1

Тема: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Звіт про встановлення акустики в один львівський Логан.

Розпочну з того, що оглядаючи Логан, я мав чималі сумніви щодо можливості побудови в цьому автомобілі хорошої аудіо системи – надто вже хрустка та гримуча пластмаса салону, та й метал – не те, що тонкий, а дуже тонкий. Правда, вселяла надію форма зовнішньої фільонки дверей – для звуку підходяща. Ну та – поживем, тобто, попрацюємо – побачимо.
Звісно, побудова системи завжди розпочинається з вибору компонентів, а вибір цей зумовлений двома факторами – рівнем якості звуку, який необхідно отримати, і салоном автомобіля, який накладає свої вимоги щодо типу і кількості компонентів акустичної системи. Одразу скажу, що в Логані можна будувати акустику на будь-який смак. Тут може жити 2-смугова система як з дверними мідбасами, так і з ящичними, тільки в останньому випадку доведеться кардинально переробити дверну обшивку, 3-смугова система, з мідбасами як в дверях, так і в закритому ящику – накладному дверному або під передніми сидіннями, де місця вистарчить навіть на невеликий сабвуфер, а середньочастотники можуть жити, якщо це дифузорники, в штатних місцях, або, якщо купольники, в кутках біля зеркал. Коротше кажучи, благодатна машина. Лише одне але – все це буде добре звучати не лише за умови, звісно, грамотного встановлення, але й обов`язкової тотальної шумоізоляції, яка, зрештою, цьому автомобілю необхідна як повітря не залежно від того, буде встановлюватись покращена акустика, чи ні.
В даному випадку вибиралася акустика для людини з музичною освітою, тому про початковий рівень мова не йшла, надто вже бюджетні динаміки будуть різати вуха в такому випадку. Але й hi-end – річ дорога, тому зупинились на апаратурі, яка здатна забезпечити хороший тональний баланс, але її ціна не вводить в ступор: Morel Dotech 6 MKII, з твітерами MT3. Мідбаси з цього комплекту суто дверні, при чому, що притаманно усій акустиці даного ізраїльського бренду, досить добре відіграють середньочастотний діапазон, ну а твітери, як бачите, значно вищої лінійки, можна сказати, що це взагалі, одні з найкращих твітерів, які не посоромлять власника навіть серед систем найвищого класу, тому що виготовлені вони за спец-замовленням – все найкраще, що є в усіх морелівських твітерах, зібрано в старому корпусі МТ3. Переграють їх хіба що Морель Супрімо, але це інша ціна а ще розміри – Супрімо не уступає розміром хорошому середньочастотнику.
Тепер про підготовку автомобіля. Чесно кажучи, без спеціальних зьомників дверну карту було б демонтувати страшно – пластик виглядає на дуже крихкий, а пістони тримають таки добре. Взагалі, з усіма пластиковими деталями треба бути дуже акуратним, щоб не поламати.
Перше враження від дверей складні. Якщо зовнішню фільонку, як показав огляд дверних нутрощів, заспокоїти, використовуючи правильний підхід, можна, то внутрішня гуляє дуже сильно, а про обшивку взагалі мовчу – це суцільне джерело шуму і гуркоту. Тому довелось потрудитись знатно.
Ось так виглядають розібрані двері. Метал має товщину 0,6 мм з фарбою, тобто реальна його товщина не більше 0,5 мм – фольга… Штатні динаміки крихітного розміру, встановлені через міцні пластикові проставки (без них це був би взагалі цирк), і прикручені до металу дверей, як це видно на фото.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-01.jpg
Діаметр отвору надто малий для майбутньої акустики, тому його довелось розширити. Ну і одразу проклались акустичні кабелі, в обов`язковій подвійній ізоляції. Чому я на цьому наголошую – тому що це не тільки безпека, але й культура інсталяції. Ну і вимоги Правил чемпіонату, якщо власник автомобіля забажає колись спробувати своїх сил в боротьбі за якість. Також проводка всередині дверей була поклеєна матеріалом Бітопласт, щоб уникнути можливих призвуків в майбутньому.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-02.jpg
Далі процес акустичної підготовки. Суть його наступна – понизити резонанс усіх дверних металічних конструкцій, зменшити (в ідеалі усунути) амплітуду можливих коливань листового металу і створити з дверей цілісне акустичне оформлення для мідбасового динаміка. Це взагалі процес нелегкий і тривалий, а тут ще й такий метал слабкий… В результаті потрачено більше трьох днів на підготовку всього двох дверей. При чому не робилось нічого зайвого, лише мінімум необхідних речей. Мінімум – це означає, що зроблено все, щоб залишити двері в межах заводської конструкції. Краще можна зробити, якщо уже вносити конструктивні зміни – доварити деякі укріплення, переробити карту з подальшим перешиванням декоративним матеріалом. Крім віброізоляції довелось серйозно укріпити місце встановлення динаміка – з допомогою внутрішнього подіума. Він виготовлений з 15 мм фанери, чималих розмірів, але без цього метал продовжував сильно гуляти. Фактично, подіум складається з трьох елементів – товстої основи для забезпечення жорсткості усієї конструкції, внутрішньої обойми під динамік, яка визначає правильний для конкретно цього випадку кут довороту, а також зовнішньої, як би це назвати, арки, яка потім буде впиратись в дверну карту, утворюючи разом з нею цілісну жорстку конструкцію, інакше пластик, резонуючи, буде привносити в звучання чимало неприємних призвуків.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-03.jpg
Сам динамік кріпиться до обойми через спеціальний прокладочний матеріал, а зверху, від стікаючої води, він захищений встановленим пластиковим козирком.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-04.jpg
Тепер на черзі пластикові карти. По-перше, заводські грилі, – крім того, що вони виглядають досить недолугими, ще й не володіють необхідними акустичними властивостями, тобто, просто надто товсті і непрозорі для звуку. Тому вони безумовно міняються на інші грилі, із значно делікатнішої сітки, які підбираються у відповідності до дизайну дверей, і встановлюються так, щоб все виглядало на заводський монтаж. Не знаю, як кому, але мені дуже не подобаються системи, навіть з якісним звучанням, але кострубато зібрані. Воно ж потім кожен день дивитись на це, тому все має виглядати так, щоб тішилось не лише вухо, але й око.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-05.jpg
З внутрішнього боку обшивка теж поклеєна віброізоляційним матеріалом. Взагалі, її варто повністю всю закатати, дуже вже матеріал і конструкція нехороші з акустичної точки зору, але для того, щоб не вийти сильно за межі визначеного бюджету, карта зроблена з дотриманням розумної необхідності.

