Які ж ознаки несправного каталізатора?
Існують два варіанти несправності каталізатора:
З часом каталізатор "забився", тобто зменшилася пропускна здатність вихлопних газів. Ознакою цього є відчуття того, що машина не "тягне", відбувається погіршення динаміки розгону і потужності автомобіля, іноді плаває стрілка обертів на холостому ході.
Другий варіант більш критичний - тобто каталізатор уже зруйнувався і Вас турбує звук або деренчання, що розкришився керамічний стільник або гудіння порожнього бочка.
Які ж варіанти існують для вирішення проблеми каталізатора?
На машини обсягом до 2 л. самий оптимальний варіант це установка універсального вогнегасника (60-80$). Тобто, замість Вашого каталізатора встановлюється бочка вогнегасника більш пристосована для виконання функції розбивання первинного потоку вихлопних газів і полегшення роботи основного резонатора (одна з функцій каталізатора, крім допалювання).
Є більш якісний і дорогий варіант (від 100$), що застосовується для машин обсягом від 2-ох літрів: вогнегасник більшого об`єму з нержавійки і покритий спеціальним пластиковим складом . Для даних вогнегасників не страшна наша зима із соляним розчином на вулицях.
Можлива установка універсального каталізатора (160$), що вварюється замість бочки штатного каталізатора.
Вогнегасник або каталізатор? Переваги і недоліки.
Що ж вибрати вогнегасник чи каталізатор і, чому взагалі, замість каталізатора пропонується вогнегасник. Розглянемо роботу каталізатора: він виконує дві основні функції - допалює СО і СH до екологічно-чистих CO2 і нешкідливих азотистих з'єднань, що відповідає нормам ЄС і, друга досить важлива функція - це розбиває потік вихлопних газів, тобто є первинним резонатором (вогнегасником). Штатний каталізатор дуже дорогий (від 450$), і в нас в країні не є необхідним - у нас більш ліберальні екологічні норми; іномарка з нормально працюючим двигуном попадає з запасом у норми CO, CH, дозволені в нас в країні навіть без каталізатора. Тому виникає питання: Що поставити замість каталізатора?
Можна поставити універсальний каталізатор, що значно дешевше штатного (наприклад, каталізатор фірми Bosal коштує 120$). Плюси - Ваша машина настроєна на роботу з каталізатором, мінуси - каталізатор в Україні довго не живе (поганий бензин, погані дороги)
Тому все-таки установка вогнегасника замість каталізатора, найбільш оптимальний варіант для іномарок у нашій країні. Плюси - гарне співвідношення ціна-якість; виконує одну з 2-ух важливих функцій каталізатора, мінуси - гірші екологічні норми (у нас в країні не карається).