Re: Чіп-тюнінг Логана у Львові
Hidden message by (0) 2011-04-22 05:39:08
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чіп-тюнінг Логана у Львові
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Hidden message by (0) 2011-04-22 05:39:08
Hidden message by (0) 2011-04-22 05:39:30
OKurylyshyn
Та ніхто і не сумнівається але я зараз шиюсь у Володі Mastergid. Він один запропонував безкоштовно змінити (апгрейднути) прошивку, хоч і прошиту не ним. Отож далі про враження стосовно ADACT_MOD16. Вже свої . Прошивочка справді горяча , горячіша за німецька хоч і не набагато. Витрата - там де у мене получалось 4,6-4,8 то тут 5,6 л/100км. Тобто трішки більше ніж у стоку і майже на літру в порівнянні з німецькою і Паулюсом. Ще з плюсів, машина відчутно швидше прогрівається.
Доречі про Паулюса. Після потепління і прогріття двигуна до макс. температур, тобто вже коли вентилятор радіатора вмикається, спостерігалась детонація в діапазоні обертів 2000-3000. Навіть у лагідному режимі. Холодною зимою цього не спостерігалось бо двигун не достатньо прогрівався а от як потепліло, то вилізло.
ну.. почти литр это не "трошки"
Novik
_AlexSander_
А якщо порівнювати зі стоком, то 0,4 л. Тобто хто відштовхується від стоку, то різниця не така й вже велика в витраті а от тяга зростає досить відчутно. А ті хто вже присів на економніші але тяговиті прошивки різницю у витраті відчують суттєво. В тязі - залежить з чим порівнювати. З Паулюсом, МОД16 суттєво у нього виграє на обертах до 2000 після - не так вражаюче. Із німецькою оптимальною (не знаю який у неї ідентифікатор), невеличкий рівномірний виграш у всьому діапазоні.
У колеги стоковий 1.6. Траба би зним махнутись машинками і протестувати різницю.
Donpedro я со стоком просто уже не сравниваю сравниваю чип с чипом
AlexSander, но вот на сегодняшний день 1.6 МСВ как то за бортом хороших прошивок.
ivinизвини, но за твои "проблемы" верт отхватил твоих денег. теперь пусть валяет ваньку и разбирается с ними. если сможет кончно.
Hidden message by (0) 2011-04-22 05:41:18
У колеги стоковий 1.6. Траба би зним махнутись машинками і протестувати різницю.
Отож вдалось здійснити тестдрайв. Я прокатався на стоковому 1.6 а колега на моїй чіпованій 1.4 (АДАКТ_95_МОД16). Мої враження - двигуни по крутному моменту в діапазоні від 1500 до 4000 практично не відрізняються. Тільки момент звичайного (без пробуксовки) рушання дещо але дещо комфортніший на 1.6. На 1.4 еластичність краща ніж на 1.6, тобто передачі треба рідше перемикати. Отож прошивочка бомба По витраті для чіпанутого 1.4 приблизно й вийде як у 1.6 стоку.
Novik, якщо приїду до Львова на активації, приїдеш? поспілкуємось особисто.
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Захід → Чіп-тюнінг Логана у Львові
Згенеровано за 0.156 секунд(и), виконано 94 запитів