ProxY написав:ubr поздравляю с отличной покупкой, поверь, уже через первую 1000 км пробега ты действительно поймешь, что не ошибся в выборе!
...
PS. Ждем маленький фотоотчет!
Фотки будуть
...
А у мене на спідометрі вже 1400 доходить. "Визжав" від задоволення уже з першої поїздки
...
От тільки наведу деякі сумніви (швидше всього - то просто шпаки в голові з причини відсутності автодосвіду):
- на обертах 3000 і вище (вроді як раніше цього небуло, а може просто не відчував цього) є незначна вібрація від двигуна на педалі газу. Особливо після того як "газонув" (на ходу) і починаєш потроху скидати газ. - Це повинно бути?;
- є сумніви по зчепленню - Хоча водії кажуть, що я поступаю неправильно, коли ще на завершенні накату перед зупинкою на перехресті переключаюсь на першу. Однак "смущает" деяка "туговатість" можливості включити ще при накаті першу і так і далі тримати до зупинки (та і далі до старту) витиснутою педаль зчеплення - в момент включення таким манером першої виникає відчуття, що зчеплення все-ще не "вижате";
- у водіїв були круглі очі, коли розказував, що дозволяв собі на на початках (після 500-700км) на логані не перекидатись з 5 передачі на нижчу навіть при пониженні швидкості до 60км/год - а просто потрішки пригазовувати і далі їхати собі якийсь час під 60-70 на 5-й в залежності від обстановки та дороги. Ні ривків, ні якоїсь натуги двигуна я при цьому не чув. Невже це дійсно настільки смертельно для заліза? Хто до яких пір собі реально (а не по рекомендаціях спеців, паспортів та ін.) дозволяє не перекидатись на нижчу передачу (скажімо, при проїзді міст, з повільними авто попереду і небажанні обганяти) на 5-й передачі? А на 4-й?
- Наша геометрія дозволяє собі деяку їзду по бордюрах - Ніхто іще по них не "доїздився"? А якщо не зо-о-овсім повільно? Чи краще не треба?
Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
0