Встановити карти на місце, після віброізоляції та проклейки торців бітопластом, з урахуванням того, що появилась нова конструкція – акустичний подіум, таки складно, пістони вкрай неохоче стають на свої місця. Але стають. Як це було у Льва Толстого: „Зайця, якщо довго бити – він і сірники запалювати буде”.

Ну а наступний етап – відслуховування системи для уточнення (попередньо вони уже були відслухані) місць розміщення твітерів та їх довороту. Найкраще з акустичної точки зору встановлювати високочастотні динаміки на стійки лобового скла, тоді віртуальна сцена набуває більшої глибини, а образи чітко фокусуються, не розмиваючись. Це означає, що, якщо взяти за приклад звучання акустичної гітари, звуки її басових та найвищих нот, звуки від дотику пальців до струн – усі вони виходять з однієї точки, не розбігаючись по цілому лобовому склі, так само вокал – низькі та високі ноти, призвуки, різні цикання та шипячі звуки – усе фокусується в одній точці і не складається враження, що вокаліст скаче туди-сюди по сцені, співаючи.
Після остаточного визначення положення твітерів – переробка стійок під їх встановлення. Роблячи невеличкі подіуми, я не намагався надто заглибити в них твітери, щоб все найкраще вписувалось в заводський дизайно, якому притаманні випуклі форми. І якщо заводські випуклі грилі дверей були якось не на місці, то тут все навпаки, надміру приховані твітери будуть, на мій погляд вносити певний дисонанс.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-06.jpg
Касетний Блаупункт, встановлений в автомобіль з заводу, був замінений на Sony. Не останню роль при виборі відіграв підходящий дизайн ресівера та колір підсвітки – в основному червоний. В штатне місце все стає без проблем, підключення теж дуже просте – в автомобілі уже стоїть так звана євро-фішка.
http://www.rost.lviv.ua/work/Logan-07.jpg
Ось так завершився перший і основний етап побудови аудіо системи досить непоганого рівня в автомобіль Логан. Усі наступні етапи залежатимуть, як це люблять казати в автозвукових колах, від прогресії захворювання автозвуком власника smile Але рухатись там ще є куди – підсилювач, який виведе якість звучання на новий рівень, сабвуфер для облагородження басового діапазону... Зрештою, з такою системою навіть на автозвукових змаганнях з`явитись не соромно, тому що звучання дуже комфортне, на слух не виявлено практично жодного горба на АЧХ, наявна хороша сцена, фокусування образів чітке.
Отже, як уже я згадував, Логан цілком придатний для побудови навіть високого рівня аудіо системи, якщо до цього прикласти уміння та зусилля.

