26 Відредаговано ivi64 (2010-03-18 20:03:49)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

И ещё - липучка это вообще вещь незаменимая! С помощью её я закрепил на задней полке аптечку, книгу по ремонту, подушку, тигрёнка(игрушку), в багажнике - огнетушитель, а в салоне ещё и подлокотник - чтобы не двигался!

З.Ы. ubr извини, что в твоём бортовике!  storstark

Тише едешь - дальше будешь!
Мой бортовик - http://www.renault-dacia.com.ua/index.php?f=233
[img]http://nick-name.ru/forum/ivi64.gif[/img]
  0



27 Відредаговано ubr (2010-03-19 10:33:38)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

О-у! А мій "бортовик" розрісся!  wink

Ну-у-у, раз про липучки-коврики - купив я в новому цумі липучок шириною 4см та шириною 15 см (шевські, рулонні). Понаклеював, кінчики липучок вивів на бортики коврика і пришив. Все тримається. ... АЛЕ ... бачу - це все-одно був тільки крок на шляху до викидання "універсальних" і покупки "рідних" - тепер мені дико заважає бордюрчих (підйом) коврика в районі педалі зчеплення - він приходиться якраз під п"ятку і при вижиманні педалі (поверненні в ненатиснуте положення) відволікає від керування.

smile Люди. повірте, - коврики це не "моє усе", просто - дивлюся - побіжне згадування прижилося як ціла тема dumbom

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

28

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

OZZY написав:
ubr написав:

та в реалії любителем пейзажного фото

это мы заметили, в другом случае была бы выложена фотка машины big_smile

О! - Скину но я (як доберусь до домашнього компа) зимовий гірський пейзажик із маленькою машинкою серед заметів десь унизу . То був мій другий виїзд, після якого я сказав колєгам, що логан у комплекті з шуфльою і кількома гілками під колеса - то є джип! rock  reta  Це неподалік Кривопільського перевалу - від нього іще метрів 800 вгору засніженою грунтівкою, по котрій восени ми з колєгою вазівською 10-кою побоялись їхати.

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

29

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

OKurylyshyn написав:
ubr написав:

думаю - перевзування мені окупилося в першу ж поїздку в Карпати, коли я на спуску з сильнодугоподібного з обледенілим покриттям мосту на вїзді в м.Стрий все-таки встиг зупинитись перед тормознувшим дальнобоєм (дальнобій уже зїхав з льоду та зупинявся перед розкаряченою Короллою з повиламуваними об борюр протилежного краю дороги колесами).

О, і я цю аварію бачив. Це здається було зранку в день виборів, правда непамятаю чи на 1, чи на 2 турі.

Точно - Це було зранку в день другого туру виборів - я їхав на Плав"є

Олег - дякую за допомогу з спєцом з навігації - мабуть, таки перепрошию для початку свій Нокія6220с (кронштейн-тримач і зарядку уже замовив в китайців). І ще при нагоді буду проситися глянути на твої коврики - чи то часом не "галюни" у мене з незручністю моїх.

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

30 Відредаговано ubr (2010-03-19 11:40:18)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ProxY написав:

ubr поздравляю с отличной покупкой, поверь, уже через первую 1000 км пробега ты действительно поймешь, что не ошибся в выборе!
...
PS. Ждем маленький фотоотчет!  wink

Фотки будуть
...
А у мене на спідометрі вже 1400 доходить. "Визжав" від задоволення уже з першої поїздки tbsenile  upp
...
От тільки наведу деякі сумніви (швидше всього - то просто шпаки в голові з причини відсутності автодосвіду):

- на обертах 3000 і вище (вроді як раніше цього небуло, а може просто не відчував цього) є незначна вібрація від двигуна на педалі газу. Особливо після того як "газонув" (на ходу) і починаєш потроху скидати газ. - Це повинно бути?;

- є сумніви по зчепленню - Хоча водії кажуть, що я поступаю неправильно, коли ще на завершенні накату перед зупинкою на перехресті переключаюсь на першу. Однак "смущает" деяка "туговатість" можливості включити ще при накаті першу і так і далі тримати до зупинки (та і далі до старту) витиснутою педаль зчеплення - в момент включення таким манером першої виникає відчуття, що зчеплення все-ще не "вижате";

- у водіїв були круглі очі, коли розказував, що дозволяв собі на на початках (після 500-700км) на логані не перекидатись з 5 передачі на нижчу навіть при пониженні швидкості до 60км/год - а просто потрішки пригазовувати і далі їхати собі якийсь час під 60-70 на 5-й в залежності від обстановки та дороги. Ні ривків, ні якоїсь натуги двигуна я при цьому не чув. Невже це дійсно настільки смертельно для заліза? Хто до яких пір собі реально (а не по рекомендаціях спеців, паспортів та ін.) дозволяє не перекидатись на нижчу передачу (скажімо, при проїзді міст, з повільними авто попереду і небажанні обганяти) на 5-й передачі? А на 4-й?

