коли рушаєш)
ппц приятный ответ.
тихо-тихо, тут прийнято спочатку все задати в пошук, потім все перечитати, а якщо незнайшов того що цікавить, тоді задаєш питання.
ппц приятный ответ.
Ти не полінись пальцем ткнути в лінк. Він тебе приведе на конкретний пост, в якому є відповідь на твоє запитання.
_______________________
В мене 1,4.
Після чіповки:
1. Машина отримала більше потужності в низах
2. Кондюк на потужність тепер не впливає, з включеним кондюком можна стартонути з прокруткою
3. Суб'єктивно кондюк тепер менше ричить
4. Там де треба було включатись на нижчу передачу, тепер проходжу на вищій
5. Розхід несильно, але трохи зменшився (приблизно 0,5л./100км.)
6. В тянучках на першій передачі при відпусканні педалі газу машина тепер не шарпається, а плавно уповільнюється
Особисто я задоволений на 100%, і не жалію потрачених грошей (500 грн).
Історія експериментів з прошивками:
Стокова > Прошивка під 92 від Філіна і Верта > Прошивка під 95 від Новіка і Паулюса > Прошивка під 92 від Новіка і Паулюса (перейшов на неї, бо заправлявся 92 бензином, і почали стукати пальці) > Стокова (щоб згадати як воно було ) > Прошивка під 95 від Новіка і Паулюса (вона більш спортивна за попередню + я перейшов на V-Power на Шелл). На ній зупинився, бо все влаштовує.
V.Solncev написав:ппц приятный ответ.
Ти не полінись пальцем ткнути в лінк. Він тебе приведе на конкретний пост, в якому є відповідь на твоє запитання.
_______________________
В мене 1,4.
Після чіповки:
1. Машина отримала більше потужності в низах
2. Кондюк на потужність тепер не впливає, з включеним кондюком можна стартонути з прокруткою
3. Суб'єктивно кондюк тепер менше ричить
4. Там де треба було включатись на нижчу передачу, тепер проходжу на вищій
5. Розхід несильно, але трохи зменшився (приблизно 0,5л./100км.)
6. В тянучках на першій передачі при відпусканні педалі газу машина тепер не шарпається, а плавно уповільнюєтьсяОсобисто я задоволений на 100%, і не жалію потрачених грошей (500 грн).
Історія експериментів з прошивками:
Стокова > Прошивка під 92 від Філіна і Верта > Прошивка під 95 від Новіка і Паулюса > Прошивка під 92 від Новіка і Паулюса (перейшов на неї, бо заправлявся 92 бензином, і почали стукати пальці) > Стокова (щоб згадати як воно було ) > Прошивка під 95 від Новіка і Паулюса (вона більш спортивна за попередню + я перейшов на V-Power на Шелл). На ній зупинився, бо все влаштовує.
спасибо большое. Со временем обязательно надо будет прошить мозги машине. :-)
Novik
Ростислав, а не появилась часом оновлена версія прошивки від Паулюса на А-95?
Недавно спілкувався з Павлом, і казав що поки нема оновлень. Як тільки щось появиться, то зразу дам знати, і оновимо безкоштовно
Novik
Ростислав, хочу спробувати прошивку на А-92, можна якось організувати?
Без проблем. Я позвоню коли буду у Львові
Novik
а в Рівному чіповщік не буває? Хочеться прошитись, але не хочеться їхати у львів чі київ :-)
santhe
Давай до Львова, поспілкуємось.
Ростик про меня не забудь ты знаеш я всегда готов к экспериментам ,
Ростислав, хочу спробувати прошивку на А-92, можна якось організувати?
Олег нафига поверь 95ять самое оно ну это как для меня.
Олег нафига поверь 95ять самое оно ну это как для меня.
Ну так ціни ростуть, зарплата ні, а їздити хочеться. Я зараз з прошивкою на 95, а їжджу на 92, все добре, але при старті є ривок, видно запалення неправильно працює.
Maxim написав:Олег нафига поверь 95ять самое оно ну это как для меня.
Ну так ціни ростуть, зарплата ні, а їздити хочеться. Я зараз з прошивкою на 95, а їжджу на 92, все добре, але при старті є ривок, видно запалення неправильно працює.
Честно сказать особой економии невижу.
Ростислав, хочу спробувати прошивку на А-92, можна якось організувати?
Без проблем. Я позвоню коли буду у Львові
Готово, поміняв я прошивку з А-95 на А-92, особливої різниці не відчув, ривок той самий, єдине що низи трохи слабше бере (вроді).
Кондюк не відчувається, одним словом все добре, тепер буду їздити на трошки дешевшому бензині.
Велика подяка Novik.
Розхід по місту 8-9 літрів, на трасі ще небув.
тепер буду їздити на трошки дешевшому бензині.
так і майже всі їздять на 92-му і без чипу... Двиг дозволяє без проблем.
В Шепетівці буду на днях робити чіп тюнінг з попереднім регулюванням клапанів (110 тис 4 роки ніколи не регулювались), основна мета це прийомистисть на низах та економія бо росхід вмене взимку на 95-му аж тільки 11,5 по місту із зігріванням від двигунна коли стою чекаю (10-40 хвилин на день на холостому гріюсь). Але чомусь здається мені шо це всеодно занадто великий розхід палива для 1,4 двигуна базова модель без кондішенів та іншого на 95-му лукойлівському (ЄВРО-3) бензині. До речі на ЄВРО-5 95-ЕККО (румунія) восени розхід був 9,4 л на 100 км по місту. Але міряю розхід тількі по тому скільки виїздив і скільки в бак "до упору" влізло бензину, і сміх і гріх але в мій бак цього разу на тій самій заправці увійшло 56 літрів коли бак має ємність по паспорту 50л , може то і горловина така ємна бо Я під горлишко завжди заливаю, а може і на заправках "ЛУКОЙЛ" теж хтять гарно їсти .
До речі ціни на чіпування в Шепетівці (є мабуть всі названі тут версії) дешевші ніж названі тут. І ніхто не робить тут чіпування без попередньої діагностікі, після якої вже видно що двигуну більш потрібно ремонт чи чіпування...
Hidden message by (0) 2010-12-08 15:46:04
Сторінки Назад 1 2 3 4 5 6 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чіп-тюнінг Логана у Львові
Згенеровано за 0.198 секунд(и), виконано 92 запитів