Ну що, хто наступний? smile

-----------------------
  0



2

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Мне показалось или в дверях только виброизоляция без "шумки" ?  Отличный вышел мануал. теперь обесшумка салона усилок в багажник и поканальное усиление. А там глядишь ручки потянутся к лобзику. Строить скворешник для саба smile Я вот решил трехполоску сделать в дверях уже стоят СЧ а мидбасы пойдут под седения, проклееные корпуса уже сохнут. Постараюсь при сборке тоже все отснять.

  0

3

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

wibob написав:

Мне показалось или в дверях только виброизоляция без "шумки" ?

Без. Вона там не потрібна.

wibob написав:

теперь обесшумка салона усилок в багажник и поканальное усиление. А там глядишь ручки потянутся к лобзику. Строить скворешник для саба

Підсилювач проситься під водійське сидіння. А сабик - під пасажирське smile Стосовно поканалки - при грамотних пасивних кросоверах сенсу в ній не бачу.

wibob написав:

Я вот решил трехполоску сделать в дверях уже стоят СЧ а мидбасы пойдут под седения,

Має бути добре. В Логані взагалі купа варіантів. Ех, не те, що в мене - тільки один і той з цілою купою мінінгітів і повною переробкою салону smile

-----------------------
  0

4

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Был под сиденьем усилок, переехал в багажник. В теплую погоду греет салон не хуже печки, не понравилось.  Правильные кросоверы, не решают вопрос задержек, которые делаются процом при поканалке. Под сиденьем пространство огромное - это факт (при 20мм фанере влазят 9л ящики smile ). Насчет обесшумки не согласен, если она не нужна в дверях, то при такой логике зачем она нужна на крыше, полу и в багажнике ? smile Для стоячей машины да можно и без нее, но когда машина едет составляющая шума идущего от дверей очень и очень велика.

  0

5

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Ростик как в том анекдоте: "А ты, мужик, я смотрю - везде живешь"  big_smile

Сцену получилось отстроить нормально по всей ширине ? Я как ни пробовал - при варианте в дверях и купольные Macrom EXT25Т - дикая привязка к ближнему краю... Настроил только задержками.

  0

6

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Опять же обесшумка в дверях дает какое-никакое аккустическое демпфирование.

  0

7 Відредаговано Tema_TT (2008-03-12 10:11:48)

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

imho2
Звук должен быть ЖИВЫМ, и DSP обработка тут вмешиватся недолжна.Конешно если нестроить систему под MP3 то тогда ДА!

  0

8

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Тогда придется как минимум водителя пересадить на заднее сиденье посередине, передние убрать совсем, стекла задемпфировать, и еще желательно салон увеличить в объеме хотя бы раз в 5. smile А пока этого всего нет, и расстояние от уха до излучателей с левой стороны меньше чем расстояние между ВЧ и мидбасом, а от динамиков правой стороны сигнал проходит почти в полтора раза большее расстояние чем от динамиков левой стороны. увы не применяя уловок "живой" звук можно получить лишь посадив в салон мужика с флейтой smile

  0

9

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Tema_TT написав:

Звук должен быть ЖИВЫМ, и DSP обработка тут вмешиватся недолжна.Конешно если нестроить систему под MP3 то тогда ДА!