- Наша геометрія дозволяє собі деяку їзду по бордюрах - Ніхто іще по них не "доїздився"? А якщо не зо-о-овсім повільно? Чи краще не треба?

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

31 Відредаговано Less (2010-03-19 12:13:20)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr написав:

- на обертах 3000 і вище (вроді як раніше цього небуло, а може просто не відчував цього) є незначна вібрація від двигуна на педалі газу. Особливо після того як "газонув" (на ходу) і починаєш потроху скидати газ. - Це повинно бути?;

Было и у меня такое, не только на 3000 а во всем диапазоне оборотов, педаль отпускается с видбацией на ноге. Сейчас уже прошло.

ubr написав:

- є сумніви по зчепленню - Хоча водії кажуть, що я поступаю неправильно, коли ще на завершенні накату перед зупинкою на перехресті переключаюсь на першу. Однак "смущает" деяка "туговатість" можливості включити ще при накаті першу і так і далі тримати до зупинки (та і далі до старту) витиснутою педаль зчеплення - в момент включення таким манером першої виникає відчуття, що зчеплення все-ще не "вижате";

Не стоит подолгу держать сцепление - на выжимной нагрузка длительная, отсюда возможный перегрев и ранный износ. Лично я всегда остановливаюсь до минимальных оборотов на ранее включеной передаче(если она не выше 3), А в момент когда обороты опускаются ниже 1000 и двигатель уже перестает тормозить - выжимаю сцепление и дотормаживаю тормозами. Если с высшей передачи то сначала сбрасиваю до возможности спокойно без рывков включить третью, а потом как написал выше. Даже на кратковременную остановку(пропустить пешеходов) включаю нейтраль и стою с нажатым тормозом, последнее нужно чтобы гончеги издалека видели что я стою и из-за моей машины может выйти пешеход.

ubr написав:

- у водіїв були круглі очі, коли розказував, що дозволяв собі на на початках (після 500-700км) на логані не перекидатись з 5 передачі на нижчу навіть при пониженні швидкості до 60км/год - а просто потрішки пригазовувати і далі їхати собі якийсь час під 60-70 на 5-й в залежності від обстановки та дороги. Ні ривків, ні якоїсь натуги двигуна я при цьому не чув. Невже це дійсно настільки смертельно для заліза? Хто до яких пір собі реально (а не по рекомендаціях спеців, паспортів та ін.) дозволяє не перекидатись на нижчу передачу (скажімо, при проїзді міст, з повільними авто попереду і небажанні обганяти) на 5-й передачі? А на 4-й?

Запросто, лишбы машина не была груженой и дорога была ровная. При этом обороты будут около 2000 и если выжать сцепление они поднимутся максимум до 3500 - тоесть на двигатель нагрузки почти нет. Только этот режим годится лиш для поддержания скорости, если нужно ускорятся - 4 и вперед. Я пользуюсь таким режимом если некуда спешить или до ближайшей нормальной заправки без лампочки не доехать. Если при этом еще и больше 90-95 нне разгонятся, то на трассе на моей МСВ получалось сделать средний расход 5,5л/100! Но только раз, когда совсем спешить было некуда.

Logan MCV Laureate-7 2008
МB Sprinter 515 2007
  0

32

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

- є сумніви по зчепленню - Хоча водії кажуть, що я поступаю неправильно, коли ще на завершенні накату перед зупинкою на перехресті переключаюсь на першу. Однак "смущает" деяка "туговатість" можливості включити ще при накаті першу і так і далі тримати до зупинки (та і далі до старту) витиснутою педаль зчеплення - в момент включення таким манером першої виникає відчуття, що зчеплення все-ще не "вижате";

по поводу 1-ой у меня такое тоже есть. Когда подкатываешься к перекрестку или перед какой нить ямой, которую не объехать, выжимаю сцепление, машина еще катится на скорости выше чем для 1-ой, ну и просто знаю что яму буду проезжать на ооочень маленькой скорости, 1-ая туговато включается. Наверное это из-за конструктивных особенностей коробки.

