51

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Dimm написав:

Придется меняться  big_smile

неееее smile

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0



52

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Ok   2011

  0

53

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Завжди знав приказку "як корова на льоду" - її всі знають, уже ніхто й не задумується про первинне походження цих слів.  Маю Логан МСВ 7 місць. Це моя 5та машина.  І лише тепер я зрозумів як корова почувається на льоду.  Поводить машина себе так, як і написав автор цієї теми.  У моєї колеса Goodyear Ultra Grip Extreme 185/65/15, шип.  Усі попередні чотири машини поводили взимку себе ЗНАЧНО краще.  Скажу навіть, що на ЛІТНІХ колесах взимку, в хуртовину й ожеледицю й лютий мороз (одного разу було й таке, 5 фур по дорозі перевернутих і складених стояли/лежали) було легше їхати, ніж на новеньких класних зимових колесах на Логан МСВ.  Усе відбувається миттєво.  Щойно машина "пішла" - все: виправляй не виправляй - аж поки сама не зупиниться, тобто інерція не закінчиться - все до лампочки.  На попередніх машинах взимку їздити - одне задоволення: ще попробуй їх зірвати, а як зірвав - занос приємно керований, виправляється або сам (Opel Omega A Caravan), або "легким рухом" керма (Volvo 240, Renault Symbol, Opel Astra G).  Їдеш спокійно, розслаблено, радієш сніжку.  На Логан МСВ - напружено, не до розмов, мовчазно і зосереджено.  Люди й додатковий вантаж в багажнику допомагають, стає легше.

  0

54

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

zenia
По моєму справа тут не в самій машині. Або проблема з резиною, або щось не те з ходовою.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

55

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

OKurylyshyn написав:

zenia
По моєму справа тут не в самій машині. Або проблема з резиною, або щось не те з ходовою.

Соглашусь - что-то здесь не чисто. Катаюсь на МСВ в любую погоду, на зимней, на летней - идёт как по рельсам, если ровный участок в любой момент можно бросить руль - будет и далее держать курс.

2019 Стёпа 5МКПП 1.5 dci азурный Zen буддист               35 тк
2007 Logan MCV 7 мест 1.6 8v серокометный Laureate     113 тк
...Доборолась Україна до самого краю. Гірше ляха свої діти її розпинають...
(старший по бан-листу: Дядя Фёдор, рядовой состав: тоже есть, лень перечислять...)
  0

56

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

зимою на штатній Дебіка звісно зад заносило але то була просто "каша", на мокрому асфальті в повороті не зменшив швидкості - також понесло...досвід водіння не великий але судячи з конструкції і підвіски дійсно занос можливий особливо мабуть якщо машина пуста...скільки в машину пхав всякого багажу - я на мене чим більше пхаєш - тим м'якшою вона стає і більш краще тримає дорогу...а от з вітром ситуація зовсім інша....при роз'їзді з фурою на швидкості 100+100 і вітер - за кермо тримаюсь як за рятувальний круг...іноді відчуття парусу...

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

57

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

zenia написав:

Щойно машина "пішла" - все: виправляй не виправляй - аж поки сама не зупиниться, тобто інерція не закінчиться - все до лампочки.

У мене було те ж саме, коли я користувався підігрівом сидушок. Взимку дуже було велике нервове напруження, не міг заїхати на гірку по снігу, на ожеледиці бовтало. Але як тільки я зняв підігрів то стало значно краще - гребе по снігу як танк, по льоду теж саме, так що не рекомендую ставити підігрів сидушок. До речі так співпало, що коли я зняв підігрів, то поставив Нокіан ХКПЛ 7, але ж при чому тут шина, якщо я точно знаю, що на інших машинах мені було краще їздити по снігу і ожеледиці саме з підігрівом, значить винен підігрів саме на логані. Натяк зрозуміли? wink

  0

58

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

RUNO написав:

значить винен підігрів саме на логані. Натяк зрозуміли?

В мене логан. Але чесно кажучи не розумію, як підігрів може впливати на зимову керованість авта...? dntknw

Логан 1,6 2010 р.в. Laureat був.
Зараз ВАЗ 2102 1979 р.в.
  0

59

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Oleg Pili
Поганому "танцору" щось завжди перешкоджає...