Хммм.... Ну если до конца быть занудой-формалистом..... DSP - Digital Signal Processing - оно же цифровая обработка сигнала.... По логике вашей - этот звук несчастный помер еще в студии, на входе в аналогово-цифровой преобразователь, готовящий запись на компакт-диск smile А потом подох еще один раз жестоко и беспощадно, в процессе обратного преобразования и цифровой фильтрации помех и ошибок при чтении затроганного пальцами и царапанного диска в вашем ресивере smile

Обработка обработке рознь, и "живость" эта самая - сейчас как раз и обеспечивается хорошей обработкой. К тому же, в ряде случаев, особенно в машине - без обработки (внесения поканальных задержек сигнала, и коррекции АЧХ, которая тоже над цифровым сигналом проводится) точного воспроизведения получить невозможно.

  0

10

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Когда закрадывается мысль о покупке ГУ с процессором, то естественно речь идет уже о лузлес форматах, в крайнем случае 320кбит и то желательно AAC или Vorbis. Головы такие как правило уже используются с внешними усями. Вобщем человек готов потратить время и деньги на усовершенствование своей аудиосистемы. У него и в мыслях нет навредить "живости", он ее то и хочет воссоздать. Было время когда защищались грампластинки и магнитные ленты дескать "цифра убивает прозрачность". Убила, причем вместе с прозрачностью и пластинки и бабины и кассеты smile Реалии жизни таковы, что мы живем на колесах, и не имеем возможность прослушивать музыку часами сидя в кресле в специаль построенной студии, вот и изголяемся придавая салону автомобиля аккустические свойства студии smile

  0

11

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

wibob написав:

Тогда придется как минимум водителя пересадить на заднее сиденье посередине, передние убрать совсем, стекла задемпфировать, и еще желательно салон увеличить в объеме хотя бы раз в 5.

Математически - да. На практике - надо принимать во внимание переотражения. Если сами по себе ВЧ расположены на сильно разном от слушателя расстоянии, то направив их на стекло - получаем гораздо меньшую разность хода отраженных волн до слушателя. Те же купольные динамики - благодаря широкой диаграмме направленности - практически не локализутся на слух, при правильной настройке. А в целом - идеал в автомобиле недостижим абсолютно, но есть способы к нему приблизиться wink

  0

12 Відредаговано wibob (2008-03-12 12:45:37)

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

применяя вышесказанное к фотографиям Роста, возник вопрос. А не лучше бы было пищалки(твитеры) расположить на торпедо в дальнем углу и направить излучение на стекло? Просто и без того не самая удачная стойка в нашей машене (по части загораживания обзора) теперь преукрашена отвлекающим фактором черного цвета в виде выпирающего с поверхности серого пластика. Лучше бы автор подогнал твитеры под цвет салона, мидбасы черные на сером более терпимый ИМХО вариант.

  0

13

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Вышесказанное - опять таки теория. Твитер в стойке - точно купольник, не всегда все решает сфазированность, и я, зная Роста, ни  за что не поверю в то, что он предварительно не отслушал все возможные варианты установки и ориентации динамиков,, и не выбрал лучший из них smile

  0

14

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

kkk написав:

Ростик как в том анекдоте: "А ты, мужик, я смотрю - везде живешь"  big_smile

Ги-ги smile Ну, публікуючи тему тільки в одному місці, наприклад, та тому ж звук.орг, не доносиш її до багатьох читачів, які не бувають на спеціалізованих форумах.

kkk написав:

Сцену получилось отстроить нормально по всей ширине ? Я как ни пробовал - при варианте в дверях и купольные Macrom EXT25Т - дикая привязка к ближнему краю... Настроил только задержками.

Так, все добре. Тут ще від твітерів залежить сильно. Макром я не слухав, з цього приводу нічого сказати не можу. Ну а використані в інсталі тюнені МТ3 - це одні з найкращих взагалі. В мене такі ж стоять, до речі.

-----------------------
  0

15

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

wibob написав:

Был под сиденьем усилок, переехал в багажник. В теплую погоду греет салон не хуже печки, не понравилось.

Є таке. Ще залежить, який підсилювач і як його використовувати.

wibob написав:

Правильные кросоверы, не решают вопрос задержек, которые делаются процом при поканалке.

