1

Тема: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Shit happens.

3 тижні тому поставив машину в гараж, бо їхав у відрядження. Сигналку поставив в стан очікування (в цьому діод безперервно світиться), тобто відключив, габарити перевірив, морду магнітоли зняв. БК закинув в багажник, але від роз"єму його не від'єднував. Вчора приїхав її забирати, і перша підозра, що щось не так, виникла після того як почав відкривати двері - не почув знайомого клацання ЦЗ. Вставляю влюч, включаю запалення - табло не світиться взагалі, десь дико клацає якась релюха, блимає лампа імобілайзера, горить лампа подушки безпеки (?), крім інших, дрібно миготить лампа рівня масла. Виключив, знову включив - така сама фігня, випав на ізмєну - шозанах? Викотили вручну з гаража, спробували з "штовхача" завести на першій передачі - фіг там. Взяли на трос - розігналися, пробував з другої - фіг там - табло на мить загорілося, але не завелася (ніби все теоретично правильно робив, але ХЗ, до цього таких випадків не було і можна сказати, що я ще чайник в таких ситуаціях). По дорозі порвали трос - красівий-новий подарунок Кий-авто - трос попав під колесо, значно потерся, коли другий разок дьорнули то він і лопнув. Тепер то я знаю, що його внатяжку постійно треба тримати.  :crazy1: Мало не бахнув зад машини товариша - реально складно гальмувати дубовими гальмами і крутити кермо без підсилювачів, ще й вікна з електропідйомниками фіг відкриєш, а спека стояла добряча.

Знайшов гаражних майстрів, які мали прикурювач, спробували завестися від акумулятора іншої машини. При вмиканні запалення забло засвітилося і картина виглядала оптимістично, але при запуску стартера все крякнуло на свої місця - табло погасло і ні в яку. Почав задумуватися про Рено- Асистанс, але уявив, скільки їх доведеться чекати і як їм пояснювати як до тих гаражів добратися, вирішив поки що подумати про інші варіанти. Прозвучав варіант, що це не акумулятор, а щось інше. В гаражних пацанів виявилася зарядка, вирішили поставити на зарядку на пів-години. По ходу оглянули акумулятор - там є віконечко, де мав бути зелений індикатор, якщо батарея справна. Заленого індикатора не було sad Я до ціього взагалі не знав про його (індикатора) існування і туди на заглядав - ТО пройшов та й добре, не для того я купував нову машину щоб під капот заглядати постійно. Пацани сказали, що акумулятор бажано підзаряжати хоча б раз в 3 місяці. Так чи інакше через пів-години зарядки машина завелася. Сьогодні зранку теж нормально завелася, хоча я побоювався що історія повториться. На протязі дня проїздив - все ок. Тепер постає кілька питань:

1. Що могло сприяти повній розрядці - світлодіод сигналки? Наврядчи. Може БК споживає якийсь струм і його варто було витягнути з роз"єму на час стоянки? Можливо в бардачку ще й притиснув якусь кнопку і він постійно горів 3 тижні?

2. Через тиждень збираюся в далеку поїздку Львів-Скадовськ-Сімферополь-Скадовськ-Львів до вересня. Зараз ніби нормально все працює, без нарікань. Але в акумуляторі зеленого індикатора нема і це насторожує. Чи варто відвідати місцевий офіційний сервіс Рено (Ю.Р.К.?), але з якими питаннями, якщо все виглядає в робочому стані? Чи не трапиться яка подібна халепа в дорозі? Про всяк випадок купив новий трос і прикурювач. smile Мо зарядку купити ще...

Що б ви порадили зробити в цій ситуації - забити і спостерігати чи вживати якихось активних заходів (заміна акумулятора?)

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0



2

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

freewill написав:

Що б ви порадили зробити в цій ситуації

Купить новый трос.

Shit happens и с этим ничего не поделаешь. У меня стояла 2 недели и всё нормально. А вобще советуют, если машина долго стоит без дела, раз в неделю заводить её на пол-часика. Это и для двигателя хорошо - всякие там сальники-прокладки не задубеют раньше времени. Если командировка, можно оставить ключи доверенному лицу, для прогрева машины. А по поводу вышеописанного случая думаю нужно проверить влияние БК на эл. сеть автомобиля - автоэлектрик в помощь.