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

60 Відредаговано Сіренький (2012-12-06 11:59:02)

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

dash1RUNO
Зараз глянув тести...

zenia написав:

Goodyear Ultra Grip Extreme 185/65/15, шип

краща за

RUNO написав:

Нокіан ХКПЛ 7

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

61

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

RUNO написав:
zenia написав:

Щойно машина "пішла" - все: виправляй не виправляй - аж поки сама не зупиниться, тобто інерція не закінчиться - все до лампочки.

У мене було те ж саме, коли я користувався підігрівом сидушок. Взимку дуже було велике нервове напруження, не міг заїхати на гірку по снігу, на ожеледиці бовтало. Але як тільки я зняв підігрів то стало значно краще - гребе по снігу як танк, по льоду теж саме, так що не рекомендую ставити підігрів сидушок. До речі так співпало, що коли я зняв підігрів, то поставив Нокіан ХКПЛ 7, але ж при чому тут шина, якщо я точно знаю, що на інших машинах мені було краще їздити по снігу і ожеледиці саме з підігрівом, значить винен підігрів саме на логані. Натяк зрозуміли? wink

lol1 lol1 lol1    upp

  0

62 Відредаговано RUNO (2012-12-06 13:37:04)

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Серинький написав:

Зараз глянув тести...zenia написал:Goodyear Ultra Grip Extreme 185/65/15, шипкраща за RUNO написал:Нокіан ХКПЛ 7

Це дуже спірно. Саме Ultra Grip Extreme вважається невдалою шиною. Шипи губить у багатьох водїїв досить швидко, має погану керованість. Й що цікаво, в тестах як правило займає 4-5 позицію, якщо нема конкурентів  то вище, але в практичному використанні дуже багато нарікань. Чи то має провали при деяких температурах, які тести не впіймали, чи по мірі зносу дуже швидко губить свої властивості. Але я к там не було, шина так і не стала легендою накшалт Ultra Grip 500.

  0

63

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

RUNO
Ситуація прояснилась...Зустрічне питання але вже не в тему: Що на сьогоднішній день є якісне з зимних шин?
GoodYear Ultragrip Ice+ чи вона також лідирує тільки в тестах?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

64

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Серинький написав:

Поганому "танцору" щось завжди перешкоджає...

big_smile точна правда.

Логан 1,6 2010 р.в. Laureat був.
Зараз ВАЗ 2102 1979 р.в.
  0

65

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Колись їздив на Жигулях: 3-ці та 5-ці.  Порівняно з ними - Логан МСВ справді їде, як по рейках.  А от після легкої, розслабленої, приємної й надійної їзди на Volvo 240, Renault Symbol, Opel Astra G, Opel Omega A Caravan - Логан МСВ це корова на льоду.  Причому самого прямо льоду навіть і не треба - достатньо снігової каші (ну, на каші ще більш-менш) або виїждженої колії на нечищеній дорозі - передок (передок!) не може їхати по гребню колії - постійно з'їжджає в нижню частину колії, а, оскільки колія в основному нерівна - от і вовтузиться передок, наїжджаючи на гребінь колії і з'їжджаючи з нього вниз - постійно.  Про задок не кажу - вже сказали достатньо.  А Renault Symbol легший же ж - то ж не у вазі справа, можливо в розподілі мас.  На Симболі стояли Мішлен Альпін.  На Вольво БЦ-6, на Опель Астрі Гудієр Ультра Гріп 500, на Омезі теж Ультра Гріп 500.  Як робили ТО - уважно спостерігав - техніки ретельно перевіряли як обертаються колеса, розкручували кожне колесо, тоді переходили до наступного, а попереднє (особливо задні) ще довго й легко оберталося по інерції - тож підшипники в порядку.  Регулювання передніх коліс робили також, сказали, що збито було трохи.  Ну трохи, як у всіх.  Задній міст не регулюється, але стенд показав, що трохи збитий - сказали, що то мізер - усе в порядку.  Колодки й диски в порядку.  Та й загалом - нова ж машина - в першу зиму увійшла при 10000км, в другу при 34000км.  Їде Логан МСВ, їде і влітку, і взимку, і в ожеледицю, і кашу молотить.  Мова про те, що інші машини їдуть значно краще (мій офіційний стаж з 1995 року, а водити навчився і почав в 14 років, пробіг більше 300000км - є з чим порівняти); після них аж не віриться, що таке буває з курсовою "стійкістю".

