Давайте порахуємо. Я вже від"їздив 60000 км (пройшов то-4), з них 37000 - на бензині і 23000 - на пропані. Кожну заправку записував і підраховував розхід. У мене 1,4 двигун. Розхід бензину: 6,5 л/100 км, розхід пропану: 7,5 л/100 км.
Візьмемо найдешевший допустимий бензин: 92-й - по 6,50грн/л. Ціна пропану: 4,00 грн/л
100 км мені на бензині обходилося б в 6,50*6,5 = 42,25 грн/100 км
100 км на бензині обходиться в 4,00*7,5 = 30 грн/100 км
Якщо допустити, що я заводжусь і прогріваюсь на бензині, то грубо можна вважати, що на кожних 100 км "відбивається" 12 грн
Вартість ГБО-4 плюс два техогляди ГБО плюс переоформлення техпаспорту - приблизно 5000 грн
5000/12*100= 41667 км. При нинішньому співвідношенни цін для мого стилю темпи окупності приблизно 42000 км
Сьогодні помітив, що вартість пропану на деяких заправках уже впала на 4-5 копійок (як я і прогнозував пару днів тому :cool: ) Ціна бензину не змінилась. Тому можна вважати, що той, хто зараз поставить ГБО, окупить його через 40000 км.
Стосовно запаски. Наш багажник в півкуба настільки великий, що "докатку", що лежить в ньому не зразу й помітиш ;) , Тобто, до цих пір я не відчував жодних незручностей у зв"язку з тим, що в мене в ніші для штатної запаски - балон, а запаска-докатка лежить в багажнику зверху. На крайняк її можна покласти під ноги заднім пасажирам.
Зате: масло після 15000 не чорне, а світлокоричневе - можна було на такому маслі ще тисяч п"ять проїхати. Свічки - не червоні після фероценів, а пісчано-чорні - цілком робочі, почистити і в запас, ще можна їздити.
При движении по встречке желательно соблюдать хотя бы рядность. (пункт Правил дорожного движения - проект)
0