2019 Mazda 6 2.5 AT Style+
  0

33

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ProxY написав:

1-ая туговато включается. Наверное это из-за конструктивных особенностей коробки.

на всех логанах первая туго включается на малых скоростях
я включаю 2 и потихоньку работая педалью газа и сцепой вытягиваю машину

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0

34

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Про "вібрацію" та "невмикання першої" питання, мабуть, знімається. Садив нині на авто двох"битих" водіїв і оба сказали що вібрація в межах норми і "невмикання першої" на ходу - це конструктивно задумана фішка нормальних коробок передач (є якийсь обмежувач і на ходу першу - а ні-ні, якщо не хочеш щось зламати). Правда ніхто з них на Логані раніше не їздив - тому за їх слова не ручаюся. А дивно взагалі, що особливості рекомендованих послідовностей перемикання передач та вибору оборотно-швидкісного режиму не розписано більш детально в інструкції, яка йде з авто при продажу.

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

35

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Бедный журнал smile
Тогда и я выскажу своё МИХО. Т.е. как сам поступаю.
1) При торможении двигателем - газ бросил и всё, передачами не щёлкаю.
(считаю смысла нет, замедляется и так достаточно)
2) Первая плохо включается из-за несоответствующей (высокой) скорости.
(на копейке - тоже самое, так что не заморачивайтесь)

Ещё раз - всё это МИХО.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

36 Відредаговано ubr (2010-03-20 20:13:12)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Спробую задати не шукаючи спецтеми тут іще одне запитання:
Час міняти колеса на ті, що з літньою гумою, - щось я сходу не сильно впевнений (інструкція зараз не в мене) - є на логан-седані якісь конкретні місця, в які домкратом впиратись, коли самостійно авто піддомкрачувати, чи впираються, кому де зручніше? Якщо нема цього уже десь розписано, - то може хтось зфотає, де саме упирається сам при наступній зміні колес?

Іще раз про вібрацію педалі газу - спробував нині на чотирирічному опельку у колєгів - там не відчувається.

Bob3000 - про перемикання на першу я говорив не у випадку гальмування двигуном а при накаті з витиснутим зчеплення і знатті, що прийдеться все-одно зупинитись і рушати з першої. Але не важливо - мені ще одні люди наголосили на недопустимості вмикання першої на ходу.

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

37 Відредаговано ПАПА (2010-03-20 20:29:26)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr

ubr написав:

є на логан-седані якісь конкретні місця, в які домкратом впиратись,

У ЛОГАНа есть специальные отверстия (см. мануал), в которые вставляется штатный домкрат... просто вставить... раскрутить (раскручивается также штатным ключом, который одновременно является балонным) винт до упора в подставку (асфальт)... И всего-то делов...

  0

38

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Less написав:

Не стоит подолгу держать сцепление - на выжимной нагрузка длительная, отсюда возможный перегрев и ранный износ.

Я в замішанні - кілька "типа спеців" мені казали, що повністю вижате зчеплення особливого зносу не добавляє? (мовляв - найгірше - різкі вмикання та тривала затримка в проміжних положеннях). Один рекомендував навіть пробки поміж перемиканнями світлофора перечікувати без перемикань на нейтралку а тільки з натиснутим зчепленням і гальмом. ???

ПАПА - ОК, дякую! Покуримо мануал, як заберу. Ато нині заглядав з колєгою під авто - і до погодження без мануалу не дійшли, куди краще впертись.

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

39 Відредаговано ПАПА (2010-03-20 20:32:06)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr я файл добавил с картинками (пост №37), попробуй скопируй себе, может чего навеет... Удачи!!!

  0

40 Відредаговано ubr (2010-03-20 20:41:57)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr написав:

перепрошию для початку свій Нокія6220с (кронштейн-тримач і зарядку уже замовив в китайців)

Дуже оперативно прийшов тримач від китайців - та "недолго музіка играла" - вперше за історію неодноразових закупів відправлення виявилось розкомплектованим. - Є тільки сама "защёлка" на мобілу, а присоски і гнучкого кронштейну немає  sad  Грішу на доблесну Укр. пошту, але прийдеться вимагати доукомплектування від китайців - жаль часу.
ПАПА - дякую

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

41 Відредаговано Less (2010-03-27 02:20:53)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr написав:

Я в замішанні - кілька "типа спеців" мені казали, що повністю вижате зчеплення особливого зносу не добавляє? (мовляв - найгірше - різкі вмикання та тривала затримка в проміжних положеннях). Один рекомендував навіть пробки поміж перемиканнями світлофора перечікувати без перемикань на нейтралку а тільки з натиснутим зчепленням і гальмом. ???

