mihart
Слухайте мене, я бампер раз 10 знімав.
Спочатку знімаєте захист противотуманок, тобто залазите в яму і знизу з обох боків є пластикові захисти, які запобігають попаданню болота під бампер і які скручені самонарізами та одним великим пістоном між краями бампера і підкрилками. Потім, відповідно відкручуються 3 чи 4 болти якими бампер прикручений до рами авта внизу. Дальше вивертається колесо всередину автомобіля і відкручуються вроді 3 самонаріза якими підкрилок прикручений до бампера, одинаково з правого і лівого боку. Після того відтягуючи бампер насебе різким рухом витягується з нього той підкрилок назовню, він з мякого пластику, тому легко гнеться і запросто вискочить. І тут секретний болтик. Коли підкрилок витягнутий, його відгинаєте і запихаєте під бампер руку, а там, десь в районі 10 см від краю нащупаєте ще один болт, яким краї бампера прикручені також до корпусу авта, відповідно як з лівого, так і з правого боку. Якщо заглянути, то на кромці бампера навіть видно виємку під викрутку якою ті болтики відкручуються. Коли ті болти відкручені то залишаються лише верхні відкрутити, які спереді біля замка капота і все. Але знімаючи бампер його треба тягнути паралельно землі вперед, оскільки від бампера в крила з обох боків ще заходить по гачку, тому щоб їх не зломати треба тянути вперед.
Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci
https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
0