Системі з правильними кросами і правильною установкою динаміків не потрібні часові затримки smile Крім того я не будую процесорних систем. Взагалі. Як каже Женя, звуку і так не солодко доводиться ще коли його записують, а тут його ще "Древесно-Стрцжечной Плитой" по голові smile Наслухався я процових машин, на тому ж ОДР і т.п. Воно все правильно звучить, але з хорошою безпроцовою системою не порівняти.

wibob написав:

Насчет обесшумки не согласен, если она не нужна в дверях, то при такой логике зачем она нужна на крыше, полу и в багажнике ?

Ти просто не чув підготовлені мною двері під динаміки smile А у всіх інших місцях поверх вібри шумку цілком можна наклеїти.

wibob написав:

Для стоячей машины да можно и без нее, но когда машина едет составляющая шума идущего от дверей очень и очень велика.

wibob написав:

Опять же обесшумка в дверях дает какое-никакое аккустическое демпфирование.

Какое? Никакое? Согласен, никакое smile
Вибач за жарт, не стримався. Якщо використовувати демфуючий матеріал той, який треба, він буде втягувати вологу. Якщо той, який не втягує - толку від нього мало. Можна підібрати матерал, який і з водою дружить і працює, але такі речі все піднімають і піднімають ціну проекту. Про чому після певної межі зростання затрат починається в повній невідповідності до ефекту - грошей вбухаєш кілограм, а покращення на грами. Такщо завжди головне визначити те, що зробити необхідно, і те, що можна, але зовсім не обов`язково.

-----------------------
  0

16

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Рост написав:

Так, все добре. Тут ще від твітерів залежить сильно. Макром я не слухав, з цього приводу нічого сказати не можу. Ну а використані в інсталі тюнені МТ3 - це одні з найкращих взагалі. В мене такі ж стоять, до речі.

Вот я ж чего и спрашиваю, бо Макром - он же какой-то там морельский дальний родственник..... А стойки мне самом делать предстоит, а пока я их стяжками к решетке обдува  боковых стекол приколхозил, и без задержек сцена не получалась ни в какую... smile

  0

17

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Рост
Спасибо за материал: ознакомили с собственной концепцией при построении - ещё один пример.

Dacia Logan 1.4i/Base; цвет - серый металлик.
SY Kyron M230, чёрный металлик
Nissan Almera Classic 1.6 серебристый металлик
  0

18

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Дуже цікавий матеріал. Аж самому захотілось wink Але шумка буде першою. Поки буду себе тішити "бюджетним" звуком.
Також сподобалось оформлення дверної акустики: досить вдало гармонує з інтер'єтом. Твітери в глибині на торпедо мені б було більше до вподоби, але автору мабуть видніше (чутніше wink ).

wibob
хоч би раз довелося організувати зустріч та подивитись на твої досягнення.

2008 Mitsubishi Outlander ES White
  0

19

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Я великий шанувальник автомобільної музики. І от купивши логана задумався над встановленням нормальної акустичної системи. Перечитавши трошки макулатури :dash: я врешті решт попав на консультацію до Роста. Вислухавши його настанови (признаюся багато мудрих висловів до кінця не зрозумів :dntknw:) я зрозумів що пора збирати гроші.
Недавно я перший раз слухав музику в машині яку поставили професійно (дякуючи Росту, це був бюджетний варіант на хеліксах)
В принципі для мене цього цілком достатньо. (хібащо виграю в лотерею то тоді...)
Р.С. соррі за фразеологізми, хотів писати стисло.

Dacia Logan II   2015   1.5DCi MT
музика підвищує продуктивність праці на 20%
  0

20 Відредаговано Space-Cat (2008-08-14 17:58:24)

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Всем Привет! Я вот на днях так решил проблему звука в мсв 5-мест голова Alpine CDA-9886 брал азиата , так как европеец при таких пораметрах тока с р-дээсом соит дороже в передние двери киксы 2-х компонентные и 2-кмп-е тока пролоджи в задние двери , саб-актив товарищ сделал малыш но сои 110 ватт честно держит на крейсерской скорости закрепил за 2 рядом смдений если чето перевезти надо то просто убираю и все.Звук устраивает пока при затратах примерно 550-600 уев вместе с установкой на сервисе "долгих лет ему жизни"{т.к. не хотел с гарантии слететь} звук получился неплохой ,даже жена громче делает чего раньше не было.Всета-ки Alpine CDA-9886 подчеркиваю именно эта модель в линейке выдает неплохой звук.