  0

66

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Серинький написав:

Що на сьогоднішній день є якісне з зимних шин? GoodYear Ultragrip Ice+ чи вона також лідирує тільки в тестах?

Досить непогана. У Гудіір гума гарна, зустрічається іноді не так щоб хороша, але таке буває майже у всіх виробників, чого тільки вартує Бріджстоун. По підбору гуми мабуть нам краще перейти в профільну тему. Якщо суб'эктивно, то в першу чергу треба починати вибір з Мішлєну а потім переходити на інших за приорітетами ціна-якість тощо. А стосовно цієї теми я б зауважив, що для зими потрібно брати гуму, яка забезпечує гарний зворотній зв'язок з водієм. В тестах її описують приблизно так
на прикладі Мішлєна шип  "И пусть нет того спортивного азарта, что на шинах Nokian или Continental, есть не менее важное — комфорт и простота управления. Реакции автомобиля мягкие, понятные. Попал на проплешину льда, зацепил рыхлый снег — никаких проблем: ни рысканий, ни провалов в скольжения. Можно расслабиться — и ехать быстро!"
"По заснеженной дороге несут машину ровно и стабильно. Реакции при коррекции курса – без замечаний.
В поворотах поведение четкое и понятное. Скорость чаще всего ограничена мягким сносом, но автомобиль хорошо реагирует на доворот руля и старается удержать задаваемую траекторию. Даже в скольжениях он не выходит из-под контроля водителя.
Можно не только прошивать снежные сугробы насквозь, но и легко в них маневрировать, останавливаться и вновь трогаться. Если остановил машину – чуть сдал назад и поехал дальше. Выбраться задним ходом удается всегда."
Тому я не розумію, що когось не задовольняє  МСВ в плані курсової стійкості, тим паче я знаю, що ця машина уміє робити на гарній зимовій гумі преміум-рівня. Якщо МСВ як корова на льоду - винна гума ІМХО

  0

67 Відредаговано Phaust (2012-12-08 22:18:56)

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

А меня на банальном Nordman RS никуда не несет и под горку как танк. При этом все говорят мне что г...но. Но езжу,  и вижу как критиканы мои буксуют на маленьком подьеме или подзаносит чуть газа дать... Шось такэ. Может лотерея в качестве, но как то чудно,зачем платить больше за самый дорогую резину, а потом быть коровой на льду crazy_pilot

  0

68

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

zenia написав:

Усе відбувається миттєво.  Щойно машина "пішла" - все: виправляй не виправляй - аж поки сама не зупиниться, тобто інерція не закінчиться - все до лампочки

Я пропустив в тесті шин, виправляюсь - процитую відгук тест-пілотів стосовно Вашої Goodyear Ultra Grip Extreme

уже при девятиградусном морозце на льду сцепные свойства шипованных шин Goodyear даже уступают таковым лучших нешипованных моделей! И на снегу тормозной путь оказался самым длинным.
Не вызвала восторгов и управляемость на снегу. На высокой скорости автомобиль резко срывается в скольжения, особенно строптива задняя ось. В поворотах, где коррекция заноса обычно ограничивалась легким выпадом руля, шины Goodyear вынуждают крутить баранку с перехватами. Не успел — здравствуй, сугроб!

Так що винен не авто а гума з "екстримальним" характером

  0

69

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

RUNO написав:
zenia написав:

Усе відбувається миттєво.  Щойно машина "пішла" - все: виправляй не виправляй - аж поки сама не зупиниться, тобто інерція не закінчиться - все до лампочки

Я пропустив в тесті шин, виправляюсь - процитую відгук тест-пілотів стосовно Вашої Goodyear Ultra Grip Extreme

уже при девятиградусном морозце на льду сцепные свойства шипованных шин Goodyear даже уступают таковым лучших нешипованных моделей! И на снегу тормозной путь оказался самым длинным.
Не вызвала восторгов и управляемость на снегу. На высокой скорости автомобиль резко срывается в скольжения, особенно строптива задняя ось. В поворотах, где коррекция заноса обычно ограничивалась легким выпадом руля, шины Goodyear вынуждают крутить баранку с перехватами. Не успел — здравствуй, сугроб!