Сцепление изначально задумано для кратковременного отключения КПП от двигателя для возможности включить/переключить передачу и плавно тронться с места. Никакие простои на светофорах и в пробках не предусмотрены.

Logan MCV Laureate-7 2008
МB Sprinter 515 2007
  0

42

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Пробег около 5700 - полёт нормальный. Вот собираюсь на моря и глянул на цвет масла. - На щупе оно теперь заметно темнее чем при покупке авто. Заморачиваться с вопросами к СТО о необходимости или ж ненужности замены масла?

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

43

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr написав:

На щупе оно теперь заметно темнее чем при покупке авто

значит, масло работает smile

ubr написав:

Заморачиваться с вопросами к СТО о необходимости или ж ненужности замены масла?

сколько машине месяцев?

Laureat 1,4 + кондей серебристый металлик by Renault + частичная шумка (пока) by Демьян + подлокотник by Armster + фильтр салона by Modus (косовато) + внешние зеркала by Prestige... пока все!
  0

44 Відредаговано ubr (2010-05-30 17:43:01)

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Машинка катается с февраля 2010 года (т.е. - 5700 за примерно 4 месяца), ввезена в укр вроде как в октябре 2009-го. При покупке уже доставал сервисников - а не поменять ли "на всякий случай" масло после 2-х тысяч, как на других марках, - говорили что ненадо.
...
Про темнеет - значит работает - тож надыбал на lagunaclub.ru: "Чистенькое - это еще ни о чем не говорит. Дело в том, что в масле присутствует пакет различных присадок. В их числе - моющая присадка. Хорошее масло должно менять цвет и темнеть, т.к. за свой срок службы, кроме своего прямого назначения (уменьшать трение), оно еще и очищает детали КШМ и ГРМ"... "Если масло светлое значит под крышкой все черное"

Но всё-равно немного напрягает заметное на глаз потемнение (машинко первая) - у всех масло темнеет?
...
И ещё - с машинком такого возраста и пробега не стоит заморачиваться с ТО "на всякий случай" перед дальней дорогой?

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0

45

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

ubr написав:

Но всё-равно немного напрягает заметное на глаз потемнение (машинко первая) - у всех масло темнеет?
...
И ещё - с машинком такого возраста и пробега не стоит заморачиваться с ТО "на всякий случай" перед дальней дорогой?

Темнеет уже после 3-4 тыс., все нормально. Через 15тыс. сливается вобще черное focus .
Не то что заморачиваться, даже думать не стоит, конечно если дорога в даном случае не более 5ооо км в одну сторону smile . Замена масла нужна только после 15ооо пробега или 1года, зависимо от того что наступит ранее.

Logan MCV Laureate-7 2008
МB Sprinter 515 2007
  0

46

Re: Юрковий Renault Logan 1.4 Ambiance

Дивлюсь - письменника з мене не вийде - то хоч коротко машинку похвалю та сам похвалюся tongue :

Мій Логан з достоїнством витримав випробування високогірними Альпійськими автодорогами - це і багаторазові проїзди звичайними перевалами, і порою 20% підйоми-спуски в Австрійських курортних містечках, і високогірна (2500м) http://www.grossglockner.at/en/hochalpenstrasse/ (а заїзд до Едельвейсшпітс там помоєму мого Логана чи не на висоту 2700м виводив) , і дорога до http://www.wasserfaelle-krimml.at/html_ … _engl.html , і Італійські Доломіти (в т.ч. підйом до самого підніжжя Tre Cime di Lavaredo (Drei Zinnen, Rifugio Auronzo) - 46.613307,12.295153 (все ще не полишаю надії написати колись детальний звіт з фотками - уже і обіцяв його на деяких форумах)

Наразі на спідометрі 29700 з хвостом, пройшов нині друге ТО - ніяких замін окрім регламентних.

Logan Ambiance 1.4 ГУР + Конд., темно-синій - Львів
  0