  0

3

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Bumerdes написав:

вобще советуют, если машина долго стоит без дела, раз в неделю заводить её на пол-часика. Это и для двигателя хорошо - всякие там сальники-прокладки не задубеют раньше времени. Если командировка, можно оставить ключи доверенному лицу, для прогрева машины.

Эт точто.
freewill
Прикупи на рынке индикатор, точно как он называется я не знаю (завтра постараюсь сфоткать), всовываешь в прикуриватель и он показывает вольтаж, с его помощью за пару дней Ты точно будишь знать что у тебя кушает аккумулятор.
К примеру у меня сигналка кушает примерно за сутки 0,3V, + саморазряд.

«Глупых вопросов не бывает, бывают глупые ответы»
______________________
DACIA LOGAN Престиж 1.6
  0

4

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

freewill написав:

Shit happens.
Що б ви порадили зробити в цій ситуації - забити і спостерігати чи вживати якихось активних заходів (заміна акумулятора?)

По перше - коли авт стає на тривалу стоянку (тим більш у гаражі) клему "-"  з акумулятора знімати. Магнітолу та ін. налаштувати після підключення батареї на багато менше часу потрібно ніж поратися з розрядженим аккуумулятором.
Друге - вітсутність зеленого кольору на індикаторі батареї може свідчити про не належний заряд батареї, або про занизький рівень електроліту ( в окремій банці як мінімуму). У першому випадку треба зарядити, попередньо знявши з авта !!!!! Та контролюючі процес!!!! (температура батареї не повинна перевищувати температутру руки (контролюється дотиком)). У другому - долити дист. води. Тут складність з відкриванням банок штатного акум. Але відкрутити пробки можна (особисто я використовував ключ 10*12 рожковий. Кутами притискаючи у заглиблення та провертаючі. Залишились сліди на пробках, але відкрив та долив води...)
І останне - ак. батарея від генератора ніколи не набере повного заряду! Тому періодично (раз на три місяці скажімо) треба заряджати за допомогою З.Пр. Раз на пів року, за наявності часу та бажання, не погано було б зняти батарею, підключити до неї лампу (не потужню - поворот, габарит) і повільно розрядити... Далі, перевіривши рівень рідини в банках, зарядити батарею. При цьому підтримувати ток для 6 Ст 55А на рівні 6- 6,5 А за допомогою регулятора на З.Пр. Коли показники амперметра знизяться і досягнуть сталої величини (скажімо до 2-2,5 А), наявне буде активне кипіння електролиту, та щільність його буде не змінна достатньо тривалий час - процес заряду можна вважати закінченим. 
Дуже важливо весь період контролювати температуру електролиту ( доторкунвшись до передньої (задньої) частини ак. впевнетись, що температура під час заряджання не перевищує 38-40 градусів, якщо банки гріються більше - процес заряджання припинити! І ще - відключати від ак. бат. клеми зарядного пристрою тільки тоді, коли зар.пристр. вимкнено з мережі (220)!!! Інакше маленька іскра між клемою ак. бат. і клемою зар. пр. може призвести до вибуху батареї і розбрискування електроліту!!!! Теж саме стосується відкритого полум"я, жарини від цигарки та ін.!!!!

З вище наведеного резюме - батарею не треба спішити міняти. Превірити рівень рідини в банках (долити за необхідності води дист. !!!!!). Знявши з авта батарею - зарядити, дотримуючись правил безпеки. Періодично "дратувати" батарею, як можливість та бажання є... І перевірити ланцюги встановленного додат. обладнання (сигналізації і ін.)... Можливо десь чогось не так зроблено, або "маса" погана і "шунтує" черезь якесь обладнання....

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

5

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

И со мной был такой случай, правда, аккумулятор сел за 3 дня стоянки. Помог прикуриватель - минут 10 подзаряда от работающей машинки, затем завелась и моя.... Аккумулятору более 2 лет, индикатора заряда нету. Проверил уровни в банках (были в норме) и поставил на зарядку от внешнего источника.
Прошло 2 мес - пока без нареканий....

DACIA Logan 1.6MPI Laureate
  0

6

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Дядя Федор

Дякую за докладний опис! Перевірити рівень рідини в банках можна не знімаючи батарею? В мене там мітки всюди стоять на затяжках - машина ще на гарантії, з цієї ж причини якось лячно знімати клему.