  0

21

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

Хочу подякувати Росту. Тема - Роста, машина – моя.
    А все почалося з того, що я перестав курити. Давно хотів краще чути музику, але не отримував фінансове добро сімейної ради. Так як їжджу переважно сам, мені натякали, що авто музика це не зовсім загальносімейна річ. Я заявив, що вже економлю кошти на сигаретах, і потребую аудіосатисфакції.
Опишу свої враження. Мені встановлений звук подобається. На часто слуханому диску акустичної гітари почув нюанси середніх і високих частот, яких раніше не чув і на домашній апаратурі. Був приємно вражений. Пару речей, які не визнавав, зацінив, почувши нові деталі.
З’явилося бажання слухати музику, в якій є добре виражені максимально низькі і високі частоти. Аж до перегинів, коли я віддавав перевагу просто речам з усім спектром частот. Відповідно якісь улюблені речі з вужчим рівнем запису не слухав. З пристроїв змінено тільки програвач з Соні  616 на 627. Причина – злодюжки вкрали панельку, так половина 616 і залишилася. Мо кому треба?
Музика з радіо суттєво не дотягує до аудіо дисків. Так машинально поперебираю діапазони, і таки знову переключу на диск. Тільки недавно виявив, що на моїй Соні 627 є діапазон нижче 88, де є «радіоточка» і канал «Культура».
Чого б хотілося ще. Функцію вимкнення підсвітки програвача. Підсвітка, якщо не дратує, то точно не гармоніює, відволікає. Мені потрібна тільки музика, а не блимання програвача. Знаю, що на дорожчих апаратах є така функція.
    Мав один день програвач Піонер 4000. Мене привабив його дизайн. Після прослуховування відразу пригадав собі відгуки про «штучність» синтетичність середніх частот Піонерів. Я не сприймав то, ну мало хто як відгукується про звук. Можливо високі частоти були і кращі ніж на моїй Соні але середні дійсно якось грайливо плавали, я б сказав, як в музиці з індійського кіно. Я його відразу віддав. Хоча у мене вдома підсилювач Піонер, звук цього бюджетного Піонера відбив мені охоту мати справу з цим виробником. Прошу не сприймати це як антирекламу. Це моє чесне враження про конкретний виріб.
Очевидно є кращий, інший звук. Я слухав чотири машини з добрими (і дорогими) аудіо системами, але я не чув разючої відмінності у відтворенні добре знаних речей, і це не спонукало мене щось міняти, чи навіть доставляти підсилювач (хоча?).
    Ще раз дякую Росту.
Звук увиразнює простір.

Логан1,4; Фабія Комбі1,4; Renault Duster 2,0
  0

22

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

извиняюсь спросить а как насчет того что морел-ящичный мидбас?

пилите шура пилите
  0

23

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

RVS написав:

что морел-ящичный мидбас?

Передзвонив Росту, він як буде мати як відповість.

Логан1,4; Фабія Комбі1,4; Renault Duster 2,0
  0

24

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

RVS написав:

извиняюсь спросить а как насчет того что морел-ящичный мидбас?

ну так, морель ящичний, а двері закатані віброю і є ящик, який по обєму підходить до мідбасів fly

Dacia Logan II   2015   1.5DCi MT
музика підвищує продуктивність праці на 20%
  0

25

Re: Побудова аудіо системи в автомобілі Logan

на сколько я понимаю ящик-замкнутое пространство которое держит давление-а в двери гуляет ветер(иначе она сгниет)
мне кажется Рост не захотел полностью раскрыть возможности морела сделав ящик, или у него есть практические наработки которые позволили это не делать.
морел действительно отлично играет без ящика сравнивая с другими мидами.-лично слушал у себя в двери-КРУТО-услыхал такие звуки на любимой песне-даже не знал что они там есть
все хорошо только цена дуже кусючая

пилите шура пилите
  0