Так що винен не авто а гума з "екстримальним" характером

Ага.  Цікаво.  Так які колеса слід поставити?  Потрібні обов'язково з шипами: Обухівський район - горби з ожеледицею - постійне явище.  Ці ж тести проводяться на новій, ідеальній гумі.  Тоді вона трохи підтирається, гострота ламелів зменшується і стає гума не така вже гарна й чіпка до дороги.  На двох попередніх авто їздив на ультра гріп 500 - жодних нарікань не було, хоч виїздив на одному комплекті 5 сезонів.

Так що ж це - заплатив за ці (ультра гріп екстрім) колеса, а тепер їх куди?  А вони в чудовому стані - після одного сезону як нові.

Зараз їжджу зі швидкістю 45км/год тими дорогами, якими звик їхати 70-80км/год на попередніх машинах за таких же погодних умов.

Не розберусь як цитувати лише потрібні уривки з потрібних постів.

  0

70

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Отже, три дні тому відбілив репутацію шипованих шин Goodyear Ultra Grip Extreme.

Тиск у колесах спустив з 2,4/2,6 до 2,0/2,0.

На некрутому схилі легеньким сніжком притрусило каток.  Спустився я додолу, а там декілька машин стоїть, не можуть піднятися, водії крутять пальцем коло скроні, мовляв "чого ти сюди присунувся, не бачиш - уже не підіймешся?".

Сходив я по своїх справах, час їхати назад, дивлюсь - там уже з десяток машин стоїть.  Одна пробує виїхати, дев'ять інших водіїв штовхають.  Чого ж це вони вдев'ятьох не можуть легковушку виштовхати?  Пішов допомагати - одразу втямив - штовхати майже неможливо - сам за ту машину чіпляєшся аби не впасти - такий каток під ногами.  Машина стала поперек дороги (розвернуло), так один (один!) хлопець однією рукою підштовхнув корму, і машина повернулася і знову стала вздовж схила - отака слизота.  Виштовхали так за 10-15 хвилин дві машини.  А третя стоїть унизу на горизонтальній ділянці і не може навіть рушити - обертаються колеса легенько собі на місці, і все - хоч на холостому й на передачі її лишай, виходь з машини - будуть собі обертатися й далі.

Звертаю увагу на шини - у тих двох, що виштовхали і у цього третього явно зимові шини - з глибоким протектором відповідної "зимової" форми.  Звертаю увагу на манеру виїзду на гору - хто на першій газує, хто на другій - все їднак.  Кажу їм: "тут на третій треба".  У відповідь - подив - на якій-якій?

Ну, як третій все одно стоїть - махнув йому рукою, мовляв "пропусти".  Що робить, пропускає.  Я легенько торкнув з другої, тоді одразу третю, і тух-тух-тух - під поглядами квадратних очей (хто таке бачив - той знає звідки цей вислів узявся - це зараз уже не завважають на первинне значення слів) тих, хто готовий був штовхати - виїхав собі на гору.  Через кілометр друга гірка, крутіше, але коротше.  Внизу нерухомо стоїть покинута газелька.  До мене біжать люди і махають, мовляв "не їдь, вже пробували - туди не заїдеш!".  Чемно обминаю газельку і виїжджаю на гірку.

Так довго розповідав.  Словом, шини добрі.  І вміння добре.

  0

71

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

zenia написав:

Тиск у колесах спустив з 2,4/2,6 до 2,0/2,0.

По-идее снижение давления приводит к ухудшению сцепления колеса с дорогой.

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

72 Відредаговано RUNO (2012-12-26 01:31:10)

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Grim написав:

По-идее снижение давления приводит к ухудшению сцепления колеса с дорогой.

В даном случае давление были снижено но не занижено. Я начинаю задумываться о логике Рено по рекомендации на Логан МСВ давления 2,4-2,6 бара. Вес снаряженного МСВ 1300-1400 кг вместе с водителем. А волга 3110 имеет вес 1400-1500 кг точно с таким снаряжением и рекомендованное давление в колесах 195/65/15 - 2,0 бара. Мне конечно нравится  давление в шинах  МСВ 2,4-2,6 но все же машина слишком легкая для такого давления, что в случае с шипами разгружает боковые дорожки протектора но нагружает центральную. Это уменьшает эффективность шипов, которые находятся ближе к краю. А так zenia подспустил шины, шипы нагрузились и стали работать на льду так, как было задумано производителем шин

  0

73

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

RUNO написав:
Grim написав:

По-идее снижение давления приводит к ухудшению сцепления колеса с дорогой.