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

7

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

POMAH

а скільки років машині?


Ёрик

в мене в притнципі БК показує напругу бортової мережі: 13.4В


Bumerdes

трос вже купив smile

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

8 Відредаговано Дядя Федор (2008-08-04 10:32:32)

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

freewill написав:

Дядя Федор

Перевірити рівень рідини в банках можна не знімаючи батарею? В мене там мітки всюди стоять на затяжках - машина ще на гарантії, з цієї ж причини якось лячно знімати клему.

Можна, тільки цигарку викуинути, запальничку прибрати... А в загалі те, що фарбою позначено - до одного місця. Знімай клеми, ставь на місце, в крайньму випадку - розкрутилось підтягнув!!!! Як що авт на гарантії, то на АКБ гарантія також розповсюджується. Тому перевіряти рівень рідини самотужки - залишити сліди втручання. Що тягне за собою втрату гарантії. Але, коли встановлені допи були не у офіціалів, то скоріш за все те вже не буде мати значення. Надто багато забере часу період доказування, що все встановлено коректно. Хоча експертизу з цього приводу має провести сервіс за свій рахунок (документ з порядку гарантійних стосунків читай тут Гарантийный ремонт - порядок, проблемы, вопросы, личный опыт...).
Тому звернутись на СТО з вимогою привести до норми АКБ! Або замінити! Нехай викручують пробки, доливають (штатна АКБ зазначена як не обслуговувана...), заряджають, але за те видадуть належні папери!!!!  Між іншим - до переліку витратних матеріалів (у додатку до договору купівлі-продажу авта), що не підлягають гарантійній заміні АКБ не входить (як мінімум у укладеному мною при купівлі авто)!!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

9

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Дядя Федор написав:

І останне - ак. батарея від генератора ніколи не набере повного заряду! Тому періодично (раз на три місяці скажімо) треба заряджати за допомогою З.Пр. Раз на пів року, за наявності часу та бажання, не погано було б зняти батарею, підключити до неї лампу (не потужню - поворот, габарит) і повільно розрядити... Далі, перевіривши рівень рідини в банках, зарядити батарею. При цьому підтримувати ток для 6 Ст 55А на рівні 6- 6,5 А за допомогою регулятора на З.Пр.

Дядь Федор, а чо у меня в мануале про это не сказано?  wink
я думаю, что большинство юзеров никогда про зарядку и не слыхали то... а то раз в полгода..
эх, помню времена, когда на шестерке и тавроне откручивали банки аккумулятора, меряли уровень, доливали
дистилат...  а потом появилось понятие "необслуживаемый аккумулятор". и аж скучно стало smile

  0

10

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Дядя Федор

що характерно - допи були встановлені на офіційному СТО (Кий-авто) ще до того, як забрав авто із салону, але я зараз не в Києві і їхати доведеться до місцевого дилера (ЮРК?)

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

11

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

AlexanderL написав:

Дядь Федор, а чо у меня в мануале про это не сказано?  wink
я думаю, что большинство юзеров никогда про зарядку и не слыхали то... а то раз в полгода..
эх, помню времена, когда на шестерке и тавроне откручивали банки аккумулятора, меряли уровень, доливали
дистилат...  а потом появилось понятие "необслуживаемый аккумулятор". и аж скучно стало smile

Да, в мануале за многое как оказалось не сказано.... Но есть еще множество полезных и умных книг еще совиных времен. Где за все популярно с выкладками и расчетами растолковано. Можна конечно и не глядеть за батареей, при том меняя ее раз в два года... В таком случае все аккумуляторы могут быть не обслуживаемыми... Но можна и продлить жизнь столь дорогому устройству годков эдак на три - четыре, при чем то вовсе не сложно и не хлопотно... Кажному свое. Но когда зимою батарея в норме - ой как приятно и на оборот...
И еще маханький нюанс... Все системы в авте взаимосвязаны. И как в одном элементе не лады - весь авт лихорадит... А лихорадка та по иным узлам и элементам бить начинает. Как минимум пуск "с толкача" весьма не приятное для авта с врыском мероприятие даже летом... А зимою и подавно... К тому же проблемы с АКБ за тревожные симптомы во всей электро сети могут говорить. С тем разобраться надобно!!!! А на сервисе.... врят ли станут париться... Так, что ... повторюсь "EDEM DAS ZEINE!".

