Тема: Сів в нуль акумулятор після 3-х тижнів в гаражі
Shit happens.
3 тижні тому поставив машину в гараж, бо їхав у відрядження. Сигналку поставив в стан очікування (в цьому діод безперервно світиться), тобто відключив, габарити перевірив, морду магнітоли зняв. БК закинув в багажник, але від роз"єму його не від'єднував. Вчора приїхав її забирати, і перша підозра, що щось не так, виникла після того як почав відкривати двері - не почув знайомого клацання ЦЗ. Вставляю влюч, включаю запалення - табло не світиться взагалі, десь дико клацає якась релюха, блимає лампа імобілайзера, горить лампа подушки безпеки (?), крім інших, дрібно миготить лампа рівня масла. Виключив, знову включив - така сама фігня, випав на ізмєну - шозанах? Викотили вручну з гаража, спробували з "штовхача" завести на першій передачі - фіг там. Взяли на трос - розігналися, пробував з другої - фіг там - табло на мить загорілося, але не завелася (ніби все теоретично правильно робив, але ХЗ, до цього таких випадків не було і можна сказати, що я ще чайник в таких ситуаціях). По дорозі порвали трос - красівий-новий подарунок Кий-авто - трос попав під колесо, значно потерся, коли другий разок дьорнули то він і лопнув. Тепер то я знаю, що його внатяжку постійно треба тримати. :crazy1: Мало не бахнув зад машини товариша - реально складно гальмувати дубовими гальмами і крутити кермо без підсилювачів, ще й вікна з електропідйомниками фіг відкриєш, а спека стояла добряча.
Знайшов гаражних майстрів, які мали прикурювач, спробували завестися від акумулятора іншої машини. При вмиканні запалення забло засвітилося і картина виглядала оптимістично, але при запуску стартера все крякнуло на свої місця - табло погасло і ні в яку. Почав задумуватися про Рено- Асистанс, але уявив, скільки їх доведеться чекати і як їм пояснювати як до тих гаражів добратися, вирішив поки що подумати про інші варіанти. Прозвучав варіант, що це не акумулятор, а щось інше. В гаражних пацанів виявилася зарядка, вирішили поставити на зарядку на пів-години. По ходу оглянули акумулятор - там є віконечко, де мав бути зелений індикатор, якщо батарея справна. Заленого індикатора не було Я до ціього взагалі не знав про його (індикатора) існування і туди на заглядав - ТО пройшов та й добре, не для того я купував нову машину щоб під капот заглядати постійно. Пацани сказали, що акумулятор бажано підзаряжати хоча б раз в 3 місяці. Так чи інакше через пів-години зарядки машина завелася. Сьогодні зранку теж нормально завелася, хоча я побоювався що історія повториться. На протязі дня проїздив - все ок. Тепер постає кілька питань:
1. Що могло сприяти повній розрядці - світлодіод сигналки? Наврядчи. Може БК споживає якийсь струм і його варто було витягнути з роз"єму на час стоянки? Можливо в бардачку ще й притиснув якусь кнопку і він постійно горів 3 тижні?
2. Через тиждень збираюся в далеку поїздку Львів-Скадовськ-Сімферополь-Скадовськ-Львів до вересня. Зараз ніби нормально все працює, без нарікань. Але в акумуляторі зеленого індикатора нема і це насторожує. Чи варто відвідати місцевий офіційний сервіс Рено (Ю.Р.К.?), але з якими питаннями, якщо все виглядає в робочому стані? Чи не трапиться яка подібна халепа в дорозі? Про всяк випадок купив новий трос і прикурювач. Мо зарядку купити ще...
Що б ви порадили зробити в цій ситуації - забити і спостерігати чи вживати якихось активних заходів (заміна акумулятора?)
Стало: Skoda Oktavia 2.0