В даном случае давление были снижено но не занижено. Я начинаю задумываться о логике Рено по рекомендации на Логан МСВ давления 2,4-2,6 бара. Вес снаряженного МСВ 1300-1400 кг вместе с водителем. А волга 3110 имеет вес 1400-1500 кг точно с таким снаряжением и рекомендованное давление в колесах 195/65/15 - 2,0 бара. Мне конечно нравится  давление в шинах  МСВ 2,4-2,6 но все же машина слишком легкая для такого давления, что в случае с шипами разгружает боковые дорожки протектора но нагружает центральную. Это уменьшает эффективность шипов, которые находятся ближе к краю. А так zenia подспустил шины, шипы нагрузились и стали работать на льду так, как было задумано производителем шин

Это все сомнительно. Я тоже могу придумать какую-нибудь теорию. При снижении давления пятно контакта увеличивается и следовательно давление, оказываемое покрышкой на еденицу площади поверхности уменьшается. Значит нагруженность контактной поверхности каждого шипа снижается за счет перераспределения удельного давления всей поверхности покрышки. Как-то так...

Dacia Logan Phase 2 AMBIANCE 1.4 MPI
  0

74

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

Grim написав:

При снижении давления пятно контакта увеличивается и следовательно давление, оказываемое покрышкой на еденицу площади поверхности уменьшается. Значит нагруженность контактной поверхности каждого шипа снижается за счет перераспределения удельного давления всей поверхности покрышки.

Хорошо излагает мысль и не подкопаешься rtfm.  Есть идея что на одной и той же машине совершенно разные шины (размерность одинаковая), от разных производителей, даже шипованные, будут вести себя по разному при одинаковом давлении. Так как боковины бывают жесткие, мягкие, крупные, мелкие, и еще очень много факторов. Значит прийти к оптимальному давлению нужно опытным путем. Я сомневаюсь что производитель тестил кучу шин и пришел к выводу о давлении в  МСВ 2,4-2,6 в среднем. Скорее взяли массу машины, пятно контакта и вывели среднее арефмитическое, вот и все.

Я знаю только то, что ничего не знаю!
Сократ.
  0

75

Re: Прошу высказать мнения "Курсовая устойчивость/неустойчивость MCV

SERGANT написав:

Скорее взяли массу машины, пятно контакта и вывели среднее арефмитическое, вот и все.

Знать бы их логику big_smile  МСВ отличается от седана увеличенной массой кг на 100 а если взять массу Логана седана в полном фарше и  МСВ в базе, то разницы практически нет. Попалась мне таблица давлений в шинах. На сколько я понял, давление можно определять по объему двигателя и типу кузова, учитывая то, что производитель всегда коррелирует объем двигателя, массу автомобиля и как следствие размер шин. Что-то в этом есть http://automn.ru/gaz-3110/gaz-15400-10. … -1496.html

Grim написав:

Я тоже могу придумать какую-нибудь теорию

Я не придумываю а основываюсь на некоторых знаниях. Ширина шины остается прежней, например 185 мм для Логана. Просто при увеличении-снижении давления перераспределяется нагрузка на разные отделы протектора. Когда-то я ездил на совавтопроме с шинами с пониженым давлением. Длительно. Боковой протектор уже сьело в ноль а центральный был еще миллиметра 3. Потом я накачал нормальное давление и машина ездила на закругленной шине как на груше с обостренной верхушкой. На МСВ заметил другую особенность. Устанавливал ГБО и мастера снимая запаску,заметили мимоходом,что запаска пустая. На самом деле там было нормальное давление, но шина б/у на давлении 2,4-2,6 бара была съедена так, что центральная область протектора износилась  больше, чем боковая. Визуально было ощущение, что шина спущеная. Этот мой опыт есть подтверждение тому, что при разном давлении шина изнашивается по-разному а следовательно износ больше там, где она больше нагружается

  0