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

12

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Перед тем как специально розрядить аккум. нужно еще знать, можа ли это делать на данном виде батареи, потому как некоторые могут и не восстановиться, насколько я слышал, то нельзя садить аккум в полный ноль, а на Логане, только не у меня тоже был случай, что полностью сел аккум, на сервисе все проверили, взяли 50 грн и сказали, что все в порядке, собственно затем туда ехалось, чтобы проверить электрику,  чтобы не накрыть ЭБУ в случае недозарядки акккум, который потом пришлось бы сервису по гарантии менять, но нет за это оказывается еще и платить нужно dash1

KIA Sportage III Prestige 2.0CRDI AT AWD
  0

13

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

freewill написав:

Дядя Федор

що характерно - допи були встановлені на офіційному СТО (Кий-авто) ще до того, як забрав авто із салону, але я зараз не в Києві і їхати доведеться до місцевого дилера (ЮРК?)

В такому випадку на сервіс і нехай вирішують - або зарядять батарею, або замінять!!! Та перевірять бортову електромережу. Може бути причиною (дуже ймовірною) розряджання АКБ пошкодження діоду у відповідному діодному мості генератора!!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

14

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

OZZY написав:

Перед тем как специально розрядить аккум. нужно еще знать, можа ли это делать на данном виде батареи, потому как некоторые могут и не восстановиться, насколько я слышал, то нельзя садить аккум в полный ноль,

Противопоказаний на свинцовой кислотной батарее в процедуре медленного разрада и заряда не встречал!!!! Доливать электролит, что бы плотность в банке догнать категорически нельзя!!! Банка посыпется в скорем! А цикл разряд-заряд полезен и продлевает срок службы АКБ.
Разряжать батарею длительно гоняя стартером или в иной способ с подключением мощного потребителя действительно губительно!!! Пластины коробятся!!!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

15

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Дядя Федор написав:

ому періодично (раз на три місяці скажімо) треба заряджати за допомогою З.Пр. Раз на пів року, за наявності часу та бажання, не погано було б зняти батарею, підключити до неї лампу (не потужню - поворот, габарит) і повільно розрядити... Далі, перевіривши рівень рідини в банках, зарядити батарею. При цьому підтримувати ток для 6 Ст 55А на рівні 6- 6,5 А за допомогою регулятора на З

Дядя Федор что то мне подсказывает, что в наше время АКБ не требуют такого к себе внимания!!! Это уже слишком.

Dacia Logan 1.4 Ambiance Torreador
  0

16

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Дядя Федор написав:

Доливать электролит, что бы плотность в банке догнать категорически нельзя!!!

у нас же аккум не обслуживаемые wink

KIA Sportage III Prestige 2.0CRDI AT AWD
  0

17

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

В мого тестя акамулятор розрядився за 3 дні. Поміняли по гарантії. На майбутнє памятай: нівякому разі неможна заводити машину з толкача. Оскільки є ремінна передача +  емобілайзер не дасть завезтися якщо акума розряджена. Перевір розхід палива - бортовий комп міг глюкнути.

BASE L0 +    AMBIANCE L1
Ліпше не робити нічого, ніж робити будь-як.
  0

18

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

urecmuts написав:

На майбутнє памятай: нівякому разі неможна заводити машину з толкача.

Пам"ятатиму. Сподіваюсь ці кілька спроб не наробили лиха внутрішнім агрегатам...

urecmuts написав:

Перевір розхід палива - бортовий комп міг глюкнути.

В мене зовнішній БК Prestige V55. Розхід палива як і був ніби.

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

19

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Ёрик

в мене в притнципі БК показує напругу бортової мережі: 13.4В

На всякий случай.

«Глупых вопросов не бывает, бывают глупые ответы»
______________________
DACIA LOGAN Престиж 1.6
  0

20

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Ёрик


дякую!

Було: Logan Ambiance, 1.6 + ГПК + конд., синій металік
Стало: Skoda Oktavia 2.0
  0

21

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Было то же самое, к сожалению уже 2 раза.
1-й раз этой зимой. На новый год машинка дней 10 простояла на стоянке, морозы опускались ночью до -25. Ну решил, что замерз электролит, да и аккуму (40 ампер) было уже 2,5 года (профилактикой, описанной выше, никто не занимался, каюсь, ну а шо делать...). Завелся от пускового (на стоянке). Дальше пол-года проездил, 3*тьфу, без вопросов.
2-й раз недавно, в середине лета, (аккуму уже 3 года), та же фигня. Спасибо соседу по гаражу, дал прикурить. Задумался.
Из разумных объяснений остался только БК Престиж, который в обоих случаях также забывал отключить, как и

freewill написав:

БК закинув в багажник, але від роз"єму його не від'єднував.

Проконсультировался еще с нашим главным механиком.
Выводы такие:
- не забывать отключать по возможности все, а особенно этот БК, который, очевидно, при выключенном зажигании все равно потребляет энергию. Пока, уже с месяц, 3*тьфу, помогает.
- скоро придется менять аккум. Механик говорит, что без профилактики аккум нужно менять года через 3-4 (с профилактикой через 5-6).
Наверное по осени куплю новый сухозаряженный аккум, так, на всякий случай, про запас, а старый попытаюсь уже "доезить" до упора...

  0

22

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Рекомендация по пуску авта зимой. Может и рановато, но в тему (как мне видится). И так - авт на улице, ночью было холодно (мороз). Приходим, включаем габариты (или какой иной потребитель с малой мощьностью) минуты на полторы-две. Электролит прогревается. Занимаем водительское место. Выключаем габариты, выжимаем сцепление, включаем зажигание, ждем пока отработает бензонасос (можна пару циклов для оного организовать включая и отключая зажигание), погаснут лампочки на панельке, что в тестовом режиме активировались. Жмем сцепление и пускаем мотор (стартером ганяем не более 5-7 с к ряду.). Мотор пустился -греем. Нет, повторяем процедуру (кручение стартером мотора)через полторы-две минуты (батарея набирет заряд).
В вечеру приехали (темнеет рано, свет и прочие потребители отработали на славу), выключаем свет, прочих потребителей (в том числе вентилятор отопителя) и пущай моторчик минуток пять (а как есть возможность и по боле) помурчит, подкинет заряд на батарею. Выключаем движитель, закрываем авт и до дому баеньки...
Но перед сизоном холодов все же проверить электролит и "подразнить" батарею вышеописанным способом будет весьма и весьма уместным(а как плотномер есть - промерять плотность по банкам до и после заряда, поровнять плотность межи банок, набирая в одной эл. лит и переливая в другую (тем же плотномером) и обратно (когда разница маленькая), просто доливать электролит в банку нельзя (!!!), гавкнет батарея в самый неподходящий момент) ... Ну и в морозы лютые ежели есть возможность - подзаряжать аккумулятор хотя бы раз в неделю от зарядного... 
Обслуживая батарею и соблюдая режим зимнего пуска обеспечивал работоспособность батареи 6СТ55 на свем АЗЛыКе 2141 (генератор 57 А) на протяжении шести лет (!). Пускался движитель в самый лютый мороз (-30 с гаком). Потом батарея та еще почти год отработала на ВАЗ-01 (подарил соседу)...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

23

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Al_Black написав:

Из разумных объяснений остался только БК Престиж

отцовский "хамелионыч" пользуется раз в неделю. или раз в 2 недели. ненадолго.
ничего не разряжается. бк нет. машина весны 2006го года.

  0

24

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Дядя Федор написав:

В вечеру приехали (темнеет рано, свет и прочие потребители отработали на славу), выключаем свет, прочих потребителей (в том числе вентилятор отопителя) и пущай моторчик минуток пять (а как есть возможность и по боле) помурчит, подкинет заряд на батарею. Выключаем движитель, закрываем авт и до дому баеньки...

подождите ...
а разве при работающем двигателе все потребители питаются не от гены?

Logan 1.4 Laureate + кондей _ Бортовик тут
ненавижу наш автодор
  0

25

Re: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі

Antuan написав:
Дядя Федор написав:

В вечеру приехали (темнеет рано, свет и прочие потребители отработали на славу), выключаем свет, прочих потребителей (в том числе вентилятор отопителя) и пущай моторчик минуток пять (а как есть возможность и по боле) помурчит, подкинет заряд на батарею. Выключаем движитель, закрываем авт и до дому баеньки...

подождите ...
а разве при работающем двигателе все потребители питаются не от гены?

Это так. Если потребление не превышает выработку энергии.

Рено Сценик после Логана
  0